Alle puppy's zijn toch kjoet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjon was wel een uberkjoete pup met z'n lieve bolle buikje
Als ie morgenvroeg nog zo ligt, kun je hem wrs. zo rechtop zettenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jezus fuck. Wil je uitsluitsel ofnie!?
Eensch! 's Avonds douchen is heerlijk in de zomer als het zo heet is, maar normaliter douche ik me alleen in de ochtend. Lekker frips naar je werk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh bah, ik douche echt altijd 's morgens hoor, anders ben je toch nooit echt fris?
Truequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ie morgenvroeg nog zo ligt, kun je hem wrs. zo rechtop zetten
Jaaaaaaa, die bolle buikenfoto is zo poepig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Sjon was wel een uberkjoete pup met z'n lieve bolle buikje
Dat zijn 10 a 15 min langer liggen. Teveel tijd dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eensch! 's Avonds douchen is heerlijk in de zomer als het zo heet is, maar normaliter douche ik me alleen in de ochtend. Lekker frips naar je werk.
En zeker als ik vroeg op moet staan zijn de citroen douchegels erg fijn voor een kickstart.
Hoeveel tijd kost het nu helemaal? Als ik mijn haar niet was ben ik in 10 minuten klaar. Met haren wassen hooguit 5 minuten erbij.
Gefeliciteerd! U bent geslaagd voor uw ontgroening!quote:
Dat zie je verkeerd. Dat is 10 a 15 minuten langer kans om wakker te worden voor ik de rest van de boze buitenwereld moet gaan trotseren. Recht uit bed naar mijn werk... dat werkt niet voor mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zijn 10 a 15 min langer liggen. Teveel tijd dus
Vergeet afdrogen en aankleden nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat zijn 10 a 15 min langer liggen. Teveel tijd dus
Dat iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vergeet afdrogen en aankleden niet![]()
En douchecabine droogmaken....
Neeee, dat scheelt me teveel snooze-tijd
Opstaan, wassen, aankleden, bammetjes smeren, poesjes eten geven, tandenpoetsen, haar flateuzeren en gaaaaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Dat is 10 a 15 minuten langer kans om wakker te worden voor ik de rest van de boze buitenwereld moet gaan trotseren. Recht uit bed naar mijn werk... dat werkt niet voor mij.
Zie, wij zijn gewoon luiwammesenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook...ik snooze meestal nog een kwartiertje en als den telefoonwekkert dan gaat, moet ik er echt uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat idd
Ik hou van blijven liggen en slapen![]()
Opstaan, wassen, tandenpoesten, aankleden, haar doen, Baloe uitlaten, eten, brood van aanrecht graaien en in tas proppen, Baloe knuffelen, gaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Opstaan, wassen, aankleden, bammetjes smeren, poesjes eten geven, tandenpoetsen, haar flateuzeren en gaaaaan
Ik douche echt hooguit 10 minuten en ik was elke dag mn haar inclusief cremespoelingquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eensch! 's Avonds douchen is heerlijk in de zomer als het zo heet is, maar normaliter douche ik me alleen in de ochtend. Lekker frips naar je werk.
En zeker als ik vroeg op moet staan zijn de citroen douchegels erg fijn voor een kickstart.
Hoeveel tijd kost het nu helemaal? Als ik mijn haar niet was ben ik in 10 minuten klaar. Met haren wassen hooguit 5 minuten erbij.
Ik word altijd pas wakker op schoolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Dat is 10 a 15 minuten langer kans om wakker te worden voor ik de rest van de boze buitenwereld moet gaan trotseren. Recht uit bed naar mijn werk... dat werkt niet voor mij.
Zit er bij mij bij in.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk wisten ze gewoon dat ze niet tegen me mochten praten tot na de 2e bak koffie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik word altijd pas wakker op schoolin de trein snooze ik ook
Jij doucht met je bril op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit er bij mij bij in.![]()
Opstaan, bril op, douchen, katten eten geven, bammetje smeren, klagende Yoko uit haar vreethok bevrijden en herenigen met de mannen, yoghurtje eten, en intussen ontbijtnieuws kijken. Half uurtje en ik ben weg.
Snoozen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik snooze vanaf 6.30 en dan sta ik om 7.15 op, maar 7.25 red ik ook als ik het tempo wat opschroef
Scherp!quote:
Ik ook....en dat een keer of 3quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Snoozen.Dát vind ik pas nutteloos. Dan lig ik na de eerste snooze af te wachten tot de wekker weer gaat.
![]()
Ik zet mijn wekker 3 kwartier voor ik weg moet, blijf hooguit 7 mins liggen en sta dan op.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk wisten ze gewoon dat ze niet tegen me mochten praten tot na de 2e bak koffie.
Ik kwam altijd met een bakje op de afdeling, startte op, zoop koffie, mopperde wat, haalde vervolgens koffie voor de hele afdeling + mezelf en daarna mochten ze tegen me kletsen.![]()
En dat snappen ze in m'n huidige baan dus nog steeds niet....zelfs niet na 4 jaar, JdikkeF
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op mijn vorige werk wisten ze gewoon dat ze niet tegen me mochten praten tot na de 2e bak koffie.
Ik kwam altijd met een bakje op de afdeling, startte op, zoop koffie, mopperde wat, haalde vervolgens koffie voor de hele afdeling + mezelf en daarna mochten ze tegen me kletsen.![]()
En dat snappen ze in m'n huidige baan dus nog steeds niet....zelfs niet na 4 jaar, JdikkeF
Ja, ik ook, of een half uurquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook...ik snooze meestal nog een kwartiertje en als den telefoonwekkert dan gaat, moet ik er echt uit
En daarom blijf jij nooit loosjeeeren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij snapt emquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom blijf jij nooit loosjeeeren.
Van mij kreeg je dan die hele nieuwe kast voor je harses, inclusief deurtjes en laadjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef tombolafan het volgende:
Mn stiefvader en mn zusje kunnen ook niet wakker worden, die zaten dan als 2 nietszeggende zombies te ontbijten samen, en als ik ook vroeg eruit moest kwam ik zingend naar beneden enzo, en dan kreeg ik bijna een koffiekopje naar mn hoofd
Ik ben meestal ook als eerste op mijn werk (buiten degene die de nachtdienst had dan). Lekker lampjes aanmaken overal, kijken in het postvak, koffie vast aanzetten (ik zet volgens mij de meeste koffie maar drink het nooit) en ben al zowat 3 kwartier bezig als collega 2 op komt draven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik ben altijd als eerste, en dan doe ik het alarm en de lichten en de post, zet ik koffie en smijt ik de waterkoker vol en knal ik die aan, start ik alle pc's boven op , zet de radio aan, verwerk ik de post en dan pak ik mn thee en ga ik ontbijten
Ik vond je best sociaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij snapt em![]()
Al viel het tijdens de WW-tour best mee met m'n ochtendhumeur he?![]()
Kan ook door dat goddelijke ontbijt komen
Ooh ing, ik denk dat wij samen moeten loosjerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van mij kreeg je dan die hele nieuwe kast voor je harses, inclusief deurtjes en laadjes
PC, dat past nu niet in mijn strakke ochtendschema.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef asfalthooligan het volgende:
Zet zijn wekker om half 7 reageert om 7 uur er pas op gaat er dan uit rustig wakker worden achter de pc en rond 8 uur douchen en 20 over op de pony naar het werk
Kunnen we gezellig samen brommen 's ochtends.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ing, ik denk dat wij samen moeten loosjeren
Wanneer was je housewarming ook alweer Q?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh ing, ik denk dat wij samen moeten loosjeren
Ik tjek altijd alles op mijn foon als ik met Baloe ga lopenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
PC, dat past nu niet in mijn strakke ochtendschema.
Eerder dan geplant dacht ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wanneer was je housewarming ook alweer Q?![]()
Eerste keer was ik ook heul sociaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond je best sociaal.Kan de laatste keer ook zijn gekomen door het tijdstip. En dat je al wakker was voordat wij naar beneden stommelden.
Nou ja, dat was meer omdat ik toen vaak iets later weg moest, en ze nooit tegen kwamquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Van mij kreeg je dan die hele nieuwe kast voor je harses, inclusief deurtjes en laadjes
Mijn katten laten zichzelf uit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik tjek altijd alles op mijn foon als ik met Baloe ga lopen
Gezelligquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kunnen we gezellig samen brommen 's ochtends.
Ik kan echt gewoon niet praten als ik net wakkert ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |