Ook geen wonder dat je geen geld hebt voor een nieuwe computer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef ethiraseth het volgende:
Ik scoor alleen slechter dan de gemiddelde CU-persoon.
Inderdaad, absolute bedragen zeggen niet alles.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:58 schreef TomLievense het volgende:
[..]
De aanhang van de christelijke partijen geven veel geld aan kerk en collectes in de kerk. Verder valt me wel tegen dat PvdA'ers nauwelijks meer geld geven dan VVD'ers. Eigenlijk zou je het moeten uitdrukken in percentages van het inkomen, dat zou veel eerlijker zijn.
Zeker.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
Wat die giften betreft; dat mag geen verrassing heten neem ik aan. Gewetensvraag: hebben onze lieve FOK!kers in 2010 geld gedoneerd aan een goed doel?
Je wilt niet dat jouw donaties besteed worden aan iemand aan de andere kant van de wereld ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:27 schreef Picchia het volgende:
En het geld word niet besteed aan een of ander iemand aan de andere kant van de wereld. En ze maken geen gekke politieke statements.
Ik geef juist absoluut niet aan dit medische doelen als KIKA of de Hartstichting. We worden in Nederland al gemiddeld 78, dus geef ik het geld liever aan schoondrinkwater voor mensen in landen waar zij gemiddeld maar 42 worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:27 schreef Picchia het volgende:
Ik geef meestal aan medische doelen (en die gekkies van het Leger des Heils). Wie wil er nou niet hart en vaatziekten of wat dan ook bestrijden? Ze zijn niet transparant dus ik heb geen flauw idee of het nut heeft. Daarover hoef ik dus ook niet te klagen. En het geld word niet besteed aan een of ander iemand aan de andere kant van de wereld. En ze maken geen gekke politieke statements.
Het interesseert mij niet zoveel wat daar gebeurt. Ik zie ze een beetje als concurrenten denk ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je wilt niet dat jouw donaties besteed worden aan iemand aan de andere kant van de wereld ?
Waarom ?
vijandige gevoelens ook ?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Het interesseert mij niet zoveel wat daar gebeurt. Ik zie ze een beetje als concurrenten denk ik.
Nee, ik wens ze het beste. Ik vind ook dat wij op een eerlijke wijze met hen moeten omgaan. Maar ze zullen het wel op eigen kracht moeten doen.quote:
Elke twee maanden voeg ik 25 dollar aan mijn Kiva-budget toe en dat bedrag wordt dus steeds groter aangezien ik het geleende geld telkens weer netjes (meestal) terugkrijg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
Wat die giften betreft; dat mag geen verrassing heten neem ik aan. Gewetensvraag: hebben onze lieve FOK!kers in 2010 geld gedoneerd aan een goed doel?
Ja:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
Je bent een rund als je bij Ikea slagen kunt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:14 schreef fokthesystem het volgende:
Voor het geval dat :
http://kassa.vara.nl/actu(...)lt-rund-glazen-terug
mocht je recent daar glazen meegenomen hebben....
Ja dat is me zeker een stunt!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef betyar het volgende:
Je bent een rund als je bij Ikea slagen kunt.
Ik heb geen energiequote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ja dat is me zeker een stunt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |