Ik waag me d'r niet meer aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, wil je ff een eentje erbij zetten in de TT?
Jij grote Faalneus![]()
Greys is met Anne aan het spelen, Elies loopt te slijmen bij DirkH en Senes heeft het druk met zieke kindjes.quote:
Jouw kast heeft nog heul geen deuren!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Gibs in mijn kast?
*deuren opentrekt*
Verwarrend he? Maar ja, het is niet mijn forum, dus ik lat het aan de mods om aan te passen.quote:
Elfhonderdenelfquote:
Back to the old days enzoquote:
quote:
Spuitje elfquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, wil je ff een eentje erbij zetten in de TT?
Jij grote Faalneus![]()
ALAAF!quote:
Welk type hebbie dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, nu ben ik het zatWie weet waar ik een nieuw bestekbakje voor een Whirlpool vaatwasser kan kopen (de onlone-winkels zéggen wel dat ze 'm hebben, maar die hebben 'm dan uiteindelijk weer niet)
Grrrr..... door het bakje zakkend bestek
Nee hoor, we zijn er gewoonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys is met Anne aan het spelen, Elies loopt te slijmen bij DirkH en Senes heeft het druk met zieke kindjes.
Em Eheheheeeeel, doe es komeeeen!
Gelukkig! We dreigden al stuurloos te raken hierquote:
Jij hebt tenminste een ADG 9440. Ik heb een 2x5 manueel.quote:
Wist ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig! We dreigden al stuurloos te raken hier
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een ADG 9440. Ik heb een 2x5 manueel.
Ik heb ajax naturalsquote:
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil ook een vaatwasser! Met bijpassend huis dan. Zoek daar maar es een webshop voor
Die onderste.... die hebbik.quote:
Lush is lekkerder hoor!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zelf ff met de borstelt en de fles Dreft richting de badzaal
Wel af en toe een nieuwe kopen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die onderste.... die hebbik.![]()
En een groene afwasborstel.
Ownee, sorryquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel af en toe een nieuwe kopen!![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gooi 1x per week de vaat in het bad, en dan 2 katten erbij, moet je zien spartelen... turbojet extra-cleaning powerboost technology
Dan krijg je toch allemaal haren erop, stommerT.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gooi 1x per week de vaat in het bad, en dan 2 katten erbij, moet je zien spartelen... turbojet extra-cleaning powerboost technology
Ik laat ze eerst waxenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch allemaal haren erop, stommerT.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.onderdeelexpre(...)d-product-flyer.html
Ik heb ze allebei besteldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:
http://www.onderdelenwebs(...)necht-whirlpool.html
Die van mij is vast mooier, of groterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze allebei besteld
Leuk he
Dank liefjens
Je vaat? Why?quote:
Ze zijn stoer ende kewl.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze allebei besteld
Leuk he
Dank liefjens
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die van mij is vast mooier, of groter
Geen dank
Ja zonde om niet mee te doen dusquote:
Viespeukquote:
Ja bah, vieze meedoenert!quote:
Je moet je niet zo met je "vrienden" bezig houdenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:24 schreef Qwea het volgende:
Kun je eigenlijk in amsn ook zien welk van je contacts je uit de lijst heeft gepleurd? Iemand die dat weet?
Die willen de schijn ophouden dat ze niet tegelijk gaan slapenquote:
Laatste 5 minuten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:26 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga toch maar meekijken naar bouwval gezocht
Jaja, Oognips 'examen'.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die willen de schijn ophouden dat ze niet tegelijk gaan slapen
Je moet je niet zo met mij bezig houden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:28 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je moet je niet zo met je "vrienden" bezig houden
Praktijkoefeningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaja, Oognips 'examen'. [ afbeelding ]
Hands onquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mondeling denk ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voorzie een waffel vol met zaadquote:
Pretty muchquote:
Kom maar ruiken, valt best mee hoorquote:
Ik moet wel, want in m'n strakke ochtendschema gaat het echt niet passenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pretty much
Ik douche morgen wel. Geen zin meer in nu.
Oh oh als daar morgen maar niemand langsscrollt op zn werkquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh oh als daar morgen maar niemand langsscrollt op zn werk
Even lekker teruglezen onder het genot van het eerste bakje werk-koffiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh oh als daar morgen maar niemand langsscrollt op zn werk
Ik slaap uit morgen, dus ik denk dat dat wel pastquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet wel, want in m'n strakke ochtendschema gaat het echt niet passen
Daar is den washand voor uitgevonden, douchen doe ik alleen in het weekend 's ochtendsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah, ik douche echt altijd 's morgens hoor, anders ben je toch nooit echt fris?
Ik douche altijd 's avonds als ik de volgende ochtend naar school moet oid.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah, ik douche echt altijd 's morgens hoor, anders ben je toch nooit echt fris?
Hap.quote:
Hap.quote:
Hap.quote:
Hap.quote:
Trap er eens tegenaan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Sjon ligt naast me op zn rug heel lievig te kijken, ik denk dat ie defect is
Ik denk dat je geslaagd bent voor de test; je hebt het een heel jaar volgehouden met hem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Sjon ligt naast me op zn rug heel lievig te kijken, ik denk dat ie defect is
Dat is keiveel moeitequote:
*PROEST*quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat je geslaagd bent voor de test; je hebt het een heel jaar volgehouden met hem.
En vanaf nu gaat ie lief en braaf en voorbeeldig doen
Oh als dat es waar zou zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat je geslaagd bent voor de test; je hebt het een heel jaar volgehouden met hem.
En vanaf nu gaat ie lief en braaf en voorbeeldig doen
quote:
Alle puppy's zijn toch kjoet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjon was wel een uberkjoete pup met z'n lieve bolle buikje
Als ie morgenvroeg nog zo ligt, kun je hem wrs. zo rechtop zettenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck. Wil je uitsluitsel ofnie!?
Eensch! 's Avonds douchen is heerlijk in de zomer als het zo heet is, maar normaliter douche ik me alleen in de ochtend. Lekker frips naar je werk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Truequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ie morgenvroeg nog zo ligt, kun je hem wrs. zo rechtop zetten
Jaaaaaaa, die bolle buikenfoto is zo poepig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjon was wel een uberkjoete pup met z'n lieve bolle buikje
Dat zijn 10 a 15 min langer liggen. Teveel tijd dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eensch! 's Avonds douchen is heerlijk in de zomer als het zo heet is, maar normaliter douche ik me alleen in de ochtend. Lekker frips naar je werk.
En zeker als ik vroeg op moet staan zijn de citroen douchegels erg fijn voor een kickstart.
Hoeveel tijd kost het nu helemaal? Als ik mijn haar niet was ben ik in 10 minuten klaar. Met haren wassen hooguit 5 minuten erbij.
Gefeliciteerd! U bent geslaagd voor uw ontgroening!quote:
Dat zie je verkeerd. Dat is 10 a 15 minuten langer kans om wakker te worden voor ik de rest van de boze buitenwereld moet gaan trotseren. Recht uit bed naar mijn werk... dat werkt niet voor mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zijn 10 a 15 min langer liggen. Teveel tijd dus
Vergeet afdrogen en aankleden nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zijn 10 a 15 min langer liggen. Teveel tijd dus
Dat iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vergeet afdrogen en aankleden niet![]()
En douchecabine droogmaken....
Neeee, dat scheelt me teveel snooze-tijd
Opstaan, wassen, aankleden, bammetjes smeren, poesjes eten geven, tandenpoetsen, haar flateuzeren en gaaaaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Dat is 10 a 15 minuten langer kans om wakker te worden voor ik de rest van de boze buitenwereld moet gaan trotseren. Recht uit bed naar mijn werk... dat werkt niet voor mij.
Zie, wij zijn gewoon luiwammesenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook...ik snooze meestal nog een kwartiertje en als den telefoonwekkert dan gaat, moet ik er echt uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat idd
Ik hou van blijven liggen en slapen![]()
Opstaan, wassen, tandenpoesten, aankleden, haar doen, Baloe uitlaten, eten, brood van aanrecht graaien en in tas proppen, Baloe knuffelen, gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Opstaan, wassen, aankleden, bammetjes smeren, poesjes eten geven, tandenpoetsen, haar flateuzeren en gaaaaan
Ik douche echt hooguit 10 minuten en ik was elke dag mn haar inclusief cremespoelingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eensch! 's Avonds douchen is heerlijk in de zomer als het zo heet is, maar normaliter douche ik me alleen in de ochtend. Lekker frips naar je werk.
En zeker als ik vroeg op moet staan zijn de citroen douchegels erg fijn voor een kickstart.
Hoeveel tijd kost het nu helemaal? Als ik mijn haar niet was ben ik in 10 minuten klaar. Met haren wassen hooguit 5 minuten erbij.
Ik word altijd pas wakker op schoolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Dat is 10 a 15 minuten langer kans om wakker te worden voor ik de rest van de boze buitenwereld moet gaan trotseren. Recht uit bed naar mijn werk... dat werkt niet voor mij.
Zit er bij mij bij in.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk wisten ze gewoon dat ze niet tegen me mochten praten tot na de 2e bak koffie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word altijd pas wakker op schoolin de trein snooze ik ook
Jij doucht met je bril op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit er bij mij bij in.![]()
Opstaan, bril op, douchen, katten eten geven, bammetje smeren, klagende Yoko uit haar vreethok bevrijden en herenigen met de mannen, yoghurtje eten, en intussen ontbijtnieuws kijken. Half uurtje en ik ben weg.
Snoozen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik snooze vanaf 6.30 en dan sta ik om 7.15 op, maar 7.25 red ik ook als ik het tempo wat opschroef
Scherp!quote:
Ik ook....en dat een keer of 3quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snoozen.Dát vind ik pas nutteloos. Dan lig ik na de eerste snooze af te wachten tot de wekker weer gaat.
![]()
Ik zet mijn wekker 3 kwartier voor ik weg moet, blijf hooguit 7 mins liggen en sta dan op.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk wisten ze gewoon dat ze niet tegen me mochten praten tot na de 2e bak koffie.
Ik kwam altijd met een bakje op de afdeling, startte op, zoop koffie, mopperde wat, haalde vervolgens koffie voor de hele afdeling + mezelf en daarna mochten ze tegen me kletsen.![]()
En dat snappen ze in m'n huidige baan dus nog steeds niet....zelfs niet na 4 jaar, JdikkeF
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk wisten ze gewoon dat ze niet tegen me mochten praten tot na de 2e bak koffie.
Ik kwam altijd met een bakje op de afdeling, startte op, zoop koffie, mopperde wat, haalde vervolgens koffie voor de hele afdeling + mezelf en daarna mochten ze tegen me kletsen.![]()
En dat snappen ze in m'n huidige baan dus nog steeds niet....zelfs niet na 4 jaar, JdikkeF
Ja, ik ook, of een half uurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook...ik snooze meestal nog een kwartiertje en als den telefoonwekkert dan gaat, moet ik er echt uit
En daarom blijf jij nooit loosjeeeren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij snapt emquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom blijf jij nooit loosjeeeren.
Van mij kreeg je dan die hele nieuwe kast voor je harses, inclusief deurtjes en laadjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
Mn stiefvader en mn zusje kunnen ook niet wakker worden, die zaten dan als 2 nietszeggende zombies te ontbijten samen, en als ik ook vroeg eruit moest kwam ik zingend naar beneden enzo, en dan kreeg ik bijna een koffiekopje naar mn hoofd
Ik ben meestal ook als eerste op mijn werk (buiten degene die de nachtdienst had dan). Lekker lampjes aanmaken overal, kijken in het postvak, koffie vast aanzetten (ik zet volgens mij de meeste koffie maar drink het nooit) en ben al zowat 3 kwartier bezig als collega 2 op komt draven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik ben altijd als eerste, en dan doe ik het alarm en de lichten en de post, zet ik koffie en smijt ik de waterkoker vol en knal ik die aan, start ik alle pc's boven op , zet de radio aan, verwerk ik de post en dan pak ik mn thee en ga ik ontbijten
Ik vond je best sociaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij snapt em![]()
Al viel het tijdens de WW-tour best mee met m'n ochtendhumeur he?![]()
Kan ook door dat goddelijke ontbijt komen
Ooh ing, ik denk dat wij samen moeten loosjerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van mij kreeg je dan die hele nieuwe kast voor je harses, inclusief deurtjes en laadjes
PC, dat past nu niet in mijn strakke ochtendschema.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef asfalthooligan het volgende:
Zet zijn wekker om half 7 reageert om 7 uur er pas op gaat er dan uit rustig wakker worden achter de pc en rond 8 uur douchen en 20 over op de pony naar het werk
Kunnen we gezellig samen brommen 's ochtends.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ing, ik denk dat wij samen moeten loosjeren
Wanneer was je housewarming ook alweer Q?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ing, ik denk dat wij samen moeten loosjeren
Ik tjek altijd alles op mijn foon als ik met Baloe ga lopenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
PC, dat past nu niet in mijn strakke ochtendschema.
Eerder dan geplant dacht ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wanneer was je housewarming ook alweer Q?![]()
Eerste keer was ik ook heul sociaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond je best sociaal.Kan de laatste keer ook zijn gekomen door het tijdstip. En dat je al wakker was voordat wij naar beneden stommelden.
Nou ja, dat was meer omdat ik toen vaak iets later weg moest, en ze nooit tegen kwamquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van mij kreeg je dan die hele nieuwe kast voor je harses, inclusief deurtjes en laadjes
Mijn katten laten zichzelf uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik tjek altijd alles op mijn foon als ik met Baloe ga lopen
Gezelligquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kunnen we gezellig samen brommen 's ochtends.
Ik kan echt gewoon niet praten als ik net wakkert ben
Sowwy.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerste keer was ik ook heul sociaal![]()
En slapen van 5 tot 10.30 vind ik op zich niet echt veel ofzo![]()
Ik werd wakker omdat 1 van jullie ging douchen
Ik heb niet gedoucht!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerste keer was ik ook heul sociaal![]()
En slapen van 5 tot 10.30 vind ik op zich niet echt veel ofzo![]()
Ik werd wakker omdat 1 van jullie ging douchen
Ik vind het wel lekker hoorquote:
Viezerikjes zijn het he?quote:
Chico die zoen ik echt wakker, en dan ligt ie te kermen en te kreunen, en die draag ik dan tot buiten, anders duurt het allemaal tig keer langer eer we es buiten zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker hoor
En Baloe is ook zo'n vieze snurkert. MM laat hem altijd 's ochtends uit als hij eruit gaat. Om 7u. Dan ligt Baloe vaak nog in coma. En dan moet MM hem eerst helemaal aaien enzo. En als hij dan is wezen plassen wil hij niets liever dan bij me in bed komen liggen snurken
Poeh ja , dat valt me wel tegenquote:
Jezus fuck. Na 5u slaap?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, Cat was de enige schone die ochtend![]()
En Greys had de kamert al opgeruimd en de vaatwassert ingepakt toen ik beneden kwam
Sterker nog, zodra jullie de straat uit waren lag ik in dezelfde outfit (exclusief trainingsbroek en schoenen) weer onder het dekbedquote:
Wel vet schattigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico die zoen ik echt wakker, en dan ligt ie te kermen en te kreunen, en die draag ik dan tot buiten, anders duurt het allemaal tig keer langer eer we es buiten zijn
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sterker nog, zodra jullie de straat uit waren lag ik in dezelfde outfit (exclusief trainingsbroek en schoenen) weer onder het dekbed
En dan lig je zo lekker, maar je moet zo nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck. Na 5u slaap?
Sowieso, iets doen op de vroege ochtend / als je net wakker bent. No way. Pissen is al teveel
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sterker nog, zodra jullie de straat uit waren lag ik in dezelfde outfit (exclusief trainingsbroek en schoenen) weer onder het dekbed
Haha ja, en als ik m op weg naar de deur nog ff ergens neerzet omdat ik iets moet doen zakt ie als een plumpudding in elkaar en snurkt ie verder, zo poepigquote:
Schijthekel heb ik daaraan. Ik heb wel eens gewenst dat ik een katheter hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan lig je zo lekker, maar je moet zo nodig
5 uur slaap is niet zoveel, maar als ik na 10en wakker word heb ik altijd wel het idee dat ik voldoende heb geslapen. Als het 7 uur 's ochtends was geweest had ik meer gepiept.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck. Na 5u slaap?
Sowieso, iets doen op de vroege ochtend / als je net wakker bent. No way. Pissen is al teveel
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En buiten dan als je hem neerzet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja, en als ik m op weg naar de deur nog ff ergens neerzet omdat ik iets moet doen zakt ie als een plumpudding in elkaar en snurkt ie verder, zo poepig![]()
Als ik nu mijn nest in ga, en ik word om 13 u wakker, dan zou ik zo weer verder kunnen slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 uur slaap is niet zoveel, maar als ik na 10en wakker word heb ik altijd wel het idee dat ik voldoende heb geslapen. Als het 7 uur 's ochtends was geweest had ik meer gepiept.
De WW tour, die was zwaar! Toen kwamen we echt niet weg bij Ing. Ook al hadden we ongeveer evenveel geslapen. Maar de dag ervoor wel veel kilometers gemaakt natuurlijk.
[..]
![]()
Ik kan overdag niet slapen. Behalve afgelopen zaterdag, toen ik bijna deaud was.
Dan staat ie een paar seconde wezenloos te staren, en zakt dan door zn hurken voor een hele grote plas, en daarna strompelt ie een paar stappen en dan komt de vaart dr inquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan staat ie een paar seconde wezenloos te staren, en zakt dan door zn hurken voor een hele grote plas, en daarna strompelt ie een paar stappen en dan komt de vaart dr in
Ja idd, toen hadden we meer moeitequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 uur slaap is niet zoveel, maar als ik na 10en wakker word heb ik altijd wel het idee dat ik voldoende heb geslapen. Als het 7 uur 's ochtends was geweest had ik meer gepiept.
De WW tour, die was zwaar! Toen kwamen we echt niet weg bij Ing. Ook al hadden we ongeveer evenveel geslapen. Maar de dag ervoor wel veel kilometers gemaakt natuurlijk.
Oh, ik kan altijd slapen als ik moe benquote:Ik kan overdag niet slapen. Behalve afgelopen zaterdag, toen ik bijna deaud was.
Beetje als Q en Ing dus in de ochtend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan staat ie een paar seconde wezenloos te staren, en zakt dan door zn hurken voor een hele grote plas, en daarna strompelt ie een paar stappen en dan komt de vaart dr in
En ik ben écht altijd moe. Dus ik kan altijd slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik kan altijd slapen als ik moe ben
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef asfalthooligan het volgende:
zo nog een uurtje voor mij en q
Dat heb ik dus als ik minder dan 9u slaap. En met 9u gaat het nog kut.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh als ik teveel slaap dan krijg ik koppijn en ben ik de hele dag duf en niet vooruit te branden.
Doordeweeks slaap ik altijd pas laat, in het weekend moet ik zorgen dat ik uiterlijk om 11 uur mn nest uit ben anders ben ik de hele dag niks waard
Fohn?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar nu ga ik echt douchen, anders moet ik met te nat haar op bed en word ik wakker met heeeeel raar haar
6 uur is het beste voor mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik dus als ik minder dan 9u slaap. En met 9u gaat het nog kut.
En Baloequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beetje als Q en Ing dus in de ochtend.
Nee, daar krijg ik klitjes van (quote:
Ik probeer er ook altijd enigzins een ritme in te houden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh als ik teveel slaap dan krijg ik koppijn en ben ik de hele dag duf en niet vooruit te branden.
Doordeweeks slaap ik altijd pas laat, in het weekend moet ik zorgen dat ik uiterlijk om 11 uur mn nest uit ben anders ben ik de hele dag niks waard
Ooh nee, echt niet. Dan ga ik echt compleet dood. Een uur nadat ik wakker ben, klap ik helemaal in elkaar van de moeheid dan. Ik moet toch echt wel 11 a 12u slaap hebben wil ik de dag een beetje normaal doorkomen. En dan nog ben ik moe.quote:
Douchen in de ochtend.quote:
Geen haar telt niet.quote:
Ik was altijd 's avonds mijn haarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Daarom was ik mn haar 's morgens, ik ga altijd met nat haar de deur uit![]()
Ja in het weekend tank ik wel bij qua slaap hoor, maar dan ook een uur of 10.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik probeer er ook altijd enigzins een ritme in te houden.
Nooit na 12en nog in bed (vind ik ook zonde van mijn dag) en meestal in het weekend ook om 10 uur eruit. Want anders is de hel van het opstaan om half 7 door de week veel te zwaar.
Maar ik ben dan ook niet goed in het wakker blijven na middernacht op een gewone avond. Ik heb toch minimaal 7 uur slaap nodig. Minder kan, maar geen nachten achter elkaar. En in het weekend slaap ik zo 10 tot 12 uur weg.
Ik ga ook zo. Wat, ik lig al in mijn nestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Over slaap gesproken: ik ga het gewoon doen! Trust!![]()
Fijne verjaardagsstart Q en Asfalt!
En hoelaat ging je eruit?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren lag ik wel om 23.45 in bed, maar toen heb ik tot 00.30 gelezen over Vreemde Vorsten
Ik ook, ik tol omquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Over slaap gesproken: ik ga het gewoon doen! Trust!![]()
Fijne verjaardagsstart Q en Asfalt!
7.15!quote:
thnx:* und trusten!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook, ik tol om
Alvast gefeliciteerd Q en Asfalt!![]()
APK postte die vanmiddag al, ik hoor dr ook wel fak inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:12 schreef Qwea het volgende:
Knuffelpuppy zingt 'fuck with me'
Ik hoor echt bark hoor.
Ergens zou je fuck kunnen horen, maar kom op zeg
Qut trekt het niet zo lang. Qut wordt ook een daggie ouwerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Nah Qut, als jij niet tot middernacht onlain bent dan kan ik ook nu met die honden gaan lopen en dan nog ff lezen in bed hoor![]()
Ga je nog iets leuks doen morgen?
Ja, als je fuck wilt horen, dan hoor je het ook. Maar als je niet weet dat je fuck kan horen hoor je echt bark. Ik zal zo MM eens vragen alstie binnen is met de beer!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
APK postte die vanmiddag al, ik hoor dr ook wel fak in
Ja! Dat vooral.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:19 schreef Qwea het volgende:
Poepig. Baloe heeft zijn drinkwaterbak net leeg gemaakt. Komt ie helemaal naar de slaapkamer om dat te laten wetenWant MM vult hem en hij gaat weer zuipen
![]()
Zo; weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo trekt er met een kwartier een blik bier open
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Voor wie het interessant vindt: ik ga elke morgen onder de douche. En ik ga vrijwel nooit voor 01:00 naar bed. Ik probeer wel rond 8:30 op te staan. Behalve op zaterdag en zondag; dan slaap ik uit! En ik heb vandaag 4 wassen gedraaid, gedroogd en weggevouwen. En volgens de beeb hebben die katten van mij er een vieze teringbende van gemaakt. Goed; weten we dat ook weer
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo trekt er met een kwartier een blik bier open
quote:
Je kan ook nog ff blijven hangenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, dan kan ik nu zo zachies an es beginnen aan m'n slaaproute.
Ik begin vast met den befaamde poezenswitch
Wiesooo?quote:
Niet echt. Maar samen moeten we toch wel tot iets kunnen komenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Wiesooo?
Hebbie nog wat leuks in petto?
KUT!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:12 schreef asfalthooligan het volgende:
je ken wel de groeten uit brabant krijgen
Ik ben een hardwerkende vrouw die 's avonds huis moet houden, dus nee....weinig interessant nieuwsquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet echt. Maar samen moeten we toch wel tot iets kunnen komen
Ik ben tegenwoordig een thuisblijvende moeder met het huishouden als dagtaak, dus ik ben een beetje inspiratieloos. Jij iets te melden wellicht?
Nah....quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben een hardwerkende vrouw die 's avonds huis moet houden, dus nee....weinig interessant nieuws
Ik had wel een interessant weekend; ben zelfs ouderwetsch wezen stappen.quote:
Ja! Ik moest er zonet ook aan denkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:20 schreef asfalthooligan het volgende:
oh elies wat is die uitspraak vaak gevallen op zolder hier zeg
denk er nog steeds aan terug hahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Jezus fuck, AH en de poes van Oognip zijn ook jarig tragequote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:42 schreef Loveless85 het volgende:
En nog eentje voor Qwea dan
[ afbeelding ]
Dat waxinelichtjequote:Op woensdag 19 januari 2011 08:56 schreef Oognip het volgende:
Gefeliciteerd Qwea en AH! En thanks voor de felicitaties met Luna
Voor Luna heb ik een cake gebakken (moet hem wel alleen zelf op eten)
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
Plechtig hequote:
Hier gewoon bij de AH volgens mijquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zo ben ik nu dus echt bij alle winkels geweest voor die leuke kartonnen verjaardagshoedjes, nergens te krijgen, iemand nog tips?
Blokker niet, Wibra niet, Hema niet, Xenos niet, en nu weet ik niet meer waar te zoeken
Oh ja crap, daar kom ik nooit dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier gewoon bij de AH volgens mij
Dan zal er waarschijnlijk niks anders op zitten dan een feestwinkel toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh, zo ben ik nu dus echt bij alle winkels geweest voor die leuke kartonnen verjaardagshoedjes, nergens te krijgen, iemand nog tips?
Blokker niet, Wibra niet, Hema niet, Xenos niet, en nu weet ik niet meer waar te zoeken
Een feestwinkel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dan zal er waarschijnlijk niks anders op zitten dan een feestwinkel toch?
Kaarsjes heb ik van de Super de Hoer, en die kom ik dus wel overal tegenquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:20 schreef Oognip het volgende:
Bij de ah hier hadden ze geen eens kaarsjes, maar ja zal wel aan de grote van deze ah liggen.
Is dat de broer van Kim?quote:Op woensdag 19 januari 2011 09:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kaarsjes heb ik van de Super de Hoer, en die kom ik dus wel overal tegen
En bij de Deka, de C1000... Bijna alle supermarkten hebben ook wel feestartikelen hierquote:
Yupsquote:
Nou, de Super en de Aldi en de Liddle daar kom ik, en die hebben ze dus nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En bij de Deka, de C1000... Bijna alle supermarkten hebben ook wel feestartikelen hier
Moet ik opsturen?
Intertoys; hoe moeilijk kan het zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:23 schreef oh-oh het volgende:
Nou, de Super en de Aldi en de Liddle daar kom ik, en die hebben ze dus niet![]()
Chico is maandag jarig en ik wil kartonnen hoedjes
Die hebben we hier nergens maar ik bedenk net dat ik dan Bart Smit wel kan proberen wellicht, thnxquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Intertoys; hoe moeilijk kan het zijn
Een goed teken inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Die hebben we hier nergens maar ik bedenk net dat ik dan Bart Smit wel kan proberen wellicht, thnx![]()
Speelgoedwinkels zitten goddank echt zo niet in mijn systeem
quote:
Daar zat ie gisteren al over te jankenquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar zat ie gisteren al over te janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |