abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91994436
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:23 schreef rival het volgende:

[..]

PM mij eens even wat details e.d. of de advertentie als die er al is...
De touring gaat hier de deur uit namelijk, dus ben op zoek.
Ik ga ff met mn broertje praten, hij vindt dat ding fantastisch en wil 'm misschien overnemen. Ik weet straks wel wat meer denk ik. Alvorens ik 'm adverteer zal ik jou wel een berichtje sturen. Ik verkoop m liever aan iemand die ik 'ken' en waar 'ie in goede handen is :Y
  vrijdag 28 januari 2011 @ 16:33:36 #252
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_91994624
Of die 'm oranje spuit :D
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_91994819
Dat kun je die auto niet aandoen. Sterlingsilber ist geil jo :P

You've got PM rival
pi_91995879
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:21 schreef Maharbal het volgende:
Nog even terugkomend op die E46:

Is het nou wel of niet aan te raden een pre-facelift model te nemen? M.a.w., moet ik die al bij voorbaat gewoon links laten liggen?
Hangt er vanaf. Bij de coupe kwam de facelift pas later (dwz andere voorkant etc.) maar werden de motoren wel al verbeterd begin 2002 of zelfs iets eerder. Je moet dus goed kijken of je de nieuwe motoren hebt (neem aan dat je een coupe wilt) want die zijn gewoon veel beter dan de oudere.
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:10:09 #255
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_91996506
Ben het wel met je eens dat een later model wat meer zekerheid biedt, maar als iedereen het face-lift model wil betaal je daar ook voor. :P
Ik zou niet gaan voor een model van voor 2000, maar daarna wordt het snel beter. Overigens vind ik de voor-face-lift mooier bij sedan en touring, maar de "gefacelifte" vind ik wat mooier bij de coupé.
Kijk even wanneer er bij een specifiek model dingen veranderen. bv. 6 bak bij de 330i vanaf 03-2003; nutteloos volgens mij in NL.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:13:22 #256
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_91996658
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 17:10 schreef Hyperdude het volgende:
Ben het wel met je eens dat een later model wat meer zekerheid biedt, maar als iedereen het face-lift model wil betaal je daar ook voor. :P
Ik zou niet gaan voor een model van voor 2000, maar daarna wordt het snel beter. Overigens vind ik de voor-face-lift mooier bij sedan en touring, maar de "gefacelifte" vind ik wat mooier bij de coupé.
Kijk even wanneer er bij een specifiek model dingen veranderen. bv. 6 bak bij de 330i vanaf 03-2003; nutteloos volgens mij in NL.
Mwoah, ik mis die zesde gang nogal eens. Op de snelweg doe ik bij 125 op de CC toch ongeveer 7l/100km. Met een zesde verzet zou het toerental lager liggen en het verbruik daarmee ook. Moet je nagaan als je in het buitenland eens wat meer doorjakkert, dan gaat je gemiddelde verbruik door het dak. Dus als je veel snelweg rijdt een zesbak wel lekker. Voor provinciaal heb je 'm niet nodig inderdaad.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_91997146
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:33 schreef Hyperdude het volgende:
Of die 'm oranje spuit :D
HEY :{w Ik zou nooit een E30 bewust verneuken ;(

Kijk wel een E36, dat is wat anders! :P
pi_91997223
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef Maharbal het volgende:
Dat kun je die auto niet aandoen. Sterlingsilber ist geil jo :P

You've got PM rival
Zilver en zwart zijn imho de mooiste kleuren voor de E30 ja :)
pi_92000920
Mijn zoektocht naar een nieuwe machine uit Beieren is ook weer gestart. Het gaat gewoon weer een E46 worden. Mocht ik een pre-facelift model pakken, dan pak ik er wel eentje waar alles aan is vervangen (de typische E46 dingen).....ken de auto nu door en door, scheelt een hoop ergernissen. Maar uiteindelijke target gaat wel een coupe worden :) De facelift koplampen vind ik niet zo mooi, te vrouwelijk, maar daar kan ik nog wel mee leven ;)

Aangezien dit jaar de nieuwe 3 komt, heb ik nog wel een E90 overwogen, maar ik vind ze nog iets te duur (en eerlijk gezegd ook nog eens "lelijker" dan de tijdloze E46, maar dat is slechts een mening)
pi_92001255
Klopt, maar ik dacht dat jij voor de 5-serie zou gaan? >:)



PIMP BOWNY HAS ARRIVED

Facts don't care about your feelings
  vrijdag 28 januari 2011 @ 19:05:31 #261
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92002000
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:44 schreef Bowny het volgende:
Mijn zoektocht naar een nieuwe machine uit Beieren is ook weer gestart. Het gaat gewoon weer een E46 worden. Mocht ik een pre-facelift model pakken, dan pak ik er wel eentje waar alles aan is vervangen (de typische E46 dingen).....ken de auto nu door en door, scheelt een hoop ergernissen. Maar uiteindelijke target gaat wel een coupe worden :) De facelift koplampen vind ik niet zo mooi, te vrouwelijk, maar daar kan ik nog wel mee leven ;)

Aangezien dit jaar de nieuwe 3 komt, heb ik nog wel een E90 overwogen, maar ik vind ze nog iets te duur (en eerlijk gezegd ook nog eens "lelijker" dan de tijdloze E46, maar dat is slechts een mening)
Dan zou ik voor een E93 gaan. Vind ze op zich wel mooi, maar de E46 is mooier inderdaad. Overigens ben ik het niet met je eens dat de prefacelift mooier is, ik vind de look van van de facelift wat strakker. Die lichtunits zijn vet. Alleen is de voorbumper van de PFL is wel mooier :).

Wat voor iets ga je zoeken, Bowny?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92003456
GroteNeus, ja, 5 was initieel wel de bedoeling, maar toen ging ik uit van de middellange termijn. Maar het OV komt nu zo m'n strot uit, dat ik op korte termijn weer een auto wil hebben, dus is een E46 financieel wat makkelijker.

Mikkie, ik vind een E90 al teveel geld, laat staan een 92 of 93 :D Voor nu, op z'n minst een 6-in-lijn en het liefst een blauwe. :P

Oh en mijn motto is: Ik rijd liever helemaal geen auto dan een non-BMW kopen.....en dat meen ik echt heel serieus ;) Het zijn toch je eigen keiharde pegels.......lease is wat anders ;)
pi_92003931
Zo is het maar net. Ik ga zo nu en dan nog wel met het OV, heb er niet zoveel problemen mee tenzij het regent of heel koud is. Het probleem is altijd naar het station toe komen en vanaf het station weer naar de plaats van bestemming. Toen ik nog op kantoor werkte lachen ze me altijd uit dat ik bijna dagelijks met de trein ging, terwijl ik 2 BMW's had. Maar er is 1 ding waar ik nog een gruwelijkere hekel aan heb dan vertragingen en dat zijn files :P
Facts don't care about your feelings
pi_92004179
E46 mooier dan E90?
Nee vind ik niet ;-)
pi_92004328
Ik vind de E90 qua looks geen identiteit hebben en vooral de neus vind ik lelijk. Maar ik zou ook m'n eigen wagen verdedigen hoor ;) :z

Maar de E92.....das gewoon porno :P
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 22:44:42 #266
18653 crew  D.
pi_92015169
quote:
Het is een beetje onduidelijk, maar zoiets bedoel ik :Y

Zie ik het juist dat er maar 1 pakket is, en dat is het Highline-pakket?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 02:42:39 #267
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92027227
Mja, ik vind de E9X verre van lelijk hoor, maar de E46 heeft meer schwung, vind ik. Als ik geld genoeg zou hebben zou echter ik eerder voor een E93 kiezen dan voor een E46 cabrio, moet ik zeggen :). Dan maar minder identiteit :+.
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Zo is het maar net. Ik ga zo nu en dan nog wel met het OV, heb er niet zoveel problemen mee tenzij het regent of heel koud is. Het probleem is altijd naar het station toe komen en vanaf het station weer naar de plaats van bestemming. Toen ik nog op kantoor werkte lachen ze me altijd uit dat ik bijna dagelijks met de trein ging, terwijl ik 2 BMW's had. Maar er is 1 ding waar ik nog een gruwelijkere hekel aan heb dan vertragingen en dat zijn files :P
Oh, dat heb ik dan weer totaal niet. Ik sta liever een half uur in de file dan dat ik een kwartier in het OV zit. Ik heb wel zo'n schurfthekel aan dat veevervoer :r. Dat had ik jaren terug al...toen kon ik nota bene nog gratis met m'n OV reizen en toen ging ik al met de auto. Had ik nog geen Bimmer maar ook toen was het al zo erg. En die aversie is alleen maar groter geworden... bah. Doe het echt als het niet anders kan of als het nergens meer over gaat. Tijdje terug naar EHV airport geweest met OV om bijna 100 euro parkeren te besparen, maar wel iemand geregeld die me op kwam halen om OV op de terugweg te ontlopen :').
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92030771
Ja ik ken meer mensen die absoluut niet met het OV willen. Beetje aanstellerij vind ik dat, maar goed. Misschien hangt het er ook vanaf waar je woont. In Amsterdam bijv. ben je bijna altijd sneller met het OV dan met de auto. Oh ja en het feit dat mijn vader bij de NS werkt, waardoor ik gratis mag reizen :P als je ziet wat die kaartjes tegenwoordig kosten dan is dat inderdaad belachelijk.
Facts don't care about your feelings
pi_92031599
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 09:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik ken meer mensen die absoluut niet met het OV willen. Beetje aanstellerij vind ik dat, maar goed. Misschien hangt het er ook vanaf waar je woont. In Amsterdam bijv. ben je bijna altijd sneller met het OV dan met de auto. Oh ja en het feit dat mijn vader bij de NS werkt, waardoor ik gratis mag reizen :P als je ziet wat die kaartjes tegenwoordig kosten dan is dat inderdaad belachelijk.
Haarlem - Amsterdam...met de auto ben je er in 10~15 minuten. Met de bus/trein in 1.5 uur. Ik heb het dan niet over centrum maar meer over zuidoost of oud-west.

Haarlem beverwijk ben je ook langer dan 1 uur onderweg tenzij je dichtbij het station woont.
Met de auto ook 15 mins.
Rara waarom pak ik de auto dan
pi_92031740
Jaaa ga maar eens in de spits met je auto door halfweg. En de A9 is ook geen pretje hoor. Trouwens, 1.5 uur slaat nergens op. Met de trein ben je in 10 minuten van Haarlem in Sloterdijk. Pak je daar bus 15 / 315 en je zit in 15 min. in oud-west.

Maar je hebt gelijk dat de auto in veel gevallen sneller is dat zal ik ook niet ontkennen :P maar vooral tijdens de spits valt de trein wel mee er vanuit gaande dan dat je gratis mag reizen kan het een alternatief zijn... of als je dicht bij het station moet zijn.

Wat ik een tijdje gedaan heb is de BMW in een woonwijk vlakbij het station en dan met de trein tot daar, ff lopen en dan rijden naar kantoor. Zo ontweek ik de coentunnel file in ieder geval elke ochtend :P
Facts don't care about your feelings
pi_92032806
http://www.autonique.nl/occasions

323ci e-dak/sportleder :9~ :9~

Ik geloof dat ik daar eens achteraan moet! Alle opties die ik wil, in de kleur die ik wil, met het vermogen dat altijd leuk is :D

Zitten ze alleen niet fout met het vermogen?

edit: wat dat vermogen betreft. Anders kan ik natuurlijk opzoek naar een 320i met de TU motor met 170pk, maakt dan geen hol uit :P

[ Bericht 10% gewijzigd door Maharbal op 29-01-2011 11:47:34 ]
pi_92033100
Yep, dat is het vermogen van de 325ci... 2500cc klopt wel. Ik had verwacht dat je na alle verhalen over de PFL je toch voor de nieuwere motoren zou gaan :P Dat ding heeft een F label he ;)
Facts don't care about your feelings
pi_92033136
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Yep, dat is het vermogen van de 325ci...
Zoiets dacht ik inderdaad ook. Beetje raar alleen, want dan kijk ik liever naar een 320ci of een 325ci natuurlijk.

quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Yep, dat is het vermogen van de 325ci... 2500cc klopt wel. Ik had verwacht dat je na alle verhalen over de PFL je toch voor de nieuwere motoren zou gaan :P Dat ding heeft een F label he ;)
Ja jong, maar ik weet niet precies wanneer de NFL kwamen. Voor de coupés kwamen de uiterlijke kenmerken pas na 2003 geloof ik, terwijl de motoren al vanaf 2000 aangepakt waren dacht ik.
pi_92033449
Dat is correct :P alleen de 320ci heeft eigenlijk 2 motoren gehad en ging van 2.0 naar 2.2. De rest was gewoon standaard BMW, dus eerst kwam de 323 / 328 en daarna vernieuwd naar 325 / 330. Dus zoiets:

320ci
1999-2000 = 150 pk
2001-xxxx = 170 pk

323ci
tm 2000 170 pk

328ci
tm 2000 193 pk

325ci
vanaf 2001 192 pk

330ci
vanaf 2000 231 pk

Natuurlijk zijn er randgevallen rond 2000/2001 dat weet ik ook niet precies.
Facts don't care about your feelings
pi_92033518
Ja, zoiets had ik al door inderdaad.

Dat maakt de keuze eigenlijk een beetje raar tussen een TU 320ci (met 170pk) dus of een 323ci die vaak duurder is maar precies hetzelfde vermogen heeft :P
pi_92033528
Juist en minder zuinig, maar ook vaak goedkoper :P
Facts don't care about your feelings
pi_92033555
Die 323ci's zijn niet echt goedkoper, althans niet die ik vind haha.

+ die TU upgrades zijn dus de betere versies van die motoren, kwaliteitsgewijs?
pi_92033590
Nee juist niet toch? De nieuwe 320ci en 325ci waren toch M54 ipv M52 motoren?

TU was een update van de oudere M52 motoren.
Facts don't care about your feelings
pi_92033647
Ja, de 320ci was dus de M54. Maar das toch de opvolger van de M52?
pi_92033686
Jaaa, sneller en zuiniger :)
Facts don't care about your feelings
pi_92033735
Haha, ja dat bedoel ik.

Dan weet ik dat ik in ieder geval niet naar een 323ci ga kijken boven een 320ci (M54).

Hoogstens een 325ci, maar denk dat dat 'm ook niet wordt. Ik moet m'n pk-drang gewoon ff in toom houden :P
pi_92033872
318ci met 2000cc en 143 pk? :P
Facts don't care about your feelings
pi_92033897
Nop, dat 6cylinder geluid krijg ik nooit meer uit m'n hoofd. Kheb ook wel 's in een 6cyl E46 gereden en 't klonk alsof ik in een mini M3 zat :D
pi_92034322
Cilinder is gewoon met een i hoor. Nou ja dan zou ik zoeken naar een 320ci dan heb je in ieder geval je 6-in-lijn. Voor 10k moet je toch wel wat kunnen vinden :)
Facts don't care about your feelings
pi_92034430
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Cilinder is gewoon met een i hoor. Nou ja dan zou ik zoeken naar een 320ci dan heb je in ieder geval je 6-in-lijn. Voor 10k moet je toch wel wat kunnen vinden :)
Juh, ik doe al jaren de engelse spelling :'). Gaat al automatisch
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:35:03 #286
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_92034549
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:34 schreef Bowny het volgende:
GroteNeus, ja, 5 was initieel wel de bedoeling, maar toen ging ik uit van de middellange termijn. Maar het OV komt nu zo m'n strot uit, dat ik op korte termijn weer een auto wil hebben, dus is een E46 financieel wat makkelijker.

Mikkie, ik vind een E90 al teveel geld, laat staan een 92 of 93 :D Voor nu, op z'n minst een 6-in-lijn en het liefst een blauwe. :P

Oh en mijn motto is: Ik rijd liever helemaal geen auto dan een non-BMW kopen.....en dat meen ik echt heel serieus ;) Het zijn toch je eigen keiharde pegels.......lease is wat anders ;)
I beg to differ!
Ik zat gisteren nog liever in een Deawoo Matiz dan dat ik met 't freaking OV moest.
Heb verdomme 50 minuten in de kou gestaan omdat de NS het nodig vond om een trein niet te laten rijden. En gewoon niks omroepen!
En vervolgens aangekomen in 't plaatsje waar ik moest zijn nog even een half uur lopen naar punt van bestemming.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:24:29 #287
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92046012
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:35 schreef tha_rizzo het volgende:

[..]

I beg to differ!
Ik zat gisteren nog liever in een Deawoo Matiz dan dat ik met 't freaking OV moest.
Heb verdomme 50 minuten in de kou gestaan omdat de NS het nodig vond om een trein niet te laten rijden. En gewoon niks omroepen!
En vervolgens aangekomen in 't plaatsje waar ik moest zijn nog even een half uur lopen naar punt van bestemming.
Juist. Het OV is leuk als je een traject reist dat regelmatig file en/of parkeerproblemen kent en waarbij zowel plaats van vertrek als plaats van bestemming dicht bij een station liggen. Anders is je deur tot deur reistijd gewoon ruk.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92048035
Maar het is een kwestie van wennen. Sowieso als je geen auto hebt dan weet je ook niet beter. Als je dag in dag uit de trein pakt dan raak je aan je reistijd gewend en gaat het ook veel sneller voorbij. Bovendien kan je lekker een krantje lezen en wat eten in de trein :P Maar goed het is vrij zinloos om in het BMW topic de trein goed te praten denk ik :)
Facts don't care about your feelings
pi_92048824
Ik heb ook weinig bezwaar tegen het OV.

Hell, ik zat 4 jaar lang voor m'n bijbaantje toch wel een uur of 15 in het OV, daar kwam nog de OV tijd per week bij voor m'n studie.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 18:51:15 #290
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_92049182
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 18:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar het is een kwestie van wennen. Sowieso als je geen auto hebt dan weet je ook niet beter. Als je dag in dag uit de trein pakt dan raak je aan je reistijd gewend en gaat het ook veel sneller voorbij. Bovendien kan je lekker een krantje lezen en wat eten in de trein :P Maar goed het is vrij zinloos om in het BMW topic de trein goed te praten denk ik :)
50 minuten in de ijzige kou staan zonder informatie te krijgen went niet.
Ik moet regelmatig met OV en ik vind 't gewoon ronduit kut. Als er geen vertraging is, dan mag je weer de coupé delen met luidruchtig plebs.

Auto O+
BMW O+
5-serie O+
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_92049682
50 minuten in de ijzige kou staan is een uitzondering, net als je koppeling die het begeeft bijvoorbeeld.
Facts don't care about your feelings
pi_92078314
Ben ik nou de enige die zegt dat BP kut benzine heeft met luchtbellen erin waardoor je auto veel minder kilometers rijdt vergeleken met gewone euro95 van de shell?

Met mijn E39 en E36 viel het me heel erg op. Ik heb een aantal keer 40 liter van de BP getankt en daarmee reed ik 380 km ongeveer en bij de shell haal ik 500 km

Met mijn E39 tankte ik iedere keer 25 liter zodat ik het verbruik in de gaten kon houden.
Bij de shell reed ik 250 km mee en bij bp zo n 200 en hooguit 220.
Dit test ik al sinds 1 jaar en onder verschillende weersomstandigheden merk ik gewoon dat er iets niet klopt aan de benzine van de BP. Zelfs hun ultimate98 is zo bagger.

Een keer moest ik een jerrycan vullen met benzine bij de bp en het viel me op dat er veel luchtbellen in zaten. Bij de shell kwam er gewoon een mooie straal uit van benzine.
Ik merk ook dat ze bij de shell meestal zo n glaasje hebben waarmee ze de benzine laten zien dat er geen luchtbellen in zitten vergeleken bij de bp waar ik dat nog nooit gezien heb.
  zondag 30 januari 2011 @ 22:48:08 #293
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_92105263
Nooit bij BP getankt dus ik zou het niet weten, maar ik vind het een vaag verhaal. 20% is nogal een verschil, daar zouden ze echt niet mee weg komen.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_92105622
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 22:48 schreef Mikkie het volgende:
Nooit bij BP getankt dus ik zou het niet weten, maar ik vind het een vaag verhaal. 20% is nogal een verschil, daar zouden ze echt niet mee weg komen.
Een vriend van me zei ooit dat de BP de beste benzine had. Ik ging dus daarna daar tanken en ik merkte echt dat ik vergeleken met de shell minder kilometers reed. Of er zitten anti-bp stoffen in de shell benzine :')
pi_92107524
Klinkt als gelul, als er luchtbellen in zouden zitten zouden die verdwijnen in je auto, als dat niet zo is zou je het merken met rijden. Maar dan zou je 50l tanken en er maar 40l je auto in komen, dat merk je snel genoeg. Klinkt als BS dit, maar als je denkt dat het zo is, tank dan gewoon ergens anders ;)
Facts don't care about your feelings
pi_92108748
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 23:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Klinkt als gelul, als er luchtbellen in zouden zitten zouden die verdwijnen in je auto, als dat niet zo is zou je het merken met rijden. Maar dan zou je 50l tanken en er maar 40l je auto in komen, dat merk je snel genoeg. Klinkt als BS dit, maar als je denkt dat het zo is, tank dan gewoon ergens anders ;)
Ja maar denk eens na :) Luchtbellen = minder liters. Je weet zelf ook van bmw's dat de benzinemeter ongeveer om de 5 liter de metertje zakt dus wanneer ik getankt heb zie ik geen verschil op de meter.

edit:

er staat ook meestal wanneer er zo n kijkglas is: "Aflevering zonder luchtbellen"
Wanneer je dat niet ziet dan kan je je afvragen of je werklijk de juiste liters krijgt

edit#2:
Hier tank ik vaak en vlak boven iedere vulpistool zie je zo n rechthoekig glaasje waarin je de benzine ziet die in je auto gaat:
http://maps.google.nl/map(...)cbp=12,61.53,,2,6.36

[ Bericht 12% gewijzigd door Gokhan03 op 31-01-2011 00:30:23 ]
pi_92113168
Is me eerlijk gezegd nooit opgevallen :P
Facts don't care about your feelings
pi_92115408
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Is me eerlijk gezegd nooit opgevallen :P
Let er maar een keer op wanneer je een jerrycan vult ;)
pi_92169302
Vraagje voor de 6 kenner (m.a.w. is Femme er? :))



Deze uitvoering is de facelift en bevat de optie "Professional Navigatie". (dit is officieel bevestigd via de optielijst). Echter, de iDrive knop is nog de oude, niet de knop die in alle folders staat alszijde iDrive van dit model:



Mis ik iets? :{
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  dinsdag 1 februari 2011 @ 13:21:12 #300
325757 HFdude
Lancia fan, BMW rijder...
pi_92169638
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 13:11 schreef Moody het volgende:
Vraagje voor de 6 kenner (m.a.w. is Femme er? :))

[ afbeelding ]

Deze uitvoering is de facelift en bevat de optie "Professional Navigatie". (dit is officieel bevestigd via de optielijst). Echter, de iDrive knop is nog de oude, niet de knop die in alle folders staat alszijde iDrive van dit model:

[ afbeelding ]

Mis ik iets? :{
proffesional i-drive heb je met zowel de oude als de nieuwe i-drive controller, op de 1e foto staat de oude (wel na facelift) op de 2e foto staat de nieuwe controller, welke volgens mij niet in de oude 6 terug te vinden is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')