Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
kennelijk genoegquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:55 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo fout:
"Ik wil liefhebben u voor lange tijd en bij u zijn ter trouw zal ik."
En ik vraag me af of er mensen zijn die er in trappen.
Ja, dat vind ik ook mooier dan een dike witte rand van 4 cm. Bovendien als je de hele afbeelding pakt mis je betrekkelijk weinig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
Op canvas heeft dan wel weer het mooie effect dat de afbeelding ook aan de zijkanten te zien is.
laters summerquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:00 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga maar eens leren. Daarna om uur of 3 ofzo weer naar school voor een uurtjeNou Doej!
![]()
He bah!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Man, wat is het druk![]()
Tot vanavond
intrappenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kennelijk genoeg![]()
anders zouden ze er wel mee stoppen
je zou ook een iets groter kader om je bordjes kunnen doen zodat er minder wegvalt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
goeie TT Mart
[..]
Ja, dat vind ik ook mooier dan een dike witte rand van 4 cm. Bovendien als je de hele afbeelding pakt mis je betrekkelijk weinig.
werk ze marijkequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Man, wat is het druk![]()
Tot vanavond
Een voorleesvriendinnetje om je Duits bij te spijkeren?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
intrappen![]()
heb ik dan geen duits vriendinnetje![]()
sorry wokquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
intrappen![]()
Hij heeft ST al. Van Marijkje blijft hij afquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een voorleesvriendinnetje om je Duits bij te spijkeren?
die word dan aan stukken gescheurd door suikertaartjequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een voorleesvriendinnetje om je Duits bij te spijkeren?
weer een illusie armerquote:
ST heeft me gisterenavond voorgelezen over knuffelsquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij heeft ST al. Van Marijkje blijft hij af![]()
.
Wat liefquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
ST heeft me gisterenavond voorgelezen over knuffels.
Praat dan ook niet zo veel over je werk. Als jij telkens 'sla' zegt, dan krijg je dat dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat lief.
Ik krijg alleen maar slaag van haar...
Ja, zoiets zal het wel worden inderdaad. Daarom laat ik ook eerst wat proefjes maken hequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je zou ook een iets groter kader om je bordjes kunnen doen zodat er minder wegvalt.
jij komt zeker ook in het keldertjequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat lief.
Ik krijg alleen maar slaag van haar...
trevquote:
Ik praat niet over me werk. Zij kijct teveel naar al mein spelfaudjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Praat dan ook niet zo veel over je werk. Als jij telkens 'sla' zegt, dan krijg je dat dus.
Ehm, nee, laat maar zittenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij komt zeker ook in het keldertje
Hey GFquote:
Ik neem aan dus van nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof er in KEL zoveel valt de beleven
Jij hebt toegang?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Jij niet dan?quote:
ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
toekquote:
Het was voor mij al een hele schok om niet in F&F uit te komen toen ik op een topic over poesjes klikte nadat ik net modrechten had gekregen... KPD krijg je er dan automatisch bijquote:
Als je geld overmaakt wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
intrappen![]()
bij mij staat daar water inquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je geld overmaakt wel.
dat is niet goedquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je geld overmaakt wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |