Hoedefuck kwam ik daar nou weer bij dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:17 schreef Kandijfijn het volgende:
Android 2.2.1 (Gingerbread)![]()
![]()
Het is toch echt Froyo met een minor update
quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:05 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Kies is ook al "already the latest version".
1.5.3.10093_82
http://org.downloadcenter(...)2.0.0.11011_16_5.exequote:
Thanks, logisch natuurlijk dat et ook zonder dat programma wel te updaten is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://org.downloadcenter(...)2.0.0.11011_16_5.exe
Dat is de nieuwste. Wel eerst de oude verwijderen.
Dat kan je proberen misshcien helpt dat.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:11 schreef exile79 het volgende:
Neeee, dat méen je niet! Daar heb ik toch geen zin in, damn. Eerst even eten hoor, xp opstarten en dan maar eens weer voor gaan zitten. Kan ik ook factory reset doen via cwm?
Hoezo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Succes, ik ga binnenkort een andere telefoon kopen denk ik
Want?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:48 schreef Kandijfijn het volgende:
Succes, ik ga binnenkort een andere telefoon kopen denk ik
Mis toch wel heel erg een flits,...quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef Luco het volgende:
De enige hier die nog Darkyy gebruikt is Exile. Zowel Pino, als Kandijfijn als ik zijn overgestapt op Doc's ROMKitchen.
Jep, die bass nu in de FM-radioquote:Op zondag 23 januari 2011 16:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Zijn er al mensen die de soundfix van Supercurio al op hun telefoon hebben? Deze zit verwerkt in veel kernels
Uit mijn hoofd
-Trasig Kernel
-Laatste Voodoo kernel
-Hardcode kernel
Zo enorm veel verbetering qua geluid, nu mijn losse mp3-speler niet meer nodig.
ik ook darkyquote:Op zondag 23 januari 2011 15:22 schreef Luco het volgende:
De enige hier die nog Darkyy gebruikt is Exile. Zowel Pino, als Kandijfijn als ik zijn overgestapt op Doc's ROMKitchen.
Op jou na. Lees nu dat topic eens door, nu 9.0.1.2.12.41.24.124.212.423.4.3214.2.4 uit is. Alleen maar bug reports. Bricked toestellen, FC's van de meest willekeurige app's. Darkyy is FFS zelfs een META-INF (geen flauw idee wat die map doet, maar hij klinkt belangrijk) vergeten in 9.0...quote:
Nopes, maar de nieuwste standaard firmware van Samsung is uitstekend te noemen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Niemand meer de standaard firmware?
Dat sowieso. En of ie beter is dan een DZ weet ik niet, dat is persoonlijk want DZ heeft toetsenbord.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Even snel een vraag. Ik zit er over te denken om een samsung galaxy s te kopen. Maar is hij volgens jullie beter dan een nokia n8 (en android > symbian?) of een htc desire Z?
En gebruikt iemand hier meer dan 1gb aan internet per maand? want de n8 bij vodafone is ongeveer even duur als een galaxy s bij t-mobile. Maar bij vodafone heb je een limiet van 1gb per maand
Ja daar wel. Maar niet tijdens uitgaan/voetbalwedstrijden e.d.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat sowieso. En of ie beter is dan een DZ weet ik niet, dat is persoonlijk want DZ heeft toetsenbord.
Heb je thuis/op school/werk wifi? Ik had laatst 1.4gb, terwijl de FUP op 800mb ligt bij Vodafone. Had thuis en op school ook gewoon via 3G geinternet, nu maar via Wifi
Euh, ik heb nog de oldschool Zorgeloos Mobiel Internet Blox waarmee ik onlangs 3+ gieg heb weggetrokken in een maand en ik heb geen kik gehoord vanuit Vodafone.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:13 schreef Pino112 het volgende:
terwijl de FUP op 800mb ligt bij Vodafone.
Ja weet ik veel, ik heb gewoon Sim Only met onbeperkt internet, en kreeg een brief dat ik de FUP had overschredenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Euh, ik heb nog de oldschool Zorgeloos Mobiel Internet Blox waarmee ik onlangs 3+ gieg heb weggetrokken in een maand en ik heb geen kik gehoord vanuit Vodafone.
Bedoel je dat jij ook de "oude" zorgeloos internet blox hebt? Want de FUP was bij mijn weten niet meer dan 10x het gemiddelde van alle gebruikers ofzo...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik heb gewoon Sim Only met onbeperkt internet, en kreeg een brief dat ik de FUP had overschreden.
Is ie bij mij ook, vond het dus al vreemd. Heb de Bel + Sms + Web sim only van de ANWB-aanbieding.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij ook de "oude" zorgeloos internet blox hebt? Want de FUP was bij mijn weten niet meer dan 10x het gemiddelde van alle gebruikers ofzo...
en dat was incl telefoon?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is ie bij mij ook, vond het dus al vreemd. Heb de Bel + Sms + Web sim only van de ANWB-aanbieding.
190smsjes/minuten + onbeperkt internet voor 11.95 per maand. Priimaaaaa
Lees eens goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
en dat was incl telefoon?
SIM Only hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
en dat was incl telefoon?
Degelijke mobiel hoor, al een paar keer laten vallen en niks aan de hand.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oh ja330 nieuw is ook een goeie prijs trouwens.
Maar hoe zit het nou met de bouw kwaliteit van de galaxy? Want dat scheen het zwakste punt te zijn.
Zelfde hier, ook geen ruimte in klepje e.d. blijft gewoon goed vast zitten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Degelijke mobiel hoor, al een paar keer laten vallen en niks aan de hand.
Als hij verkeerd valt is je scherm waarschijnlijk wel naar de kloten, maar dat is tegenwoordig met elke mobiel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Zelfde hier, ook geen ruimte in klepje e.d. blijft gewoon goed vast zitten.
Ik liet een ipod vallen van 20 centimer, was het scherm al gebarstenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als hij verkeerd valt is je scherm waarschijnlijk wel naar de kloten, maar dat is tegenwoordig met elke mobiel.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik liet een ipod vallen van 20 centimer, was het scherm al gebarsten
Dit. Als ie op de hoek valt, pechquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:14 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Als hij verkeerd valt is je scherm waarschijnlijk wel naar de kloten, maar dat is tegenwoordig met elke mobiel.
Ik heb ook krassen op dat zilveren randje, is het mogelijk om die ergens bij te bestellen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb hem van anderhalve meter op de stoep laten kletteren, dat zilveren randje zit onder de krassen, maar hij is verder echt perfect in orde!
Waarom zou je dat doen, komen er toch gauw genoeg weer krassen op als je een nieuwe regelt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:54 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb ook krassen op dat zilveren randje, is het mogelijk om die ergens bij te bestellen?
Hmm nou meestal zit ie veilig in een apart vakje in m'n tas. In tegenstelling tot de meeste mannen die hun telefoon samen met hun sleutels in een broekzak proppenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:46 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen, komen er toch gauw genoeg weer krassen op als je een nieuwe regelt.
Wat staat er bij instellingen onder sync?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef Beat1987 het volgende:
Sinds een paar dagen ververst mijn Gmail niet meer - moet steeds handmatig mail ophalen wil ik weten of er iets nieuws is. Erg vervelend. Iemand dit probleem ook gehad/opgelost?
Ik heb hem ook in mijn broekzak, met alleen mijn oordopjes maar die zitten in een stoffen zakje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:09 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hmm nou meestal zit ie veilig in een apart vakje in m'n tas. In tegenstelling tot de meeste mannen die hun telefoon samen met hun sleutels in een broekzak proppen
Het is dat m'n telefoon er nu een keer uitgeklettert is en de straat eens van wat dichterbij ging bekijken.
Tele2 heeft een FUP en t-mobile heeft gewoon onbeperkt internet. En voor die 15 euro kan je niet SMSen héquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef rcco het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met Tele2? De Galaxy S is nu gratis bij Tele2 voor 15 euro (eerste jaar) + 30 euro (tweede jaar) inclusief internet. Dat komt dus neer op gemiddeld 22,50 euro per maand.
Ik was van plan mijn abonnement bij T-Mobile te verlengen met een Galaxy S, maar dat is wat duurder. Op dit moment: 25 euro (eerste jaar) + 31,95 (tweede jaar) inclusief internet, dus eigenlijk gemiddeld 28,50 per maand.
Ik wil nu dus kiezen voor Tele2, maar de vraag is: heeft dat een goed netwerk en goed mobiel internet?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:58 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tele2 heeft een FUP en t-mobile heeft gewoon onbeperkt internet.
Na 1 GB is de snelheid tot 64 Kb per seconde (download) / 64 Kb per seconde (upload).quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]. T-Mobile heeft ook wel een FUP.
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef exile79 het volgende:
?? Had er niet iemand een vraag over de Galaxy 2?
Je zou hier even kunnen kijken of het erbij zit:quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:54 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ik heb ook krassen op dat zilveren randje, is het mogelijk om die ergens bij te bestellen?
Overigens schijnt de FUP van tele2 wel heeeel laag te zijn... Zelf geen ervaring mee maar even gegoogledquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]. T-Mobile heeft ook wel een FUP.
Zijn de abonnementen bij deze telefoon nog steeds zo duur? Ik heb in augustus vorig jaar een nieuw abonnement bij T-Mobile afgesloten voor 20 euro per maand (180 belminuten oid) inclusief internet voor 2 jaar. En ik hoefde niks bij te betalen . Was wel een actie, maar zo te zien heb ik er geluk mee gehad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:52 schreef rcco het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met Tele2? De Galaxy S is nu gratis bij Tele2 voor 15 euro (eerste jaar) + 30 euro (tweede jaar) inclusief internet. Dat komt dus neer op gemiddeld 22,50 euro per maand.
Ik was van plan mijn abonnement bij T-Mobile te verlengen met een Galaxy S, maar dat is wat duurder. Op dit moment: 25 euro (eerste jaar) + 31,95 (tweede jaar) inclusief internet, dus eigenlijk gemiddeld 28,50 per maand.
Ik wil nu dus kiezen voor Tele2, maar de vraag is: heeft dat een goed netwerk en goed mobiel internet?
Weet je zeker dat het niet gaat om 20 euro per maand voor het eerste jaar? Of was het een actie van een nieuwe T-Mobile winkel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef Justinn het volgende:
[..]
Zijn de abonnementen bij deze telefoon nog steeds zo duur? Ik heb in augustus vorig jaar een nieuw abonnement bij T-Mobile afgesloten voor 20 euro per maand (180 belminuten oid) inclusief internet voor 2 jaar. En ik hoefde niks bij te betalen . Was wel een actie, maar zo te zien heb ik er geluk mee gehad.
Tja, maar zoek maar eens op die FUP van tele2. Alleen maar klachten. Ik vertrouw er geen reet vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:15 schreef odoltaart het volgende:
Ik zag dat ze bij tele2 een vrij scherpe aanbieding hadden in vergelijking met andere aanbieders.
http://se.tele2.nl/mobiel(...)ungGalaxySPromo24mnd
Ik heb alleen geen idee of dat netwerk van tele2 een beetje goed is, zie er verder ook niet veel van terug op het internet.
Bedankt voor die tip, man (van die goedkope SIM only)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SIM Only he. Telefoon losgekocht, 330 euro, nieuw en gesealed.
.
Je gelooft het niet, maar Marktplaatsquote:Op zondag 30 januari 2011 05:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bedankt voor die tip, man (van die goedkope SIM only). Hoe kom je zo goedkoop aan je foon? Via via gekocht?
.
Ik ga het ook via Marktplaats proberen idd. Je kunt je er geen buil aan vallen als je hem afhaalt, hij geseald is en de bon erbij zitquote:Op zondag 30 januari 2011 08:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je gelooft het niet, maar Marktplaats.
Gesealed en al, hij had al een iPhone ofzo, was gekregen bij verlenging.
Goed, alleen twee weken terug brief ontvangen dat ik over de FUP zatquote:Op zondag 30 januari 2011 09:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga het ook via Marktplaats proberen idd. Je kunt je er geen buil aan vallen als je hem afhaalt, hij geseald is en de bon erbij zit.
Hoe bevalt het abo trouwens? Niet voor verrassingen komen te staan?.
quote:Op zondag 30 januari 2011 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed, alleen twee weken terug brief ontvangen dat ik over de FUP zat.
Whut, ik krijg een boos smsje van ze en soms knijpen ze me een tijdje. Bij wie zit je?quote:Op zondag 30 januari 2011 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goed, alleen twee weken terug brief ontvangen dat ik over de FUP zat.
Vodafone. FUP was 800MB stond in de brief, ik zat volgens PhoneUsage tussen 1 december en 1 januari op 1.4GBquote:Op zondag 30 januari 2011 18:07 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Whut, ik krijg een boos smsje van ze en soms knijpen ze me een tijdje. Bij wie zit je?
Ik ben nogal zorgvuldig geweest met het uitkiezen van de telefoon, dus ik kan met grote zekerheid zeggen dat het wel klopt. Kan het alleen niet zo 1 2 3 terugvinden. Op de factuur (bij afsluiten abo) staat namelijk alleen het type telefoon en type abbonnement en worden geen kosten vermeld (behalve dat ik ¤ 0 hoefde te betalen). Op iedere maandelijkse factuur staat bij internet een bedrag van 8,36 (ex. btw, dus ongeveer 10,00 incl.) , maar dat wordt er meteen weer afgetrokken als 100% korting. :pquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef rcco het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet gaat om 20 euro per maand voor het eerste jaar? Of was het een actie van een nieuwe T-Mobile winkel?
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:58 schreef exile79 het volgende:
Weet iemand een app die bijhoudt hoeveel mb internet je gebruikt? Ik wil wel zoeken op de market, maar ik kan niet bedenken hoe zoiets heet.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vodafone. FUP was 800MB stond in de brief, ik zat volgens PhoneUsage tussen 1 december en 1 januari op 1.4GB.
Tja, je moet er maar net opkomen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb Data Counter widget.
Zo moeilijk is het toch niet om een naam of omschrijving te bedenken.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:59 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb nu gewoon een dubbele melding van mijn smsjes. Geen alternatieve sms-cliënt ofzo geīnstalleerd. Krijg 1 custom icon te zien (van de skin van Galaxy S) en een standaard icon (van Android).
Vermoedde dat het Pure messenger widget zou kunnen zijn maar die geeft andere meldingen (ander symbool) en uitgetest en daarmee uitgesloten dat het dat zou kunnen zijn. Irriteer mezelf er nogal extreem aan eerlijk te zijn.
Mijndes wordt ook weer iets langzamer, en batterij trekt ook snel leeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef exile79 het volgende:
Denk trouwens dat ik me maar weer eens ergens in moet gaan verdiepen, doc in dit geval. Mijn foto gallery krijgt soort van lag, swype blijft soms hangen, en soms hebben apps ook lag. Wordt in ieder geval trager hier en daar
Gewoon een nacht laten vollopen en je battstats resetten helpt vaak al enorm. Eerst leeg laten lopen heeft nihile meerwaardequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijndes wordt ook weer iets langzamer, en batterij trekt ook snel leeg.
Kalibreren kan, maar heb er geen zin in.
Chill, ik laad hem elke nacht helemaal vol. Hij is nu 14 uur van de lader af, en 6% over. In totaal anderhalf ā twee uurtjes 3G/WiFi en één filmpje gestreamed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon een nacht laten vollopen en je battstats resetten helpt vaak al enorm. Eerst leeg laten lopen heeft nihile meerwaarde
Ja, mag wel, want ik ga binnenkort ook naar Geneve toe. Lange busreis enzo, geen zin om dat op 1 batterij te doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb 2 accu's plus lader (waarin 1 accu kan)+datakabel voor minder dan 10$ dollar. Batterijen zijn bijna gelijkwaardig aan de orginele.
ALs je er belang bij hebt zoek ik ff terug in mijn ebay aankopen voor je als ze nog verkopen.
Ik zit met een soortgelijk probleem, maar dan met een vliegreis van 15 uur. Ik wil graag muziek kunnen luisteren en ben bang dat ik de batterij binnen die tijd leeg trek. Dus dat wordt of een extra batterij aanschaffen of een losse mp3-speler die het wel langer dan 15 uur volhoudt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, mag wel, want ik ga binnenkort ook naar Geneve toe. Lange busreis enzo, geen zin om dat op 1 batterij te doen..
je hoeft niet 15 uur lang muziek te luisteren :Squote:Op woensdag 2 februari 2011 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik zit met een soortgelijk probleem, maar dan met een vliegreis van 15 uur. Ik wil graag muziek kunnen luisteren en ben bang dat ik de batterij binnen die tijd leeg trek. Dus dat wordt of een extra batterij aanschaffen of een losse mp3-speler die het wel langer dan 15 uur volhoudt.
?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
je hoeft niet 15 uur lang muziek te luisteren :S
http://cgi.ebay.com/2x-15(...)56f8a#ht_3300wt_1139quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Kandijfijn het volgende:
@ Pino en Justin
De aanbieding waarvan ik gebruik heb gemaakt bestaat niet meer![]()
Maar voor 5-6 dollar heb je goede nepperts (voor 18,50 echte).
Ja zoiets heb ik ook jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/2x-15(...)56f8a#ht_3300wt_1139
Zoiets bedoel je?
Verzin maar iets beters om te doen in een vliegtuig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
je hoeft niet 15 uur lang muziek te luisteren :S
Sowieso is het Noob-gehalte op tweakers/Xda veel hoger dan je zou verwachten op deze website's.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:22 schreef Pino112 het volgende:
Damn, heel het topic op Tweakers zit vol met Darky-kontenlikkers.
Zo ben ik ook begonnen. En het is dat de galaxy stock gewoon erg traag werd op een gegeven moment. Dan ga je vanzelf op zoekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Sowieso is het Noob-gehalte op tweakers/Xda veel hoger dan je zou verwachten op deze website's.
''Ey laat ik mijn rom vervangen terwijl ik niet eens weet wat een rom is en/of doet'' Word die snel van las ik ergens.
http://www.dealextreme.co(...)i9000-galaxy-s-54276quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Kandijfijn het volgende:
@ Exile
Jij neemt in ieder dingen aan van bijv. Pino of mij en leest de complete topicstart van een rom die je flashed. Vragen mag, maar als ze iets vragen wat letterlijk in de OP staat van het topic mag je ze van mij gewoon doodknuppelen.
Hij's snel dude, belachelijk gewoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt hem al geflashed?
Ik doe het nog niet, even wachten op goede versie..
Cool dat je 2.3 al hebt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef iPat het volgende:
Ik kan hem niet upgraden naar 2.3. Samsung Kies zegt telkens dat hij niet vastgekoppeld is, terwijl dat wel zo is. Gegevens backup gaat ook mis vanwege een fout.
Ik wou net zeggen, die is toch nog niet uit?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool dat je 2.3 al hebt.
Er is trouwens een nieuwe firmware: JS5, de nieuwe 2.2.1 die eerder offline is gehaald.
Ik heb nu 2.2, dus ik dacht dat de nieuwe versie 2.3 was. Maar blijkbaar is het dus een upgrade van 2.2. Maar zijn er meer die problemen hebben met KIES en het upgraden naar de nieuwe versie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die is toch nog niet uit?
Helaas is de iPhone 4 net iets dunner als de Galaxy Squote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:20 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino,
Lijkt mij heel erg matig vooral omdat je werelds dunste smarthpone 2 keer zo dik maakt. Maar je zal meer batterijduur krijgen (wel 20-40%) minder dan ze waarschijnlijk beweren.
Persoonlijk vind deze nadeel niet opwegen tegen het voordeel maar das natuurlijk persoonlijk.
Btw. CM7![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme, net blij dat je even rustig wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:00 schreef GalaxyS het volgende:
Ik wil heel graag racegames op mijn PC besturen met mijn galaxy S
HOE DOE IK DAT?!
Ik heb Gremote, Vmote, Android trackpad, Multiremote, Nebudroid geprobeerd, Geen 1 doet het tijdens een game.,.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:02 schreef Luco het volgende:
DOOR EENS DINGEN OP TE ZOEKEN EN NIET ALLES LUKRAAK HIER TE VRAGEN.
Waarom zou je het in godsnaam willen doen dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:04 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
Ik heb Gremote, Vmote, Android trackpad, Multiremote, Nebudroid geprobeerd, Geen 1 doet het tijdens een game.,.
het is gewoon NICE :dquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zou je het in godsnaam willen doen dan?
Niet, de Galaxy is dunner mijn vriendin heeft een iphone 4quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Helaas is de iPhone 4 net iets dunner als de Galaxy S
Vreemd, volgens de specs scheelt het wel ietsjes..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Niet, de Galaxy is dunner mijn vriendin heeft een iphone 4
Dat bobbeltje op zijn reet is misschien wat dikker voor de rest is hij dunner.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vreemd, volgens de specs scheelt het wel ietsjes..
Hoi Lucoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:02 schreef Luco het volgende:
DOOR EENS DINGEN OP TE ZOEKEN EN NIET ALLES LUKRAAK HIER TE VRAGEN.
K12U, tevens 500Hz.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoi Luco![]()
Welke kernels draaien jullie nu? Zit nu op Speedmodkernel T 500 hz. Maar ben ontevreden over zijn prestatie's om eerlijk te zijn.
Vooral batterijduur
Met behulp van Kies upgraden naar 2.2.1 of je verdiepen in het flashen naar een custom rom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef hierissieweer het volgende:
pff, ik heb nu android 2.2 maar mijn telefoon is soms zo rete traag. Vooral irritand als ik sound hound wil opstarten of eindelijk mmijn sms applicatie aan heb, maar sneller typ dan het ding kan bijhouden...
What can i do?
Nee nog niet, zit nog op Doc JS3.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef Kandijfijn het volgende:
@ Pino dat is de opvolger van WJS3?
Je runt die stock met speedmod als kernel?
En wat heeft hij in die tijd ermee gedaan? Constant op Stand-by zonder ook maar iets aan te hebben staan, niet bellen etc kom je een heel eind mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Dat ook ja, en ik wacht sowieso op Doc .
Er is op Tweakers trouwens een gozer die na 70u gebruik nog 40% overheeft, doet ie met Darky 9.2 en Speedmod K12U..
Dat zou wel handig zijn ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Scribent het volgende:
Vreemd. Waarom heeft ie niet gewoon (ook) een standaard stopknopje, zoals, eeeeehm, ieder andere muziekspeler sinds de 19e eeuwse grammafoonplaat?
Ooowww, ook al zie je hem niet, hij blijft toch actief bedoel je. Dat wist ik nog niet eens. Forget my answer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef Scribent het volgende:
Stop? Pauze bedoel je? Als ik dat doe, ergens anders heen ga en terugkeer naar de mp3 is er hetzelfde liedje, op de pauzestand.
Kan je me bijpraten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.multiupload.com/SAMS5NG004
-deodexed + zipaligned
-su + busybox
-Speedmod kernel K13A 500hz
JS5, No-Wipe via CWM.
Als je Gingerbread Keyboard hebt geinstalleerd, FC't ie steeds.quote:
Een gozer op XDA heeft em omgezet naar een CWM-update, maar werkt gewoon goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:39 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ga ff downgraden van JS3 naar JPY denk ik. Met standaard Voodoo erg ontevreden over JS3 i.c.m. speedmod.
Die rom die jij neerzette Pino is die zelf gebakken?
En dan brengt die klootzak binnen een uur later WSJ5 uit :/![]()
(Ik wacht wel tot die uit de Beta is)
Ja doelde op Doc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een gozer op XDA heeft em omgezet naar een CWM-update, maar werkt gewoon goed.
Wie bedoel je, Doc? Als de Doc versie uit is flash ik die er ook gewoon over.
Ohja, daar moet je voor doneren las ik he? Maakt het nog uit welk bedrag?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja doelde op Doc., heb sinds kort toegang tot zijn beta-kitchen. Maar wacht liever even officiële versie af. Verwacht hem binnen enkele dagen.
Ik heb 5 voor doc gedaan en 5 voor step maar ik doneer wel vaker, zelfs Darky een keer 5 euro gegevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, daar moet je voor doneren las ik he? Maakt het nog uit welk bedrag?
Ik wel, en hij is supervetquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb 5 voor doc gedaan en 5 voor step maar ik doneer wel vaker, zelfs Darky een keer 5 euro gegeven.
Gebruiken jij en Luco allebei Gen X? Ik ben al tijden thema loos maar zoek weer es wat moois.
In principe is Doc's ROM gewoon een .zip flashen via CWMquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:59 schreef exile79 het volgende:
Pffff, ik mag wel een hele dag uittrekken om doc te installeren volgens deze Noob's guide. Dan is Darky toch veel makkelijker?
Die noob guide is volgens mij ook achterhaald. Ik zou nog paar dagen wachten met Doc trouwens hij heeft nu nog WJS3 als basis zeer spoedig komt WSJ5.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:59 schreef exile79 het volgende:
Pffff, ik mag wel een hele dag uittrekken om doc te installeren volgens deze Noob's guide. Dan is Darky toch veel makkelijker?
Ja, 13A en zonder lagfix. Heb ik niet echt nodig imo. Voelt opzich nog wel snel, alles laadt vrij snel. Even mee spelen nog verder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Hardcore? En met of zonder lagfix? Voelt die snel?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)i9000-galaxy-s-54276
Zal dit een beetje werken?
Prima voor onderweg tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:20 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino,
Lijkt mij heel erg matig vooral omdat je werelds dunste smarthpone 2 keer zo dik maakt. Maar je zal meer batterijduur krijgen (wel 20-40%) minder dan ze waarschijnlijk beweren.
Persoonlijk vind deze nadeel niet opwegen tegen het voordeel maar das natuurlijk persoonlijk.
Btw. CM7![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb zelf het volgende besteld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320637071242 (7 euro incl verzendkosten!)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
[..]
Prima voor onderweg toch
Oh da's wel interessant.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Heb zelf het volgende besteld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320637071242 (7 euro incl verzendkosten!)
Heb je 2 extra batterijen, stop je er 1 in je tas en 1 in je jaszak ofzo
Of 2 in je tas!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Heb zelf het volgende besteld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320637071242 (7 euro incl verzendkosten!)
Heb je 2 extra batterijen, stop je er 1 in je tas en 1 in je jaszak ofzo
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die noob guide is volgens mij ook achterhaald. Ik zou nog paar dagen wachten met Doc trouwens hij heeft nu nog WJS3 als basis zeer spoedig komt WSJ5.
Voor de rest snap ik niet waarom Doc moeilijker moet zijn dan Darky's. Alleen dit keer moet je weten waarmee je bezig bent en wat keuze's maken.
Als ik dit zo lees, moet ik eerst stock JF6 flashen, dan opnieuw rooten, dan opnieuw CWM installeren, en dan pas kan ik eenvoudig de zip erop zetten en openen met CWM.quote:Instructions UPDATED 11/21
1. Backup all of your apps, photos, etc.
2. Using Odin, flash back to stock JF6
3. Using Odin, Master Clear THIS DELETES EVERYTHING ON YOUR PHONE
4. Root, and install Clockwork Mod Recovery
5. Transfer Doc_JPA_7.6_MikeyMike01_xx.zip, and Battery_Mod.zip to your SD Card.
6. Using Clockwork Mod, Wipe Data and Wipe Cache
7. Using Clockwork Mod flash the Doc_JPA_7.6_MikeyMike01.zip
8. Boot the phone. This will take an abnormally long time. Do not panic.
9. Using Clockwork Mod, flash Battery_Mod.zip
10. Reboot
11. Install your lag-fix of choice
12. Reboot. It will say "Config files differ". Choose "Yes, with backup and restore". Wait for it to complete.
Is 10 minuutjes werk?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef exile79 het volgende:
[..]
[..]
Als ik dit zo lees, moet ik eerst stock JF6 flashen, dan opnieuw rooten, dan opnieuw CWM installeren, en dan pas kan ik eenvoudig de zip erop zetten en openen met CWM.
Daarom lijkt me dit lastiger dan darky.
Bedoelt ie niet JP6? Heb je de link waar je die instructies vandaan hebt?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef exile79 het volgende:
[..]
Kan op samfirmware geen jf6 vinden..
Dat is een rom voor een Samsung Captivate die niet meer ge-update wordt.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:27 schreef exile79 het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=818030
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef exile79 het volgende:
Heb eerst maar weer de nieuwste darky gedaan, was het simpelste met cwm. Of kan dat met de zip van doc ook, zonder al die andere stappen.
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:33 schreef exile79 het volgende:
Heb eerst maar weer de nieuwste darky gedaan, was het simpelste met cwm. Of kan dat met de zip van doc ook, zonder al die andere stappen.
Romkitchen.org moet je zelf eentje bakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:08 schreef exile79 het volgende:
Is de Doc_V1.3 DDJP6 de nieuwste?
Volgens dit topic hoef ik niet eerst terug naar stock te flashen
Volgens mij moet ik dan het volgende doen:
Backup van EFS map (done)
Backup van apps etc met My Backup Pro (done, heb ook via cwm backup gemaakt)
Disable Lagfix via cwm
Install DDJP6_Doc_V1.3_I9000.zip via cwm
Duimen
Zoiets?
en heb bij Robodefense alle achievements gehaald, dus eigenlijk kan me niets meer gebeuren
Jij maakt er helemaal een feest van. Denk niet dat dat aan mij besteedt is. Site is in onderhoud btwquote:Op zondag 13 februari 2011 21:09 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Romkitchen.org moet je zelf eentje bakken.
Ik bak straks wel ff een Wipe-version voor je (je bent dan al je gegevens kwijt). Je weet hoe je apps/gegevens moet back-uppen toch?quote:Op zondag 13 februari 2011 21:11 schreef exile79 het volgende:
[..]
Jij maakt er helemaal een feest van. Denk niet dat dat aan mij besteedt is. Site is in onderhoud btw
Dat is V6 die ligt achter qau snelheid en mogelijkheden.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:17 schreef exile79 het volgende:
Ja, met mybackup. Maar als je weet of dit de juiste is, dan moet het ook lukken toch. Dan is de volgende stap zelf een rom bakken haha. Ooit.
Heb ik net vanmiddag 9.6 geflasht bij een kameraad..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:29 schreef Kandijfijn het volgende:
Keuken staat weer overeind, 9,6.6 here I come.
Hehehe, voelt kut hequote:Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb ik net vanmiddag 9.6 geflasht bij een kameraad...
Best welquote:
Ik heb net deze gebakken:quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Fasterfix ook al gebruikt? Heb nu buiten hotfix in 2-5 seconden cold-fix in 30 seconden.
http://romkitchen.org/tmp2/tmp.1QnVIZMtn2/XWJS5_Wipe-v9_6_6-22-37-34-13-02-1QnVIZMtn2.zip
Mijn rom: Wipe-version, Voodoo 5.4, met alle nodige apps en tweaks.
Joah, maar even kijken hoe het bevaltquote:Op zondag 13 februari 2011 22:41 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik moet re-bakken volgens mij niet goede keyboard erin
Jij bent overgestapt op SuperCurio's Voodoo?![]()
Log-file, herbakken
Ah okequote:Op zondag 13 februari 2011 22:52 schreef Kandijfijn het volgende:
Gingerbread tobo had ik dus niet geselecteerd.
Je verneukt je battery-stats instant en goed ook. Beste oplossing is dan de omslachtige leeg laten lopen tot 100% laden batt-stats reseten.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Maakt het trouwens veel uit dat je niet op 100% flasht?
Niet als je daarna ook weer eens je battery stats wist lijkt me. Maar volgens mij is het zo dat je telefoon dan je huidige niveau als nieuwe 100% niveau gaat zien.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:37 schreef Pino112 het volgende:
Maakt het trouwens veel uit dat je niet op 100% flasht?
Maarja, dat gebeurt dus bij de meeste mensen, omdat die via KIES updaten, en dan maakt het niet uit hoeveel je batterij volzit..quote:Op zondag 13 februari 2011 23:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je verneukt je battery-stats instant en goed ook. Beste oplossing is dan de omslachtige leeg laten lopen tot 100% laden batt-stats reseten.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen want mijn gps werkt buiten behoorlijk goed maar binnen is het een drama en ook in de auto moet ik hem echt onder het glas houden anders raakt hij de satellieten kwijt.quote:Op zondag 13 februari 2011 22:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Best wel.
Ik had vanmiddag voor het eerst sinds lange tijd een GPS-fix terwijl ik in huis was, opt toilet notabene. Vooruitgang dus.
Geen idee, was voor mij ook een verrassing. Zal het hier op school ook even proberen.quote:Op maandag 14 februari 2011 12:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen want mijn gps werkt buiten behoorlijk goed maar binnen is het een drama en ook in de auto moet ik hem echt onder het glas houden anders raakt hij de satellieten kwijt.
quote:
Bookmarks moet je idd via de geschiedenis doen. Gewoon dat sterretje aan en uitvinken.quote:Op maandag 14 februari 2011 21:39 schreef exile79 het volgende:
Gaat niet 100 % soepel. Zijn paar dingetjes waar ik tegenaan loop:
- Launcher pro vraagt bij people/bookmark widget telkens om te unlocken
- Lancher pro 3d drawer instellen werkt niet, evenals homebutten uit app drawer halen.
- Bookmarks in internet browser waren weg, geschiedenis niet (dus viel mee om bookmarks weer in te stellen)
Misschien even proberen LP opnieuw te installeren.
Verder: Alle apps gerestored (scheelt heeeeeel veel werk), incl data, sms staan er nog in en logfile van telefoongesprekken![]()
Met Android Mate oid naar dbdata/databases gaan en dan com.fede.launcher verwijderen.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:00 schreef exile79 het volgende:
Lijkt erop van niet, als ik homescreens op vier zet, blijven het er drie. Ga ik weer naar preferences staat er ook weer drie.
Nee,quote:Op maandag 14 februari 2011 22:10 schreef S0nic het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe lang de batterijen gemiddeld meegaan als je hem gewoon normaal gebruikt, af en toe op internet enz.
Vorige week nog gedaan, nu alweer een nieuwequote:Op maandag 14 februari 2011 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Moet je een nieuwe downloaden.
De 11e was er een nieuwe ja.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vorige week nog gedaan, nu alweer een nieuwe.
http://lmgtfy.com/?q=Applanetquote:Op maandag 14 februari 2011 23:10 schreef Luco het volgende:
Big question, waar? Gewoon Applanet.net?
Moet niet.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
@TT: Waarom moeten jullie deze foon zo vaak flashen?
Goede vraag, laatste 22 dagen met 1 romquote:Op maandag 14 februari 2011 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Primaquote:Op maandag 14 februari 2011 23:16 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Goede vraag, laatste 22 dagen met 1 rom.
Ik trek Applanet nu binnen ff testen en dan drop ik hem in je PM luco
omdat samsung geen goede software kan maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
wat een gedoe...die file downloaden...tssquote:
JPU en JPY en WSJ3 (laatste 2 iets mindere mate) hebben last van een zeer hoge battery-drain bij gebruik WIFI. In custom roms is dit opgelost door de wifi-firmware drivers te vervangen door drivers uit JPA.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nog iets: Ik draai nu de oude 2.2.1 en heb eigenlijk geen problemen, is het zinnig om te updaten naar de nieuwe. Want als het niet zo heel veel uitmaakt ga ik weer niet moeilijk doen van het spoofen van mijn versie nummer en het downloaden van een nieuwe kies.
Er zit als het goed is gewoon een kabel bijgeleverd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:02 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb nu ook een Galaxy
Alleen nog geen micro-usb-kabeltje en dat heb ik wel nodig als ik er een andere rom op wil. Dus nu nog maar met de standaard dingetjes klieren.
Welke apps zijn volgens jullie onmisbaar? Meeste standaard heb ik natuurlijk al (Facebook enz.)
Je hebt gelijk, helemaal over die kabel heengekekenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Er zit als het goed is gewoon een kabel bijgeleverd.
Nuttige app's/widgets: Plume (Twitter), Clarus Battery (battery stats), DroidStats (Belbundel in de gaten houden), SoundHound/Shazam, Applanet (Zwarte markt, letterlijk).
Bovendien is er een mobiele kitchen van doc, dan download je die rom direct op je sd kaartquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, helemaal over die kabel heengekeken
Ik heb vodafone zonder limiet dus wifi gebruik ik amper, lekker streamen over de hsdpaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
JPU en JPY en WSJ3 (laatste 2 iets mindere mate) hebben last van een zeer hoge battery-drain bij gebruik WIFI. In custom roms is dit opgelost door de wifi-firmware drivers te vervangen door drivers uit JPA.
Dus als je custom rom draait is het zeer waarschijnlijk opgelost door de dev. draai je stock dan heeft het wel een kleine meerwaarde.
Dat dacht ik ook, totdat ik een brief van Vodafone kreeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb vodafone zonder limiet dus wifi gebruik ik amper, lekker streamen over de hsdpa
Hoeveel data jaag je er dan doorheenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik een brief van Vodafone kreeg..
1.4GB tussen 1 december en 1 januariquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoeveel data jaag je er dan doorheen?
Hmmm da's wel karig ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1.4GB tussen 1 december en 1 januari.
Dat laatste was volgens mij al (auto) maar hij staat nu op het donkerst. Gebruikt dat autosync veel stroom? Wat bij mij gaat echt 93% naar het schermquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef exile79 het volgende:
Bij toepassingen>>Account en Synchronisatie instellingen. Kan je gelijk 'onbebperkt gegevens verzenden en ontvangen' uitvinken
Autosync heeft er mee te maken dat bijv je telefoon en google account up to date van elkaar blijven, maar daar is wel veel verbinding voor nodig.
Je kan trouwens ook intsellen dat de helderheid van je scherm zich aanpast aan de hoeveelheid licht waarin je je begeeft
Dat vermoeden dat ik ook al...hij meet alleen hardware denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:08 schreef exile79 het volgende:
Ja, dat hoge percentage geeft hij dacht ik bij iedereen aan. Maar dat betekent niet dat autosync etc geen stroom verbruiken. Staat dacht ik helemaal niet in dat lijstje.
dan zijn ze er sterk op gaan letten, vorig jaar december had mijn werk geen internet gewoon de hele maand getheterd en voor een gig of 3 er doorheen gejaagd en ook nu nog steeds geen problemen terwijl ik vrij zeker over de gig heen ga.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1.4GB tussen 1 december en 1 januari.
Dat snap ik dus ook niet. In de brief stond dat de FUP in die maand 800MB was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dan zijn ze er sterk op gaan letten, vorig jaar december had mijn werk geen internet gewoon de hele maand getheterd en voor een gig of 3 er doorheen gejaagd en ook nu nog steeds geen problemen terwijl ik vrij zeker over de gig heen ga.
Ik heb dan ook nog verlengd voordat ze met de nieuwe versie van "onbeperkt" internet kwamen![]()
Jammer genoeg maar voor een jaar gegaan, had ik het geweten had ik een 2 jarig abbo genomen![]()
Ja maar niet iedereen heeft en gebruikt een smartphonequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. In de brief stond dat de FUP in die maand 800MB was.
Dat lijkt me fucking laag, want de FUP is 10x het gemiddelde van alle gebruikers, oftewel elke gebruiker gebruikt gemiddeld 80MB/maand. Met die hedendaagse smartphones haal je die 80MB makkelijk.
Ik heb ook de 'oude versie' van onbeperkt internet.
Doen ze van álle gebruikers?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen heeft en gebruikt een smartphone
Telfort nemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik een brief van Vodafone kreeg..
Ja heeft Vodafone nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Telfort heeft storing mobiel internet.
Ja ziet er vast heel grappig uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Telfort heeft storing mobiel internet.
Staat daar toch ook?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ziet er vast heel grappig uit, maar ik heb er geen last van gehad hoor.
Ja maar je brengt het zo van: "Nounou dat zou ik maar niet doen hoor!"quote:
Okee, dat kan. Ik heb verder nog nooit storing gehad, en bereik is prima.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar je brengt het zo van: "Nounou dat zou ik maar niet doen hoor!"
De storingen op hun ADSL-netwerk vind ik erger.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Okee, dat kan. Ik heb verder nog nooit storing gehad, en bereik is prima.
ADSL? Bedoel je nu Telfort of Vodafone? Ik had het over Vodafonequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De storingen op hun ADSL-netwerk vind ik erger.Alhoewel dat ook maar 1 á 2x per jaar is, maargoed daar gaat dit topic niet over.
Ik had het nogsteeds over Telfort.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ADSL? Bedoel je nu Telfort of Vodafone? Ik had het over Vodafone.
Het is net Linux, dat lijkt eerst ook heel lastig met moeilijke termen. Zodra je jezelf een beetje verdiept blijkt het allemaal heel simpel te zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop dat ik ook nog eens verstand krijg van dat flashen enzo, want ik lees hier een hoop abracadabra.Ik durf nieteens een firmwareupgrade te doen.
Pino112 weet ook genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef exile79 het volgende:
I can tell, en als je braaf naar kandafijn luistertdan kan je heel veel leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |