Als ik iets kan doen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel meis
En nu echt wat aan het eten doen

Dat klinkt ook heel lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh ja, maar eigenlijk niet genoeg centjesDus dan maar stokbrood met sate ofzo

Nou, dan zit het hele huis vol met visite, omdat we het combineren met de verjaardag van TJ.quote:

Dat is nog beterquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, dan zit het hele huis vol met visite, omdat we het combineren met de verjaardag van TJ.
Ik zat meer te denken om het een ander keertje voor de KSC te doen

Joah, extra spelletjes/taart/hiephiephoerameet in ons huisquote:

ohh..quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mag tegenwoordig aan het stanleymes,de zaag en de schroefboormachine van papamuck komen
[..]
Nou, weken last gehad van mijn onderrug, maar doordat ik me nog vast kon grijpen aan een stuk zeil, heb ik erger kunnen voorkomen
Die huisbaas was sowieso een prutser hoor, zijn vriendin kookte met de spullen van de huurders en ik moet mijn borg nog steeds terugkrijgen
En de housewarming is op 26 februari

hoe lang wacht je al op je borgquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, weken last gehad van mijn onderrug, maar doordat ik me nog vast kon grijpen aan een stuk zeil, heb ik erger kunnen voorkomen
Die huisbaas was sowieso een prutser hoor, zijn vriendin kookte met de spullen van de huurders en ik moet mijn borg nog steeds terugkrijgen
En de housewarming is op 26 februari

quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh..
dan kan ik niet
dan kom ik wel een ander keertje langs!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Nou, dan zit het hele huis vol met visite, omdat we het combineren met de verjaardag van TJ.

hehehquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:39 schreef Muck het volgende:
[..]

kook zequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef Muck het volgende:
En nu ga ik toch echt koken, niet omdat het moet van TJ, maar omdat ik zelf ook trek begin te krijgen![]()

3 maandenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoe lang wacht je al op je borg

quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Joah, extra spelletjes/taart/hiephiephoerameet in ons huis

kook ze lovelyquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel meis
En nu echt wat aan het eten doen

er zijn ook mensen met een echt leven hierquote:

wat mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |