Ik heb een evaluatierapport uit 2007 gelezen en daaruit blijkt dat de jongen toen flinke vooruitgang boekte. Het was weliswaar een probleemgeval. Zo was hij meerdere malen ontsnapt waarna hij in een andere plaats werd teruggevonden. Als hij in Ermelo naar buiten ging dan werd hij letterlijk uitgelaten met behulp van een tuigje. Aan het eind wordt geconcludeerd dat Brandon de potentie heeft om enigszins te normaliseren, mits zijn begeleiders af en toe een risico met hem durven nemen (dat is dus niet gebeurd).quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef betyar het volgende:
[..]
hmmm sucks, maar je hebt je wel verdiept in de achtergrond van die jongen? Als ik zo die ouders zie, heel gek maar die zie ik ook altijd lopen bij het bedrijf waar mijn vrouw werkt....Namelijk bij kansloze jongeren die een gevaar zijn voor de maatschappij.
Ik zie in die ouders een uiterlijk en verbaal verband, goedgebekte mama met lange blonde haren terug naar de jaren 80 kuif en de stille (stief) papa die niks interesseert en wanhopig op zoek is naar bier.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb een evaluatierapport uit 2007 gelezen en daaruit blijkt dat de jongen toen flinke vooruitgang boekte. Het was weliswaar een probleemgeval. Zo was hij meerdere malen ontsnapt waarna hij in een andere plaats werd teruggevonden. Als hij in Ermelo naar buiten ging dan werd hij letterlijk uitgelaten met behulp van een tuigje. Aan het eind wordt geconcludeerd dat Brandon de potentie heeft om enigszins te normaliseren, mits zijn begeleiders af en toe een risico met hem durven nemen (dat is dus niet gebeurd).
Waar vind je die?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
Ook net effe opnieuw gedaan
Bittequote:
Ik heb hier nog een remy martin XO staan, die zuipt geen man hier behalve ons pap.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef Sachertorte het volgende:
Hoi.
Ghandi is dus een onmens, daarover zijn we het eens. En du_ke, hou jij het maar lekker bij je zelfgestookte schnapps. Dan blijft de kwaliteit over voor de ware conaisseur.
Dat zal allicht een rol spelen, maar hij heeft ook echt een verstandelijke beperking.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zie in die ouders een uiterlijk en verbaal verband, goedgebekte mama met lange blonde haren terug naar de jaren 80 kuif en de stille (stief) papa die niks interesseert en wanhopig op zoek is naar bier.
Ghandi is een geen onmens, ik mag hem graag citeren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef Sachertorte het volgende:
Hoi.
Ghandi is dus een onmens, daarover zijn we het eens. En du_ke, hou jij het maar lekker bij je zelfgestookte schnapps. Dan blijft de kwaliteit over voor de ware conaisseur.
Heb nu een 5 jaar gelagerde korenwijn van Zuidamquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef Sachertorte het volgende:
Hoi.
Er is alleen geen werk, dat is een beetje sneu.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef remlof het volgende:
Groningers zijn tof! Ik ga hier nog eens wonen denk ik.
Ok, gedaan.. Hoe post je dat ding?quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
http://www.politicalcompass.org/test
Wat heerlijk Brabants, krijg een beetje heimweequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een remy martin XO staan, die zuipt geen man hier behalve ons pap.
- Ga naar het plaatjequote:Op woensdag 19 januari 2011 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, gedaan.. Hoe post je dat ding?
Ik mag Hitler ook graag citeren, maar dat maakt iemand nog geen goed mens.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ghandi is een geen onmens, ik mag hem graag citeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |