Nee dat dan.quote:zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Kut, je was me net voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:42 schreef Garisson72 het volgende:
of: "zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken"
Pak me dan terug met mijn eigen sig man! Daar zou ik goed gruizig van worden.quote:
WTF. de OP uit die linkquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Haha, ik wist dat dat ging komen. Toch durf ik te beweren dat mijne een iets andere insteek heeft, daar het een quote is uit: Ik ben de weg kwijt,niet jij!!! tomtom is geen optie,en niet een of andere filosoof.
want de schrijver van die quote is beter dan een willekeurige andere filosoof?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef Skylark. het volgende:
Haha, ik wist dat dat ging komen. Toch durf ik te beweren dat mijne een iets andere insteek heeft, daar het een quote is uit: Ik ben de weg kwijt,niet jij!!! tomtom is geen optie,en niet een of andere filosoof.
Het is allicht minder pretentieus dan cool doen met een of anderen Engelstalig cliché.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:50 schreef Flurry het volgende:
[..]
want de schrijver van die quote is beter dan een willekeurige andere filosoof?
Die van jouw in elk geval nietquote:
Dat is ook zo sneuquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:43 schreef YumSum het volgende:
Wat moet je dan in de sig stoppen?
Quotes van een Fok!er hoe geweldig hij/zij die persoon vindt?
Mee eens, die ondertitel is bijna hetzelfde verhaalquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:46 schreef Skylark. het volgende:
Sowieso sigs, wat moet je er eigenlijk mee. Ik vind alle soorten sigs eigenlijk triest, maar het is lelijk als er niks staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |