Die film is vetquote:Op maandag 24 januari 2011 19:57 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
http://trailers.apple.com/trailers/independent/summerwars/
Ik zie zelfs dat het in Europa komtquote:
Hmm...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Hij's al in de Melkweg vertoond dus ik denk niet dat bijvoorbeeld Pathé 'm gaat vertonen ofzo.
Ja nice iddquote:Op maandag 24 januari 2011 22:06 schreef D-vide het volgende:
Iemand Black Rock Shooter gezien? Ik vond hem erg vet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder waren de gevechten (waar het mij eigenlijk om ging) wel oké.“An interesting thing is a good thing.”
volgens play komt hij pas in maartquote:Op maandag 24 januari 2011 21:37 schreef ThaBrain het volgende:
Volgens mij ligt die Summer Wars zelfs al bij de free record shop
Waar gaat het over en waarom is het tof?quote:
nog 530 te gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waar gaat het over en waarom is het tof?
Ik ga denk ik even 1 of 2 eps van One Piece kijken en dan ga ik ook slapen. Heb er nu 8 gehad
Schiet lekker op iddquote:
Uhmm... Over Aliens die eruit zien als aardlingen en grappen maken. Zeer kort gezegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ga denk ik even 1 of 2 eps van One Piece kijken en dan ga ik ook slapen. Heb er nu 8 gehad
Wat Qunix zei. Humor is beetje van het Arakawa-achtige soortquote:Op dinsdag 25 januari 2011 01:07 schreef Yi-Long het volgende:
Mitsudomoe zo volop vaagheid ten top maar zeer lachuhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Schiet lekker op idd
Inmiddels aflevering 10 gezien...
Daarnaast kwam ik ook Mitsudomoe tegen, die ik nu aan het downloaden ben. Wellicht is dat ook leuk...
13 afleveringen, en ik zag dat er ook al een 2de seizoen begonnen was...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 07:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
Uhmm... Over Aliens die eruit zien als aardlingen en grappen maken. Zeer kort gezegd.
Thanks, zal het ook even overwegen om die dan ook maar te downloaden. Wordt wel een beetje druk zo...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:00 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Wat Qunix zei. Humor is beetje van het Arakawa-achtige soort
Inmiddels de hele eerste serie (13 eps) binnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Mitsudomoe zo volop vaagheid ten top maar zeer lachuh![]()
Gachi Rangers FTW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |