Tja, je moet er maar net opkomen.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb Data Counter widget.
Zo moeilijk is het toch niet om een naam of omschrijving te bedenken.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:59 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb nu gewoon een dubbele melding van mijn smsjes. Geen alternatieve sms-cliënt ofzo geïnstalleerd. Krijg 1 custom icon te zien (van de skin van Galaxy S) en een standaard icon (van Android).
Vermoedde dat het Pure messenger widget zou kunnen zijn maar die geeft andere meldingen (ander symbool) en uitgetest en daarmee uitgesloten dat het dat zou kunnen zijn. Irriteer mezelf er nogal extreem aan eerlijk te zijn.
Mijndes wordt ook weer iets langzamer, en batterij trekt ook snel leeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:29 schreef exile79 het volgende:
Denk trouwens dat ik me maar weer eens ergens in moet gaan verdiepen, doc in dit geval. Mijn foto gallery krijgt soort van lag, swype blijft soms hangen, en soms hebben apps ook lag. Wordt in ieder geval trager hier en daar
Gewoon een nacht laten vollopen en je battstats resetten helpt vaak al enorm. Eerst leeg laten lopen heeft nihile meerwaardequote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mijndes wordt ook weer iets langzamer, en batterij trekt ook snel leeg.
Kalibreren kan, maar heb er geen zin in.
Chill, ik laad hem elke nacht helemaal vol. Hij is nu 14 uur van de lader af, en 6% over. In totaal anderhalf à twee uurtjes 3G/WiFi en één filmpje gestreamed.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Gewoon een nacht laten vollopen en je battstats resetten helpt vaak al enorm. Eerst leeg laten lopen heeft nihile meerwaarde
Ja, mag wel, want ik ga binnenkort ook naar Geneve toe. Lange busreis enzo, geen zin om dat op 1 batterij te doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb 2 accu's plus lader (waarin 1 accu kan)+datakabel voor minder dan 10$ dollar. Batterijen zijn bijna gelijkwaardig aan de orginele.
ALs je er belang bij hebt zoek ik ff terug in mijn ebay aankopen voor je als ze nog verkopen.
Ik zit met een soortgelijk probleem, maar dan met een vliegreis van 15 uur. Ik wil graag muziek kunnen luisteren en ben bang dat ik de batterij binnen die tijd leeg trek. Dus dat wordt of een extra batterij aanschaffen of een losse mp3-speler die het wel langer dan 15 uur volhoudt.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, mag wel, want ik ga binnenkort ook naar Geneve toe. Lange busreis enzo, geen zin om dat op 1 batterij te doen..
je hoeft niet 15 uur lang muziek te luisteren :Squote:Op woensdag 2 februari 2011 08:02 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ik zit met een soortgelijk probleem, maar dan met een vliegreis van 15 uur. Ik wil graag muziek kunnen luisteren en ben bang dat ik de batterij binnen die tijd leeg trek. Dus dat wordt of een extra batterij aanschaffen of een losse mp3-speler die het wel langer dan 15 uur volhoudt.
?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
je hoeft niet 15 uur lang muziek te luisteren :S
http://cgi.ebay.com/2x-15(...)56f8a#ht_3300wt_1139quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:09 schreef Kandijfijn het volgende:
@ Pino en Justin
De aanbieding waarvan ik gebruik heb gemaakt bestaat niet meer![]()
Maar voor 5-6 dollar heb je goede nepperts (voor 18,50 echte).
Ja zoiets heb ik ook jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/2x-15(...)56f8a#ht_3300wt_1139
Zoiets bedoel je?
Verzin maar iets beters om te doen in een vliegtuig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
je hoeft niet 15 uur lang muziek te luisteren :S
Sowieso is het Noob-gehalte op tweakers/Xda veel hoger dan je zou verwachten op deze website's.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:22 schreef Pino112 het volgende:
Damn, heel het topic op Tweakers zit vol met Darky-kontenlikkers.
Zo ben ik ook begonnen. En het is dat de galaxy stock gewoon erg traag werd op een gegeven moment. Dan ga je vanzelf op zoekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Sowieso is het Noob-gehalte op tweakers/Xda veel hoger dan je zou verwachten op deze website's.
''Ey laat ik mijn rom vervangen terwijl ik niet eens weet wat een rom is en/of doet'' Word die snel van las ik ergens.
http://www.dealextreme.co(...)i9000-galaxy-s-54276quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:57 schreef Kandijfijn het volgende:
@ Exile
Jij neemt in ieder dingen aan van bijv. Pino of mij en leest de complete topicstart van een rom die je flashed. Vragen mag, maar als ze iets vragen wat letterlijk in de OP staat van het topic mag je ze van mij gewoon doodknuppelen.
Hij's snel dude, belachelijk gewoon.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt hem al geflashed?
Ik doe het nog niet, even wachten op goede versie..
Cool dat je 2.3 al hebt.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef iPat het volgende:
Ik kan hem niet upgraden naar 2.3. Samsung Kies zegt telkens dat hij niet vastgekoppeld is, terwijl dat wel zo is. Gegevens backup gaat ook mis vanwege een fout.
Ik wou net zeggen, die is toch nog niet uit?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cool dat je 2.3 al hebt.
Er is trouwens een nieuwe firmware: JS5, de nieuwe 2.2.1 die eerder offline is gehaald.
Ik heb nu 2.2, dus ik dacht dat de nieuwe versie 2.3 was. Maar blijkbaar is het dus een upgrade van 2.2. Maar zijn er meer die problemen hebben met KIES en het upgraden naar de nieuwe versie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die is toch nog niet uit?
Helaas is de iPhone 4 net iets dunner als de Galaxy Squote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:20 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino,
Lijkt mij heel erg matig vooral omdat je werelds dunste smarthpone 2 keer zo dik maakt. Maar je zal meer batterijduur krijgen (wel 20-40%) minder dan ze waarschijnlijk beweren.
Persoonlijk vind deze nadeel niet opwegen tegen het voordeel maar das natuurlijk persoonlijk.
Btw. CM7![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Godverdomme, net blij dat je even rustig wasquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:00 schreef GalaxyS het volgende:
Ik wil heel graag racegames op mijn PC besturen met mijn galaxy S
HOE DOE IK DAT?!
Ik heb Gremote, Vmote, Android trackpad, Multiremote, Nebudroid geprobeerd, Geen 1 doet het tijdens een game.,.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:02 schreef Luco het volgende:
DOOR EENS DINGEN OP TE ZOEKEN EN NIET ALLES LUKRAAK HIER TE VRAGEN.
Waarom zou je het in godsnaam willen doen dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:04 schreef GalaxyS het volgende:
[..]
Ik heb Gremote, Vmote, Android trackpad, Multiremote, Nebudroid geprobeerd, Geen 1 doet het tijdens een game.,.
het is gewoon NICE :dquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom zou je het in godsnaam willen doen dan?
Niet, de Galaxy is dunner mijn vriendin heeft een iphone 4quote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:10 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Helaas is de iPhone 4 net iets dunner als de Galaxy S
Vreemd, volgens de specs scheelt het wel ietsjes..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:48 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Niet, de Galaxy is dunner mijn vriendin heeft een iphone 4
Dat bobbeltje op zijn reet is misschien wat dikker voor de rest is hij dunner.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vreemd, volgens de specs scheelt het wel ietsjes..
Hoi Lucoquote:Op dinsdag 8 februari 2011 18:02 schreef Luco het volgende:
DOOR EENS DINGEN OP TE ZOEKEN EN NIET ALLES LUKRAAK HIER TE VRAGEN.
K12U, tevens 500Hz.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:10 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Hoi Luco![]()
Welke kernels draaien jullie nu? Zit nu op Speedmodkernel T 500 hz. Maar ben ontevreden over zijn prestatie's om eerlijk te zijn.
Vooral batterijduur
Met behulp van Kies upgraden naar 2.2.1 of je verdiepen in het flashen naar een custom rom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:30 schreef hierissieweer het volgende:
pff, ik heb nu android 2.2 maar mijn telefoon is soms zo rete traag. Vooral irritand als ik sound hound wil opstarten of eindelijk mmijn sms applicatie aan heb, maar sneller typ dan het ding kan bijhouden...
What can i do?
Nee nog niet, zit nog op Doc JS3.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:29 schreef Kandijfijn het volgende:
@ Pino dat is de opvolger van WJS3?
Je runt die stock met speedmod als kernel?
En wat heeft hij in die tijd ermee gedaan? Constant op Stand-by zonder ook maar iets aan te hebben staan, niet bellen etc kom je een heel eind mee.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Dat ook ja, en ik wacht sowieso op Doc .
Er is op Tweakers trouwens een gozer die na 70u gebruik nog 40% overheeft, doet ie met Darky 9.2 en Speedmod K12U..
Dat zou wel handig zijn ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:45 schreef Scribent het volgende:
Vreemd. Waarom heeft ie niet gewoon (ook) een standaard stopknopje, zoals, eeeeehm, ieder andere muziekspeler sinds de 19e eeuwse grammafoonplaat?
Ooowww, ook al zie je hem niet, hij blijft toch actief bedoel je. Dat wist ik nog niet eens. Forget my answer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef Scribent het volgende:
Stop? Pauze bedoel je? Als ik dat doe, ergens anders heen ga en terugkeer naar de mp3 is er hetzelfde liedje, op de pauzestand.
Kan je me bijpraten?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:50 schreef Pino112 het volgende:
Voor de liefhebbers:
http://www.multiupload.com/SAMS5NG004
-deodexed + zipaligned
-su + busybox
-Speedmod kernel K13A 500hz
JS5, No-Wipe via CWM.
Als je Gingerbread Keyboard hebt geinstalleerd, FC't ie steeds.quote:
Een gozer op XDA heeft em omgezet naar een CWM-update, maar werkt gewoon goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 03:39 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik ga ff downgraden van JS3 naar JPY denk ik. Met standaard Voodoo erg ontevreden over JS3 i.c.m. speedmod.
Die rom die jij neerzette Pino is die zelf gebakken?
En dan brengt die klootzak binnen een uur later WSJ5 uit :/![]()
(Ik wacht wel tot die uit de Beta is)
Ja doelde op Doc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een gozer op XDA heeft em omgezet naar een CWM-update, maar werkt gewoon goed.
Wie bedoel je, Doc? Als de Doc versie uit is flash ik die er ook gewoon over.
Ohja, daar moet je voor doneren las ik he? Maakt het nog uit welk bedrag?quote:Op donderdag 10 februari 2011 08:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja doelde op Doc., heb sinds kort toegang tot zijn beta-kitchen. Maar wacht liever even officiële versie af. Verwacht hem binnen enkele dagen.
Ik heb 5 voor doc gedaan en 5 voor step maar ik doneer wel vaker, zelfs Darky een keer 5 euro gegevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, daar moet je voor doneren las ik he? Maakt het nog uit welk bedrag?
Ik wel, en hij is supervetquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik heb 5 voor doc gedaan en 5 voor step maar ik doneer wel vaker, zelfs Darky een keer 5 euro gegeven.
Gebruiken jij en Luco allebei Gen X? Ik ben al tijden thema loos maar zoek weer es wat moois.
In principe is Doc's ROM gewoon een .zip flashen via CWMquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:59 schreef exile79 het volgende:
Pffff, ik mag wel een hele dag uittrekken om doc te installeren volgens deze Noob's guide. Dan is Darky toch veel makkelijker?
Die noob guide is volgens mij ook achterhaald. Ik zou nog paar dagen wachten met Doc trouwens hij heeft nu nog WJS3 als basis zeer spoedig komt WSJ5.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:59 schreef exile79 het volgende:
Pffff, ik mag wel een hele dag uittrekken om doc te installeren volgens deze Noob's guide. Dan is Darky toch veel makkelijker?
Ja, 13A en zonder lagfix. Heb ik niet echt nodig imo. Voelt opzich nog wel snel, alles laadt vrij snel. Even mee spelen nog verder.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:08 schreef Kandijfijn het volgende:
Hardcore? En met of zonder lagfix? Voelt die snel?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)i9000-galaxy-s-54276
Zal dit een beetje werken?
Prima voor onderweg tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:20 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino,
Lijkt mij heel erg matig vooral omdat je werelds dunste smarthpone 2 keer zo dik maakt. Maar je zal meer batterijduur krijgen (wel 20-40%) minder dan ze waarschijnlijk beweren.
Persoonlijk vind deze nadeel niet opwegen tegen het voordeel maar das natuurlijk persoonlijk.
Btw. CM7![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb zelf het volgende besteld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320637071242 (7 euro incl verzendkosten!)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:02 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
[..]
Prima voor onderweg toch
Oh da's wel interessant.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Heb zelf het volgende besteld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320637071242 (7 euro incl verzendkosten!)
Heb je 2 extra batterijen, stop je er 1 in je tas en 1 in je jaszak ofzo
Of 2 in je tas!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:42 schreef T.O.P het volgende:
[..]
Heb zelf het volgende besteld: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320637071242 (7 euro incl verzendkosten!)
Heb je 2 extra batterijen, stop je er 1 in je tas en 1 in je jaszak ofzo
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:29 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die noob guide is volgens mij ook achterhaald. Ik zou nog paar dagen wachten met Doc trouwens hij heeft nu nog WJS3 als basis zeer spoedig komt WSJ5.
Voor de rest snap ik niet waarom Doc moeilijker moet zijn dan Darky's. Alleen dit keer moet je weten waarmee je bezig bent en wat keuze's maken.
Als ik dit zo lees, moet ik eerst stock JF6 flashen, dan opnieuw rooten, dan opnieuw CWM installeren, en dan pas kan ik eenvoudig de zip erop zetten en openen met CWM.quote:Instructions UPDATED 11/21
1. Backup all of your apps, photos, etc.
2. Using Odin, flash back to stock JF6
3. Using Odin, Master Clear THIS DELETES EVERYTHING ON YOUR PHONE
4. Root, and install Clockwork Mod Recovery
5. Transfer Doc_JPA_7.6_MikeyMike01_xx.zip, and Battery_Mod.zip to your SD Card.
6. Using Clockwork Mod, Wipe Data and Wipe Cache
7. Using Clockwork Mod flash the Doc_JPA_7.6_MikeyMike01.zip
8. Boot the phone. This will take an abnormally long time. Do not panic.
9. Using Clockwork Mod, flash Battery_Mod.zip
10. Reboot
11. Install your lag-fix of choice
12. Reboot. It will say "Config files differ". Choose "Yes, with backup and restore". Wait for it to complete.
Is 10 minuutjes werk?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef exile79 het volgende:
[..]
[..]
Als ik dit zo lees, moet ik eerst stock JF6 flashen, dan opnieuw rooten, dan opnieuw CWM installeren, en dan pas kan ik eenvoudig de zip erop zetten en openen met CWM.
Daarom lijkt me dit lastiger dan darky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |