http://www.trimbos.nl/nieuws/persberichten/2010/ndm2009quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een linkje mag wel, jij selectieve bronnenquoter.
Ja leuk, cijfers onder jongeren waardoor het lijkt alsof heel Nederland aan de alcohol zit. Woei.quote:
Nee, daar is dus niks mee gezegd....quote:
Aantal junks zakt en is erg laag het verbod helpt dus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:49 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
http://www.trimbos.nl/nieuws/persberichten/2010/ndm2009
Welke werkelijkheid, die van een quote zonder link naar de bron? Tsja, dat is hetzelfde als een Papierversnipperaar die 30k aan drugsdoden in Mexico wilde gebruiken voor zijn argumentatie voor legalisatie in Nederland in deel 2 van deze reeksquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Loser. Je komt niet onder de werkelijkheid uit.
Lé-zen. Het aantal mensen wat aanklopt bij de verslavingszorg met als primair probleem een alcoholverslaving, ligt hoger dan bij andere drugs. Bovendien is alcohol ook veel schadelijker dan de overige drugs, op heroïne na.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja leuk, cijfers onder jongeren waardoor het lijkt alsof heel Nederland aan de alcohol zit. Woei.
quote:Alcohol: toename hulpvraag
Het alcoholgebruik onder scholieren schommelde in het afgelopen decennium. Na een forse stijging tussen 1999 en 2003 onder 12 tot 14-jarige scholieren daalde het weer in 2007 (32% actuele gebruikers). Onder 15 tot 18-jarigen bleef het actuele gebruik stabiel (75% in 2007).
In 2008 was een op de tien mensen van 12 jaar en ouder een zware drinker ( (op één of meer dagen per week minstens zes glazen alcohol drinken) In 2001 was dit percentage nog 14%. Zwaar drinken komt het meest voor onder mannen van 18-24 jaar (37% in 2008).. Van de zware drinkers vraagt slechts een klein deel hulp bij de verslavingszorg (3%), maar dit aantal groeit. In 2008 zijn ruim 33.000 cliënten behandeld voor een primair alcoholprobleem, even veel als in 2007, maar tienduizend meer dan in 2002. In ziekenhuizen steeg het aantal opnames vanwege een hoofddiagnose alcoholmisbruik- en afhankelijkheid (5.600 in 2007, bijna 6.000 in 2008). Het aantal opnames vanwege een nevendiagnose steeg van bijna 12.000 naar ruim 13.700. Onder jongeren en kinderen van 16 jaar of jonger met een alcoholgerelateerde opname werd een toename geregistreerd van 263 in 2001 naar 711 in 2008 (+170%).
quote:Opiaten: daling aantal verslaafden
Volgens de laatste schatting voor 2008 zijn er 17.700 problematische gebruikers van met name heroïne. Dat is minder dan 10 jaar geleden. De Nederlandse populatie opiaatgebruikers is in de loop van de jaren gemiddeld steeds ouder geworden. In 2008 was het aantal opiaatcliënten in de verslavingszorg (12.711) ongeveer 8% lager dan in 2007 en ruim een kwart lager dan in 2001. 95% van hen is ouder dan 30 jaar. De instroom van nieuwe opiaatcliënten is gering; slechts 5% klopte in 2008 voor het eerst aan voor hulp vanwege een drugsprobleem.
Met andere woorden, een strenger verbod en handhaving op drugs helpt dus blijkbaar het aantal verslaafden terug te dringenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.trimbos.nl/nieuws/persberichten/2010/ndm2009
[..]
[..]
De legaliseerdes posten alleen maar bronnen. De verbieders komen de hele tijd met niks of leugens. Zo ben jij verantwoordelijk voor 45.000 dode Mexicanen, niet 30.000quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke werkelijkheid, die van een quote zonder link naar de bron? Tsja, dat is hetzelfde als een Papierversnipperaar die 30k aan drugsdoden in Mexico wilde gebruiken voor zijn argumentatie voor legalisatie in Nederland in deel 2 van deze reeks
Dat is al de 2e keer dat je aan het schelden bent na een drogreden, begint de coke een beetje door te dringen in je hersenen jongen, dat je zo agressief wordt? Krijg je al de neiging klapjes uit te delen door dat spul?quote:
En alweer onzin.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lé-zen. Het aantal mensen wat aanklopt bij de verslavingszorg met als primair probleem een alcoholverslaving, ligt hoger dan bij andere drugs. Bovendien is alcohol ook veel schadelijker dan de overige drugs, op heroïne na.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is al de 2e keer dat je aan het schelden bent na een drogreden, begint de coke een beetje door te dringen in je hersenen jongen, dat je zo agressief wordt? Krijg je al de neiging klapjes uit te delen door dat spul?
Je bent verantwoordelijk voor 45.000 dode Mexicanen, met je fascistische onzin-verbod, massamoordenaar. Jij bent overduidelijk de gewelddadigste van ons 2.quote:http://www.nu.nl/buitenland/2421543/drugsgeweld-mexico-eist-15273-mensenlevens.html
MEXICO-STAD - Zeker 15.273 mensen zijn vorig jaar vermoord in Mexico tijdens geweldsuitbarstingen die verband houden met de drugsoorlog waarmee het land kampt.
Dat heeft een woordvoerder van de Mexicaanse regering woensdag bekendgemaakt.
Met bijna tienduizend moordslachtoffers gold 2009 eerder nog als het recordjaar. De Mexicaanse president Felipe Calderón bond in december 2006 de strijd aan met drugsbendes.
Dat leidde tot een escalatie van het geweld. Sindsdien kwamen volgens de overheid meer dan 45.000 mensen door geweld om het leven.
Drogreden 1quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Je bent verantwoordelijk voor 45.000 dode Mexicanen,
Drogreden 2 en scheldwoord 1 en 2quote:met je fascistische onzin-verbod, massamoordenaar.
Point madequote:Jij bent overduidelijk de gewelddadigste van ons 2.
Hij is weer begonnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je bent verantwoordelijk voor 45.000 dode Mexicanen, met je fascistische onzin-verbod, massamoordenaar. Jij bent overduidelijk de gewelddadigste van ons 2.
Aangezien je er niets op te zeggen hebt zijn die "drogredenen" uitstekende argumenten.quote:
Toch vormt het nog het grootste maatschappelijke probleem en de meeste schade.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:54 schreef Berlitz het volgende:
En alweer onzin.
80% van de nederlander drinkt wekelijks alcohol het percentage verslaafden is dus erg laag.
Waarom houd je dat niet vol?quote:En nogmaals een maand lang iedere dag coke snuiven houd je niet vol een maand lang iedere dag een biertje drinken en er is geen verandering.
Nee, integendeel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Met andere woorden, een strenger verbod en handhaving op drugs helpt dus blijkbaar het aantal verslaafden terug te dringen
Nee, voor alcoholisten is dat idd normaal. Dan verandert er voor jou idd niets.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:54 schreef Berlitz het volgende:
een maand lang iedere dag een biertje drinken en er is geen verandering.
Humor me. Leg me eens in 1 zin uit hoe ik persoonlijk, door voor een verbod op drugs te zijn, 45k aan mensen de dood in gejaagd heb in Mexico. Dat is namelijk wat je beweerd, dus ik ben benieuwdquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aangezien je er niets op te zeggen hebt zijn die "drogredenen" uitstekende argumenten.
Die 45.000 doden zijn rechtstreeks gevolg van het verbod op drugs. Waar jij zo op geilt. Dus ben je verantwoordelijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Humor me. Leg me eens in 1 zin uit hoe ik persoonlijk, door voor een verbod op drugs te zijn, 45k aan mensen de dood in gejaagd heb in Mexico. Dat is namelijk wat je beweerd, dus ik ben benieuwd
Helaas, u faalt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die 45.000 doden zijn rechtstreeks gevolg van het verbod op drugs. Waar jij zo op geilt. Dus ben je verantwoordelijk.
Bewijs dat maar, loser.quote:
Omdat het het meest gebruikt word.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:02 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Toch vormt het nog het grootste maatschappelijke probleem en de meeste schade.
Beschadiging van neuroreceptorenquote:[..]
Waarom houd je dat niet vol?
Jij beweerd iets dus jij moet het bewijzen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewijs dat maar, loser.
Prima, let u even op? Je zegt dat ik 'verantwoordelijk' ben voor die 45K aan doden. Maar dat is niet wat ik vroeg, noch wat je eerder zei. Leest u mee?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bewijs dat maar, loser.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Humor me. Leg me eens in 1 zin uit hoe ik persoonlijk, door voor een verbod op drugs te zijn, 45k aan mensen de dood in gejaagd heb in Mexico. Dat is namelijk wat je beweerd, dus ik ben benieuwd
Pakken we even de definitie van massamoordenaar erbij:quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Je bent verantwoordelijk voor 45.000 dode Mexicanen, met je fascistische onzin-verbod, massamoordenaar. Jij bent overduidelijk de gewelddadigste van ons 2.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Massamoordenaarquote:Een massamoordenaar is iemand die (persoonlijk) veel mensen vermoordt of dit laat doen door medeplichtigen. Meestal gebeurt dit in een oorlogssituatie waar mensen die hiertoe geneigd zijn hun kans grijpen. Dictators als Stalin, Mao en Hitler gaven opdracht voor massamoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |