jij komt zeker ook in het keldertjequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat lief.
Ik krijg alleen maar slaag van haar...
trevquote:
Ik praat niet over me werk. Zij kijct teveel naar al mein spelfaudjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Praat dan ook niet zo veel over je werk. Als jij telkens 'sla' zegt, dan krijg je dat dus.
Ehm, nee, laat maar zittenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij komt zeker ook in het keldertje
Hey GFquote:
Ik neem aan dus van nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Alsof er in KEL zoveel valt de beleven
Jij hebt toegang?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
Jij niet dan?quote:
ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
toekquote:
Het was voor mij al een hele schok om niet in F&F uit te komen toen ik op een topic over poesjes klikte nadat ik net modrechten had gekregen... KPD krijg je er dan automatisch bijquote:
Als je geld overmaakt wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
intrappen![]()
heb ik dan geen duits vriendinnetje![]()
bij mij staat daar water inquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je geld overmaakt wel.
dat is niet goedquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:16 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je geld overmaakt wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |