dat gaat idd altijd een beetje moeizaam een deeltje openen op een foonquote:
neuh behalve dat het retetraag isquote:
hier ook niet traag ofzo hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
neuh behalve dat het retetraag is
maar dat is internet op m'n werk zowiezo
neuh bij mij thuis ook primaquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:14 schreef charmed_angel het volgende:
Is gewoon rete irritant
Ik vroeg gister nog, is .... morgen aanwezig?
Ja wordt er gezegd, nou ja niet dus! Ik vorige week toen ik ziek was me druk maken over het openen, maar waarom??? Andere doen het ook niet zo te zien
Nu doet alles het weerquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:00 schreef Kally het volgende:
Benny dank je wel
Had geen bereik ineens
Stuur is wat hierheenquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:35 schreef crv het volgende:
Goedemorgen van uit een sneeuwerig Altstetten
je kan alles krijgen, ik zit er niet op te wachtenquote:
iddquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:34 schreef Koen66 het volgende:
heyyyy we hebben weer een OP
(een oude weliswaar)
Nee man, heb al genoeg gehad in decemberquote:
Goedemorgen terug uit Almere, met een strakblauwe lucht nuquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:35 schreef crv het volgende:
Goedemorgen van uit een sneeuwerig Altstetten
je krijgt het hoe dan ook maar dan in de vorm van dooiwaterquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee man, heb al genoeg gehad in december![]()
Laat die zooi blijven in landen die erop ingesteld zijn (Alpenlanden, Scandiland etc)
jammer voor onze vrienden die dicht bij de rivieren wonen, maar daar heb ik minder last van dan die sneeuwmeukquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:37 schreef crv het volgende:
[..]
je krijgt het hoe dan ook maar dan in de vorm van dooiwater
ik vind de sneeuw meuk ook niet erg hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer voor onze vrienden die dicht bij de rivieren wonen, maar daar heb ik minder last van dan die sneeuwmeuk
Leuk joh weer fijn ellenlange files, OV dat met eeen aangepaste dienstregeling of helemaal niet rijdt, zout wat op is ijsbanen omdat men niet strooitquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer voor onze vrienden die dicht bij de rivieren wonen, maar daar heb ik minder last van dan die sneeuwmeuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Er is geen nieuwequote:Op donderdag 20 januari 2011 08:34 schreef Koen66 het volgende:
heyyyy we hebben weer een OP
(een oude weliswaar)
quote:
weet ik, tijd voor een grote opruiming onder de poppetjes dusquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:40 schreef crv het volgende:
[..]
Leuk joh weer fijn ellenlange files, OV dat met eeen aangepaste dienstregeling of helemaal niet rijdt, zout wat op is ijsbanen omdat men niet strooitlaatst nog een wagen met zoveel kuub zout afgebrand op de a13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
idd... er kunnen er zo 19 uit die hier niet meer komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
weet ik, tijd voor een grote opruiming onder de poppetjes dus
haha schiet niet echt op dusquote:Op donderdag 20 januari 2011 08:45 schreef charmed_angel het volgende:
en inmiddels binnen dus
Zit ik hier in me eentje
en ... en ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd... er kunnen er zo 19 uit die hier niet meer komen
En stuart erin
wat en..en..quote:
verrek, jij was er uit gehaald dus moet er weer in terug hequote:
nu pas ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik zie opeens dat jij er helemaal niet in sta
mij er gewoon uitgegooidquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verrek, jij was er uit gehaald dus moet er weer in terug he
zal best een goede reden voor zijnquote:
19quote:Op donderdag 20 januari 2011 08:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
idd... er kunnen er zo 19 uit die hier niet meer komen
En stuart erin
wat dan ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
19_!
Geeft ook wel aan hoe het hier is gesteld
Nja, ik laat het nog fftjes zo staan. En eigenlijk wil ik het liefst iets heel anders, maar daar was niet iedereen het mee eens dacht ik
De hond was weggelopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |