Nee dat dan.quote:zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Kut, je was me net voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:42 schreef Garisson72 het volgende:
of: "zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken"
Pak me dan terug met mijn eigen sig man! Daar zou ik goed gruizig van worden.quote:
WTF. de OP uit die linkquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Haha, ik wist dat dat ging komen. Toch durf ik te beweren dat mijne een iets andere insteek heeft, daar het een quote is uit: Ik ben de weg kwijt,niet jij!!! tomtom is geen optie,en niet een of andere filosoof.
want de schrijver van die quote is beter dan een willekeurige andere filosoof?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Haha, ik wist dat dat ging komen. Toch durf ik te beweren dat mijne een iets andere insteek heeft, daar het een quote is uit: Ik ben de weg kwijt,niet jij!!! tomtom is geen optie,en niet een of andere filosoof.
Het is allicht minder pretentieus dan cool doen met een of anderen Engelstalig cliché.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef Flurry het volgende:
[..]
want de schrijver van die quote is beter dan een willekeurige andere filosoof?
Die van jouw in elk geval nietquote:
Dat is ook zo sneuquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:43 schreef YumSum het volgende:
Wat moet je dan in de sig stoppen?
Quotes van een Fok!er hoe geweldig hij/zij die persoon vindt?
Mee eens, die ondertitel is bijna hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso sigs, wat moet je er eigenlijk mee. Ik vind alle soorten sigs eigenlijk triest, maar het is lelijk als er niks staat.
Precies, en dan is het toch makkelijk om het op te vullen met iets wat ook nog wat betekent?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso sigs, wat moet je er eigenlijk mee. Ik vind alle soorten sigs eigenlijk triest, maar het is lelijk als er niks staat.
Wow FOK! zit er tóch vol mee als ik dit topic bekijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:53 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Precies, en dan is het toch makkelijk om het op te vullen met iets wat ook nog wat betekent?
Bemoei je er niet mee!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:53 schreef snep87 het volgende:
waar maken jullie je druk om??? om een ander/.
Hihi je zei "Wow FOK!" dat is dubbele triestheidquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wow FOK! zit er tóch vol mee als ik dit topic bekijk. wtf.
[..]
Bemoei je er niet mee!
Jij mag niet meedoen, jij hebt niet eens een sig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef snep87 het volgende:
wat een onzin topic. hebben jullie niks beter te doen dan klagen over een ander?
Hou je bek of so :Squote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef snep87 het volgende:
wat een onzin topic. hebben jullie niks beter te doen dan klagen over een ander?
Wat zei ik nou, opzouten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:57 schreef snep87 het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:59 schreef Gary_Oak het volgende:
Mijn signature is natuurlijk gewoon baas.
stop feeding the goddamn trol! u n00b!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef snep87 het volgende:
[..]
jij bent pas echt zielig alleen kun je neit he
Je doet niet meer mee op FOK!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:01 schreef snep87 het volgende:
[..]
jij bent pas echt zielig alleen kun je neit he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |