Ik heb vodafone zonder limiet dus wifi gebruik ik amper, lekker streamen over de hsdpaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 00:58 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
JPU en JPY en WSJ3 (laatste 2 iets mindere mate) hebben last van een zeer hoge battery-drain bij gebruik WIFI. In custom roms is dit opgelost door de wifi-firmware drivers te vervangen door drivers uit JPA.
Dus als je custom rom draait is het zeer waarschijnlijk opgelost door de dev. draai je stock dan heeft het wel een kleine meerwaarde.
Dat dacht ik ook, totdat ik een brief van Vodafone kreeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb vodafone zonder limiet dus wifi gebruik ik amper, lekker streamen over de hsdpa
Hoeveel data jaag je er dan doorheenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik een brief van Vodafone kreeg..
1.4GB tussen 1 december en 1 januariquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoeveel data jaag je er dan doorheen?
Hmmm da's wel karig ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1.4GB tussen 1 december en 1 januari.
Dat laatste was volgens mij al (auto) maar hij staat nu op het donkerst. Gebruikt dat autosync veel stroom? Wat bij mij gaat echt 93% naar het schermquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:50 schreef exile79 het volgende:
Bij toepassingen>>Account en Synchronisatie instellingen. Kan je gelijk 'onbebperkt gegevens verzenden en ontvangen' uitvinken
Autosync heeft er mee te maken dat bijv je telefoon en google account up to date van elkaar blijven, maar daar is wel veel verbinding voor nodig.
Je kan trouwens ook intsellen dat de helderheid van je scherm zich aanpast aan de hoeveelheid licht waarin je je begeeft
Dat vermoeden dat ik ook al...hij meet alleen hardware denk ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:08 schreef exile79 het volgende:
Ja, dat hoge percentage geeft hij dacht ik bij iedereen aan. Maar dat betekent niet dat autosync etc geen stroom verbruiken. Staat dacht ik helemaal niet in dat lijstje.
dan zijn ze er sterk op gaan letten, vorig jaar december had mijn werk geen internet gewoon de hele maand getheterd en voor een gig of 3 er doorheen gejaagd en ook nu nog steeds geen problemen terwijl ik vrij zeker over de gig heen ga.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
1.4GB tussen 1 december en 1 januari.
Dat snap ik dus ook niet. In de brief stond dat de FUP in die maand 800MB was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dan zijn ze er sterk op gaan letten, vorig jaar december had mijn werk geen internet gewoon de hele maand getheterd en voor een gig of 3 er doorheen gejaagd en ook nu nog steeds geen problemen terwijl ik vrij zeker over de gig heen ga.
Ik heb dan ook nog verlengd voordat ze met de nieuwe versie van "onbeperkt" internet kwamen![]()
Jammer genoeg maar voor een jaar gegaan, had ik het geweten had ik een 2 jarig abbo genomen![]()
Ja maar niet iedereen heeft en gebruikt een smartphonequote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. In de brief stond dat de FUP in die maand 800MB was.
Dat lijkt me fucking laag, want de FUP is 10x het gemiddelde van alle gebruikers, oftewel elke gebruiker gebruikt gemiddeld 80MB/maand. Met die hedendaagse smartphones haal je die 80MB makkelijk.
Ik heb ook de 'oude versie' van onbeperkt internet.
Doen ze van álle gebruikers?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:31 schreef spooky1234 het volgende:
[..]
Ja maar niet iedereen heeft en gebruikt een smartphone
Telfort nemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik een brief van Vodafone kreeg..
Ja heeft Vodafone nooitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Telfort heeft storing mobiel internet.
Ja ziet er vast heel grappig uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Telfort heeft storing mobiel internet.
Staat daar toch ook?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ziet er vast heel grappig uit, maar ik heb er geen last van gehad hoor.
Ja maar je brengt het zo van: "Nounou dat zou ik maar niet doen hoor!"quote:
Okee, dat kan. Ik heb verder nog nooit storing gehad, en bereik is prima.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar je brengt het zo van: "Nounou dat zou ik maar niet doen hoor!"
De storingen op hun ADSL-netwerk vind ik erger.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Okee, dat kan. Ik heb verder nog nooit storing gehad, en bereik is prima.
ADSL? Bedoel je nu Telfort of Vodafone? Ik had het over Vodafonequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De storingen op hun ADSL-netwerk vind ik erger.Alhoewel dat ook maar 1 á 2x per jaar is, maargoed daar gaat dit topic niet over.
Ik had het nogsteeds over Telfort.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
ADSL? Bedoel je nu Telfort of Vodafone? Ik had het over Vodafone.
Het is net Linux, dat lijkt eerst ook heel lastig met moeilijke termen. Zodra je jezelf een beetje verdiept blijkt het allemaal heel simpel te zijn.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hoop dat ik ook nog eens verstand krijg van dat flashen enzo, want ik lees hier een hoop abracadabra.Ik durf nieteens een firmwareupgrade te doen.
Pino112 weet ook genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef exile79 het volgende:
I can tell, en als je braaf naar kandafijn luistertdan kan je heel veel leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |