quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:58 schreef crv het volgende:
[..]
Iemand op je toetsenbord gescheten ?
bel blijdorp, vraag naar themakisten, is gratis en erg leuk. je krijgt materiaal meequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
Ik vind werkstukken ook leuk
Crv ik ga naar de bieb, hij weet zoveel over dieren al, niet normaal.
quote:
quote:
Kally zit al bijna weer thuisquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zwaaide Kally gedag, maar hij pakte de quote niet nmee
ik zal ook vast gedag zeggen, ik ga over een klein uurtje wegquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
18 minuten zitten er tussen
ok doeiquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef crv het volgende:
[..]
ik zal ook vast gedag zeggen, ik ga over een klein uurtje weg
quote:
quote:
Ik heb niks aan materiaal, het moet geschreven met plaatjes meer niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:09 schreef crv het volgende:
[..]
bel blijdorp, vraag naar themakisten, is gratis en erg leuk. je krijgt materiaal mee
ok sorry. Wellicht voor de toekomst met spreekbeurten of zo wel een idee. weet dat het erg aanspreektquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb niks aan materiaal, het moet geschreven met plaatjes meer niet.
ja en contador nog onzekerquote:
Voor een spreekbeurt wel een idee die heeft hij in april dus ik zal het even onthouden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
ok sorry. Wellicht voor de toekomst met spreekbeurten of zo wel een idee. weet dat het erg aanspreekt
Hoi Bosquote:
voor de populaire dieren is er een enorme wachttijd (soms maanden) dus ik zou kijken of je weet wanneer en wat ie wil en gewoon reserveren. je kan altijd afzeggen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor een spreekbeurt wel een idee die heeft hij in april dus ik zal het even onthouden.
gaafquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Kally het volgende:
Maar goed hij heeft dus voor nachtdieren gekozen, 3 soorten, vleermuis, uilen en muizen
Ja Fransen ,,,,,quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
ja en contador nog onzeker![]()
De 4 wildcards zijn natuurlijk allen naar franse ploegen gegaan
Muizenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Kally het volgende:
Maar goed hij heeft dus voor nachtdieren gekozen, 3 soorten, vleermuis, uilen en muizen
Dan mag ik gaan koken,,,quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
Nog ene half uurtje
lalalalalalalallalalalala
quote:
je hebt weer 4 zonningsquote:
quote:
Bij mij worden ze op 1 account echt duurder ook, moet er bij 1 al 28000 coins betalenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb op beide profielen 100+ zonings
geef ook is terug !!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb op beide profielen 100+ zonings
omg.. Ik ben volgens mij blut op beidequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij worden ze op 1 account echt duurder ook, moet er bij 1 al 28000 coins betalen
Nee niet echtquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:01 schreef DeZwabber het volgende:
hier nog iets gebeurd afgelopen week?
Hij vraagt net (oudste) is dit spookmuziekquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
wacht maar tot ze er achter komen wat de teksten betekenen, dat worden leuke vragen om te beantwoorden
Ik zei niet echt, hij is een beetje apart en verkleed zich ook wel als enge manquote:
Ja whahahaha, nou ja Engels heeft hij al maar verstaan doet hij nog niet allesquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:24 schreef DeZwabber het volgende:
dan mag je blij wezen dat het nog even duurt voor ze duits krijgen op school
quote:
Serieus, borden fotograferenquote:
CRVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
wou net zeggen kruikenzeikerquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Serieus, borden fotograferen
Maar goed ieder zijn ding
crazyquote:
Ik vind het idee nog steeds grappig.. postzegels verzamelen vind ik stommerquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Serieus, borden fotograferen
Maar goed ieder zijn ding
quote:
ach jah, zeg al, ieder zijn dingquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het idee nog steeds grappig.. postzegels verzamelen vind ik stommer
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik verzamel navelpluis van fokkers
ik heb alleen dat van mezelf nog, maar ik ben een beginner!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Navelpluisquote:Graham Barker uit Perth, West-Australië, staat in het Guinness Book of Records als recordhouder van het verzamelen van de meeste navelpluis. Hij verzamelt zijn navelpluis sinds 17 januari 1984 en heeft een gemiddelde hoeveelheid van 3,03 mg per dag. In tegenspraak met het onderzoek van Dr. Kruszelnicki is dat zijn navelpluis roodachtig van kleur is, ook al draagt hij zelden rode kleren. Het zou te maken hebben met het gebruik van rode handdoeken.
Ik wil die van mij wel opsturen... PM je adres maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik verzamel navelpluis van fokkers
ik heb alleen dat van mezelf nog, maar ik ben een beginner!
Gatverdammequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.feargod.net/fluff.html
[ afbeelding ]
oh dear god
Gadverdammequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
oh dear god
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:18 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
oh dear god
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |