Is dat niet het venster waar je gebruikersnaam, password, enz. moet invullen? Zo ja dan bestaat de kans dat je iets niet goed ingevuld hebt. Daar had een paar topics terug iemand last van althans.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hier loopt het bij mij verkeerd, ik krijg de melding "klaar als u dat bent", maar krijg verder geen optie om verder te gaan, de "volgende"-knop is greyed out. daarna reset ik de pc, en nu wil de pc helemaal niet meer opstarten, ik krijg een dosbox met het volgende:
error: file not found
[rub rescue]
wat nu?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:30 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Is dat niet het venster waar je gebruikersnaam, password, enz. moet invullen? Zo ja dan bestaat de kans dat je iets niet goed ingevuld hebt. Daar had een paar topics terug iemand last van althans.
Post anders even een printscreen.
ubuntu herkent mijn wifi adapter niet standaard dus werk nu vanuit de pc die er naast staatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef KomtTijd... het volgende:
Als je je username zonder hoofdletters doet, krijg je daar ook een vinkje achter en kun je verder. Volgens mij.
-edit-
Als je installeert vanuit de live-omgeving kun je gewoon printscreen doen
In de film the Social network zie je Mark door de jaren heen op verschillende KDE desktops werken.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Zonet in De Wereld Draait Door iemand die een analyse deed van imitatiestemmen met ubuntu op zijn laptop
Prominent in beeld![]()
Hoezo? wat is er mis met ubuntu?quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:20 schreef slacker_nl het volgende:
Ik ga binnenkort Ubuntu van m'n systeem afgooien en Debian stable erop knallen. Dan dual boot Debian stable en testing/unstable/experimental draaien. Draai nu al in geen tijden meer Ubuntu, dus dat gaat de deur uit..
Op zich helemaal niks, maar ik draai eigenlijk alleen maar Debian... Al zijn er een paar kleine dingen waar ik dan bij Ubuntu niet helemaal blij mee ben zoals hun licencing policy bij bijv. update-manager en wat andere tools van hun.. En aangezien ik toch Debian draai (op m'n servers en laptop) ga ik volledig over op Debian, want die heeft dat soort license-gezeik nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:21 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoezo? wat is er mis met ubuntu?
in synaptic even zoeken naar "linux-image-2.6" en "linux-headers-2.6", en er dan een paar verwijderen. Natuurlijk wel oppassen dat je niet die van je huidige kernel verwijdert!quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:58 schreef Dale. het volgende:
Vraagje... maar hoe verwijder ik die oude kernels? Wanneer ik sudo apt-get autoremove doe worden ze niet verwijderd... terwijl dat vroeger wel zo was.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | _rmkernel() { local cur_kernel=$1 local kernel_pkg=$2 local meta_pkg=$3 sudo aptitude remove $(dpkg -l | egrep $kernel_pkg | egrep -v "${cur_kernel}|${meta_pkg}" | awk '{print $2}') } rmkernel() { local cur_kernel=$(uname -r|sed 's/-*[a-z]//g'|sed 's/-386//g') local kernel_pkg="linux-(image|headers|ubuntu-modules|restricted-modules)" local meta_pkg="${kernel_pkg}-(generic|i386|server|common|rt|xen|ec2)" _rmkernel $cur_kernel $kernel_pkg $meta_pkg } |
\Beetje jammer dat zulke nerds het over ubuntu hebben. Kom dan met Gentoo ofzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die mag nog wel in de OP trouwens!
Jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Draait'ie nou Ubuntu in een VM op zijn macbook?
Dat doe de aptitude automagischquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:56 schreef Joooo-pi het volgende:
als ze weg zijn een update-grub draaien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |