trevquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik wel, een beetje ongevraagd wat naar ons opsturen
[..]
Hey GF
dat heb ik ook al tegen d'r gezegd maar dat deed ze nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar heb je toch wel glasvezelband ober geplakt hé, anders scheuren die weer open hoor
huh? pm je verhaal ga ik eens kijken wat voor vaags dat is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik wel, een beetje ongevraagd wat naar ons opsturen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik ook al tegen d'r gezegd maar dat deed ze niet
kom je bij mij op zolder ook even gaatjes dichten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, best wel, maar ook de kieren tussen de gipsplaten moesten dicht
Het is al geregeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
huh? pm je verhaal ga ik eens kijken wat voor vaags dat is.
Ik nog nietquote:
Ikke welquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus jij was gleuven aan het vullen
Zoals ik al zei: nee, dat heb ik niet, want dat blijf je zien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar heb je toch wel glasvezelband ober geplakt hé, anders scheuren die weer open hoor
LLquote:
goed om te horenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik weer
taart en cadeautjes zijn geslaagd
ik ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik nog nietMorgen vrij, zaterdag werken 6-13 en dan pas woensdag weer, dus dat is wel fijn
Weekendquote:
Hoezo geen foto's zonder kieren en gaatjes?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef Muck het volgende:
Van:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
En nu dus ook zonder kieren en gaatjes
Netjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef Muck het volgende:
Van:
Naar:
[ afbeelding ]
Omdat de batterij van mijn telefoon leeg isquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo geen foto's zonder kieren en gaatjes?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Omdat de batterij van mijn telefoon leeg is
Dat was zeker een rampquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef Muck het volgende:
Maar als je die bovenste foto's ziet, weet je dus waarom we hebben gekozen voor gips
hier overrrrrrr, 7 uurquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:16 schreef Barretje80 het volgende:
nog geen weekend.. over 26 uur pas
straks maar even boodschappen doen.. heb trek in iets lekkers
barretjequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:16 schreef Barretje80 het volgende:
heel duidelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:15 schreef Muck het volgende:
Maar als je die bovenste foto's ziet, weet je dus waarom we hebben gekozen voor gips
beroemdequote:
Hey Barretjequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:16 schreef Barretje80 het volgende:
Ziet er goed uit Muckiequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef Muck het volgende:
Van:
Naar:
[ afbeelding ]
dat doet het meestalquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef Muck het volgende:
Ik dacht: behang eraf, gaatjes stoppen, sauzen en klaaaar
Maar dat pakte dus even anders uit
quote:
Helaas wel, je zou wel veel geluk hebben als dat het geval wasquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:18 schreef Muck het volgende:
Ik dacht: behang eraf, gaatjes stoppen, sauzen en klaaaar
Maar dat pakte dus even anders uit
Hey Marijkequote:
marijkequote:
Marijkequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
KlusMuckquote:
So true!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:24 schreef Muck het volgende:
[..]
So true!
Herinner je je het 'even muurtje schilderen' in Arnhem nog?nou weer welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat zag je niet aankomen he?quote:
Ik verbaas me elke keer weer over wat TJ en ik ineens blijken te kunnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja thuis![]()
En Muck, je bent een heuse klusser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |