Ja dat las ik nu ook pasquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg al zoveel echo's in het z-huis ik zie het nut van een extra pretecho niet in.
nee, iedereen (incl. ik zelf en de moeder) dacht dat het een meisje zou worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Kuukske het volgende:
Leuk cleany. Had je vantevoren dat voorgevoel ook??
bij ons mocht die ook niet mee...ze mag wel mee bij de 30 weken echo (die voor ons ook verplicht is, in verband met de placenta die niet helemaal juist gepositioneerd is, maar dat kan in principe geen kwaad, naar het schijnt).quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Cleany fijn dat alles goed was.
Mijn schoonzus laatst
wanneer heb je de 20 wk echo
Ik: begin feb
schoonmoeder: dan mag ik mee
Ik: nee
schoonmoeder: heel verontwaardigd jawel dat had je gezegd
ik: ja die vrijdag erna bij de gyn maar niet de 20 wk echt
schoonmoeder:mopper mopper
Dus dat, ik belde met 16w3d en nu kan ik pas met 22 weken terecht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Op tijd bellen hoor anders zit het zo vol vooral als je 's avonds wil.
Ik weet nog niet of ik ga, kijk tegen die tijd wel of ik er zin in heb.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef Sannne het volgende:
Jeee wat praten jullie veel! Dit kan ik toch nooit bijhouden zo :p effe wennen hoor
Dankjewel voor het lieve welkom!
Mijn moeder mag/moet mee naar alle echo's dus die heeft geluk
Ik maak me heel zenuwachtig voor de 20 wk. echo. Hebben jullie dat niet?
Enne, gaan jullie volgende maand naar de 9mnd beurs?
Vanavond komt mijn Bugaboooo
Wij gaan ook voor een zwarte wagen. Ik had alleen nog niet stilgestaan bij het 'heet'-effect in de zomer. Is dat héééél erg?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Sannne het volgende:
Ik heb trouwens een zwart/grijze Bugaboo. Maar omdat ik hoogzomer beval twijfel ik over nog een extra bekledingsset erbij. Zwart is wel heet he..
Ik heb nooit getwijfeld over de wagen. Wilde al jaren een Bugaboo. Ik woon ook op 1 hoog dus moet voor mij wel een beetje handig te tillen zijn enzo.
Mijn nicht had een Quinny buzz voor me maar die vroeg er zoveel geld voor dat ik die voorbij heb laten gaan. Dan liever de Bugaboo!
Gefeliciteerd wat leuk!! Een meisje, ahhhwwwquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:42 schreef seilram het volgende:
Kom ff binnenvallen.
De 20 wkn echo net gehad. Joep krijgt een zusje en alles is goed
Hmm.. nouja, we twijfelen nog tussen een MC Mura 4 en een Mutsy Transporter. Laatstgenoemde is nu in de aanbieding in de kleur grijs. Toch even meenemen in de overweging!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:43 schreef Sannne het volgende:
(Ik blijf typen hier, lol)
Kuukske, als je in de volle zon gaat zitten met de wagen wordt het wel heet maar je kan er dan eventueel een hydrofiel luier over leggen en hou de kleine goed in de gaten!
Daar ga ik ook vanuit, maar dan wordt je weer ongerust als je je niet ziek voelt!quote:Zolang ik ziek ben leeft het en ik ben nog ziek dus het leeft is mijn motto.
Nee precies, dat maakt allemaal niet zoveel uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben de mutsy transporter.
Wij (nouja vooral ik) heb voor bruin gekozen. maar wel een zwarte maxicosi maar goed die zie je toch niet samen.
gefeliciteerd! wat leuk, een meisje erbijquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:42 schreef seilram het volgende:
Kom ff binnenvallen.
De 20 wkn echo net gehad. Joep krijgt een zusje en alles is goed
ja wij hebben hem ook gekocht en gevraagd of we dat even mogen testen in onze auto en dat ging heel goed. we hebben een Peugeot 206, dus erg groot is dat niet eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Redelijk klein volgens mij moet hij zelfs met de wielen in dinkytoy passen en anders kunnen die er nog makkelijk af.
De buggaboo is het kleinst op klabpaar en de maxicosi mura de zwaarste.
Ja hoor. Ik heb wel nog steeds wat bloedverlies maar dat mag op dit termijn en het zijn geen heftige hoeveelheden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Alles nog goed DML
Ik probeer ook nooit meer dan de 1/2 van de nieuwprijs te bieden. Al merkte ik dat er op boxen en tripp trapps veel geboden wordt.
Ik heb hier nog een avondkaart liggen voor de negen maanden beurs... kan ik er nog iemand blij mee maken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef mijsje het volgende:
Sanne!
wat een wonder zeg!
gefeliciteerd!
Het kaartje voor de 9 maanden beurs is voor 3e.ronde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |