Sowwy.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerste keer was ik ook heul sociaal![]()
En slapen van 5 tot 10.30 vind ik op zich niet echt veel ofzo![]()
Ik werd wakker omdat 1 van jullie ging douchen
Ik heb niet gedoucht!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerste keer was ik ook heul sociaal![]()
En slapen van 5 tot 10.30 vind ik op zich niet echt veel ofzo![]()
Ik werd wakker omdat 1 van jullie ging douchen
Ik vind het wel lekker hoorquote:
Viezerikjes zijn het he?quote:
Chico die zoen ik echt wakker, en dan ligt ie te kermen en te kreunen, en die draag ik dan tot buiten, anders duurt het allemaal tig keer langer eer we es buiten zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker hoor
En Baloe is ook zo'n vieze snurkert. MM laat hem altijd 's ochtends uit als hij eruit gaat. Om 7u. Dan ligt Baloe vaak nog in coma. En dan moet MM hem eerst helemaal aaien enzo. En als hij dan is wezen plassen wil hij niets liever dan bij me in bed komen liggen snurken
Poeh ja , dat valt me wel tegenquote:
Jezus fuck. Na 5u slaap?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, Cat was de enige schone die ochtend![]()
En Greys had de kamert al opgeruimd en de vaatwassert ingepakt toen ik beneden kwam
Sterker nog, zodra jullie de straat uit waren lag ik in dezelfde outfit (exclusief trainingsbroek en schoenen) weer onder het dekbedquote:
Wel vet schattigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Chico die zoen ik echt wakker, en dan ligt ie te kermen en te kreunen, en die draag ik dan tot buiten, anders duurt het allemaal tig keer langer eer we es buiten zijn
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sterker nog, zodra jullie de straat uit waren lag ik in dezelfde outfit (exclusief trainingsbroek en schoenen) weer onder het dekbed
En dan lig je zo lekker, maar je moet zo nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck. Na 5u slaap?
Sowieso, iets doen op de vroege ochtend / als je net wakker bent. No way. Pissen is al teveel
Zou ik ook doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sterker nog, zodra jullie de straat uit waren lag ik in dezelfde outfit (exclusief trainingsbroek en schoenen) weer onder het dekbed
Haha ja, en als ik m op weg naar de deur nog ff ergens neerzet omdat ik iets moet doen zakt ie als een plumpudding in elkaar en snurkt ie verder, zo poepigquote:
Schijthekel heb ik daaraan. Ik heb wel eens gewenst dat ik een katheter hadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan lig je zo lekker, maar je moet zo nodig
5 uur slaap is niet zoveel, maar als ik na 10en wakker word heb ik altijd wel het idee dat ik voldoende heb geslapen. Als het 7 uur 's ochtends was geweest had ik meer gepiept.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck. Na 5u slaap?
Sowieso, iets doen op de vroege ochtend / als je net wakker bent. No way. Pissen is al teveel
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En buiten dan als je hem neerzet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja, en als ik m op weg naar de deur nog ff ergens neerzet omdat ik iets moet doen zakt ie als een plumpudding in elkaar en snurkt ie verder, zo poepig![]()
Als ik nu mijn nest in ga, en ik word om 13 u wakker, dan zou ik zo weer verder kunnen slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 uur slaap is niet zoveel, maar als ik na 10en wakker word heb ik altijd wel het idee dat ik voldoende heb geslapen. Als het 7 uur 's ochtends was geweest had ik meer gepiept.
De WW tour, die was zwaar! Toen kwamen we echt niet weg bij Ing. Ook al hadden we ongeveer evenveel geslapen. Maar de dag ervoor wel veel kilometers gemaakt natuurlijk.
[..]
![]()
Ik kan overdag niet slapen. Behalve afgelopen zaterdag, toen ik bijna deaud was.
Dan staat ie een paar seconde wezenloos te staren, en zakt dan door zn hurken voor een hele grote plas, en daarna strompelt ie een paar stappen en dan komt de vaart dr inquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan staat ie een paar seconde wezenloos te staren, en zakt dan door zn hurken voor een hele grote plas, en daarna strompelt ie een paar stappen en dan komt de vaart dr in
Ja idd, toen hadden we meer moeitequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
5 uur slaap is niet zoveel, maar als ik na 10en wakker word heb ik altijd wel het idee dat ik voldoende heb geslapen. Als het 7 uur 's ochtends was geweest had ik meer gepiept.
De WW tour, die was zwaar! Toen kwamen we echt niet weg bij Ing. Ook al hadden we ongeveer evenveel geslapen. Maar de dag ervoor wel veel kilometers gemaakt natuurlijk.
Oh, ik kan altijd slapen als ik moe benquote:Ik kan overdag niet slapen. Behalve afgelopen zaterdag, toen ik bijna deaud was.
Beetje als Q en Ing dus in de ochtend.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan staat ie een paar seconde wezenloos te staren, en zakt dan door zn hurken voor een hele grote plas, en daarna strompelt ie een paar stappen en dan komt de vaart dr in
En ik ben écht altijd moe. Dus ik kan altijd slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik kan altijd slapen als ik moe ben
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef asfalthooligan het volgende:
zo nog een uurtje voor mij en q
Dat heb ik dus als ik minder dan 9u slaap. En met 9u gaat het nog kut.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh als ik teveel slaap dan krijg ik koppijn en ben ik de hele dag duf en niet vooruit te branden.
Doordeweeks slaap ik altijd pas laat, in het weekend moet ik zorgen dat ik uiterlijk om 11 uur mn nest uit ben anders ben ik de hele dag niks waard
Fohn?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar nu ga ik echt douchen, anders moet ik met te nat haar op bed en word ik wakker met heeeeel raar haar
6 uur is het beste voor mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik dus als ik minder dan 9u slaap. En met 9u gaat het nog kut.
En Baloequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Beetje als Q en Ing dus in de ochtend.
Nee, daar krijg ik klitjes van (quote:
Ik probeer er ook altijd enigzins een ritme in te houden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef oh-oh het volgende:
Oh als ik teveel slaap dan krijg ik koppijn en ben ik de hele dag duf en niet vooruit te branden.
Doordeweeks slaap ik altijd pas laat, in het weekend moet ik zorgen dat ik uiterlijk om 11 uur mn nest uit ben anders ben ik de hele dag niks waard
Ooh nee, echt niet. Dan ga ik echt compleet dood. Een uur nadat ik wakker ben, klap ik helemaal in elkaar van de moeheid dan. Ik moet toch echt wel 11 a 12u slaap hebben wil ik de dag een beetje normaal doorkomen. En dan nog ben ik moe.quote:
Douchen in de ochtend.quote:
Geen haar telt niet.quote:
Ik was altijd 's avonds mijn haarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef oh-oh het volgende:
Daarom was ik mn haar 's morgens, ik ga altijd met nat haar de deur uit![]()
Ja in het weekend tank ik wel bij qua slaap hoor, maar dan ook een uur of 10.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik probeer er ook altijd enigzins een ritme in te houden.
Nooit na 12en nog in bed (vind ik ook zonde van mijn dag) en meestal in het weekend ook om 10 uur eruit. Want anders is de hel van het opstaan om half 7 door de week veel te zwaar.
Maar ik ben dan ook niet goed in het wakker blijven na middernacht op een gewone avond. Ik heb toch minimaal 7 uur slaap nodig. Minder kan, maar geen nachten achter elkaar. En in het weekend slaap ik zo 10 tot 12 uur weg.
Ik ga ook zo. Wat, ik lig al in mijn nestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
Over slaap gesproken: ik ga het gewoon doen! Trust!![]()
Fijne verjaardagsstart Q en Asfalt!
En hoelaat ging je eruit?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef oh-oh het volgende:
Gisteren lag ik wel om 23.45 in bed, maar toen heb ik tot 00.30 gelezen over Vreemde Vorsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |