Je had tenminste in de TT iets kunnen zeggen over de schande van Rafa's drawquote:
Zanik toch niet zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Je had tenminste in de TT iets kunnen zeggen over de schande van Rafa's draw
Waarom zijn het altijd dezelfde mensen die altijd negatief reageren op posts, en niet gewoon iets kunnen laten voor wat het is? Ik zag jouw naam bij laatste post en ik dacht al meteenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Zanik toch niet zo. Federer heeft vaak zat een kinderlijk eenvoudige eerste paar rondes op papier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom zijn het altijd dezelfde mensen die altijd negatief reageren op posts, en niet gewoon iets kunnen laten voor wat het is? Ik zag jouw naam bij laatste post en ik dacht al meteen
Janken en overdrijven kun je ook ergens anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft ie toch echt aan zichzelf te danken vind ik...maar goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef Federer-fan het volgende:
Nalbandian.Wat een pech heeft die jongen elke keer met die blessures.
Zei Del Potro net tegen de umpire dat die Baghdatis fans hun mond moesten houden ofzo? Ik hoorde iets van "It's fun for you".quote:
Ik betwijfel hard of Delpo in deze vorm ook maar iemand het moeilijk kan maken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef jojomen4 het volgende:
Lekker, Nalbandian en Delpo (misschien) naar huis. 2 jongens die het Rafa misschien moeilijk hadden kunnen maken.alleen Murray en Soderling blijven nog over.
Zou jij je rechterarm erop durven wedden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef eentwee het volgende:
Nu weer BP Baghdatis. Wint-ie gewoon in 4 hoor.
Del Potro is een speler die ritme nodig heeft. Zijn progressie tot aan z'n US Open-winst was ook heel gestaag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:42 schreef Norrage het volgende:
Delpo heeft nog heeel erg veel te doen voordat die terug is op niveau...Dacht dat het wel wat sneller zou gaan, maar nee...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef jojomen4 het volgende:
Ik lees op de atp website dat het de eerste keer is dat Soderling de 3de ronde bereikt op het AUS open. HAHAHAHAHAHAHAHA wat een topper is dat.
Ik lees ook net dat Nadal zijn enige partij op Roland Garros ooit verloren heeft van Söderling, wat een topper is dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:13 schreef jojomen4 het volgende:
Ik lees op de atp website dat het de eerste keer is dat Soderling de 3de ronde bereikt op het AUS open. HAHAHAHAHAHAHAHA wat een topper is dat.
Zie je nou echt niet wat het punt is? Dat als je 26 ofzo bent en nog nooit verder bent gekomen dan R2 op AUSopen je niet echt lekker gepresteerd hebt op dat toernooi. Als je dan nu bij de favo's zit voor winst (5de favo in de moeilijkste helft met Tsonga, Murray en Rafa) vind ik dat onbegrijpelijk. Dat is mijn punt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik lees ook net dat Nadal zijn enige partij op Roland Garros ooit verloren heeft van Söderling, wat een topper is dat.
Wat is je punt nou?
Dat je 5e seeded bent betekent toch niet automatisch dat je de 5e favoriet bent? Ik schaal een zooitje Spanjaarden ook hoger in op gravel dan een nummer 4 seeded Murray o.i.d.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Zie je nou echt niet wat het punt is? Dat als je 26 ofzo bent en nog nooit verder bent gekomen dan R2 op AUSopen je niet echt lekker gepresteerd hebt op dat toernooi. Als je dan nu bij de favo's zit voor winst (5de favo in de moeilijkste helft met Tsonga, Murray en Rafa) vind ik dat onbegrijpelijk. Dat is mijn punt.
Zo kan het ook...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef TheVulture het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ijsters__.html?p=2,1
Hopelijk liggen ze er allebei dan al uitquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Nober het volgende:
Over drie dagen hopelijk Venus-Sharapova!!
Toen Soderling de finale haalde op RG (de 1e keer) was ie nog nooit voorbij de 3e ronde gekomen op een GS.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:23 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Zie je nou echt niet wat het punt is? Dat als je 26 ofzo bent en nog nooit verder bent gekomen dan R2 op AUSopen je niet echt lekker gepresteerd hebt op dat toernooi. Als je dan nu bij de favo's zit voor winst (5de favo in de moeilijkste helft met Tsonga, Murray en Rafa) vind ik dat onbegrijpelijk. Dat is mijn punt.
Nee man, het is voor beide speelsters een serieuze test als ze elkaar ontmoeten!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:40 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hopelijk liggen ze er allebei dan al uit.
wie zou dan wel #5 moeten zijn? Del Potro ligt er uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:20 schreef jojomen4 het volgende:
Salamander, op BF is Soderling 5de favo om t toernooi t winnen.
Tsonga (runner-up hier) kan natuurlijk wel een aardig balletje slaan maar komt Soderling op zijn pad tegen die in zeer goede vorm is. Hoe lager op de favorietenlijst hoe meer onzekerheid. Lig er verder niet wakker van.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef Salamando het volgende:
Precies, ik zie het helaas niemand de grote 4 lastig maken tot de halve finales.
Zolang degene die 3 sets wint doorgaat was Monfils de juiste tegenstander van Gil.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:13 schreef San_Andreas het volgende:
Monfils van Gil gewonnenHad de Bakker moeten staan.
Wakker zal ik er ook niet van liggen, ik hoop alleen dat de hegemonie Nadal/Federer een keer doorbroken wordtquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:22 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Tsonga (runner-up hier) kan natuurlijk wel een aardig balletje slaan maar komt Soderling op zijn pad tegen die in zeer goede vorm is. Hoe lager op de favorietenlijst hoe meer onzekerheid. Lig er verder niet wakker van.
Djokovic (AO 2008)quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wakker zal ik er ook niet van liggen, ik hoop alleen dat de hegemonie Nadal/Federer een keer doorbroken wordt
Helemaal mee eens. Het zou gewoon zoveel leuker zijn als er een wat bredere top zou zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef Salamando het volgende:
[..]
Wakker zal ik er ook niet van liggen, ik hoop alleen dat de hegemonie Nadal/Federer een keer doorbroken wordt
Gelukkig is Nadal alleen maar dominant in de GS. Toen Fed dominant was werd gewoon werkelijk elk toernooi door hem of Rafa gewonnen. Van de 9 masters gingen er toen 8 naar Fed en Rafa...quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Djokovic (AO 2008)
Del Potro (US Open 2009)
Het zou wel weer eens tijd worden, van de andere kant Nadal-Federer is de droomfinale aangezien dat de beste twee tennissers zijn.
Ik dacht gisteren even dat die Gilles Simon kans ging maken maar zodra het 4-2 werd wist ik dat Federer door zou gaan. Wel goed om te zien dat Federer niet meer zo dominant is, ik hou daar totaal niet van.... maar nu is dat Nadal al een tijdje, tis ook nooit goed!
Wacht maar af, Cilic kan het ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:33 schreef jojomen4 het volgende:
Lekker, Nalbandian en Delpo (misschien) naar huis. 2 jongens die het Rafa misschien moeilijk hadden kunnen maken.alleen Murray en Soderling blijven nog over.
Troicki heeft afgezegd voor zijn dubbelpartij, de vraag is dus of hij fit genoeg is..quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef Szura het volgende:
Haase dus de 2e partij op Hisense Arena na Djokovic - Troicki om 01:00.
Troicki is in vorm en Djokovic was matig vorige ronde dus dat kan nog wel een aardige partij worden, 4-setter gok ik op.
Haase rond half 5 - 5 uur?
Dat zegt me niet zoveel. Gebeurt zo vaak als spelers nog in het enkelspel actief zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Troicki heeft afgezegd voor zijn dubbelpartij, de vraag is dus of hij fit genoeg is..
Soderling, Verdasco, Davydenko, Del Potro, Tsonga wanneer deze spelers in normale vorm zijn dan kunnen zij het alle 4 de topspelers erg lastig maken. Ze zijn alleen wat minder consistent, maar dat zijn Murray en Djoko ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Het zou gewoon zoveel leuker zijn als er een wat bredere top zou zijn.
De top 4 heeft het nauwelijks meer lastig met spelers daarbuiten.
Fed heeft nog nooit 8 MS in 1 jaar gewonnen hoor. 2x 4x en 1x 3 x, voor de rest maar magere jaren gehad bij de MS's.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Gelukkig is Nadal alleen maar dominant in de GS. Toen Fed dominant was werd gewoon werkelijk elk toernooi door hem of Rafa gewonnen. Van de 9 masters gingen er toen 8 naar Fed en Rafa...
Ik gok dat hij gecombineerd bedoelt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:24 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Fed heeft nog nooit 8 MS in 1 jaar gewonnen hoor. 2x 4x en 1x 3 x, voor de rest maar magere jaren gehad bij de MS's.
Cilic kan het hem wel moeilijk maken. Als hij een superdag heeft kan hij Rafa ook verslaan. Maar vooraf zullen de kansen toch wel 90/10 zijn in het voordeel van Rafa.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wacht maar af, Cilic kan het ook
Ik snap Murray nooit zo goed. Tegen Nadal speelt ie altijd fantastisch tennis maar tegen anderen valt ie terug in dat passieve geneuzel van m.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Cilic kan het hem wel moeilijk maken. Als hij een superdag heeft kan hij Rafa ook verslaan. Maar vooraf zullen de kansen toch wel 90/10 zijn in het voordeel van Rafa.
Tegen Soderling of Murray zullen de kansen misschien wel 50/50 zijn. Als Soderling en Murray hard gaan meppen is er weinig dat Rafa terug kan doen.
Goed gegoktquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik gok dat hij gecombineerd bedoelt.
Ik zie het, verkeerd gelezen door mij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik gok dat hij gecombineerd bedoelt.
Cilic heeft helaas vorig jaar minder laten zien dat de potentie die hij heeft. Hij is het grootste talent van de Balkan op het moment vind ik, alleen vorig jaar verloor hij zoveel kansloze pottenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wacht maar af, Cilic kan het ook
Ik schat de kansen van Nadal tegen Söderling en Murray hoger in dan jojomen, wat is hier gebeurd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Cilic kan het hem wel moeilijk maken. Als hij een superdag heeft kan hij Rafa ook verslaan. Maar vooraf zullen de kansen toch wel 90/10 zijn in het voordeel van Rafa.
Tegen Soderling of Murray zullen de kansen misschien wel 50/50 zijn. Als Soderling en Murray hard gaan meppen is er weinig dat Rafa terug kan doen.
Ik heb altijd gezegd dat als een andere speler een hele goede dag heeft en Rafa een normale dag, dat Rafa er dan zomaar vanaf kan gaan. Murray en Soderling zijn beide in vorm (in Nov had Murray net zo goed in de finale kunnen staan). Als zei beide heel aanvallend spelen (en de ballen dan ook nog eens inslaan), dan kan Rafa daar vaak niks tegen doen, hij laat dan niet een nieuwe tactiek zien waar deze gasten het moeilijk mee hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik schat de kansen van Nadal tegen Söderling en Murray hoger in dan jojomen, wat is hier gebeurd?
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat als een andere speler een hele goede dag heeft en Rafa een normale dag, dat Rafa er dan zomaar vanaf kan gaan. Murray en Soderling zijn beide in vorm (in Nov had Murray net zo goed in de finale kunnen staan). Als zei beide heel aanvallend spelen (en de ballen dan ook nog eens inslaan), dan kan Rafa daar vaak niks tegen doen, hij laat dan niet een nieuwe tactiek zien waar deze gasten het moeilijk mee hebben.
50/50 is misschien wat overdreven, maar ik ben blij dat hij maar 1 van deze spelers treft op weg naar de finale. Voor Fed vrees ik niet, die vreet Rafa met huid en al op. Ik ben er zelfs van overtuigd dat Fed gisteren een mindere periode kende omdat hij aan de finale tegen Rafa begon te denken, en hij toen opeens slappe knieen/pols kreeg.
VAMOS CAMPEON!
Ik geef Kei zeker wel een kans eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Overigens heel benieuwd wat Nishikori kan tegen Verdasco
44 is ze vriendquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus, die meid van Game set en Mats is me toch lekker.![]()
![]()
![]()
Over wie hebben we het hier?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
44 is ze vriendMaar goed, voor dr leeftijd ziet ze dr zeker goed uit ...
Was vroeger blijkbaar een groot talent, 21ste op de wereldranglijst geworden en toen met pensioen gegaan op dr 21e omdat ze dr geen zin meer in had
Annabel Croft, neem ik aan.quote:
Krijg toch ook het gevoel dat jojomen4 haar bedoelt en niet Croft LOL.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:51 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij maar ,Barbara Schett
Dank, dank!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:54 schreef jojomen4 het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe oud ze is. Alsof er geen dames zijn van ouder dan 44 die er erg aantrekkelijk of lekker geil uitzien.
Ik neem aan morgen. Nacht van vrijdag op zaterdag dus.quote:
Morgenochtend, rond een uur of 6. Als de eerdere wedstrijden wat lang duren dan om een uur of 7.quote:
Oeps, ja! Verdorie. Die tennnis-jetlag doet mij geen goed...quote:
Tegen de toppers speelt Robin altijd goed. Dus ik denk dat hij wel kansen zal krijgen. Het is nu te hopen dat die er een keer een topper kan verslaan ten plaats van de goede complimenten krijgen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dank, dank!![]()
Terug on topic... vannacht Haase - Roddick! Zou Robin een kansje maken denken jullie?
Vamos Robin!
Ik denk dat Verdasco wel wakker geschud is door Tipsarevicquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik geef Kei zeker wel een kans eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |