SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 6% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 30-06-2011.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
![]()
Martplaats resellers zijn falers
FIPO GEMACHT!!
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2011 16:02:37 ]![]()
Heb ik ook wel eens gedaan. Ik had 3 stuks gekocht waar ik er 1 van nodig had. 3,5 per stuk en er 2 verkocht voor 10 euro per stuk:)
Maar ik ga geen dingen beweren zoals die oordopjesnerd.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Ik ben er inderdaad helemaal ingetrapt, gelukkig kom jij me reddenquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:38 schreef Berend. het volgende:
Er trappen wel veel mensen in die 1 eurocent zooi zeg. De website heeft 2 doelen denk ik:
1. Je email adres krijgen en dan doorverkopen. Ik krijg ook regelmatig van die Chinese mailtjes.
2. Je willen je naar de website lokken. Maar dat lijkt me ook een bijzaak, want de kwaliteit van die oordopjes is zero.![]()
Het is wel schandalig dat ze je willen lokken naar de winkel, wat een smiechten!!!
Ik krijg nooit spam binnen, dat verhaal van emailadressen doorverkopen is al zo oud
Wat een boef zeg, vergelijkbaar met 100 euroquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef Downstar het volgende:
Heb bij hem een 'order' geplaatst van 50 stuks haha even lekker trollen,
hij adviseert me om er eerst 1 te nemen, om het geluid aan te horen.. oftewel meneer/mevrouw
heeft er niet meer dan 1/2 liggen haha![]()
Het is eerder 20/30 euro en blijven hopen dat ze niet binnen 3 weken uit elkaar donderen.
Als je hem gaat afpoeieren vraag dan eerst naar de wettelijke 2 jaar garantie in NederlandLaat hem dan maar even kronkelen en zweten, ik wil dat antwoord weleens zien
![]()
De kortinglijst is wel mooi, heeft hij over nagedacht whaha![]()
Wat een vraag of je de doppen kent. Ja ik ken ze, daarom koop ik ze bij jou voor 5 keer zoveel
Dan krijg je de onderdelen thuis, mag je hem zelf in elkaar zettenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:20 schreef UncleSam het volgende:
http://www.dhgate.com/arc(...)12d891518f378b2.html
Wat betekend not assembling machine?![]()
![]()
Daar heb ik ook niks tegen, maar die vent is echt belachelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:06 schreef beeklaan het volgende:
Heb ik ook wel eens gedaan. Ik had 3 stuks gekocht waar ik er 1 van nodig had. 3,5 per stuk en er 2 verkocht voor 10 euro
Maar ik ga geen dingen beweren zoals die oordopjesnerd.![]()
![]()
Hoeven geen falers te zijn, zolang ze maar eerlijk over de producten zijn ( dus namaak niet als echt verkopen)quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef ElmoFan het volgende:
Martplaats resellers zijn falers
FIPO GEMACHT!!
en zolang het maar een reëel bedrag blijft
Meneer BAD Price, reageert opeens niet (meer) zo snel op mijn order, terwijl die dat eerst wel deed
Edit: Bad van gemaakt![]()
Over die oordopjes van applequote:beste,
voor deze prijs kunnen wij geen originele leveren, maar deze zijn precies het zelfde zie de foto's op MP.
Met Vriendelijke Groet
Het Nice Price Team!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dat hij nog reageert ( wanneer kreeg je de mail binnen?)quote:
hij heeft meer klanten dan hij in heel zijn verkoop periode heeft gehad binnen 2 uur haha![]()
![]()
Stuur je linkje mee van bijvoorbeeld md-52 op lightake, en vraag je of die van lightake namaak oordopjes zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef ElmoFan het volgende:
Wie stuurt een mail naar ze met de link naar de kanen oortjes?!
![]()
Als je 1 ding niet moet kopen zijn het wel Chinese oordopjes.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Als je kortingscode en recommender gebruikt krijg je 15% korting dus uiteindelijk zal het rond de 115 euro liggen. Maar ik heb 'm niet, heb wel op het punt gestaan om hem te kopen, maar toch maar niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Hoeveel ¤ betaal je daar nou omgerekend voor? Wat was de PP wisselkoers?
Voor meer info meot je hier even vragen: Android tablet discussie topic #6![]()
Als geld terug word gestort op je paypal rekening, word het dan weer op mijn bankrekening gezet of op de paypal rekening?![]()
Op je PayPal rekening, je kan het via paypal.nl overmaken naar je gekoppelde bankrekening maar dan wel met hun wisselkoers of als het in euro's is 2,5% voor PayPal.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef ElmoFan het volgende:
Als geld terug word gestort op je paypal rekening, word het dan weer op mijn bankrekening gezet of op de paypal rekening?
Het beste kan je het eigenlijk er op laten staan, mits je binnenkort nog van plan bent iets te bestellen.
Anders betaal je dubbel aan PayPal.![]()
3 minuten na het verzenden. Nu krijg ik niks meer, had nl. gemeld dat ik ooit ben opgelicht via chinaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat hij nog reageert ( wanneer kreeg je de mail binnen?)
hij heeft meer klanten dan hij in heel zijn verkoop periode heeft gehad binnen 2 uur haha
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
ok, maar ik bestel genoeg via paypal dus dat terugstorten op mijn bankrekening zou zonde zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op je PayPal rekening, je kan het via paypal.nl overmaken naar je gekoppelde bankrekening maar dan wel met hun wisselkoers of als het in euro's is 2,5% voor PayPal.![]()
![]()
Vraag me af of die het dan gedeeltelijk van je paypal haalt en de rest van je bankrekening als je weer iets koopt.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Volgens mij alleen van paypalquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef beeklaan het volgende:
Vraag me af of die het dan gedeeltelijk van je paypal haalt en de rest van je bankrekening als je weer iets koopt.![]()
hahahquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
3 minuten na het verzenden. Nu krijg ik niks meer, had nl. gemeld dat ik ooit ben opgelicht via china.. niemand die even een linkje stuurt van md-52 oordopjes van een chinese webshop om te vragen of dat namaak oordopjes zijn gezien de prijs
?
op mij zal die toch we niet meer reageren![]()
![]()
Bedoel dus, u heeft 4,21 op uw paypal account.
U koopt iets van 20,35. Doet ie dan eerst 4,21 van paypal en de rest van je bank?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef beeklaan het volgende:
Bedoel dus, u heeft 4,21 op uw paypal account.
U koopt iets van 20,35. Doet ie dan eerst 4,21 van paypal en de rest van je bank?![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
3 minuten na het verzenden. Nu krijg ik niks meer, had nl. gemeld dat ik ooit ben opgelicht via chinaquote:beste,
ze zien er precies het zelfde uit als die van Apple zelf, hoe klinken kan ik niet vergelijken omdat ik de originele niet heb gehad of heb liggen.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: