trevquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik wel, een beetje ongevraagd wat naar ons opsturen
[..]
Hey GF
dat heb ik ook al tegen d'r gezegd maar dat deed ze nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar heb je toch wel glasvezelband ober geplakt hé, anders scheuren die weer open hoor
huh? pm je verhaal ga ik eens kijken wat voor vaags dat is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik wel, een beetje ongevraagd wat naar ons opsturen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat heb ik ook al tegen d'r gezegd maar dat deed ze niet
kom je bij mij op zolder ook even gaatjes dichten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, best wel, maar ook de kieren tussen de gipsplaten moesten dicht
Het is al geregeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Toekito het volgende:
[..]
huh? pm je verhaal ga ik eens kijken wat voor vaags dat is.
Ik nog nietquote:
Ikke welquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus jij was gleuven aan het vullen
Zoals ik al zei: nee, dat heb ik niet, want dat blijf je zien.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar heb je toch wel glasvezelband ober geplakt hé, anders scheuren die weer open hoor
LLquote:
goed om te horenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik weer
taart en cadeautjes zijn geslaagd
ik ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef Merel- het volgende:
[..]
Ik nog nietMorgen vrij, zaterdag werken 6-13 en dan pas woensdag weer, dus dat is wel fijn
Weekendquote:
Hoezo geen foto's zonder kieren en gaatjes?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef Muck het volgende:
Van:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
En nu dus ook zonder kieren en gaatjes
Netjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef Muck het volgende:
Van:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
En nu dus ook zonder kieren en gaatjes
Omdat de batterij van mijn telefoon leeg isquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo geen foto's zonder kieren en gaatjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |