Nee, maar voor het geval dat... ze konden wel meekijken vanaf de gangquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai. EN een collega keek toevallig mee.
De taart niet hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker eentje die al eens gegeten is
volgende keer toch maar even kijken in wel subforum het staatquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar voor het geval dat... ze konden wel meekijken vanaf de gang.
En ik had dus niet zo'n topic verwacht zoals ik te zien kreeg.
Sorryquote:
Okeequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, maar voor het geval dat... ze konden wel meekijken vanaf de gang.
En ik had dus niet zo'n topic verwacht zoals ik te zien kreeg.
Bedankt Bos81. Ik hoorde van collega's dat het Fok- wel grappig was, dus ik dacht: kom laat ik eens kijken (het is toch rustig), maar jullie gaan wel rap hoor (voor een slow chat, hihi)quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is gewoon een SC waar over van alles gepraat wordt. Maar welkom Babs
Mja, ik heb KPD gewoon uit mijn AT gegooid, probleem ook opgelostquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
volgende keer toch maar even kijken in wel subforum het staat
Valt nu nog wel meequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef babs1980 het volgende:
[..]
Bedankt Bos81. Ik hoorde van collega's dat het Fok- wel grappig was, dus ik dacht: kom laat ik eens kijken (het is toch rustig), maar jullie gaan wel rap hoor (voor een slow chat, hihi)
Van wie hoorde je dat danquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef babs1980 het volgende:
[..]
Bedankt Bos81. Ik hoorde van collega's dat het Fok- wel grappig was, dus ik dacht: kom laat ik eens kijken (het is toch rustig), maar jullie gaan wel rap hoor (voor een slow chat, hihi)
Geen behoefte aan. SOms als ik zin heb om naakte lichamen te zien doe ik het wel. Maar ik heb dat nauwelijks eigenlijk.quote:
maar dan is het nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. SOms als ik zin heb om naakte lichamen te zien doe ik het wel. Maar ik heb dat nauwelijks eigenlijk.
Van Sonja (ik ga haar achternaam niet posten), geen idee hoe ze hier heet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Van wie hoorde je dat dan?
Nu ben ik nieuwsgierig natuurlijk
Okee, nee dat is waar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Merel- het volgende:
[..]
maar dan is het niettoch?
Ik kom er redelijk veel, vaak mooie classy foto's van users
Welkequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, nee dat is waar.
Net even gekeken in het dames we willen jullie naakt zien. Zat wel 1 speciale foto bij waarvan ik had Wow
Daar heb je dus ook niks aanquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef Toekito het volgende:
Wie gaat voor mij een LOI Cursus betalen?? Randstad is het al weken aan het uitzoeken en ik hoor niks.
Zegt me zo 1,2,3 niksquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef babs1980 het volgende:
[..]
Van Sonja (ik ga haar achternaam niet posten), geen idee hoe ze hier heet.
weet ook niet of ze hier (ksc) zit hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Zegt me zo 1,2,3 niks![]()
.
Maar leuk dat je ook eens komt kijken.
Hey Llquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik weer
taart en cadeautjes zijn geslaagd
Lijkt me tofquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef babs1980 het volgende:
oh de vaart is er nu weer uit. Maar ja ga nu toch echt voor dat kopje koffie. Wie weet tot een andere keer?
doei
vlag met tas kan uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik weer
goed bezig wok!quote:
speciaa voor de taart en cadeautjesquote:
Je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik nog niet maar taart en cadeautjes zijn geslaagd
Liquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik weer
dat zei ik niet toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo als aan KPN, heb je ook geen ruk aan
Nah, best wel, maar ook de kieren tussen de gipsplaten moesten dichtquote:
Dus jij was gleuven aan het vullenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, best wel, maar ook de kieren tussen de gipsplaten moesten dicht
Daar heb je toch wel glasvezelband ober geplakt hé, anders scheuren die weer open hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, best wel, maar ook de kieren tussen de gipsplaten moesten dicht
friemelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |