abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91549773
Ik kende een prostituee, kende haar eerst zakelijk. later was een klik en weer later werd het weer zakelijk, ze kwam wel eens bij mij over de vloer.

Daar heeft ze spullen van mij gestolen waaronder een laptop.

laptop bezit over een keylogger en wat andere beveiligingen.

Vervolgens komt TS achter haar, email, facebook, email adressen van vrienden en familie en al haar prive gegevens (kassa)

ik confronteer de dame van plezier ermee en vraag mijn spullen terug want anders had ik gezegd dat ik zowel een videotje (die ze zelf geschoten heeft voor mij) en wat fotos van achter de ramen plus begeleidende brief naar al haar email contacten zou sturen en adressen die ik heb!

Nu heb ik gister bezoek gehad van ACAB 1312 en werd ik thuis voor het bovenstaande. aangehouden. vervolgens hebben de agenten mijn andere laptop die aanstond ook meegenomen. ik heb vanaf 17:00 tot 08:00 in de cel gezeten zonder voorgeleid te zijn, maar wel verhoord zonder al te diep erop in te gaan!. (dat is vrijheidsberoving omdat ik binnen 6 uur voorgeleid moet worden) ik heb vanaf 23:00 me ook zeer kinderachtig gedragen in me cel! (aangehouden voor smaad en bedreiging)

nu kom ik net thuis en log in op een afstandje op me laptop (backdoor en via 3G) en blijkt dat de agenten informatie van mijn pc Verwijderd hebben waaronder informatie over haar (prostitiuee.jpg & .doc & .mov even voor het gemak!) Ik heb zowel op mijn iphone als vaste pc en backup een kopie van deze gegevens! dus daar ben ik niet zo bang voor. heb ook net op afstand mijn laptop afgesloten en dus kunnen ze er voorlopig niks meer mee!

het mooiste is dat ik makkelijk via mijn keylogger en gps locatie apps etc. kan bewijzen dat ik politie bewust heeft zitten knoeien en me van mij vrijheid heeft beroofd! (gps lokatie en tijden van telefoon etc) Ik had om 23:00 heengezonden moeten worden of worden voorgeleid!)

maar stel dat ik aan alle contacten van de dame van plezier een leuk mailtje eruit doe, die niks anders dan de waarheid vertelt. gewoon waar ze werkt en met welke wat minder frisse figuren ze omgaat. en dat begeleid met wat fototjes (geen pron maar wel duidelijk genoeg dat ze in de club en achter de ramen werkt om het verhaal te verduidelijken) word dat technisch gezien als bedreiging en / of smaad?

Gr. van een hoerenloper!
pi_91549811
1) Goed dat chantage wordt aangepakt.
2) De uren tussen 21:00 en 06:00 (als ik me niet vergis) tellen niet mee bij het tellen van de uren.
3) Wat wil je precies bewijzen t.a.v. de politie?
4) Ook wanneer je de waarheid vertelt maak je je schuldig aan smaad, je enige doel is tenslotte om haar naam te beschadigen. Gezien je het in ruil voor je laptop hebt gedaan, wordt het afdreiging. Daar staan zwaardere straffen op.

Kortgezegd : Het wordt gezien als smaad en eventueel ook als afdreiging. Beiden zijn misdrijven.
pi_91549923
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:14 schreef Alicey het volgende:
1) Goed dat chantage wordt aangepakt.
dat word lastig voor hun te bewijzen omdat ik haar mondeling heb medegedeeld wat er zou gebeuren mocht ik mijn spullen niet terug krijgen!!

2) De uren tussen 21:00 en 06:00 (als ik me niet vergis) tellen niet mee bij het tellen van de uren.
Tussen 00:00 en 09:00 allerliefste

3) Wat wil je precies bewijzen t.a.v. de politie?
Dat ze moedwillig bestanden van mijn laptop hebben verwijderd en dat is extreem makkelijk te bewijzen voor mij met keylogger en andere logs!

4) Ook wanneer je de waarheid vertelt maak je je schuldig aan smaad, je enige doel is tenslotte om haar naam te beschadigen. Gezien je het in ruil voor je laptop hebt gedaan, wordt het afdreiging. Daar staan zwaardere straffen op.
Hoezo smaad en bedreiging?. ik ben bang dat justitie die smaad en bedreiging echt niet zo breed kan uitleggen naar een rechter. mijn doel is om mijn verhaal zo op te zetten dat ik haar contacten waarschuw dat ze een dief is, vervolgens is mijn schrijven zo dat ik alleen vertel waar ik haar ontmoet heb etc! dat mensen dan weten dat ze in prostituee werkt is zoete bijzaak! het is gewoon de waarheid en ze hoeft zich toch niet voor haar beroep te schamen? ze betaalt immers belasting!

Kortgezegd : Het wordt gezien als smaad en eventueel ook als afdreiging. Beiden zijn misdrijven.
  woensdag 19 januari 2011 @ 08:38:38 #4
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_91550175
Heb je al aangifte gedaan voor je laptop?

Vertel eens wat meer over die keylogger, klinkt interessant.
pi_91550390
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:10 schreef MaveroN het volgende:
Ik kende een prostituee, kende haar eerst zakelijk. later was een klik en weer later werd het weer zakelijk, ze kwam wel eens bij mij over de vloer.

Vervolgens komt TS achter haar, email, facebook, email adressen van vrienden en familie en al haar prive gegevens (kassa)

ik confronteer de dame van plezier ermee en vraag mijn spullen terug want anders had ik gezegd dat ik zowel een videotje (die ze zelf geschoten heeft voor mij) en wat fotos van achter de ramen plus begeleidende brief naar al haar email contacten zou sturen en adressen die ik heb!

Nu heb ik gister bezoek gehad van ACAB 1312 en werd ik thuis voor het bovenstaande. aangehouden. vervolgens hebben de agenten mijn andere laptop die aanstond ook meegenomen. ik heb vanaf 17:00 tot 08:00 in de cel gezeten zonder voorgeleid te zijn, maar wel verhoord zonder al te diep erop in te gaan!. (dat is vrijheidsberoving omdat ik binnen 6 uur voorgeleid moet worden) ik heb vanaf 23:00 me ook zeer kinderachtig gedragen in me cel! (aangehouden voor smaad en bedreiging)

nu kom ik net thuis en log in op een afstandje op me laptop (backdoor en via 3G) en blijkt dat de agenten informatie van mijn pc Verwijderd hebben waaronder informatie over haar (prostitiuee.jpg & .doc & .mov even voor het gemak!) Ik heb zowel op mijn iphone als vaste pc en backup een kopie van deze gegevens! dus daar ben ik niet zo bang voor. heb ook net op afstand mijn laptop afgesloten en dus kunnen ze er voorlopig niks meer mee!

het mooiste is dat ik makkelijk via mijn keylogger en gps locatie apps etc. kan bewijzen dat ik politie bewust heeft zitten knoeien en me van mij vrijheid heeft beroofd! (gps lokatie en tijden van telefoon etc) Ik had om 23:00 heengezonden moeten worden of worden voorgeleid!)

maar stel dat ik aan alle contacten van de dame van plezier een leuk mailtje eruit doe, die niks anders dan de waarheid vertelt. gewoon waar ze werkt en met welke wat minder frisse figuren ze omgaat. en dat begeleid met wat fototjes (geen pron maar wel duidelijk genoeg dat ze in de club en achter de ramen werkt om het verhaal te verduidelijken) word dat technisch gezien als bedreiging en / of smaad?

Gr. van een hoerenloper!
Ja, dat is smaad.
pi_91550437
En het feit dat je haar mondeling hebt bedreigd maar nu op een internationaal bekend forum opbiecht helpt je ook niet echt.
pi_91550493
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:10 schreef MaveroN het volgende:

Gr. van een hoerenloper!
QFT
pi_91550527
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:52 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja, dat is smaad.
sinds wanneer is waarheid smaad? ik heb gewoon tegen haar gezegd dat ik andere mensen zou waarschuwen dat ze me bestolen had! ik ga het emailtje echt niet smeuig maken etc! en ik zet er alleen relevante informatie erin!

ach als ik een boete voor smaad ga krijgen kan ik die wel incasseren, ik moet eerlijk bekennen dat ik vals genoeg ben om hier heel lang van na te genieten!
pi_91550553
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 08:58 schreef Alicey het volgende:

[..]

QFT
Lieve meid, je hebt mijn zegen! ik vind het persoonlijk nogal vreemd dat ik de boeman op dit moment, ik ben niet begonnen met het stelen van contanten, laptop & creditcard (dat laatste heeft ze al mee op het internet lopen shoppen*)
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:06:11 #10
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_91550630
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:02 schreef MaveroN het volgende:
ik ben niet begonnen met het stelen van contanten, laptop & creditcard (dat laatste heeft ze al mee op het internet lopen shoppen*)
Zoals hierboven al staat: heb je aangifte gedaan?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_91550665
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:06 schreef Mark het volgende:

[..]

Zoals hierboven al staat: heb je aangifte gedaan?
Als ik gewoon aangifte doe, wat ik binnenkort sowieso nog ga doen (*morgen want ik ga straks lekker slapen en werken) komt ze er mijn inziens te makkelijk vanaf, ik haal er meer voldoening uit om haar in haar privesfeer wat meer ongemakklijk te maken!
pi_91550727
quote:

Lieve meid, je hebt mijn zegen! ik vind het persoonlijk nogal vreemd dat ik de boeman op dit moment, ik ben niet begonnen met het stelen van contanten, laptop & creditcard (dat laatste heeft ze al mee op het internet lopen shoppen*)
Wellicht, maar je gaat er wel strafbare feiten bovenop gooien. Als het je om de aanpak van crimineel gedrag te doen is, waarom doe je dan niet gewoon aangifte? :?
pi_91550734
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:08 schreef MaveroN het volgende:

Als ik gewoon aangifte doe, wat ik binnenkort sowieso nog ga doen (*morgen want ik ga straks lekker slapen en werken) komt ze er mijn inziens te makkelijk vanaf, ik haal er meer voldoening uit om haar in haar privesfeer wat meer ongemakklijk te maken!
Dat kan, maar dan ook niet piepen dat jij zelf - terecht - ook als crimineel wordt gezien.
pi_91551216
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef MaveroN het volgende:

[..]

sinds wanneer is waarheid smaad? ik heb gewoon tegen haar gezegd dat ik andere mensen zou waarschuwen dat ze me bestolen had! ik ga het emailtje echt niet smeuig maken etc! en ik zet er alleen relevante informatie erin!

ach als ik een boete voor smaad ga krijgen kan ik die wel incasseren, ik moet eerlijk bekennen dat ik vals genoeg ben om hier heel lang van na te genieten!
Of het wel danwel niet waar is, is het verschil tussen smaad en laster. Beide mag niet.
pi_91551287
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:00 schreef MaveroN het volgende:

[..]

quote:
Smaad is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waaraan hij of zij zich schuldig zou hebben gemaakt, zonder dat wordt gehandeld uit noodzakelijke verdediging of dat te goeder trouw kon worden aangenomen dat deze feiten waar zijn en dat het algemeen belang vereiste dat de feiten naar buiten werden gebracht. Het doel is het ruïneren van de reputatie van het slachtoffer.
Dus ja, de manier en het doel waarmee jij de waarheid wil vertellen is smaad.

quote:
quote:
1. Hij die opzettelijk iemands eer of goeden naam aanrandt door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijk doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de eerste categorie.

2. Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk ten toon gesteld of aangeslagen, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de eerste categorie.

3. Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zoover de dader klaarblijkelijk heeft gehandeld in het algemeen belang of tot noodzakelijke verdediging.
Het zou weleens uit kunnen lopen op iets meer dan een boete. Daarnaast vraag ik me af of je niet meer strafbare feiten gepleegd hebt door haar persoonlijke informatie te stelen. Maar daar kan DonJames waarschijnlijk iets meer over zeggen.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 19 januari 2011 @ 09:52:31 #16
221561 dennishk
D_MONKEY_BALLER
pi_91551513
Ja wat je gedaan hebt is natuurlijk ook niet legaal, dus je zit zelf ook fout. Alleen vind ik wel dat er wat meer in oorzaak-gevolg gedacht mag worden hier. Het lijkt bijna alsof er alleen sympathie is in dit topic voor de prostituee in kwestie. Misschien voor sommigen de enige manier om aan jullie trekken te komen?
pi_91551697
Hey faka boy, kom niet aan mijn meisje swa, ik ga jou 2 klappen geven, kweet over wie jij t hebt , en kweet waar je woont vriend, als k jou was zou ik uitkijken , vooral onder je outo keijkn je weetz..
pi_91551741
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:00 schreef bestmage het volgende:
Hey faka boy, kom niet aan mijn meisje swa, ik ga jou 2 klappen geven, kweet over wie jij t hebt , en kweet waar je woont vriend, als k jou was zou ik uitkijken , vooral onder je outo keijkn je weetz..
Als je nou iets beter je best had gedaan, was het minder opgevallen. :(
pi_91551806
Maar waarom heeft de TS zelf geen aangifte gedaan van diefstal van zijn laptop bij de politie?
pi_91551826
Ja de waarheid vertellen kan ook smaad zijn.
quote:
Smaad is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waaraan hij of zij zich schuldig zou hebben gemaakt.
Als het onwaarheden zouden zijn, dan is het laster.
quote:
Laster is het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van zaken te beschuldigen welke onwaar zijn
Zei de Wikipedia held.

Maar een simpel voorbeeld:
Jantje steelt een snoepje.
Pietje weet dit en vindt Jantje niet zo aardig.
Pietje gaat aan iedereen vertellen dat Jantje een snoepje gestolen heeft.

Pietje is dan niet echt netjes bezig, of wel?
pi_91551848
quote:
18s.gif Op woensdag 19 januari 2011 09:52 schreef dennishk het volgende:
Ja wat je gedaan hebt is natuurlijk ook niet legaal, dus je zit zelf ook fout. Alleen vind ik wel dat er wat meer in oorzaak-gevolg gedacht mag worden hier. Het lijkt bijna alsof er alleen sympathie is in dit topic voor de prostituee in kwestie. Misschien voor sommigen de enige manier om aan jullie trekken te komen?
Sympathie voor de prostituee? Hoe kom je daarbij? het gaat er gewoon om dat TS iets strafbaars gedaan heeft, als hij dat gedaan had nadat hij aangifte gedaan had en de politie deze genegeerd had, dan had ik meer begrip voor hem op kunnen brengen, maar heeft hij niet eens geprobeerd om aangifte te doen en doet hij het om haar kapot te maken en dat is de definitie van smaad.

Dat jij daar allerlei bepaalde conclusies uit trekt, zegt meer over jou dan over de mensen die in dit topic reageren.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_91551960
Ik heb een paar vragen voor TS.

Hoe duur was het per uur?
Was de sex goed? graag een samenvatting.
Graag fotos van de dame in kwestie.
En een link pls als de sex goed is tenminste, daar riskeer ik mijn laptop wel voor hoor!
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:17:24 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_91552075
Waarschijnlijk mag je hier de prostituee.jpg (prostituee is 1 van de weinige woorden die rijmt op jpg!) niet plaatsen, maargoed.
Ik twijfel aan de echtheid van dit verhaal.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:18:59 #24
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_91552113
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:17 schreef Maanvis het volgende:
Waarschijnlijk mag je hier de prostituee.jpg (prostituee is 1 van de weinige woorden die rijmt op jpg!) niet plaatsen, maargoed.
Ik twijfel aan de echtheid van dit verhaal.
Misschien mag dat wel op hookers.nl, zullen de mede "wandelaars" wel blij mee zijn.
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:25:01 #25
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_91552251
Wat natuurlijk wel opvallend is in dit geheel is het enthousiasme waarmee de blauwe meute op TS neerstrijkt op aangifte van een hoer. Ik heb niet het gevoel dat je als gewone burger zoveel inzet krijgt als je aangifte doet.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:25:39 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_91552273
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:18 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Misschien mag dat wel op hookers.nl, zullen de mede "wandelaars" wel blij mee zijn.
Ik weet het niet, ik kom niet op die site :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator woensdag 19 januari 2011 @ 10:28:00 #27
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 19 januari 2011 @ 10:29:37 #28
75659 Kwezel
Masturbation is a crime.
pi_91552397
Labia: vrouwelijke variant van een labrador gekruisd met een cavia.
pi_91552413
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:25 schreef mvdejong het volgende:
Wat natuurlijk wel opvallend is in dit geheel is het enthousiasme waarmee de blauwe meute op TS neerstrijkt op aangifte van een hoer. Ik heb niet het gevoel dat je als gewone burger zoveel inzet krijgt als je aangifte doet.
Denk je dat die prostituee maar één klant heeft? ;)
pi_91552729
quote:

[..]

Oftewel, je bent zelf net zo erg. Wat zij heeft gedaan kan niet door de beugel, maar wat jij doet helemáál niet!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_91562563
quote:

[..]

Bij mij is laatst ook iets gejat, heb er ook geen aangifte van gedaan omdat ik meer voldoening haalde uit het totaal opensnijden van zijn torso... Toch vreemd dat de agenten snel voor mijn deur stonden... :')

Een illegale daad moet je niet met een illegale daad beantwoorden, of je moet het wel fatsoenlijk aanpakken...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:09:51 #32
324457 Gronkel
YokYok-liefhebber
pi_91563261
Een chanterende hoerenloper, dat is echt het laagste van het laagste. :') Dit moet wel een troll zijn. :')
pi_91599339
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 15:09 schreef Gronkel het volgende:
Een chanterende hoerenloper, dat is echt het laagste van het laagste. :') Dit moet wel een troll zijn. :')
Helaas geen trol en ik ben persoonlijk ook wel even geschrokken van alle reakties die nou niet bepaald op mijn hand zijn.

Ik dacht eerlijk gezegd het in eerste instantie netjes met haar op te lossen door gewoon mijn spullen terug te vragen zonder tussenkomst van politie.

Ik heb ook al reeds mijn aangifte van diefstal voorbereid met een advocaat dus aangifte ga ik later vandaag doen. ook aangifte tegen de recherche van de politie word later vandaag gedaan, mijn advocaat die smulde vooral van alles wat ik kon bewijzen over het verwijderen van materiaal van mijn laptop en dat ik mijn vrijheidsberoving ook kan aantonen!

De dame in kwestie is al reeds niet meer welkom bij 1 van de 3 escortbureaus waar ze voor klustte en op de wallen heb ik met de raamverhuurders ook een afspraak om te kijken of ik haar werkplek daar onmogelijk kan maken.

ik had niet verwacht dat ik wat ik van plan was onder smaad zou vallen, het was immers gewoon de waarheid die ik neer zou plempen, dat ik haar contacten zou waarschuwen dat ze een dief is en dat mensen er dan achter zouden komen dat ze een hoer is voor mij dan maar een grappige bijzaak. ik moet wel persoonlijk oppassen omdat ik veel reis voor werk en prive dat ik niet in de bakkes erin voor ga.

ik was nog iets vergeten maar dat gooi ik er later nog bij.

ps.1 iemand pmde dat ik ook ik computervrede breuk zou plegen, ha ha dat zou nou echt de omgekeerde wereld zijn. kan ik het helpen dat ik mijn laptop erg goed beveiligd heb! en dat die gegevens zo mijn mail binnenstromen!

Blijkbaar
  donderdag 20 januari 2011 @ 05:29:42 #34
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91599369
Verdiende loon omdat je jezelf hebt ingelaten met de laagste soort mens.

Deze bad karma slikken en gewoon door gaan met je leven.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91599481
TS, je had gelijk aangifte moeten doen toen je laptop gestolen werd en niet het recht in eigen handen nemen. Nu is het verhaal dat je laptop gestolen is voor de politie erg ongeloofwaardig, en klinkt het waarschijnlijker dat jij keyloggers hebt geïnstalleerd op de laptop van die meid. Succes met de politie overtuigen.
Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
pi_91599512
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 05:21 schreef MaveroN het volgende:

[..]

De dame in kwestie is al reeds niet meer welkom bij 1 van de 3 escortbureaus waar ze voor klustte en op de wallen heb ik met de raamverhuurders ook een afspraak om te kijken of ik haar werkplek daar onmogelijk kan maken.
Leuk dat je op een openbaar topic aangeeft dat je er echt op uit bent om haar te ruineren.

quote:
ps.1 iemand pmde dat ik ook ik computervrede breuk zou plegen, ha ha dat zou nou echt de omgekeerde wereld zijn. kan ik het helpen dat ik mijn laptop erg goed beveiligd heb! en dat die gegevens zo mijn mail binnenstromen!

Blijkbaar
Als je niet weet wat computervredebreuk inhoudt, kijk het dan eerst in plaats van dat je eigen standaard van goed-fout toepast. Hiero: nog iemand die schuldig is bevonden aan computervredebreuk op zijn eigen pc.

http://www.grootsneek.nl/(...)uk-op-eigen-pc.html/

[ Bericht 4% gewijzigd door Snapcount2 op 20-01-2011 06:35:50 ]
pi_91600614
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 06:28 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Leuk dat je op een openbaar topic aangeeft dat je er echt op uit bent om haar te ruineren.

[..]

Als je niet weet wat computervredebreuk inhoudt, kijk het dan eerst in plaats van dat je eigen standaard van goed-fout toepast. Hiero: nog iemand die schuldig is bevonden aan computervredebreuk op zijn eigen pc.

Dat is een andere zaak tbh, zijn laptop is gestolen, hij mag dus echt wel op zijn eigen laptop inloggen en alle gegevens daarbij verkrijgen, kom met een beter voorbeeld plx
pi_91600831
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:47 schreef bestmage het volgende:

[..]

Dat is een andere zaak tbh, zijn laptop is gestolen, hij mag dus echt wel op zijn eigen laptop inloggen en alle gegevens daarbij verkrijgen, kom met een beter voorbeeld plx
Hoe kom je erbij dat dat mag?
pi_91601048

^ omdat dit totaal iets anders is.
pi_91601087
quote:
Helaas geen trol en ik ben persoonlijk ook wel even geschrokken van alle reakties die nou niet bepaald op mijn hand zijn.
...

ik had niet verwacht dat ik wat ik van plan was onder smaad zou vallen, het was immers gewoon de waarheid die ik neer zou plempen, dat ik haar contacten zou waarschuwen dat ze een dief is en dat mensen er dan achter zouden komen dat ze een hoer is voor mij dan maar een grappige bijzaak. ik moet wel persoonlijk oppassen omdat ik veel reis voor werk en prive dat ik niet in de bakkes erin voor ga.
...
Jij wil iemand helemaal kapot maken en dan ben je verbaasd dat dat niet mag? Echt, sommige mensen :')
  donderdag 20 januari 2011 @ 09:19:23 #41
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_91601098
Wat een verhaal...en niet waar ook..

Ik bedoel welke gek laat iemand met zijn creditcard rondshoppen en doet geen aangifte om vervolgens met een lamme wraakpoging zelf vast te zitten ...
Als het wel waar is , dan ben je een kneus en is die hoer toch slimmer dan jij !
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_91601618
quote:

ik ben persoonlijk ook wel even geschrokken van alle reakties die nou niet bepaald op mijn hand zijn.
Grappig he, hoe je zo in iets op kan gaan dat je de dagelijkse realiteit niet meer ziet.
quote:
...dat ik haar contacten zou waarschuwen dat ze een dief is...
Dat lijkt erg op een schandpaal die we na de 18de eeuw vaarwel hebben gezegd.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_91603000
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:16 schreef bestmage het volgende:

^ omdat dit totaal iets anders is.
Dat wil niet zeggen dat TS geen computervredebreuk gepleegd heeft. Ts heeft toegang gekregen tot een systeem dat op dat moment niet in zijn bezit was met het doel zich inlognamen en wachtwoorden toe te eigenen.

Ik denk dat Justitie er begrip voor op kan brengen als hij dit doet om erachter te komen waar zijn pc gebleven is, maar TS doet dit om aan gebruikersnamen en wachtwoorden te komen zodat hij haar zwart kan maken. Ik denk dat TS wel computervredebreuk heeft gepleegd.
pi_91603028
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:18 schreef DonJames het volgende:

[..]

Jij wil iemand helemaal kapot maken en dan ben je verbaasd dat dat niet mag? Echt, sommige mensen :')
Denk jij dat TS computervredebreuk heeft gepleegd? (Jij bent beter thuis in recht dan dat ik ben...)
  donderdag 20 januari 2011 @ 11:07:37 #45
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_91603914
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:35 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Dat wil niet zeggen dat TS geen computervredebreuk gepleegd heeft. Ts heeft toegang gekregen tot een systeem dat op dat moment niet in zijn bezit was met het doel zich inlognamen en wachtwoorden toe te eigenen.

Ik denk dat Justitie er begrip voor op kan brengen als hij dit doet om erachter te komen waar zijn pc gebleven is, maar TS doet dit om aan gebruikersnamen en wachtwoorden te komen zodat hij haar zwart kan maken. Ik denk dat TS wel computervredebreuk heeft gepleegd.
Ik deel je mening. Net zoals een inbeslaggenomen auto wel je eigendom blijft, maar je er geen toegang meer tot hebt.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_91604145
Ik dacht dat computervredebreuk het wederrechtelijk binnendringen van een computersysteem of netwerk was? Heb ik dat kennelijk verkeerd begrepen.

Ik neem aan dat wanneer je een keylogger op je systeem geinstalleerd hebt, en de logs automatisch doorgestuurd worden naar een mailadres, dat niet automatisch computervredebreuk betekent wanneer iemand besluit de laptop ook wel mooi te vinden en mee naar huis te nemen.

Dan is er nog beveiligingshardware met gps. Het gebruik daarvan is dan ook zeker illegaal, want dan ben je de gangen van de dief aan het nagaan= stalking/spionage/weetikveel?

(welke logger trouwens?)

vergelijkbaar geval:

http://security.nl/artike(...)_van_een_hacker.html
pi_91604176
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 11:15 schreef Greaser het volgende:
Ik dacht dat computervredebreuk het wederrechtelijk binnendringen van een computersysteem of netwerk was? Heb ik dat kennelijk verkeerd begrepen.

Ik neem aan dat wanneer je een keylogger op je systeem geinstalleerd hebt, en de logs automatisch doorgestuurd worden naar een mailadres, dat niet automatisch computervredebreuk betekent wanneer iemand besluit de laptop ook wel mooi te vinden en mee naar huis te nemen.

Dan is er nog beveiligingshardware met gps. Het gebruik daarvan is dan ook zeker illegaal, want dan ben je de gangen van de dief aan het nagaan= stalking/spionage/weetikveel?

(welke logger trouwens?)

vergelijkbaar geval:

http://security.nl/artike(...)_van_een_hacker.html
Ander land, andere wetten.
pi_91607192
Dat lijkt me logisch, het is ook maar een vermakelijk voorbeeld.
pi_91613446
quote:

[..]

Welkom in Nederland. Of eigenlijk, welkom in de geciviliseerde wereld. Wat jij probeert te doen is het recht in eigen hand nemen en dat mag toch echt niet hoor, hoe verleidelijk het ook moge zijn. Het enige wat je kunt doen is aangifte doen van diefstal (had je eerder al moeten doen) en dan zitten afwachten of de politie er wat mee doet.
pi_91613554
_O-
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_91613748
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef Sessy het volgende:

[..]

Welkom in Nederland. Of eigenlijk, welkom in de geciviliseerde wereld. Wat jij probeert te doen is het recht in eigen hand nemen en dat mag toch echt niet hoor, hoe verleidelijk het ook moge zijn. Het enige wat je kunt doen is aangifte doen van diefstal (had je eerder al moeten doen) en dan zitten afwachten of de politie er wat mee doet.
Wacht ff ts, heb je dat niet gedaan dan? Dat las ik inderdaad nergens maar ik ging er eigenlijk als vanzelfsprekend van uit..
pi_91834451
Denk dat de politie het erger vindt dat jij haar bedreigde dan dat zij jouw laptop heeft gejat.

Als je al zo voorbereid bent om iemand te kunnen chanteren door het verzamelen van filmpjes enzo... daar houdt niemand van.

En tja, een hoer is een hoer daar moet je altijd goed uitkijken. Die hebben meestal geen diep respect voor hun (ex) klanten.

Stuur die foto's maar niet rond want het is niet uit te sluiten dat ze in de toekomst weer een fout vriendje heeft die ze even bij jou langs stuurt.
pi_91834896
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 10:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oftewel, je bent zelf net zo erg. Wat zij heeft gedaan kan niet door de beugel, maar wat jij doet helemáál niet!
:')

tuuuuuurlijk, een whistleblower (pun not intended) op één lijn zetten met een dievegge van lichte zeden. Team Wetsgeil is zoals gewoonlijk weer eens de draad kwijt.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef Sessy het volgende:

[..]

Het zal je mss verbazen, maar er zijn meer dan genoeg mensen die daar schijt aan hebben en doodleuk een stukkie Fe of 10 sjakies optrommelen.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 09:43 schreef JumpingJacky het volgende:

[..]

Grappig he, hoe je zo in iets op kan gaan dat je de dagelijkse realiteit niet meer ziet.

[..]

Dat lijkt erg op een schandpaal die we na de 18de eeuw vaarwel hebben gezegd.
Ik wil de mensen die hier zo lekker politiek-correct zitten te posten nog wel eens bekijken of ze zelf hun lippen op elkaar kunnen houden en niet meegaan in het roddelcircuit, als er weer praatjes over een vermeende kleuterneuker in de buurt rond gaan. Denk toch echt wel dat het principe "waar rook is, is vuur" dan wèl weer met volle overtuiging gehanteerd wordt.
pi_91893870
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 03:02 schreef VanishedEntity het volgende:
Het zal je mss verbazen, maar er zijn meer dan genoeg mensen die daar schijt aan hebben en doodleuk een stukkie Fe of 10 sjakies optrommelen.

En vervolgens pakt de politie dat wel aan en gaan zij zitten janken dat men in Nederland alleen de criminelen beschermt en de normale burgers vervolgt.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:18:03 #55
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_91909826
Ik sta volledig achter de volgende wijze woorden: doe wat je niet laten kan.

Ik heb ook wel eens alle contacten van een internetoplichter via hyves benadert en ze gewezen op een linkje van hun vriend op een internetoplichtingssite. Gewoon, omdat het kon en ik vond dat zij dat het wel mochten weten dat hun kennissen mensen oplichtte en spullen bestelden zonder daarvoor te betalen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hoi !
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:23:13 #56
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_91910122
Vergeten te vragen:
- kreeg je wel waar voor je geld?

:D
Ook hoi !
pi_91911095
:x

[ Bericht 99% gewijzigd door Shieldz op 26-01-2011 20:40:06 ]
pi_91915964
Maar nou vraag ik het me af he. Kijk als je al haar kennissen mailt met de mededeling van, joh, ze is een hoer - ok dat mag dan niet. Maar stel je mailt ze met de mededeling dat zij - terloops vermeldend tijdens haar hoerwerkzaamheden - je laptop gejat heeft, dat en dat merk, dat en dat model, en mocht zij die aan iemand te koop aanbieden of zij daar dan niet op in willen gaan ivm dat dit heling is? Is het dan nog steeds illegaal eigenlijk?
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:58:47 #59
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_91920505
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Sessy het volgende:
Maar nou vraag ik het me af he. Kijk als je al haar kennissen mailt met de mededeling van, joh, ze is een hoer - ok dat mag dan niet. Maar stel je mailt ze met de mededeling dat zij - terloops vermeldend tijdens haar hoerwerkzaamheden - je laptop gejat heeft, dat en dat merk, dat en dat model, en mocht zij die aan iemand te koop aanbieden of zij daar dan niet op in willen gaan ivm dat dit heling is? Is het dan nog steeds illegaal eigenlijk?
Dat is natuurlijk een prima optie om hetzelfde te vertellen :D alleen dan leuk en netjes ingepakt.
Ook hoi !
  donderdag 27 januari 2011 @ 09:07:03 #60
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_91929994
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Sessy het volgende:
Je stelt dat zij de laptop gestolen heeft, terwijl er geen veroordeling of zelfs maar aangifte gedaan is. Daar ga je nog steeds nat mee.
Dommage arachide-fromage
pi_91930418
Wacht, dus je mag niet met een Keylogger je eigen laptop in de gaten houden?
  donderdag 27 januari 2011 @ 10:22:21 #62
317126 Zware_jongen
Eloquente delinquent
pi_91931714
tvp
pi_91970257
Genoeg moraalridders hier, maar ik heb best begrip voor TS en de situatie waarin hij zich bevindt. Mij had ze het ook niet moeten flikken. Kan je niet vanuit de lokale bibliotheek wat op dumpert oid. knallen?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:43:52 #64
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_91980694
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Genoeg moraalridders hier, maar ik heb best begrip voor TS en de situatie waarin hij zich bevindt. Mij had ze het ook niet moeten flikken. Kan je niet vanuit de lokale bibliotheek wat op dumpert oid. knallen?
Nee ok , negen van de tien mensen flikt iets terug... Echter ts zegt dat de prostituee ook zijn creditcard heeft en er zelfs mee heeft geshopt. Nergens zegt hij dat hij die kaart heeft geblokkeerd of daar aangifte van gedaan heeft. Dat doe je toch als 1 van de eerste dingen als dat gestolen is?
Voor eventuele wraakneigingen is dan later wel tijd voor..
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_91982873
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:43 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Nee ok , negen van de tien mensen flikt iets terug... Echter ts zegt dat de prostituee ook zijn creditcard heeft en er zelfs mee heeft geshopt. Nergens zegt hij dat hij die kaart heeft geblokkeerd of daar aangifte van gedaan heeft. Dat doe je toch als 1 van de eerste dingen als dat gestolen is?
Voor eventuele wraakneigingen is dan later wel tijd voor..
Dat uiteraard wel ja. Ik zou ook aangifte doen van de laptop, creditcard etc.
pi_91983716
Hoe vergaat het je TS? Al wat meer nieuws over de zaak?

[ Bericht 8% gewijzigd door CantFazeMe op 28-01-2011 12:08:37 (Verkeerd topic nu goede reactie.) ]
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91986109
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 12:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe vergaat het je TS? Al wat meer nieuws over de zaak?
Ik hoop niet dat hij in de cel zit. Ik wil nu wel weten hoe het afloopt.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 13:47:26 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_91987225
tvp
pi_91991366
MaveroN, hoe kon je zien welke bestanden de pliesie verwijderde?
Keyloggers zijn er genoeg, maar met wat voor programma kon je het verwijderen van bestanden bijhouden?
“Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.”
pi_91991542
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Pistolebob het volgende:
MaveroN, hoe kon je zien welke bestanden de pliesie verwijderde?
Keyloggers zijn er genoeg, maar met wat voor programma kon je het verwijderen van bestanden bijhouden?
Dat is relevant in dit topic omdat?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_91991630
Hoezo niet dan?
“Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')