dat gaat idd altijd een beetje moeizaam een deeltje openen op een foonquote:
neuh behalve dat het retetraag isquote:
hier ook niet traag ofzo hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh behalve dat het retetraag is
maar dat is internet op m'n werk zowiezo
neuh bij mij thuis ook primaquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:14 schreef charmed_angel het volgende:
Is gewoon rete irritant
Ik vroeg gister nog, is .... morgen aanwezig?
Ja wordt er gezegd, nou ja niet dus! Ik vorige week toen ik ziek was me druk maken over het openen, maar waarom??? Andere doen het ook niet zo te zien
Nu doet alles het weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:00 schreef Kally het volgende:
Benny dank je wel
Had geen bereik ineens
Stuur is wat hierheenquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:35 schreef crv het volgende:
Goedemorgen van uit een sneeuwerig Altstetten
je kan alles krijgen, ik zit er niet op te wachtenquote:
iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:34 schreef Koen66 het volgende:
heyyyy we hebben weer een OP
(een oude weliswaar)
Nee man, heb al genoeg gehad in decemberquote:
Goedemorgen terug uit Almere, met een strakblauwe lucht nuquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:35 schreef crv het volgende:
Goedemorgen van uit een sneeuwerig Altstetten
je krijgt het hoe dan ook maar dan in de vorm van dooiwaterquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee man, heb al genoeg gehad in december![]()
Laat die zooi blijven in landen die erop ingesteld zijn (Alpenlanden, Scandiland etc)
jammer voor onze vrienden die dicht bij de rivieren wonen, maar daar heb ik minder last van dan die sneeuwmeukquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
je krijgt het hoe dan ook maar dan in de vorm van dooiwater
ik vind de sneeuw meuk ook niet erg hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer voor onze vrienden die dicht bij de rivieren wonen, maar daar heb ik minder last van dan die sneeuwmeuk
Leuk joh weer fijn ellenlange files, OV dat met eeen aangepaste dienstregeling of helemaal niet rijdt, zout wat op is ijsbanen omdat men niet strooitquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer voor onze vrienden die dicht bij de rivieren wonen, maar daar heb ik minder last van dan die sneeuwmeuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Er is geen nieuwequote:Op donderdag 20 januari 2011 08:34 schreef Koen66 het volgende:
heyyyy we hebben weer een OP
(een oude weliswaar)
quote:
weet ik, tijd voor een grote opruiming onder de poppetjes dusquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:40 schreef crv het volgende:
[..]
Leuk joh weer fijn ellenlange files, OV dat met eeen aangepaste dienstregeling of helemaal niet rijdt, zout wat op is ijsbanen omdat men niet strooitlaatst nog een wagen met zoveel kuub zout afgebrand op de a13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
idd... er kunnen er zo 19 uit die hier niet meer komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik, tijd voor een grote opruiming onder de poppetjes dus
haha schiet niet echt op dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:45 schreef charmed_angel het volgende:
en inmiddels binnen dus
Zit ik hier in me eentje
en ... en ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd... er kunnen er zo 19 uit die hier niet meer komen
En stuart erin
wat en..en..quote:
verrek, jij was er uit gehaald dus moet er weer in terug hequote:
nu pas ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik zie opeens dat jij er helemaal niet in sta
mij er gewoon uitgegooidquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verrek, jij was er uit gehaald dus moet er weer in terug he
zal best een goede reden voor zijnquote:
19quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd... er kunnen er zo 19 uit die hier niet meer komen
En stuart erin
wat dan ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
19_!
Geeft ook wel aan hoe het hier is gesteld
Nja, ik laat het nog fftjes zo staan. En eigenlijk wil ik het liefst iets heel anders, maar daar was niet iedereen het mee eens dacht ik
De hond was weggelopenquote:
Iets anders lijkt me een goed planquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
19_!
Geeft ook wel aan hoe het hier is gesteld
Nja, ik laat het nog fftjes zo staan. En eigenlijk wil ik het liefst iets heel anders, maar daar was niet iedereen het mee eens dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Ontbijttelevisie in de Chinese hoofdstad Peking heeft er een nieuw programma bij: voetgangers die worden platgereden door vrachtwagens en fietsers die worden gelanceerd door te hard rijdende automobilisten.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:21 schreef charmed_angel het volgende:
Nee die vind ik niet zo
Kunnen we niet net als alle andere SC's doen? Met onze UI-tjes
Ow ik kwam op 18dat wordt een forst afgeslankte OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pheno zit niet in V&A overigens volgens mij, maar wel in KSCSame shit, different day
SC hopper present
http://www.nu.nl/opmerkel(...)uikers-in-china.htmlquote:
Echt... WTFquote:Het aantal autobezitters in de Volksrepubliek groeit explosief, en daarmee ook de onveiligheid op de weg. Dagelijks komen honderden verkeersdeelnemers om het leven door ongevallen.
Dat is niet meer zo hoor, ze gaan soms sneller dan deze SCquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Als je dat leest moet V&A wel erg druk zijn, maar daar kan je soms nog steeds een kanon afschieten
klopt, gaat niet in mobilequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef Kally het volgende:
Pleur eens op met die spoilers die kan ik niet lezen.
damn, en hier klagen als er 20 in een jaar gaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)uikers-in-china.html
[..]
Echt... WTF
Cool ?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:27 schreef iBenny het volgende:
Of geen Poppetje en UI's, maar gewoon iets algemeens ofzo
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:47 schreef Kally het volgende:
Misschien moeten we niet kijken naar andere sc's en gewoon het hier gezellig houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
hmm laatste paar keer viel het wel meequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is niet meer zo hoor, ze gaan soms sneller dan deze SC
quote:
quote:
Das ook nog een hele opgave om te doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
Maar als ik druk op quote kan uk het wel lezen
quote:
dat gaat goed hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das ook nog een hele opgave om te doen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:59 schreef crv het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
ow jij heb hem getestquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:45 schreef iBenny het volgende:
Jullie hebben natuurlijk allang op het hartje onderaan bij opties geklikt he?
ow uh PMquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:59 schreef crv het volgende:
[..]
Dan krijg je eerst een megalijst smileys....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow jij heb hem getest![]()
Op de ipad issie goed, maa rop zo'n klein mobieltje issie kut.
En het is irritant dat je geen spoilers kan openen
misschien kan een van onze kunstenaars er een mooi blok van maken zoals Benny ook al toondequote:Op donderdag 20 januari 2011 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan krijg je eerst een megalijst smileys....
oa jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow jij heb hem getest![]()
Op de ipad issie goed, maa rop zo'n klein mobieltje issie kut.
En het is irritant dat je geen spoilers kan openen
En de helft komt hier al niet meerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:05 schreef crv het volgende:
[..]
misschien kan een van onze kunstenaars er een mooi blok van maken zoals Benny ook al toonde
dat is dan ook wel weer zo jahquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
Wat maakt het nou uit wie er wel of niet komt, het gaat vanzelf wel weer lopen hier.
Ja maar de OP mag wel een update hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
Wat maakt het nou uit wie er wel of niet komt, het gaat vanzelf wel weer lopen hier.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
hoop het niet, anders ben ik elke keer de SC kwijtquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
spamhoerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:11 schreef Koen66 het volgende:
komt Zeroku hier nog? ZIe hem telkens in GRTDOJW
Mja, ik kom eigenlijk overal
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:10 schreef crv het volgende:
[..]
Alles komt goed we moeten het SC hart enkel kloppend houden
ik ben er alquote:
zolang je niet in de OP staat ben je illegaalquote:
heb ik ook een tijdje gedaan, maar dat vond ik niksquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat net in 4 SC's tegelijk te posten
wel leuk je een keer in de KSC te zienquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:15 schreef Kally het volgende:
Ik heb de puf niet voor een andere sc, heb al moeite met jullie snappen soms
ligt er aan, vaak gaat het zo snel dan is 2 al teveelquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik ook een tijdje gedaan, maar dat vond ik niks
zo gecompliceerd zijn wij niet hoor, jullie vrouwen daarentegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:15 schreef Kally het volgende:
Ik heb de puf niet voor een andere sc, heb al moeite met jullie snappen soms
ikke ali illegali ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:15 schreef crv het volgende:
[..]
zolang je niet in de OP staat ben je illegaal![]()
of gedoogd, dat kan ook nog
quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ligt er aan, vaak gaat het zo snel dan is 1 al teveel
ja ik vind dat 1 af en toe al te snel gaat voor mequote:
heb ik ook vaak hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:21 schreef crv het volgende:
[..]
ja ik vind dat 1 af en toe al te snel gaat voor me
ben benieuwdquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb wel een leuk idee voor de OP!
Zal ik vanavond wel even uitwerken, dat kan ik nu niet doen op me werk
zolang het mij niet teveel tijd kost vind ik alles bestquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb wel een leuk idee voor de OP!
Zal ik vanavond wel even uitwerken, dat kan ik nu niet doen op me werk
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:23 schreef Kally het volgende:
Zoveel zinnigs komt er anders niet uit je crv
Helloooooooooquote:
I just came to sayquote:
quote:
Jennifer?!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een pieeeeeeeeeep! in me hoofd
dus dat alarm van de buitendeur is in jouw hoofd ingebouwdquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een pieeeeeeeeeep! in me hoofd
Buitendeur staat open, en dat hoor je hier
wat valt er te gniffelenquote:
tijd voor een middagdutjequote:
ow, heb ik weer gemistquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook en we moeten nog zolang
Symph luisteren vanavond
[..]
Fok doet het weer
nee fok doet het weer normaal bij mijquote:
ik ook niet hoor...quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:12 schreef Kally het volgende:
Ja pff maar 1 uur red ik niet, ik moet morgen half 6 op
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:12 schreef Kally het volgende:
Precies crvquote:
tja we worden allemaal een dagje ouder hequote:
die komt ook, is onvermijdelijkquote:
niet klagen, dan stap ik al in de autoquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:12 schreef Kally het volgende:
al de hele week 22:30.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:45 schreef Kally het volgende:
Ja crees maar jij ligt om 10 uur op bed, dat kan ik niet vanaaf
verkeerde pilletje genomenquote:
ja ik heb weer wat nieuws geprobeerd... op natuurlijke basis, een kruidenpilquote:
niet echt slim dan hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik heb weer wat nieuws geprobeerd... op natuurlijke basis, een kruidenpil
Dus nu moet ik steeds naar de wc sprinten
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef Kally het volgende:
Ja maar je pest de verkeerde, mij boeit het namelijk niet.
omgquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik heb weer wat nieuws geprobeerd... op natuurlijke basis, een kruidenpil
Dus nu moet ik steeds naar de wc sprinten
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Zometeen nog lekker 3 uurtjes werken, en daarna snel naar huis post lopen.. Hoop dat ik voor WIDM thuis ben!
2012 is toch het eindequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef crv het volgende:
[..]
het boeit je niet dat je al aftakelt
nee is 200 jaar later of zoquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:
nog dagje werkenquote:
wij moeten jouw belasting betalenquote:
Nee joh...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wij moeten jouw belasting betalen
als je enkel slaapt is er ook geen reet aanquote:
afteltopicquote:
ok: 16 min nogquote:
lunch keyboard ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:33 schreef iBenny het volgende:
Net ff mijn toetsenbord schoongemaakt... Wat een teringbende komt daaruit
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:52 schreef Kally het volgende:
Hoiii, klaar zo kids ophalen, naar de bieb en kip tandoori eten
ow waarover?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:56 schreef Kally het volgende:
Oudste moet een werkstuk maken, ik mag vast helpen
jij bent wel aan het tobben he de laatste tijd, aftakeling ook al hard op gang gekomenquote:
ow leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:56 schreef Kally het volgende:
Oudste moet een werkstuk maken, ik mag vast helpen
Je gaat je haarkleur aanpassen aan je intelligentie ?quote:
ja klopt.... ik word oudquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:57 schreef crv het volgende:
[..]
jij bent wel aan het tobben he de laatste tijd, aftakeling ook al hard op gang gekomen
Ik heb geen idee, dat verandert erg vaak, maar hem kennende over een dierquote:
Iemand op je toetsenbord gescheten ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Serieus... Koek, haar, stukjes M&Ms, huidschilfers, papiertjes en nog meer shit
OK, ken je de themakisten in Blijdorpquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, dat verandert erg vaak, maar hem kennende over een dier
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:58 schreef crv het volgende:
[..]
Iemand op je toetsenbord gescheten ?
bel blijdorp, vraag naar themakisten, is gratis en erg leuk. je krijgt materiaal meequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
Ik vind werkstukken ook leuk
Crv ik ga naar de bieb, hij weet zoveel over dieren al, niet normaal.
quote:
quote:
Kally zit al bijna weer thuisquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zwaaide Kally gedag, maar hij pakte de quote niet nmee
ik zal ook vast gedag zeggen, ik ga over een klein uurtje wegquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
18 minuten zitten er tussen
ok doeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik zal ook vast gedag zeggen, ik ga over een klein uurtje weg
quote:
quote:
Ik heb niks aan materiaal, het moet geschreven met plaatjes meer niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:09 schreef crv het volgende:
[..]
bel blijdorp, vraag naar themakisten, is gratis en erg leuk. je krijgt materiaal mee
ok sorry. Wellicht voor de toekomst met spreekbeurten of zo wel een idee. weet dat het erg aanspreektquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niks aan materiaal, het moet geschreven met plaatjes meer niet.
ja en contador nog onzekerquote:
Voor een spreekbeurt wel een idee die heeft hij in april dus ik zal het even onthouden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
ok sorry. Wellicht voor de toekomst met spreekbeurten of zo wel een idee. weet dat het erg aanspreekt
Hoi Bosquote:
voor de populaire dieren is er een enorme wachttijd (soms maanden) dus ik zou kijken of je weet wanneer en wat ie wil en gewoon reserveren. je kan altijd afzeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor een spreekbeurt wel een idee die heeft hij in april dus ik zal het even onthouden.
gaafquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Kally het volgende:
Maar goed hij heeft dus voor nachtdieren gekozen, 3 soorten, vleermuis, uilen en muizen
Ja Fransen ,,,,,quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
ja en contador nog onzeker![]()
De 4 wildcards zijn natuurlijk allen naar franse ploegen gegaan
Muizenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Kally het volgende:
Maar goed hij heeft dus voor nachtdieren gekozen, 3 soorten, vleermuis, uilen en muizen
Dan mag ik gaan koken,,,quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nog ene half uurtje
lalalalalalalallalalalala
quote:
je hebt weer 4 zonningsquote:
quote:
Bij mij worden ze op 1 account echt duurder ook, moet er bij 1 al 28000 coins betalenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb op beide profielen 100+ zonings
geef ook is terug !!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb op beide profielen 100+ zonings
omg.. Ik ben volgens mij blut op beidequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij worden ze op 1 account echt duurder ook, moet er bij 1 al 28000 coins betalen
Nee niet echtquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
hier nog iets gebeurd afgelopen week?
Hij vraagt net (oudste) is dit spookmuziekquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
wacht maar tot ze er achter komen wat de teksten betekenen, dat worden leuke vragen om te beantwoorden
Ik zei niet echt, hij is een beetje apart en verkleed zich ook wel als enge manquote:
Ja whahahaha, nou ja Engels heeft hij al maar verstaan doet hij nog niet allesquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
dan mag je blij wezen dat het nog even duurt voor ze duits krijgen op school
quote:
Serieus, borden fotograferenquote:
CRVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
wou net zeggen kruikenzeikerquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Serieus, borden fotograferen
Maar goed ieder zijn ding
crazyquote:
Ik vind het idee nog steeds grappig.. postzegels verzamelen vind ik stommerquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Serieus, borden fotograferen
Maar goed ieder zijn ding
quote:
ach jah, zeg al, ieder zijn dingquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het idee nog steeds grappig.. postzegels verzamelen vind ik stommer
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik verzamel navelpluis van fokkers
ik heb alleen dat van mezelf nog, maar ik ben een beginner!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Navelpluisquote:Graham Barker uit Perth, West-Australië, staat in het Guinness Book of Records als recordhouder van het verzamelen van de meeste navelpluis. Hij verzamelt zijn navelpluis sinds 17 januari 1984 en heeft een gemiddelde hoeveelheid van 3,03 mg per dag. In tegenspraak met het onderzoek van Dr. Kruszelnicki is dat zijn navelpluis roodachtig van kleur is, ook al draagt hij zelden rode kleren. Het zou te maken hebben met het gebruik van rode handdoeken.
Ik wil die van mij wel opsturen... PM je adres maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik verzamel navelpluis van fokkers
ik heb alleen dat van mezelf nog, maar ik ben een beginner!
Gatverdammequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.feargod.net/fluff.html
[ afbeelding ]
oh dear god
Gadverdammequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
oh dear god
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
oh dear god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |