abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92463948
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:17 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Zit ook te popelen om te beginnen, alleen moeders ligt dwars. En niet zo'n beetje ook niet!

heb 't mijn ouders pas verteld toen ik de eerste les(sen) achter de rug had ^O^ gewoon, als mededeling *)

nee, ze waren niet blij, maar inmiddels zijn ze er wel aan gewend :P
Ja doei.
pi_92464219
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb 't mijn ouders pas verteld toen ik de eerste les(sen) achter de rug had ^O^ gewoon, als mededeling *)

nee, ze waren niet blij, maar inmiddels zijn ze er wel aan gewend :P
Ja op zo'n soort manier ben ik het ook van plan te doen. Gewoon eerst zo'n soort proefles aanvragen. Dan vertel ik dat ik die aangevragen heb en dat ik basis daarvan ga bepalen of ik mijn rijbewijs wil halen. En dan plan ik dan meteen vervolg lessen :).

Heb er zin in. 30 mei word ik 21, denk dat ik begin mei ga beginnen :)!
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92466082
Dat heb ik ook gedaan, proefles geregeld en de dag ervoor vertelt dat ik een proefles heb :P

Je kan wel eerder beginnen, als je dat wil tenminste. Dat doe ik ook, eerst gewoon lessen op een lichte motor, als ik 21 ben nog 2 of 3 op een zware motor en dan de examens doen :)
pi_92466569
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Tankiej het volgende:
Dat heb ik ook gedaan, proefles geregeld en de dag ervoor vertelt dat ik een proefles heb :P

Je kan wel eerder beginnen, als je dat wil tenminste. Dat doe ik ook, eerst gewoon lessen op een lichte motor, als ik 21 ben nog 2 of 3 op een zware motor en dan de examens doen :)
Is dat te doen dan? Die overstap maken, is dat verschil niet dusdanig dat je heel die motor opnieuw moet leren kennen?

Anders doe ik dat. Dan begin ik gewoon halverwege maart ofzo al.
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92467508
Volgens mijn instructeur is het goed te doen in ieder geval. Het zal wel even wennen zijn natuurlijk, maar ik denk zelf dat het ook wel moet lukken.. Ik ga het er in ieder geval gewoon op wagen. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je het helemaal opnieuw moet leren, maar dat je alleen moet wennen aan het meer vermogen :)
pi_92468396
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef Tankiej het volgende:
Volgens mijn instructeur is het goed te doen in ieder geval. Het zal wel even wennen zijn natuurlijk, maar ik denk zelf dat het ook wel moet lukken.. Ik ga het er in ieder geval gewoon op wagen. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat je het helemaal opnieuw moet leren, maar dat je alleen moet wennen aan het meer vermogen :)
Ah oké. Ben jij al lang aan het lessen, wanneer word je 21, hoe gaat het met lessen, hoe ver ben je etc? :)!
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92471509
Staat in de OP, ik heb 21 januari mijn proefles gehad. Komende donderdag heb ik dus eigenlijk mijn 2e les :)
Ik word 19 april 21, als ik minimaal elke week les heb ik dan 12-13 lessen gehad. Dus waarschijnlijk heb ik zo'n 15 - 16 lessen voordat ik m'n AVB haal.

De eerste les ging opzich heel erg goed, kreeg ook te horen dat ik de bochten veel beter nam dan een gemiddelde beginner (is al dat scooter rijden toch nog ergens goed voor geweest :P) en dat hij het ook wel vertrouwd dat ik gewoon elke keer naar het oefenterrein rij de komende lessen. Het is een kleine rijschool, dat wordt dus gewoon op een verlaten industrieterrein gedaan.
pi_92472252
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:34 schreef Tankiej het volgende:
Staat in de OP, ik heb 21 januari mijn proefles gehad. Komende donderdag heb ik dus eigenlijk mijn 2e les :)
Ik word 19 april 21, als ik minimaal elke week les heb ik dan 12-13 lessen gehad. Dus waarschijnlijk heb ik zo'n 15 - 16 lessen voordat ik m'n AVB haal.

De eerste les ging opzich heel erg goed, kreeg ook te horen dat ik de bochten veel beter nam dan een gemiddelde beginner (is al dat scooter rijden toch nog ergens goed voor geweest :P) en dat hij het ook wel vertrouwd dat ik gewoon elke keer naar het oefenterrein rij de komende lessen. Het is een kleine rijschool, dat wordt dus gewoon op een verlaten industrieterrein gedaan.
Ah vet relaxt! Ik kan haast niet wachten om te beginnen man. Denk dat ik alvast theorie aan ga vragen zodat ik die alvast binnen heb.

Trouwens, ik zit net die filmpjes uit de OP te bekijken van het AVB. Denk niet dat ik veel moeite met die dingen zal hebben (gelukkig!). Zo'n 2 jaar schakelbrommer gereden (Aprilia RS) en rijd regelmatig op zondagmiddag op een crossmotor van een vriend (die er 2 heeft gelukkig!).

Kan echt haast niet wachten om te beginnen :9~
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92472925
Haha, ik heb nu dat ik niet kan wachten tot de volgende les :P
Komende les maar eens vragen of ik boeken kan lenen voor theorie. Ik heb wel mijn autorijbewijs, dus voor AVB kan ik die gebruiken maar voor AVD moet ik toch echt opnieuw theorie halen jammer genoeg.. Maar dat duurt nog wel even! Zal op z'n vroegst mei/juni worden :)

Ik heb hiervoor alleen scooter gereden, had verder geen ervaring met schakelen. Maar dat zit er zomaar in :P
pi_92473158
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:01 schreef Tankiej het volgende:
Haha, ik heb nu dat ik niet kan wachten tot de volgende les :P
Komende les maar eens vragen of ik boeken kan lenen voor theorie. Ik heb wel mijn autorijbewijs, dus voor AVB kan ik die gebruiken maar voor AVD moet ik toch echt opnieuw theorie halen jammer genoeg.. Maar dat duurt nog wel even! Zal op z'n vroegst mei/juni worden :)

Ik heb hiervoor alleen scooter gereden, had verder geen ervaring met schakelen. Maar dat zit er zomaar in :P
Ja dat schakelen heb je zo onder de knie hoor (letterlijk en figuurlijk 'onder de knie').

Die theorie zal toch niet al te moeilijk zijn? Heb al B en C rijbewijs dus de regeltjes ken ik wel. Ik zal voor de zekerheid eens wat oefen examens gaan maken.

Veel plezier alvast met je rijles donderdag, lijkt me gaaf :P! Les je anderhalf uur of een uurtje?
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92473565
Standaard lessen zijn anderhalfuur volgens mij. Maar omdat ik pas vanaf 17.00 kan en de instructeur niet wil dat ik de oefeningen voor het eerst in het donker doe, is het maar een uurtje dacht ik :)
  maandag 7 februari 2011 @ 21:24:22 #212
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_92477946
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 19:48 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Ah vet relaxt! Ik kan haast niet wachten om te beginnen man. Denk dat ik alvast theorie aan ga vragen zodat ik die alvast binnen heb.

Trouwens, ik zit net die filmpjes uit de OP te bekijken van het AVB. Denk niet dat ik veel moeite met die dingen zal hebben (gelukkig!). Zo'n 2 jaar schakelbrommer gereden (Aprilia RS) en rijd regelmatig op zondagmiddag op een crossmotor van een vriend (die er 2 heeft gelukkig!).

Kan echt haast niet wachten om te beginnen :9~
heel goed, wordt erg gewaardeerd door de rijschool als je je theorie al op zak hebt, doen!
pi_92478187
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Ja dat schakelen heb je zo onder de knie hoor (letterlijk en figuurlijk 'onder de knie').

Die theorie zal toch niet al te moeilijk zijn? Heb al B en C rijbewijs dus de regeltjes ken ik wel. Ik zal voor de zekerheid eens wat oefen examens gaan maken.

Veel plezier alvast met je rijles donderdag, lijkt me gaaf :P! Les je anderhalf uur of een uurtje?
er zitten toch wel echte motor vragen bij zoals plaats op de rijbaan enzo
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_92482897
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

Die theorie zal toch niet al te moeilijk zijn? Heb al B en C rijbewijs dus de regeltjes ken ik wel. Ik zal voor de zekerheid eens wat oefen examens gaan maken.

90% is inderdaad peanuts maar verkijk je er niet op; die laatste 10% zorgt dat het gemiddelde theorie-examen een waar slagveld is. Neem het dus serieus en bereid je terdege voor!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:58:28 #215
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_92502421
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:04 schreef beantsje het volgende:

[..]

90% is inderdaad peanuts maar verkijk je er niet op; die laatste 10% zorgt dat het gemiddelde theorie-examen een waar slagveld is. Neem het dus serieus en bereid je terdege voor!
En druk pas nadat de rode balk loopt :')
pi_92503961
Tegenvaller....reparatie aan mijn auto van bijna 900 euro. Dat had best een leuk begin voor mijn motor kunnen zijn :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:26:27 #217
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_92509209
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:58 schreef luciferist het volgende:

[..]

En druk pas nadat de rode balk loopt :')
_O- ja. Toen ik voor de derde keer m'n theorie deed (toen gehaald w/) kon je zo degenen eruit pikken die er voor het eerst waren. Meteen drukken als je denkt dat je het weet is erg gevaarlijk, zeker bij voorangssituaties ;) neem gewoon de tijd, hij zal toch geen antwoord registreren totdat de balk loopt.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:53:44 #218
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_92510527
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:26 schreef Dekatria het volgende:

[..]

_O- ja. Toen ik voor de derde keer m'n theorie deed (toen gehaald w/) kon je zo degenen eruit pikken die er voor het eerst waren. Meteen drukken als je denkt dat je het weet is erg gevaarlijk, zeker bij voorangssituaties ;) neem gewoon de tijd, hij zal toch geen antwoord registreren totdat de balk loopt.
zoals ik al eerder zei bij vraag 33 kwam ik er pas achter... :') daarom ga ik opnieuw..
pi_92511361
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:27 schreef densmee het volgende:

[..]

er zitten toch wel echte motor vragen bij zoals plaats op de rijbaan enzo
Dat lijkt me niet zo moeilijk toch? Afhankelijk van de situatie ter plekke rijd je links van het midden, in het midden of rechts van het midden van je rijbaan.

Bijvoorbeeld net voor een bocht naar rechts -> links van het midden van je rijbaan.
Zijstraat van rechts -> links van het midden van je rijbaan.

Zoiets? :P
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92512481
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:14 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet zo moeilijk toch? Afhankelijk van de situatie ter plekke rijd je links van het midden, in het midden of rechts van het midden van je rijbaan.

Bijvoorbeeld net voor een bocht naar rechts -> links van het midden van je rijbaan.
Zijstraat van rechts -> links van het midden van je rijbaan.

Zoiets? :P
Toch maar even een boek doorspitten. Kan nooit kwaad lijkt me.

Een hoop is natuurlijk hetzelfde als bij de auto, maar er zitten veel instinkers bij die specifiek over de motor gaan.
pi_92512662
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 18:40 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Toch maar even een boek doorspitten. Kan nooit kwaad lijkt me.

Een hoop is natuurlijk hetzelfde als bij de auto, maar er zitten veel instinkers bij die specifiek over de motor gaan.
Right. Eens even aan een maat vragen die zijn A al heeft of ie zijn theorie boek nog heeft, anders bestel ik er wel eentje bij bol.com :)
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92515339
OK, vraag 1: wat is de wettelijke minimumprofieldiepte voor je banden?

(hint: wijkt af van auto)
pi_92515438
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:44 schreef beantsje het volgende:
OK, vraag 1: wat is de wettelijke minimumprofieldiepte voor je banden?

(hint: wijkt af van auto)
1 mm toch :P?

(Heb al wat oefenexamens gedaan via internet!)
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92516653
Ik dacht meer richting de 2 mm :p
pi_92516713
Tijdens mijn eerste rijles is 1mm vertelt. Voor de auto is 1.6mm :D
pi_92516735
het is 1 mm maar advies is 2 mm
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_92516861
Ik kreeg ook deze vraag (kan iets afwijken weet hem niet helemaal meer :P )

Je gaat met 30 km/h door een bocht met een positieve wegverkanting, daarna ga je door de zelfde bocht met 60 km/h. Hoeveel keer groter is de centrifugale kracht?

Als je er over nadenkt is de vraag niet heel moeilijk, maar als je gespannen in een theorielokaal zit dan moet je het toch wel paar keer overnieuw lezen :P

Enne, welke kleur hebben de reflectoren aan de rechter zijkant van de weg? Daar raak je ook snel mee in de war hoor!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 23:07:29 #228
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_92526866
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef wil-bert het volgende:
Ik kreeg ook deze vraag (kan iets afwijken weet hem niet helemaal meer :P )

Je gaat met 30 km/h door een bocht met een positieve wegverkanting, daarna ga je door de zelfde bocht met 60 km/h. Hoeveel keer groter is de centrifugale kracht?

Als je er over nadenkt is de vraag niet heel moeilijk, maar als je gespannen in een theorielokaal zit dan moet je het toch wel paar keer overnieuw lezen :P

Enne, welke kleur hebben de reflectoren aan de rechter zijkant van de weg? Daar raak je ook snel mee in de war hoor!

Daar is een makkelijk ezelsbruggetje voor Rood van rechts en de andere moet dus wit zijn. Eventueel wit met de i van links
pi_92527401
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef wil-bert het volgende:
Ik kreeg ook deze vraag (kan iets afwijken weet hem niet helemaal meer :P )

Je gaat met 30 km/h door een bocht met een positieve wegverkanting, daarna ga je door de zelfde bocht met 60 km/h. Hoeveel keer groter is de centrifugale kracht?

Als je er over nadenkt is de vraag niet heel moeilijk, maar als je gespannen in een theorielokaal zit dan moet je het toch wel paar keer overnieuw lezen :P

Enne, welke kleur hebben de reflectoren aan de rechter zijkant van de weg? Daar raak je ook snel mee in de war hoor!
Ik herinner me van natuurkunde dat F=mv²/r, m en v blijven constant, v 2x zo groot, dus F 4x zo groot?

En met die reflectoren ga je toch twijfelen, rood is normaal de kleur van stop/fout/pas op :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:11:28 #230
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_92536278
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef wil-bert het volgende:
Ik kreeg ook deze vraag (kan iets afwijken weet hem niet helemaal meer :P )

Je gaat met 30 km/h door een bocht met een positieve wegverkanting, daarna ga je door de zelfde bocht met 60 km/h. Hoeveel keer groter is de centrifugale kracht?

Als je er over nadenkt is de vraag niet heel moeilijk, maar als je gespannen in een theorielokaal zit dan moet je het toch wel paar keer overnieuw lezen :P

Enne, welke kleur hebben de reflectoren aan de rechter zijkant van de weg? Daar raak je ook snel mee in de war hoor!
Positieve wegverkanting is ook zoiets wat niet in het boek staat - ik heb het nadien echt moet googelen _O-
pi_92546069
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 23:17 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Ik herinner me van natuurkunde dat F=mv²/r, m en v blijven constant, v 2x zo groot, dus F 4x zo groot?

En met die reflectoren ga je toch twijfelen, rood is normaal de kleur van stop/fout/pas op :P
Ja klopt 4 keer, maar deze vraag heb ik in geen theorieboek gezien :P moet je toch wel even een paar keer lezen, in die 10 seconden of zo die je hebt
pi_92550760
in het Verjo verkeersboek staat hij wel! O-)
Als het doen niet deugt,is het laten beter.
pi_92554360
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:41 schreef wil-bert het volgende:

[..]

Ja klopt 4 keer, maar deze vraag heb ik in geen theorieboek gezien :P moet je toch wel even een paar keer lezen, in die 10 seconden of zo die je hebt
Of natuurkunde gehad hebben
pi_92554554
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:12 schreef wil-bert het volgende:
Ik kreeg ook deze vraag (kan iets afwijken weet hem niet helemaal meer :P )

Je gaat met 30 km/h door een bocht met een positieve wegverkanting, daarna ga je door de zelfde bocht met 60 km/h. Hoeveel keer groter is de centrifugale kracht?
Dat is dus 4x zoals hierboven al staat. Ook weer een makkelijke vraag voor mij, want dit werd ook behandeld bij de theorie van de vrachtauto.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:11 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Positieve wegverkanting is ook zoiets wat niet in het boek staat - ik heb het nadien echt moet googelen _O-
Positieve wegverkanting -> buitenkant van de bocht ligt hoger dan de binnenkant
Negatieve wegverkanting -> binnenkant van de bocht ligt hoger dan de buitenkant (dit zie je veel bij rotondes!)

Geld hetzelfde voor mij hier als bij die centrifugale kracht -> ook dit heb ik 'geleerd' voor de vrachtauto theorie.

Nee... denk niet dat ik heel veel moeite ga hebben met theorie voor de A :)! Kan gelukkig ook makkelijk leren dus.
Blaze with the fire that is never extinguished
  donderdag 10 februari 2011 @ 14:06:30 #235
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_92587492
Theorie gehaald 4 foutjes, kreeg nog wel commentaar dat ik het alleen moest doen.. Ik had niet eens door wat hij bedoelde maar ik scheen naar de mensen voor mij te kijken.. :')
pi_92587832
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef luciferist het volgende:
Theorie gehaald 4 foutjes, kreeg nog wel commentaar dat ik het alleen moest doen.. Ik had niet eens door wat hij bedoelde maar ik scheen naar de mensen voor mij te kijken.. :')
gefeliciteerd! *O* *O*
pi_92597612
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef luciferist het volgende:
Theorie gehaald 4 foutjes, kreeg nog wel commentaar dat ik het alleen moest doen.. Ik had niet eens door wat hij bedoelde maar ik scheen naar de mensen voor mij te kijken.. :')
Gefeliciteerd :)

En zolang je naar de mensen kijkt maakt het niet uit wel? Zolang je maar niet kijkt wat ze invullen (en dat hoeft niet eens goed te zijn :')!)
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92598187
Omdat 80% zakt, is het verstandig om juist een ander antwoord te kiezen dan degene bij wie je afkijkt.
pi_92598250
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef BasementDweller het volgende:
Omdat 80% zakt, is het verstandig om juist een ander antwoord te kiezen dan degene bij wie je afkijkt.
SAY WHAT?

80% zakt? Dat is echt te triest :')!!!
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92601456
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

heb 't mijn ouders pas verteld toen ik de eerste les(sen) achter de rug had ^O^ gewoon, als mededeling *)

nee, ze waren niet blij, maar inmiddels zijn ze er wel aan gewend :P
Heb een theorieboek rijbewijs A gekocht via Bol.com. Dat valt eerdaags wel in de bus, weten mijn ouders meteen hoe de zaken ervoor staan :D
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92601865
Zo, tweede les gehad! Was leuk :D
Paar oefeningen gedaan, stapvoetsrijden, langzame slalom en halve draai. De langzame slalom is nog behoorlijk lastig.. De andere twee lukten wel na een paar keer oefenen :P
pi_92602025
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Tankiej het volgende:
Zo, tweede les gehad! Was leuk :D
Paar oefeningen gedaan, stapvoetsrijden, langzame slalom en halve draai. De langzame slalom is nog behoorlijk lastig.. De andere twee lukten wel na een paar keer oefenen :P
Goed bezig jonge :)!

Als ik zo die filmpjes zie in de OP van het AVB denk ik inderdaad op het eerste gezicht dat de langzame slalom behoorlijk lastig is.

Ik heb trouwens zojuist besloten halverwege maart contact op te gaan nemen met de rijschool om te gaan lessen :)

Edit: stapvoets rijden? is dat een oefening :')!?
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92603691
Ok! :)

Ja, dat is een oefening. Dan rij je op twee pionnen af, de instructeur/examinator staat bij die pionnen en dan moet je na die pionnen het tempo aanhouden van de instructeur/examinator en aan het einde stoppen bij de 3e pion. En dat is moeilijker dan je denkt!
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:12:25 #244
283395 HeetBoven
componist van lullige liedjes
pi_92604271
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:02 schreef Tankiej het volgende:
Ok! :)

Ja, dat is een oefening. Dan rij je op twee pionnen af, de instructeur/examinator staat bij die pionnen en dan moet je na die pionnen het tempo aanhouden van de instructeur/examinator en aan het einde stoppen bij de 3e pion. En dat is moeilijker dan je denkt!
bull shit, niets moeilijks aan. Je mag in je handjes knijpen als je hem krijgt ipv de halve draai of achtje bij het cluster langzaam.
pi_92605664
Daarmee vergeleken zal het vast makkelijk zijn ja. Maar voor een beginner is het toch eerst nog even oefenen.. :)
pi_92629839
Als je maar vooral recht vooruit blijft kijken en je de motor flink laat janken (dus voldoende gas en slippende koppeling) en trekkend houden, en dan bijremmen met de achterrem om het tempo laag te houden.
pi_92650624
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:37 schreef beantsje het volgende:
Als je maar vooral recht vooruit blijft kijken en je de motor flink laat janken (dus voldoende gas en slippende koppeling) en trekkend houden, en dan bijremmen met de achterrem om het tempo laag te houden.
Met slippende koppeling ja? Waarom niet gewoon enkel op het gas?
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92650736
Ik gaf juist helemaal geen gas.
Dus enkel een slippende koppeling en de achterrem ^O^.
pi_92651667
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef Anne het volgende:
Ik gaf juist helemaal geen gas.
Dus enkel een slippende koppeling en de achterrem ^O^.
Als jij dat het makkelijkst vond.

Theorie boek inmiddels binnen, begin volgende week examen reserveren en zodra ik de theorie heb ga ik contact opnemen met de rijschool :)
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_92651808
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Als jij dat het makkelijkst vond.

Theorie boek inmiddels binnen, begin volgende week examen reserveren en zodra ik de theorie heb ga ik contact opnemen met de rijschool :)
Ga jij nog een theorie cursus doen of niet? Bij mij gaven ze dat wel als advies maar ik geloof het allemaal wel en denk dat het zelfstandig wel lukt.

@Anne, had je het boek nog gevonden? O+
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')