Ik ben geen kenner van overhemden, dus ik kan geen oordeel gevenquote:Op zondag 23 januari 2011 15:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
haha nee zo erg is het nog niet met me gesteld, dan was ze bij het eerste drankje al weg gelopen denk ik
http://dresshollywood.com/images/products/nyd/items/nyd7035.jpg maar dan zonder borstzakje uiteraard.
neon genesis evangelionquote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef CosmicGrrl het volgende:
Ik ben opzoek naar een goede serie om te volgen...
na claymore, deathnote, elfen lied ben ik het spoor even bijster.
google vind vooral hello-kitty achtige seriesboee.
suggesties?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
samurai champloo al gezienquote:Op zondag 23 januari 2011 17:07 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
neon genesis evangelion
Samurai champloo enz
Welk genre etc?
quote:Op zondag 23 januari 2011 17:16 schreef luffyd het volgende:
[..]Geniaal gedaan in de anime.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wat serieuzere series met een verhaal dusquote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef CosmicGrrl het volgende:
suggesties?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hij heeft iig zijn eigen manga dus die zou je kunnen lezen. Cake laat het een beetje overkomen alsof het een origineel personage is, terwijl het gewoon een Roxas is.Even ter verdediging|: ik heb m ook alleen maar gegoogledSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ghost in the Shell, Shiki en Code Geass kan ik je aanraden.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef CosmicGrrl het volgende:
suggesties?
Van het weekend weg geweest, moet nogal wat inhalen zie ik. Zowiezo nieuwe Gosick, Fractale en Wandering Son. En nieuwe Bakuman denk ik. Klopt het dat gg die niet meer doet?ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Jup, gg heeft 't gedropt. Ik volg de anime zelf niet echt meer, aangezien ik de manga al gelezen heb ondertussen. Maar ik weet dat TMD hem nog wel subtquote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Even ter verdediging|: ik heb m ook alleen maar gegoogled
[..]
Ghost in the Shell, Shiki en Code Geass kan ik je aanraden.
Van het weekend weg geweest, moet nogal wat inhalen zie ik. Zowiezo nieuwe Gosick, Fractale en Wandering Son. En nieuwe Bakuman denk ik. Klopt het dat gg die niet meer doet?
quote:
Drugs are bad, mmm'kay?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ga pas met de Bakuman manga beginnen als de animé afloopt en geen seconde eerder. 't Is zowat de enige goeie anime die op dit moment loopt.
===
Al had ik me tijden geleden geleden wel voorgenomen te stoppen met animékijken zodra Soul Eater helemaal gedubd zou zijn en alleen Atsushi Õkubo's manga nog verder te lezen eens per maand.
Ondertussen is Soul Eater helemaal gedubd en heb ik nog steeds vandaag de laatste aflevering van Het Visioen van Escaflowne gezien en ook nog eens aflevering 16 van Bakuman en aflevering 15 van Een Zekere Magische Index.
Animator van aankomende vrijdag. Denk alleen niet dat ik kan, wat flink balen zou zijn aangezien ik deel 1 al wel heb gezien. Hopelijk gaat het me lukken!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
De laatste vrijdag van januari en de laatste vrijdag van februari heb ik langs zie komen als potentiële data voor de meet.
Tot nu toe: In een verzonnen Europees land (tussen Italië en Frankrijk) in de jaren '20 komt een Japanse student aan op een school. Daar ontmoet hij een meisje (verrassing!) die heel goed blijkt te zijn in het oplossen van mysteries, het is een soort goth-loli-sherlockholmesquote:Op maandag 24 januari 2011 10:15 schreef Xaryna het volgende:
Kan iemand even een synopsis van Gosick geven zodat ik kan beslissen of ik het ook ga volgen of niet?
Die film is vetquote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
http://trailers.apple.com/trailers/independent/summerwars/
Ik zie zelfs dat het in Europa komtquote:
Hmm...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hij's al in de Melkweg vertoond dus ik denk niet dat bijvoorbeeld Pathé 'm gaat vertonen ofzo.
Ja nice iddquote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef D-vide het volgende:
Iemand Black Rock Shooter gezien? Ik vond hem erg vet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder waren de gevechten (waar het mij eigenlijk om ging) wel oké.“An interesting thing is a good thing.”
volgens play komt hij pas in maartquote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef ThaBrain het volgende:
Volgens mij ligt die Summer Wars zelfs al bij de free record shop
Waar gaat het over en waarom is het tof?quote:
nog 530 te gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar gaat het over en waarom is het tof?
Ik ga denk ik even 1 of 2 eps van One Piece kijken en dan ga ik ook slapen. Heb er nu 8 gehad
Schiet lekker op iddquote:
Uhmm... Over Aliens die eruit zien als aardlingen en grappen maken. Zeer kort gezegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even 1 of 2 eps van One Piece kijken en dan ga ik ook slapen. Heb er nu 8 gehad
Wat Qunix zei. Humor is beetje van het Arakawa-achtige soortquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
Mitsudomoe zo volop vaagheid ten top maar zeer lachuhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Schiet lekker op idd
Inmiddels aflevering 10 gezien...
Daarnaast kwam ik ook Mitsudomoe tegen, die ik nu aan het downloaden ben. Wellicht is dat ook leuk...
13 afleveringen, en ik zag dat er ook al een 2de seizoen begonnen was...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uhmm... Over Aliens die eruit zien als aardlingen en grappen maken. Zeer kort gezegd.
Thanks, zal het ook even overwegen om die dan ook maar te downloaden. Wordt wel een beetje druk zo...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat Qunix zei. Humor is beetje van het Arakawa-achtige soort
Inmiddels de hele eerste serie (13 eps) binnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Mitsudomoe zo volop vaagheid ten top maar zeer lachuh![]()
Gachi Rangers FTW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |