Yeah echt geniaal, die gast moest wel op de LSD zitten ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef Jmsls het volgende:
Dat topic
''ik ben de slachtoffer wij zijn de slachtoffers dat zijn wij ik ben ook jij ook wij ook''
Die quote van Lamonquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens ik neem altijd een sig die ik zelf grappig vind.
Even wat komma's geplaatst. Moest die zin 5 keer doorlezen voor ik het snapte.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:30 schreef Maisnon het volgende:
Sky, die "personen welke" TT's van je lezen nog steeds voor geen meterals je dan toch niet 'mensen die' wil doen, verzin dan totaal iets anders.
Ja blabla correct Nederlands. Het leest gewoon kut
Ik heb even wat woorden vervangen want ik snapte er niks van!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Even wat aanhalingstekens geplaatst. Moest die zin 5 keer doorlezen voor ik het snapte.
Ook twee komma's! Ja, echt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:38 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb even wat woorden vervangen want ik snapte er niks van!
Een sig nemen omdat het anders lelijk staat is net zo triest als roken om erbij te horen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso sigs, wat moet je er eigenlijk mee. Ik vind alle soorten sigs eigenlijk triest, maar het is lelijk als er niks staat.
stiekem fap je nuquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:58 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Wat een smerige buik heeft dat wijf in je UI.
Jij bent dan ook het kankergezwel van fok.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Vind ik mijn sig toch wel wat hebben, gewoon iemands ongezouten mening over mij.
Jij draagt Wrangler-broeken van 80 euro.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij bent dan ook het kankergezwel van fok.
Bekt ook lekker, kanker.
pech dan, ik blijf het doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:30 schreef Maisnon het volgende:
Sky die 'personen welke' TT's van je lezen nog steeds voor geen meterals je dan toch niet 'mensen die' wil doen verzin dan totaal iets anders.
Ja blabla correct Nederlands. Het leest gewoon kut
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |