Ik ook, ik tol omquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Over slaap gesproken: ik ga het gewoon doen! Trust!![]()
Fijne verjaardagsstart Q en Asfalt!
7.15!quote:
thnx:* und trusten!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook, ik tol om
Alvast gefeliciteerd Q en Asfalt!![]()
APK postte die vanmiddag al, ik hoor dr ook wel fak inquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:12 schreef Qwea het volgende:
Knuffelpuppy zingt 'fuck with me'
Ik hoor echt bark hoor.
Ergens zou je fuck kunnen horen, maar kom op zeg
Qut trekt het niet zo lang. Qut wordt ook een daggie ouwerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Nah Qut, als jij niet tot middernacht onlain bent dan kan ik ook nu met die honden gaan lopen en dan nog ff lezen in bed hoor![]()
Ga je nog iets leuks doen morgen?
Ja, als je fuck wilt horen, dan hoor je het ook. Maar als je niet weet dat je fuck kan horen hoor je echt bark. Ik zal zo MM eens vragen alstie binnen is met de beer!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
APK postte die vanmiddag al, ik hoor dr ook wel fak in
Ja! Dat vooral.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:19 schreef Qwea het volgende:
Poepig. Baloe heeft zijn drinkwaterbak net leeg gemaakt. Komt ie helemaal naar de slaapkamer om dat te laten wetenWant MM vult hem en hij gaat weer zuipen
![]()
Zo; weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo trekt er met een kwartier een blik bier open
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
Voor wie het interessant vindt: ik ga elke morgen onder de douche. En ik ga vrijwel nooit voor 01:00 naar bed. Ik probeer wel rond 8:30 op te staan. Behalve op zaterdag en zondag; dan slaap ik uit! En ik heb vandaag 4 wassen gedraaid, gedroogd en weggevouwen. En volgens de beeb hebben die katten van mij er een vieze teringbende van gemaakt. Goed; weten we dat ook weer
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo trekt er met een kwartier een blik bier open
quote:
Je kan ook nog ff blijven hangenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, dan kan ik nu zo zachies an es beginnen aan m'n slaaproute.
Ik begin vast met den befaamde poezenswitch
Wiesooo?quote:
Niet echt. Maar samen moeten we toch wel tot iets kunnen komenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Wiesooo?
Hebbie nog wat leuks in petto?
KUT!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:12 schreef asfalthooligan het volgende:
je ken wel de groeten uit brabant krijgen
Ik ben een hardwerkende vrouw die 's avonds huis moet houden, dus nee....weinig interessant nieuwsquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niet echt. Maar samen moeten we toch wel tot iets kunnen komen
Ik ben tegenwoordig een thuisblijvende moeder met het huishouden als dagtaak, dus ik ben een beetje inspiratieloos. Jij iets te melden wellicht?
Nah....quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben een hardwerkende vrouw die 's avonds huis moet houden, dus nee....weinig interessant nieuws
Ik had wel een interessant weekend; ben zelfs ouderwetsch wezen stappen.quote:
Ja! Ik moest er zonet ook aan denkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:20 schreef asfalthooligan het volgende:
oh elies wat is die uitspraak vaak gevallen op zolder hier zeg
denk er nog steeds aan terug hahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |