Ik waag me d'r niet meer aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, wil je ff een eentje erbij zetten in de TT?
Jij grote Faalneus![]()
Greys is met Anne aan het spelen, Elies loopt te slijmen bij DirkH en Senes heeft het druk met zieke kindjes.quote:
Jouw kast heeft nog heul geen deuren!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Gibs in mijn kast?
*deuren opentrekt*
Verwarrend he? Maar ja, het is niet mijn forum, dus ik lat het aan de mods om aan te passen.quote:
Elfhonderdenelfquote:
Back to the old days enzoquote:
quote:
Spuitje elfquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat, wil je ff een eentje erbij zetten in de TT?
Jij grote Faalneus![]()
ALAAF!quote:
Welk type hebbie dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, nu ben ik het zatWie weet waar ik een nieuw bestekbakje voor een Whirlpool vaatwasser kan kopen (de onlone-winkels zéggen wel dat ze 'm hebben, maar die hebben 'm dan uiteindelijk weer niet)
Grrrr..... door het bakje zakkend bestek
Nee hoor, we zijn er gewoonquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Greys is met Anne aan het spelen, Elies loopt te slijmen bij DirkH en Senes heeft het druk met zieke kindjes.
Em Eheheheeeeel, doe es komeeeen!
Gelukkig! We dreigden al stuurloos te raken hierquote:
Jij hebt tenminste een ADG 9440. Ik heb een 2x5 manueel.quote:
Wist ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig! We dreigden al stuurloos te raken hier
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een ADG 9440. Ik heb een 2x5 manueel.
Ik heb ajax naturalsquote:
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ik wil ook een vaatwasser! Met bijpassend huis dan. Zoek daar maar es een webshop voor
Die onderste.... die hebbik.quote:
Lush is lekkerder hoor!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga zelf ff met de borstelt en de fles Dreft richting de badzaal
Wel af en toe een nieuwe kopen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die onderste.... die hebbik.![]()
En een groene afwasborstel.
Ownee, sorryquote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wel af en toe een nieuwe kopen!![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gooi 1x per week de vaat in het bad, en dan 2 katten erbij, moet je zien spartelen... turbojet extra-cleaning powerboost technology
Dan krijg je toch allemaal haren erop, stommerT.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gooi 1x per week de vaat in het bad, en dan 2 katten erbij, moet je zien spartelen... turbojet extra-cleaning powerboost technology
Ik laat ze eerst waxenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan krijg je toch allemaal haren erop, stommerT.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.onderdeelexpre(...)d-product-flyer.html
Ik heb ze allebei besteldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:01 schreef tombolafan het volgende:
http://www.onderdelenwebs(...)necht-whirlpool.html
Die van mij is vast mooier, of groterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze allebei besteld
Leuk he
Dank liefjens
Je vaat? Why?quote:
Ze zijn stoer ende kewl.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze allebei besteld
Leuk he
Dank liefjens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |