Wacht ff ts, heb je dat niet gedaan dan? Dat las ik inderdaad nergens maar ik ging er eigenlijk als vanzelfsprekend van uit..quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef Sessy het volgende:
[..]
Welkom in Nederland. Of eigenlijk, welkom in de geciviliseerde wereld. Wat jij probeert te doen is het recht in eigen hand nemen en dat mag toch echt niet hoor, hoe verleidelijk het ook moge zijn. Het enige wat je kunt doen is aangifte doen van diefstal (had je eerder al moeten doen) en dan zitten afwachten of de politie er wat mee doet.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oftewel, je bent zelf net zo erg. Wat zij heeft gedaan kan niet door de beugel, maar wat jij doet helemáál niet!
Het zal je mss verbazen, maar er zijn meer dan genoeg mensen die daar schijt aan hebben en doodleuk een stukkie Fe of 10 sjakies optrommelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:01 schreef Sessy het volgende:
[..]
Welkom in Nederland. Of eigenlijk, welkom in de geciviliseerde wereld. Wat jij probeert te doen is het recht in eigen hand nemen en dat mag toch echt niet hoor, hoe verleidelijk het ook moge zijn. Het enige wat je kunt doen is aangifte doen van diefstal (had je eerder al moeten doen) en dan zitten afwachten of de politie er wat mee doet.
Ik wil de mensen die hier zo lekker politiek-correct zitten te posten nog wel eens bekijken of ze zelf hun lippen op elkaar kunnen houden en niet meegaan in het roddelcircuit, als er weer praatjes over een vermeende kleuterneuker in de buurt rond gaan. Denk toch echt wel dat het principe "waar rook is, is vuur" dan wèl weer met volle overtuiging gehanteerd wordt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:43 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Grappig he, hoe je zo in iets op kan gaan dat je de dagelijkse realiteit niet meer ziet.
[..]
Dat lijkt erg op een schandpaal die we na de 18de eeuw vaarwel hebben gezegd.
En vervolgens pakt de politie dat wel aan en gaan zij zitten janken dat men in Nederland alleen de criminelen beschermt en de normale burgers vervolgt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 03:02 schreef VanishedEntity het volgende:
Het zal je mss verbazen, maar er zijn meer dan genoeg mensen die daar schijt aan hebben en doodleuk een stukkie Fe of 10 sjakies optrommelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Dat is natuurlijk een prima optie om hetzelfde te vertellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Sessy het volgende:
Maar nou vraag ik het me af he. Kijk als je al haar kennissen mailt met de mededeling van, joh, ze is een hoer - ok dat mag dan niet. Maar stel je mailt ze met de mededeling dat zij - terloops vermeldend tijdens haar hoerwerkzaamheden - je laptop gejat heeft, dat en dat merk, dat en dat model, en mocht zij die aan iemand te koop aanbieden of zij daar dan niet op in willen gaan ivm dat dit heling is? Is het dan nog steeds illegaal eigenlijk?
Je stelt dat zij de laptop gestolen heeft, terwijl er geen veroordeling of zelfs maar aangifte gedaan is. Daar ga je nog steeds nat mee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:50 schreef Sessy het volgende:
Maar nou vraag ik het me af he. Kijk als je al haar kennissen mailt met de mededeling van, joh, ze is een hoer - ok dat mag dan niet. Maar stel je mailt ze met de mededeling dat zij - terloops vermeldend tijdens haar hoerwerkzaamheden - je laptop gejat heeft, dat en dat merk, dat en dat model, en mocht zij die aan iemand te koop aanbieden of zij daar dan niet op in willen gaan ivm dat dit heling is? Is het dan nog steeds illegaal eigenlijk?
Nee ok , negen van de tien mensen flikt iets terug... Echter ts zegt dat de prostituee ook zijn creditcard heeft en er zelfs mee heeft geshopt. Nergens zegt hij dat hij die kaart heeft geblokkeerd of daar aangifte van gedaan heeft. Dat doe je toch als 1 van de eerste dingen als dat gestolen is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:52 schreef El_Liberaliste het volgende:
Genoeg moraalridders hier, maar ik heb best begrip voor TS en de situatie waarin hij zich bevindt. Mij had ze het ook niet moeten flikken. Kan je niet vanuit de lokale bibliotheek wat op dumpert oid. knallen?
Dat uiteraard wel ja. Ik zou ook aangifte doen van de laptop, creditcard etc.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:43 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nee ok , negen van de tien mensen flikt iets terug... Echter ts zegt dat de prostituee ook zijn creditcard heeft en er zelfs mee heeft geshopt. Nergens zegt hij dat hij die kaart heeft geblokkeerd of daar aangifte van gedaan heeft. Dat doe je toch als 1 van de eerste dingen als dat gestolen is?
Voor eventuele wraakneigingen is dan later wel tijd voor..
Ik hoop niet dat hij in de cel zit. Ik wil nu wel weten hoe het afloopt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:07 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoe vergaat het je TS? Al wat meer nieuws over de zaak?
Dat is relevant in dit topic omdat?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:22 schreef Pistolebob het volgende:
MaveroN, hoe kon je zien welke bestanden de pliesie verwijderde?
Keyloggers zijn er genoeg, maar met wat voor programma kon je het verwijderen van bestanden bijhouden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |