quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:58 schreef crv het volgende:
[..]
Iemand op je toetsenbord gescheten ?
bel blijdorp, vraag naar themakisten, is gratis en erg leuk. je krijgt materiaal meequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
Ik vind werkstukken ook leuk
Crv ik ga naar de bieb, hij weet zoveel over dieren al, niet normaal.
quote:
quote:
Kally zit al bijna weer thuisquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zwaaide Kally gedag, maar hij pakte de quote niet nmee
ik zal ook vast gedag zeggen, ik ga over een klein uurtje wegquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
18 minuten zitten er tussen
ok doeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik zal ook vast gedag zeggen, ik ga over een klein uurtje weg
quote:
quote:
Ik heb niks aan materiaal, het moet geschreven met plaatjes meer niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:09 schreef crv het volgende:
[..]
bel blijdorp, vraag naar themakisten, is gratis en erg leuk. je krijgt materiaal mee
ok sorry. Wellicht voor de toekomst met spreekbeurten of zo wel een idee. weet dat het erg aanspreektquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niks aan materiaal, het moet geschreven met plaatjes meer niet.
ja en contador nog onzekerquote:
Voor een spreekbeurt wel een idee die heeft hij in april dus ik zal het even onthouden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
ok sorry. Wellicht voor de toekomst met spreekbeurten of zo wel een idee. weet dat het erg aanspreekt
Hoi Bosquote:
voor de populaire dieren is er een enorme wachttijd (soms maanden) dus ik zou kijken of je weet wanneer en wat ie wil en gewoon reserveren. je kan altijd afzeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor een spreekbeurt wel een idee die heeft hij in april dus ik zal het even onthouden.
gaafquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Kally het volgende:
Maar goed hij heeft dus voor nachtdieren gekozen, 3 soorten, vleermuis, uilen en muizen
Ja Fransen ,,,,,quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
ja en contador nog onzeker![]()
De 4 wildcards zijn natuurlijk allen naar franse ploegen gegaan
Muizenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Kally het volgende:
Maar goed hij heeft dus voor nachtdieren gekozen, 3 soorten, vleermuis, uilen en muizen
Dan mag ik gaan koken,,,quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nog ene half uurtje
lalalalalalalallalalalala
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |