Cilic heeft helaas vorig jaar minder laten zien dat de potentie die hij heeft. Hij is het grootste talent van de Balkan op het moment vind ik, alleen vorig jaar verloor hij zoveel kansloze pottenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wacht maar af, Cilic kan het ook
Ik schat de kansen van Nadal tegen Söderling en Murray hoger in dan jojomen, wat is hier gebeurd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Cilic kan het hem wel moeilijk maken. Als hij een superdag heeft kan hij Rafa ook verslaan. Maar vooraf zullen de kansen toch wel 90/10 zijn in het voordeel van Rafa.
Tegen Soderling of Murray zullen de kansen misschien wel 50/50 zijn. Als Soderling en Murray hard gaan meppen is er weinig dat Rafa terug kan doen.
Ik heb altijd gezegd dat als een andere speler een hele goede dag heeft en Rafa een normale dag, dat Rafa er dan zomaar vanaf kan gaan. Murray en Soderling zijn beide in vorm (in Nov had Murray net zo goed in de finale kunnen staan). Als zei beide heel aanvallend spelen (en de ballen dan ook nog eens inslaan), dan kan Rafa daar vaak niks tegen doen, hij laat dan niet een nieuwe tactiek zien waar deze gasten het moeilijk mee hebben.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik schat de kansen van Nadal tegen Söderling en Murray hoger in dan jojomen, wat is hier gebeurd?
Zo ken ik je weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:47 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat als een andere speler een hele goede dag heeft en Rafa een normale dag, dat Rafa er dan zomaar vanaf kan gaan. Murray en Soderling zijn beide in vorm (in Nov had Murray net zo goed in de finale kunnen staan). Als zei beide heel aanvallend spelen (en de ballen dan ook nog eens inslaan), dan kan Rafa daar vaak niks tegen doen, hij laat dan niet een nieuwe tactiek zien waar deze gasten het moeilijk mee hebben.
50/50 is misschien wat overdreven, maar ik ben blij dat hij maar 1 van deze spelers treft op weg naar de finale. Voor Fed vrees ik niet, die vreet Rafa met huid en al op. Ik ben er zelfs van overtuigd dat Fed gisteren een mindere periode kende omdat hij aan de finale tegen Rafa begon te denken, en hij toen opeens slappe knieen/pols kreeg.
VAMOS CAMPEON!
Ik geef Kei zeker wel een kans eigenlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Overigens heel benieuwd wat Nishikori kan tegen Verdasco
44 is ze vriendquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef jojomen4 het volgende:
Jezus, die meid van Game set en Mats is me toch lekker.![]()
![]()
![]()
Over wie hebben we het hier?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
44 is ze vriendMaar goed, voor dr leeftijd ziet ze dr zeker goed uit ...
Was vroeger blijkbaar een groot talent, 21ste op de wereldranglijst geworden en toen met pensioen gegaan op dr 21e omdat ze dr geen zin meer in had
Annabel Croft, neem ik aan.quote:
Krijg toch ook het gevoel dat jojomen4 haar bedoelt en niet Croft LOL.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:51 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[ afbeelding ]
Geef mij maar ,Barbara Schett
Dank, dank!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:54 schreef jojomen4 het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe oud ze is. Alsof er geen dames zijn van ouder dan 44 die er erg aantrekkelijk of lekker geil uitzien.
Ik neem aan morgen. Nacht van vrijdag op zaterdag dus.quote:
Morgenochtend, rond een uur of 6. Als de eerdere wedstrijden wat lang duren dan om een uur of 7.quote:
Oeps, ja! Verdorie. Die tennnis-jetlag doet mij geen goed...quote:
Tegen de toppers speelt Robin altijd goed. Dus ik denk dat hij wel kansen zal krijgen. Het is nu te hopen dat die er een keer een topper kan verslaan ten plaats van de goede complimenten krijgen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:55 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dank, dank!![]()
Terug on topic... vannacht Haase - Roddick! Zou Robin een kansje maken denken jullie?
Vamos Robin!
Ik denk dat Verdasco wel wakker geschud is door Tipsarevicquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik geef Kei zeker wel een kans eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |