nee joh gekquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:08 schreef Jeetjejom het volgende:
OOOH BJ, natuurlijk gefeliciteerd met het kloppend hartje!
Huup, je vond dat een goed idee omdat je dan de rest van de dag nix hoeft, behalve natuurlijk bevallen eventueel!
 dat duurt nog wel een week of 3 voordat dat bevallen een keer komt. Ik ben pas 37 weken en een beetje.
 dat duurt nog wel een week of 3 voordat dat bevallen een keer komt. Ik ben pas 37 weken en een beetje.  volgende week donderdag weer.
 volgende week donderdag weer.  

Je had het toch al wel aan je directe familie verteld, of niet?
 Je had het toch al wel aan je directe familie verteld, of niet?  Van harte gefeliciteerd!
 Van harte gefeliciteerd! 

behalve b. uiteraard maar die is werken.
 behalve b. uiteraard maar die is werken. 

het avondspreekuur zit altijd bomvol hierquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:18 schreef Solagratia het volgende:
Huup, kan je niet 's avonds naar de verloskundige? Of is B er dan niet? Of einde van de middag, dat scheelt je toch weer op tijd staan e.d.
 sowieso met werkende mama's die niet zomaar vrij kunnen krijgen en ook met echo-gedoetjes. Bovendien zitten wij weer met dreumesbedtijden enzo.
 sowieso met werkende mama's die niet zomaar vrij kunnen krijgen en ook met echo-gedoetjes. Bovendien zitten wij weer met dreumesbedtijden enzo.  

ik laat B. dit weekend een reserve-toestel vragen aan zn broer want dit schiet niet op zo.
 ik laat B. dit weekend een reserve-toestel vragen aan zn broer want dit schiet niet op zo.

Dat had ik dus ook van de week. Dus mijn telefoon naar de winkel gebracht omdat ik het al zie dat hij uit gaat op het moment dat ik hubbie op zijn werk wil bellen omdat het aan de gang isquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:40 schreef huuphuup het volgende:
oh en ik krijg de zenuwen van mn telefoon
hij gaat steeds uit en is dan met geen mogelijkheid zo 1, 2, 3 weer aan te krijgen. Ik zie mezelf wel in de badkamer bevallen omdat mn telefoon het niet deedik laat B. dit weekend een reserve-toestel vragen aan zn broer want dit schiet niet op zo.

jaquote:

en hij gaat dus erg rap leeg terwijl ik weinig bijzonders doe. Gisteravond 10 uur was ie volgeladen, vanmorgen viel ie uit, want leeg.
 en hij gaat dus erg rap leeg terwijl ik weinig bijzonders doe. Gisteravond 10 uur was ie volgeladen, vanmorgen viel ie uit, want leeg.  en ik heb ff t geld niet voor n reparatie of n andere.
 en ik heb ff t geld niet voor n reparatie of n andere. 

Hoop niet dat ik er weer bij zit!
  Hoop niet dat ik er weer bij zit!   

ja tot de deurquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:57 schreef danic het volgende:
Maar huup je hebt dan toch wel garantie?

baby's uitgezonderd
  baby's uitgezonderd  )
 )  maar voor nu met het oog op bevallen is het wel handig.
 maar voor nu met het oog op bevallen is het wel handig. 

Even lekker weg. Opladen
 Even lekker weg. Opladen  In Brussel dus.
 In Brussel dus.

Mogen ze je wel ontslaan als je zwanger bent? In België ben je dan wettelijk beschermd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:58 schreef Cyntiaa het volgende:
Vanmiddag 13:00 krijgen we meer te horen over een reorganisatie op mijn werk...Hoop niet dat ik er weer bij zit!

Ik heb nog wel een samsung jet ergens liggen, wel met lock voor tmobile.quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja
Maar er is iets niet goed met het contactpunt ín de telefoon. hij laadt alleen als ik hem ondersteboven in een bepaalde hoek houen hij gaat dus erg rap leeg terwijl ik weinig bijzonders doe. Gisteravond 10 uur was ie volgeladen, vanmorgen viel ie uit, want leeg.
en ik heb ff t geld niet voor n reparatie of n andere.

lief! maar k heb vodafone. B. vraagt t eerst aan zn broertje en anders heeft taart wat. Komt vast goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een samsung jet ergens liggen, wel met lock voor tmobile.

Ik weet niet of ik goed quote, maar ga daar inderdaad maar niet eten, 't is daar ook niet zo proper enzo...quote:Eén tip, ga niet gaan eten in de rue des bouchers, hoe gezellig het er ook uitziet, het eten is er niet te betrouwen.

Wat goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Even een ego-post, ik heb net mijn 12 weken echo gehad en alles was gelukkig goed! Ik was de hele tijd zo aan her dromen over open schedeltjes en open ruggetjes dat er nu zo'n last van mijn schouders is gevallen. De datum is verzet naar 2 AUG, zou een MOD dit willen veranderen in de Op? alvast bedankt! Dit kindje lag precies zo als Mika altijd lag, beentjes over elkaar en armpjes onder zijn hoofdje, lekker chillen!

, 25 en 19 weken zwanger van mijn eerste, uitgerekend op 10 juni. Ik woon in België, niet zo heel ver van de zee.
, 25 en 19 weken zwanger van mijn eerste, uitgerekend op 10 juni. Ik woon in België, niet zo heel ver van de zee.  

.
.
 .
 . 

. Had je vantevoren dat voorgevoel ook??
. Had je vantevoren dat voorgevoel ook??

welkom landgenootjequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:04 schreef wasspeld het volgende:
Ik ben hier gisteren zo binnengevallen, maar ik heb mijzelf nog helemaal niet voorgesteld.
Ik ben dus wasspeld, 25 en 19 weken zwanger van mijn eerste, uitgerekend op 10 juni. Ik woon in België, niet zo heel ver van de zee.
Ik moet nu drie weken rusten, mag dan hopelijk opnieuw aan het werk. Ik lees eigenlijk best wel al lang mee op Fok, vooral in Klussen en wonen (nog niet zo lang geleden een huis gekocht) en hier. Nu werden de kriebels toch wat te groot en dacht ik, waarom niet meeposten...

Ik van je hebt nog paar maandjes.... hij neen neen... nu ga ik rondkijken krijg je nog alle voordelen van autosalon
 Ik van je hebt nog paar maandjes.... hij neen neen... nu ga ik rondkijken krijg je nog alle voordelen van autosalon  

)
)
 )
 )

Ja dat las ik nu ook pasquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg al zoveel echo's in het z-huis ik zie het nut van een extra pretecho niet in.

nee, iedereen (incl. ik zelf en de moeder) dacht dat het een meisje zou worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Kuukske het volgende:
Leuk cleany. Had je vantevoren dat voorgevoel ook??

bij ons mocht die ook niet mee...ze mag wel mee bij de 30 weken echo (die voor ons ook verplicht is, in verband met de placenta die niet helemaal juist gepositioneerd is, maar dat kan in principe geen kwaad, naar het schijnt).quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Cleany fijn dat alles goed was.
Mijn schoonzus laatst
wanneer heb je de 20 wk echo
Ik: begin feb
schoonmoeder: dan mag ik mee
Ik: nee
schoonmoeder: heel verontwaardigd jawel dat had je gezegd
ik: ja die vrijdag erna bij de gyn maar niet de 20 wk echt
schoonmoeder:mopper mopper

No way dat ik mijn schoonmoeder mee neem. Tot nu toe heeft ze nog geen interesse getoond dus neem ik lekker mijn vriend mee. Samen weer gluren
  No way dat ik mijn schoonmoeder mee neem. Tot nu toe heeft ze nog geen interesse getoond dus neem ik lekker mijn vriend mee. Samen weer gluren   

Dus dat, ik belde met 16w3d en nu kan ik pas met 22 weken terecht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Op tijd bellen hoor anders zit het zo vol vooral als je 's avonds wil.

Ik weet nog niet of ik ga, kijk tegen die tijd wel of ik er zin in heb.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef Sannne het volgende:
Jeee wat praten jullie veel! Dit kan ik toch nooit bijhouden zo :p effe wennen hoor
Dankjewel voor het lieve welkom!
Mijn moeder mag/moet mee naar alle echo's dus die heeft geluk
Ik maak me heel zenuwachtig voor de 20 wk. echo. Hebben jullie dat niet?
Enne, gaan jullie volgende maand naar de 9mnd beurs?
Vanavond komt mijn Bugaboooo

dus moet ik drie weken rusten, en dan kijken wat het oplevert.
 dus moet ik drie weken rusten, en dan kijken wat het oplevert.  

Wij gaan ook voor een zwarte wagen. Ik had alleen nog niet stilgestaan bij het 'heet'-effect in de zomer. Is dat héééél erg?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Sannne het volgende:
Ik heb trouwens een zwart/grijze Bugaboo. Maar omdat ik hoogzomer beval twijfel ik over nog een extra bekledingsset erbij. Zwart is wel heet he..
Ik heb nooit getwijfeld over de wagen. Wilde al jaren een Bugaboo. Ik woon ook op 1 hoog dus moet voor mij wel een beetje handig te tillen zijn enzo.
Mijn nicht had een Quinny buzz voor me maar die vroeg er zoveel geld voor dat ik die voorbij heb laten gaan. Dan liever de Bugaboo!

ik ben zoooo misselijk (lig as we speak te kokken, haha) maarja dat zegt niks over de gezondheid he..
 ik ben zoooo misselijk (lig as we speak te kokken, haha) maarja dat zegt niks over de gezondheid he.. 

Gefeliciteerd wat leuk!! Een meisje, ahhhwwwquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:42 schreef seilram het volgende:
Kom ff binnenvallen.
De 20 wkn echo net gehad. Joep krijgt een zusje en alles is goed

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |