quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef Muck het volgende:
[..]
So true!
Herinner je je het 'even muurtje schilderen' in Arnhem nog?wat was daar mee dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
ik ben ook steeds verbaasd wat ik tegenwoordig allemaal kan makenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zag je niet aankomen he?
[..]
Ik verbaas me elke keer weer over wat TJ en ik ineens blijken te kunnen
Jawel. Ik ken je toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zag je niet aankomen he?
[..]
Ik verbaas me elke keer weer over wat TJ en ik ineens blijken te kunnen
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Ik ken je toch?
Dit keer niet door de vloer gezakt?
hup de keuken in nu, complimententijd is voorbijquote:
Slavendrijver!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
hup de keuken in nu, complimententijd is voorbij
Slavendrijverquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
quote:
Dat was in mijn kamer toen ik nog in Arnhem woonde.quote:
Leuk is dat hè?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben ook steeds verbaasd wat ik tegenwoordig allemaal kan maken
Okeequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
iddquote:
Alleen oppassen dat je vrouw dat niet weetquote:
Ohquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was in mijn kamer toen ik nog in Arnhem woonde.
Het zag er allemaal niet uit, dus ik dacht 'ik schilder de vergeelde muur lekker fris blauw'
Die muur had een soort nisje, waar mijn bed in stond, en op het punt dat ik nét boven mijn hoofd stond te schilderen, zakte de vloer ineens onder me weg
Bleek dat daar een luik was naar de bekabeling en pijpen die eronder liepen, maar dat het luik van vermolmd MDF was
als het daar maar bij blijftquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen oppassen dat je vrouw dat niet weet..
Voor je het weet, sta je de hele bar te verbouwen.
Hoezo, ben je bang dat je dan de hele toko mag gaan vertimmeren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het daar maar bij blijft
En de douches, Ow, en die entree kan écht niet meer hoor! Etc, enz...quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het daar maar bij blijft
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo, ben je bang dat je dan de hele toko mag gaan vertimmeren?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:34 schreef MPG het volgende:
[..]
En de douches, Ow, en die entree kan écht niet meer hoor! Etc, enz...
Jup .. dit is niet bepaald mijn dagquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]knuff
Nog steeds sip daar?
![]()
Ik mag tegenwoordig aan het stanleymes,de zaag en de schroefboormachine van papamuck komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen oppassen dat je vrouw dat niet weet..
Voor je het weet, sta je de hele bar te verbouwen.
Nou, weken last gehad van mijn onderrug, maar doordat ik me nog vast kon grijpen aan een stuk zeil, heb ik erger kunnen voorkomenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:33 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Oh
niks gebroken etc??
lekker gepruts van de huisbaas dus..
maar.. in het nieuwe huis gaat het beter!
oeh oeh oeh.. wanneer is de housewarmingsparty??
Lieverd, dikke knuffquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jup .. dit is niet bepaald mijn dag
Komt wel weer
Oeh ja muckie housewarming![]()
Ik wil jullie huisje ook wel zien
Ik hoop dat ik dan kanquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik mag tegenwoordig aan het stanleymes,de zaag en de schroefboormachine van papamuck komen
[..]
Nou, weken last gehad van mijn onderrug, maar doordat ik me nog vast kon grijpen aan een stuk zeil, heb ik erger kunnen voorkomen
Die huisbaas was sowieso een prutser hoor, zijn vriendin kookte met de spullen van de huurders en ik moet mijn borg nog steeds terugkrijgen
En de housewarming is op 26 februari
Kook zequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dank je wel meis
En nu echt wat aan het eten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |