abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:02:12 #201
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_91610708
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik krijg al zoveel echo's in het z-huis ik zie het nut van een extra pretecho niet in.
Ja dat las ik nu ook pas :')
Dan moet ze daar maar genoegen mee nemen :6
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_91610934
Ik denk dat ze niet helemaal door heeft wat een 20wk echt inhoudt. Ze is wel blij dat ze mee mag. Maar ze had dus de 20 wk echo in haar hoofd. Terwijl die niet eens in het z-huis is.
pi_91611045
quote:
10s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:38 schreef Kuukske het volgende:
Leuk cleany :Y. Had je vantevoren dat voorgevoel ook??
nee, iedereen (incl. ik zelf en de moeder) dacht dat het een meisje zou worden.
pi_91611212
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Cleany fijn dat alles goed was.

Mijn schoonzus laatst
wanneer heb je de 20 wk echo
Ik: begin feb
schoonmoeder: dan mag ik mee
Ik: nee
schoonmoeder: heel verontwaardigd jawel dat had je gezegd
ik: ja die vrijdag erna bij de gyn maar niet de 20 wk echt
schoonmoeder:mopper mopper
bij ons mocht die ook niet mee...ze mag wel mee bij de 30 weken echo (die voor ons ook verplicht is, in verband met de placenta die niet helemaal juist gepositioneerd is, maar dat kan in principe geen kwaad, naar het schijnt).
pi_91611312
Bij mijn schoonzus mocht ze nooit mee.
Ze is ook wel blij hoor maar goed het kwam er zo uit van en je had het gezegd terwijl ik duidelijk had gezegd vrijdags in het z-huis.
Hopelijk maken ze dan nog wel een echo aangezien de 20wk echo net daarvoor geweest is.
pi_91611409
Voor de 20 weken echo moet ik volgende week een afspraak maken *; No way dat ik mijn schoonmoeder mee neem. Tot nu toe heeft ze nog geen interesse getoond dus neem ik lekker mijn vriend mee. Samen weer gluren O+
pi_91611488
Op tijd bellen hoor anders zit het zo vol vooral als je 's avonds wil.
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:23:35 #208
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91611703
Mijn moeder mag mee naar mijn verloskundige bezoekjes op de momenten dat ze daar zin in heeft. Ze woont vlakbij en de praktijk is ook vlakbij, dus kleine moeite, groot plezier. Als ik het niet wil kan ik dat ook gerust zeggen, het gaat zoals ik het wil...

De pretecho hebben we alleen gedaan, dat was ook de dag dat we zouden gaan weten wat het zou zijn, een jongen of meisje. We hebben wel meteen gebeld na afloop met de uitslag. :)

De 20 weken echo heb ik volgende week woensdag en bij ons mag daar niemand bij aanwezig zijn behalve de partner. Ik vind dat ook prima, het is geen fun tenslotte maar een serieus onderzoek.

Verder ben ik het afgelopen weekend en deze week druk geweest. 4 dagen achter elkaar gewerkt, ipv de woe vrij. Vandaag gelukkig de laatste dag en dan drie dagen weekend. Ik begin langzaam te merken dat ik iets mee te dragen heb en ik voel mijn buik tegenwoordig met slapen en draaien in bed. Vannacht maar eens met het voedingskussen proberen te slapen.

Welkom aan de nieuwe mama's en fijn dat er weer goede echo's waren bij de al aanwezige mama's.... ;)
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:25:43 #209
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91611822
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Op tijd bellen hoor anders zit het zo vol vooral als je 's avonds wil.
Dus dat, ik belde met 16w3d en nu kan ik pas met 22 weken terecht.
Maar ja, wel een pretecho gehad met 18w, heel leuk en dat had ik anders niet gedaan. :)
pi_91611870
Jeee wat praten jullie veel! Dit kan ik toch nooit bijhouden zo :p effe wennen hoor ;)
Dankjewel voor het lieve welkom!

Mijn moeder mag/moet mee naar alle echo's dus die heeft geluk ;)
Ik maak me heel zenuwachtig voor de 20 wk. echo. Hebben jullie dat niet?

Enne, gaan jullie volgende maand naar de 9mnd beurs?
Vanavond komt mijn Bugaboooo :D
pi_91611978
Ik ga met een vriendin naar de 9e mnd beurs. We hebben kaartje voor de hhb maar die is ook geldig voor de 9emnd en we zijn beide zwanger.
pi_91612104
Ik ben ook super zenuwachtig voor de 20weken echo! We gaan dan ook nog eens bekijken of ik terug aan de slag mag of nog moet rusten... Dat het maar snel volgende week vrijdag is!
Sanne, waar heb jij je bugaboo besteld?
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:34:56 #213
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91612282
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef Sannne het volgende:
Jeee wat praten jullie veel! Dit kan ik toch nooit bijhouden zo :p effe wennen hoor ;)
Dankjewel voor het lieve welkom!

Mijn moeder mag/moet mee naar alle echo's dus die heeft geluk ;)
Ik maak me heel zenuwachtig voor de 20 wk. echo. Hebben jullie dat niet?

Enne, gaan jullie volgende maand naar de 9mnd beurs?
Vanavond komt mijn Bugaboooo :D
Ik weet nog niet of ik ga, kijk tegen die tijd wel of ik er zin in heb.
Welke kleur Bugaboo heb je besteld?
Wij hebben lang getwijfeld tussen een Bugaboo en Urban Jungle en toch de Urban Jungle gekocht, met een rood bakje, een zwarte zitting en ijsblauwe voetenzak.
Het is meer een wagen voor in het bos en hij kan iets beter tegen een stootje, moet veel in een uit de auto en zal intensief gebruikt worden, dus was dat voor ons een betere optie. :)
pi_91612290
@wasspeld ik denk dat ik er over heen gelezen heb maar waarom moet je het rustig aandoen?
pi_91612318
Wij hebben vanavond een voorlichtingsavond in het z-huis over bevallen in het z-huis ben benieuwd of het wat is
pi_91612356
Via via, Wasspeld. Hij is wel tweedehands maar amper gebruikt! Krijg er meteen een draagdoek bij (Lifetree) zo leuk!

Ik ga ook naar de 9 mnd beurs, maar ik sla de HHbeurs over. Ga daarna lekker Amsterdam in!

Die 20 weken echo is toch ook heel spannend, ik heb geen combinatietest gedaan, dus dan hoor ik hoe en wat.. Kijk, elk kindje is welkom, maar toch, alleenstaand en een zwaar gehandicapt kindje lijkt me wel enorm heavy. Maar we zullen zien!
Krijg volgende week eerst een pretecho van mijn moeder. Even spieken ;)
pi_91612453
Ik heb trouwens een zwart/grijze Bugaboo. Maar omdat ik hoogzomer beval twijfel ik over nog een extra bekledingsset erbij. Zwart is wel heet he..
Ik heb nooit getwijfeld over de wagen. Wilde al jaren een Bugaboo. Ik woon ook op 1 hoog dus moet voor mij wel een beetje handig te tillen zijn enzo.
Mijn nicht had een Quinny buzz voor me maar die vroeg er zoveel geld voor dat ik die voorbij heb laten gaan. Dan liever de Bugaboo!
pi_91612500
Ik heb af en toe te kampen met bloedverlies, al sinds het prille begin. 't is niet veel, om de paar dagen een paar druppeltjes. 't was serieus verminderd voor de kerstvakantie, naar bijna 3 weken niks, maar nu komt het weer regelmatiger. De gynae vindt dat het nu maar eens gedaan moet zijn :) dus moet ik drie weken rusten, en dan kijken wat het oplevert.
Ik merk wel dat ik aan rust toe ben. Ik merk nu pas hoe moe ik was. Ik ben dus sowieso van plan om het voor de resterende duur wel kalmer aan te doen (minder overuren, meer eens een dagje thuis proberen te blijven van het werk, minder hooi op mijn vork nemen in het weekend)
pi_91612518
Ik heb al zoveel controles in het z-huis gehad dat ik er niet zenuwachtig voor ben. Maar ik snap heel goed dat andere dat wel zijn
Ben wel altijd net voor de echo zenuwachtig van leeft het nog.
Zolang ik ziek ben leeft het en ik ben nog ziek dus het leeft is mijn motto.
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:42:02 #220
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91612600
Kom ff binnenvallen.

De 20 wkn echo net gehad. Joep krijgt een zusje en alles is goed *O*
Niet mieten! Door gieten!
pi_91612601
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Sannne het volgende:
Ik heb trouwens een zwart/grijze Bugaboo. Maar omdat ik hoogzomer beval twijfel ik over nog een extra bekledingsset erbij. Zwart is wel heet he..
Ik heb nooit getwijfeld over de wagen. Wilde al jaren een Bugaboo. Ik woon ook op 1 hoog dus moet voor mij wel een beetje handig te tillen zijn enzo.
Mijn nicht had een Quinny buzz voor me maar die vroeg er zoveel geld voor dat ik die voorbij heb laten gaan. Dan liever de Bugaboo!
Wij gaan ook voor een zwarte wagen. Ik had alleen nog niet stilgestaan bij het 'heet'-effect in de zomer. Is dat héééél erg?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_91612611
Jemig wat heftig wasspeld! Stomme bloed ook.. Mag idd weleens gedaan zijn!

Ferrari, je ziek-zijn-motto heb ik ook wel ja :D ik ben zoooo misselijk (lig as we speak te kokken, haha) maarja dat zegt niks over de gezondheid he..
Ben wel heel nuchter hoor, die eerste 12 weken had ik zoiets van als het mis gaat, gaat het mis.

Maar met 20 weken denk ik daar toch wel wat anders over....
pi_91612636
(Ik blijf typen hier, lol)
Kuukske, als je in de volle zon gaat zitten met de wagen wordt het wel heet maar je kan er dan eventueel een hydrofiel luier over leggen en hou de kleine goed in de gaten!
pi_91612668
@seilram een meisje gefeliciteerd

De gyn zei tijdens mijn laatste opname de kans dat het nu nog mis gaat is erg klein ik was toen 17wk
pi_91612672
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:42 schreef seilram het volgende:
Kom ff binnenvallen.

Gefeliciteerd wat leuk!! Een meisje, ahhhwww *O*
pi_91612700
Zwart/grijs vind ik ook wel mooi! Die aanvullende bekledingssets zijn ook niet zo duur hé, dus dan kan je inderdaad voor een ander kleurtje gaan. Geel is ook leuk, maar die hebben ze volgens mij alleen maar in de Bee? Ik ben al de hele tijd op zoek naar een goede tweedehands Bugaboo, maar ik vind hier maar niks. Ofwel is hij niet te oud en vragen ze er 650 tot 700 euro voor, ofwel is vind je er van 5-6 jaar oud, maar die kan je in de hoogte niet verstellen... Wij zullen er waarschijnlijk eentje halen bij babydump
pi_91612731
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:43 schreef Sannne het volgende:
(Ik blijf typen hier, lol)
Kuukske, als je in de volle zon gaat zitten met de wagen wordt het wel heet maar je kan er dan eventueel een hydrofiel luier over leggen en hou de kleine goed in de gaten!
Hmm.. nouja, we twijfelen nog tussen een MC Mura 4 en een Mutsy Transporter. Laatstgenoemde is nu in de aanbieding in de kleur grijs. Toch even meenemen in de overweging!
pi_91612775
Wij hebben de mutsy transporter.
Wij (nouja vooral ik) heb voor bruin gekozen. maar wel een zwarte maxicosi maar goed die zie je toch niet samen.
pi_91612781
Maar Wasspeld, kan je niet op marktplaats kijken? Daar stikt het ervan.. Oke, het is wel Nederlands, maar toch.. Het is misschien wel een ritje waard!
pi_91612872
Ik marktplaats ook in de gaten, Sanne (ik heb toch niks anders te doen :D)
quote:
Zolang ik ziek ben leeft het en ik ben nog ziek dus het leeft is mijn motto.
Daar ga ik ook vanuit, maar dan wordt je weer ongerust als je je niet ziek voelt!
pi_91612900
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben de mutsy transporter.
Wij (nouja vooral ik) heb voor bruin gekozen. maar wel een zwarte maxicosi maar goed die zie je toch niet samen.
Nee precies, dat maakt allemaal niet zoveel uit.
Wordt de Mutsy trouwens klein met inklappen??
pi_91613034
Waarop moet je eigenlijk letten bij het kopen van een kinderwagen via Marktplaats. Volgens mij zitten hier al veel ervaren moeders, ik ben helaas een echte nobody en heb ook nooit van heel dichtbij een zwangerschap meegemaakt. Het wordt geen nieuwe want het blijft met grote waarschijnlijkheid bij een kind.
Je kunt vaak niet zien voor hoeveel kinderen een kinderwagen al is gebruikt ook weet ik niet goed, wat er makkelijk aan stuk kan gaan of wat praktisch is. Wij hebben ook maar een kleine auto.
pi_91613038
Redelijk klein volgens mij moet hij zelfs met de wielen in dinkytoy passen en anders kunnen die er nog makkelijk af.
De buggaboo is het kleinst op klabpaar en de maxicosi mura de zwaarste.
pi_91613091
Zana, ga anders gewoon even in een babywinkel wagens uittesten. Dan weet je welke je het fijnst vind en kan je die tweedehands opzoeken!
En voor je hem koopt gewoon goed inspecteren. Als de bekleding wasbaar is en los kan, lijkt het mij een prima wagen!
pi_91613445
Eerst uitkiezen in de winkel en dan zoeken op MP. laat je in informeren in de winkel tot wel jaar een model geleverd is dan weet je of ze de waarheid spreken of vraag naar de bon. Vooral bij dure aankopen bewaren mensen die vaak.
pi_91613661
Ik weet niet of het in Nederland ook bestaat, maar in België heb je ook veel tweedehandsbeurzen voor babymateriaal. Grotere dingen kan je daar dan meteen zelf bekijken voor je ze koopt.
Via internet zou ik altijd met de verkoper afspreken dat je komt kijken en dan beslist.
pi_91613817
Ik wilde perse een tripp trapp en heb die ook gewoon via MP gekocht. Het ding ziet er nog super uit wat beschadigingen bij de voeten maar die heb je anders toch ook zo.

Als ik zo bedenk heb ik al best veel gekocht dat is een voor-/nadeel van verplicht thuis zijn.
pi_91613895
Jaaa Tripp trapp *O*
Die wil ik ook nog :D
pi_91613992
Verder vind ik het ook moeilijk wat ik moet bieden, want soms staat er gewoon niets bij en soms denk ik, oh die vragen nog best veel voor een gebruikte kinderwagen, of er wordt best hoog op geboden, maar ja, dat kan net zo goed familie zijn die de prijs een beetje omhoog wil schroeven...
pi_91614066
De Triptrap is inderdaad super, en die vind je nog vlot tweedehands
Ik mis nu wel de solden, maar ik ben toch ook serieus op zoek op internet.
Ik heb mijn oog nu laten vallen op zo'n stokke verzorgingstafel, er wordt nog 150 euro voor gevraagd. 't is eigenlijk de enige verzorgingstafel die ik mooi vind, anders wordt het zo'n simpele van Ikea.
De prijs vind ik ook zo moeilijk, heb liefst dat er al een prijs bij staat, als het al lang te koop staat, probeer ik er nog wat onder te gaan. Moest ik zelf bieden, zou ik proberen om toch niet meer dan de helft van de nieuwprijs te bieden (maar misschien ben ik gierig)
pi_91614080
*meldt*

Welkom nieuwe zwangeren.
Seilram een meisje! Wat een prachtig paar heb je straks zeg.

Huup ik begrijp je telefoon verhaal helemaal. Ik zorg ook dat de mijne goed opgeladen is. Mijn meneer heeft wel de neiging om de zijne niet helemaal goed op te laden. Hij doet het namelijk ook nog wel een tijdje als ie eigenlijk als leeg is.
Uhuh, dit weekend zeker als hij bij een auto in Twente wil gaan kijken? }:|
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91614143
Alles nog goed DML

Ik probeer ook nooit meer dan de 1/2 van de nieuwprijs te bieden. Al merkte ik dat er op boxen en tripp trapps veel geboden wordt.
pi_91614291
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:42 schreef seilram het volgende:
Kom ff binnenvallen.

gefeliciteerd! wat leuk, een meisje erbij :)
pi_91614443
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Redelijk klein volgens mij moet hij zelfs met de wielen in dinkytoy passen en anders kunnen die er nog makkelijk af.
De buggaboo is het kleinst op klabpaar en de maxicosi mura de zwaarste.
ja wij hebben hem ook gekocht en gevraagd of we dat even mogen testen in onze auto en dat ging heel goed. we hebben een Peugeot 206, dus erg groot is dat niet eens.
pi_91614696
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef ferrari_rood het volgende:
Alles nog goed DML

Ik probeer ook nooit meer dan de 1/2 van de nieuwprijs te bieden. Al merkte ik dat er op boxen en tripp trapps veel geboden wordt.
Ja hoor. Ik heb wel nog steeds wat bloedverlies maar dat mag op dit termijn en het zijn geen heftige hoeveelheden.
Ik ga de deur alleen nog uit voor de noodzakelijke dingen want elk uitstapje moet ik met hevige rugpijn bekopen de rest van de dag.
Morgen weer naar de vk en van de week is een vriendin die lactatiekundige is hier geweest voor een privé voorlichting. Ik ben er wel klaar voor :Y
Oh nee, de box moet nog en dan bij voorkeur de katten nog even leren er uit te blijven. Het ledikantje vinden ze ook al zo interessant.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_91614811
*O* Sanne! O+ wat een wonder zeg! :* gefeliciteerd!

Het kaartje voor de 9 maanden beurs is voor 3e.ronde. :)
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:36:01 #247
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91614834
Seilram een *O* voor je meisje! Wat leuk!

DML nog eventjes, hopelijk gaat het me je rug dan ook weer snel goed. En als je telefoon dit weekend leeg raakt onderweg, dan mag je 'm altijd bij mij komen opladen in Twente ;) .

Cyntiaa hoe is de bijeenkomst over de reorganisatie verlopen?

Wat de echo's betreft, wij hebben ook best al veel echo's gehad (stuk of 12/13 inclusief de pretecho's) en bij de 3D-echo hebben wij de moeders meegenomen. Die vonden dat helemaal geweldig. Volgende week nog een groeiecho (30w2d), dat is waarschijnlijk het laatste spiekmomentje.

Ik ben gek op marktplaats! Wij hebben onze kinderwagen (Mutsy Joey) en box er ook vandaan. Kan er echt een tijdje zoet mee zijn :D .
  donderdag 20 januari 2011 @ 15:37:05 #248
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91614884
quote:
2s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef mijsje het volgende:
*O* Sanne! O+ wat een wonder zeg! :* gefeliciteerd!

Het kaartje voor de 9 maanden beurs is voor 3e.ronde. :)
Ik heb hier nog een avondkaart liggen voor de negen maanden beurs... kan ik er nog iemand blij mee maken?
pi_91614953
Ik heb mij ook ingeschreven voor een borstvoedingscursus in mei krijg ik die als het klopt.
pi_91614974
Ik ben kraamverzorgende dus ik weet alles al :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')