abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91751154
Nieuwe One Piece ep! ^O^ _O_
pi_91751272
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:15 schreef DJ_ het volgende:

[..]

haha nee zo erg is het nog niet met me gesteld, dan was ze bij het eerste drankje al weg gelopen denk ik :P

http://dresshollywood.com/images/products/nyd/items/nyd7035.jpg maar dan zonder borstzakje uiteraard.
Ik ben geen kenner van overhemden, dus ik kan geen oordeel geven :P
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_91756023
Ik ben opzoek naar een goede serie om te volgen...
na claymore, deathnote, elfen lied ben ik het spoor even bijster.
google vind vooral hello-kitty achtige series :( boee.
suggesties?
pi_91756596
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:55 schreef CosmicGrrl het volgende:
suggesties?
neon genesis evangelion
Samurai champloo enz
Welk genre etc?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_91756961
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 15:19 schreef black_phoenix89 het volgende:
Nieuwe One Piece ep! ^O^ _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_91757135
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:07 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

neon genesis evangelion
Samurai champloo enz
Welk genre etc?
samurai champloo al gezien :) vond ik erg goed trouwens.
neon genesis evangelion geloof ik nog niet... zal het eens googlen.
ik hou meer van series die wat 'donkerder' zijn, en niet gericht op 'het echte leven'. zoals highschool series enzo. verder niet echt een genre waar ik me aan vast hou.
pi_91760725
Munto Saigo no Tatakai Tenjou-jin to Akuto-jin Saigo no Tatakai is een toffe film :Y
pi_91761884
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:16 schreef luffyd het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Geniaal gedaan in de anime. _O_

SPOILER
  zondag 23 januari 2011 @ 19:34:38 #109
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91762471
quote:
suggesties?
De wat serieuzere series met een verhaal dus
Probeer eens:

Darker than black
Last Exile
Code Geass
Full Metal Alchemist - brotherhood
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  zondag 23 januari 2011 @ 20:24:53 #110
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91765407
Gosick, voor als nog het pareltje van dit seizoen naar mijn mening :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_91766202
Volg 't niet, al is dat alleen maar omdat ik 't anders te druk krijg. Vind fractale ook erg leuk! Ben wel benieuwd wat voor verhaal komt, aangezien het tot nu toe nogal langzaam gaat.. Maar ik geniet er gewoon van en zie wel wat er komt :)
  zondag 23 januari 2011 @ 22:11:28 #112
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_91774168
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:30 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hij heeft iig zijn eigen manga dus die zou je kunnen lezen. Cake laat het een beetje overkomen alsof het een origineel personage is, terwijl het gewoon een Roxas is.

SPOILER
Even ter verdediging|: ik heb m ook alleen maar gegoogled :o
quote:
suggesties?
Ghost in the Shell, Shiki en Code Geass kan ik je aanraden.

Van het weekend weg geweest, moet nogal wat inhalen zie ik. Zowiezo nieuwe Gosick, Fractale en Wandering Son. En nieuwe Bakuman denk ik. Klopt het dat gg die niet meer doet?
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_91775232
quote:
7s.gif Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef .Cake. het volgende:

[..]

Even ter verdediging|: ik heb m ook alleen maar gegoogled :o

[..]

Ghost in the Shell, Shiki en Code Geass kan ik je aanraden.

Van het weekend weg geweest, moet nogal wat inhalen zie ik. Zowiezo nieuwe Gosick, Fractale en Wandering Son. En nieuwe Bakuman denk ik. Klopt het dat gg die niet meer doet?
Jup, gg heeft 't gedropt. Ik volg de anime zelf niet echt meer, aangezien ik de manga al gelezen heb ondertussen. Maar ik weet dat TMD hem nog wel subt :)

Maar de manga is echt ontzttend goed, ik raad iedereen aan de manga te gaan lezen O+ O+ O+
  zondag 23 januari 2011 @ 22:57:52 #115
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_91777441
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_91778787
Ik ga pas met de Bakuman manga beginnen als de anim afloopt en geen seconde eerder. 't Is zowat de enige goeie anime die op dit moment loopt.

===

Al had ik me tijden geleden geleden wel voorgenomen te stoppen met animkijken zodra Soul Eater helemaal gedubd zou zijn en alleen Atsushi kubo's manga nog verder te lezen eens per maand.

Ondertussen is Soul Eater helemaal gedubd en heb ik nog steeds vandaag de laatste aflevering van Het Visioen van Escaflowne gezien en ook nog eens aflevering 16 van Bakuman en aflevering 15 van Een Zekere Magische Index. :')
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 24 januari 2011 @ 00:00:15 #117
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_91780487
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 23:21 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ga pas met de Bakuman manga beginnen als de anim afloopt en geen seconde eerder. 't Is zowat de enige goeie anime die op dit moment loopt.

===

Al had ik me tijden geleden geleden wel voorgenomen te stoppen met animkijken zodra Soul Eater helemaal gedubd zou zijn en alleen Atsushi kubo's manga nog verder te lezen eens per maand.

Ondertussen is Soul Eater helemaal gedubd en heb ik nog steeds vandaag de laatste aflevering van Het Visioen van Escaflowne gezien en ook nog eens aflevering 16 van Bakuman en aflevering 15 van Een Zekere Magische Index. :')
Drugs are bad, mmm'kay?
ANIMEES.
- Scamp
pi_91780832
Wanneer was die meet nou?
pi_91780925
De laatste vrijdag van januari en de laatste vrijdag van februari heb ik langs zie komen als potentile data voor de meet.
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 24 januari 2011 @ 00:21:09 #120
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_91781228
quote:
19s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
De laatste vrijdag van januari en de laatste vrijdag van februari heb ik langs zie komen als potentile data voor de meet.
Animator van aankomende vrijdag. Denk alleen niet dat ik kan, wat flink balen zou zijn aangezien ik deel 1 al wel heb gezien. Hopelijk gaat het me lukken!

Iig, iemand had voorgesteld om de meet dan te houden, meen ik mij te herinneren.

Anywho, ik ben kapot, ga maffen. Spreek u allen morgen wel weer.
ANIMEES.
- Scamp
pi_91781364
Ik mijn agenda eens naast die dagen leggen
pi_91782361
Die dagen waren inderdaad voorgesteld ;)

Ik denk niet dat ik a.s. vrijdag kan, die van volgende maand moet me wel lukken :)
  maandag 24 januari 2011 @ 10:15:49 #123
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_91788179
Kan iemand even een synopsis van Gosick geven zodat ik kan beslissen of ik het ook ga volgen of niet? 8-)
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  maandag 24 januari 2011 @ 10:21:52 #124
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_91788371
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:15 schreef Xaryna het volgende:
Kan iemand even een synopsis van Gosick geven zodat ik kan beslissen of ik het ook ga volgen of niet? 8-)
Tot nu toe: In een verzonnen Europees land (tussen Itali en Frankrijk) in de jaren '20 komt een Japanse student aan op een school. Daar ontmoet hij een meisje (verrassing!) die heel goed blijkt te zijn in het oplossen van mysteries, het is een soort goth-loli-sherlockholmes :P Via via komen ze op een soort spookschip terecht. Zover ben ik iig gekomen (aflevering 2).

Op zich wel een leuke serie tot nu toe, tweede aflevering was beter dan de eerste en de eerste was al goed. Vind ik. Ga vandaag of morgen de derde kijken dus dan kan ik je meer vertellen ;)
ANIMEES.
- Scamp
pi_91792213
Het gaat over een meisje die over de grond rolt, raar lacht en schattig is.
En er gebeurt wat met mysteries ofzo. Maar het is voornamelijk dat dat mens zo schattig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')