Iets wat ik niet ga missenquote:
Dan zit ik nu toch weer aan White Wednesdayquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Wet Wednesday
Dan verzin je er maar een kleur bij
quote:
Op zich ook niet verkeerd eigenlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan zit ik nu toch weer aan White Wednesday
Groen? De kleur van Ierland?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef vencodark het volgende:
Bij Sunday, bloody Sunday, weet ik ook nog wel een kleur.
En dankzij Black Sabbath heeft zaterdag ook meteen een kleur.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef vencodark het volgende:
Bij Sunday, bloody Sunday, weet ik ook nog wel een kleur.
Die komen vanzelf nog wel hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee krijg hier geen MI bij.
Hoogstens door het rode neusje een beeld van iemand met teveel drank op.
Maar dat kan mijn maag wel hebben
Maar dat is geen nummer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alliteratie is toch niet noodzakelijk?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope. Wel leuk, niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alliteratie is toch niet noodzakelijk?
Daar begon het allemaal mee, spuit 11je.quote:
Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die komen vanzelf nog wel hier
Geld ansich heeft me nog nooit geboeid, kan iedereen die mij privé kent beamen, mooie spullen welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is ook elke dag anders bij jou he
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar begon het allemaal mee, spuit 11je.
I don't know.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Waar denk je waar deze discussie vandaan is gekomen
De discussie begon ongeveer 3 posts voor je binnenkwam.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
I don't know.
Ik dacht nog, zal ik het vragen...maar toen bedacht ik me dat het mij niet interesseerde.
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geld ansich heeft me nog nooit geboeid, kan iedereen die mij privé kent beamen, mooie spullen welmaar aangezien ik die nu allemaal weg ga doen
Are you crazy....zeg je nu sorry tegen krea over je eigen post?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Sorry Krea, ik moet echt even...
Word ik net gebeld door jeugdzorg, de praatgroep waar kleine man heen zou gaan heeft te weinig aanmeldingen, geen idee hoe lang het gaat duren voor het min. aantal kids is behaald..
Gelukkig was zij het met mij eens dat ondertussen niks doen geen optie is, dus nu heeft zij weer contact gehad met de mensen waar ik de allereerste intake heb gehad, om individuele hulp te regelen. En ja, dit kan ook weer maanden duren, daar had zij geheel geen zicht op.
* missbehavin wordt er een beetje moe van
Het is een draak van een nummer, maar hell, het is een woensdagnummer met kleur!quote:
Teruglezen vond ik ook al de moeite niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
De discussie begon ongeveer 3 posts voor je binnenkwam.
En daar gaat het om!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een draak van een nummer, maar hell, het is een woensdagnummer met kleur!
Ik dek mezelf vast in, voor ik de toorn van krea weer over me heen krijgquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Are you crazy....zeg je nu sorry tegen krea over je eigen post?
ik zou god bedanken!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Shit, vergeten te googlen gisterenavond
Die onzin doe ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Teruglezen vond ik ook al de moeite niet.
Mijn emigratie plannen gemist?quote:
Je geeft em nu echt teveel kredietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dek mezelf vast in, voor ik de toorn van krea weer over me heen krijg
Ja, stel je voor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dek mezelf vast in, voor ik de toorn van krea weer over me heen krijg
Een goed begin is het halve werk. In OUD posten is de andere helft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef vencodark het volgende:
....zeg je nu sorry tegen krea over je eigen post?
Ik ken het ook niet, het is iets Zwols en omdat ik daar geboren ben noemde mijn ma me wel eens zo als kind.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
die ken ik niet, en na de wafels kijk ik wel uit voor ik ga googlen!
Ik ben een gevoelig meisjequote:
Je hebt nogal wat overwicht op haar dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk. In OUD posten is de andere helft.
Ja want waarschijnlijk moet daar alles weer opnieuw behandelt en bekeken worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Sorry Krea, ik moet echt even...
Word ik net gebeld door jeugdzorg, de praatgroep waar kleine man heen zou gaan heeft te weinig aanmeldingen, geen idee hoe lang het gaat duren voor het min. aantal kids is behaald..
Gelukkig was zij het met mij eens dat ondertussen niks doen geen optie is, dus nu heeft zij weer contact gehad met de mensen waar ik de allereerste intake heb gehad, om individuele hulp te regelen. En ja, dit kan ook weer maanden duren, daar had zij geheel geen zicht op.
* missbehavin wordt er een beetje moe van
Overgewicht ja, na dat stoppen met roken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat overwicht op haar dan.
Ik dacht dat het iets met stbabs te maken had.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ken het ook niet, het is iets Zwols en omdat ik daar geboren ben noemde mijn ma me wel eens zo als kind.Volgens mij zin het koekjes.
Op wie niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat overwicht op haar dan.
Gestopt met stoppen. Voornemen 2011.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
Overgewicht ja, na dat stoppen met roken.
Slap hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gestopt met stoppen. Voornemen 2011.
Paar feestjes met veel drank gehad. Dan zijn je grenzen wat vervaagd. Maar goed, ik was al bang dat ik niet meer menselijk was.quote:
Misschien moet ik er een apart topic voor gaan maken waarnaar ik kan verwijzenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets met stbabs te maken had.
Hopelijk ben je nu wat gerustgesteld.quote:Zwollenaren worden ook wel Blauwvingers genoemd. In de Middeleeuwen bestond er een flinke rivaliteit tussen de steden Zwolle en Kampen. Men maakte elkaar het leven zo moeilijk mogelijk: Zwollenaren werden beroofd, het vee van de Kampenaren werd gestolen.
De Zwollenaren hadden een bijnaam voor de Kampenaren: Kampersteuren. De scheldnaam voor de Zwollenaren was 'blauwvinger' daar zij meineed gepleegd hadden ten opzichte van de Hertog van Gelre.
Een andere verklaring kwam later, toen Zwolle ten tijde van een wapenstilstand het klokkenspel uit de verbrande toren te koop aanbood aan Kampen. De Kampenaren zouden hiermee akkoord gaan, mits zij mochten bepalen hoe het bedrag werd betaald. Op een dag kwam er een wagen vol met geld: allemaal vierduitstukken en de Zwollenaren kregen blauwe vingers van het tellen van de koperen munten. Blauwvingers werd daarom de bijnaam voor de Zwollenaren.
Tegenwoordig beschouwen de Zwollenaren de naam als een geuzennaam. Ieder jaar worden er zogenaamde Blauwvingerdagen georganiseerd. Op deze dagen is er markt en zijn er allerlei activiteiten.
Maar ik ben al heel blij dat die vrouw bij jeugdzorg het serieus neemt en zelf al contact had opgenomen met die andere instantie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja want waarschijnlijk moet daar alles weer opnieuw behandelt en bekeken worden.
Heerlijk toch he, al die bureaucratie.
Kan me je frustratie heel goed voorstellen
Ik vind je echt een sukkel dat je na zo lang gestopt te zijn weer begint Krea.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Paar feestjes met veel drank gehad. Dan zijn je grenzen wat vervaagd. Maar goed, ik was al bang dat ik niet meer menselijk was.
Sowieso, hoelang loop je nu rond met dit idee? Een week?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien moet ik er een apart topic voor gaan maken waarnaar ik kan verwijzen
maar even heel kort, ik ben per direct met al mijn werkzaamheden gestopt, ga per 1 maart tijdelijk bij mijn ouders wonen. Ondertussen ga ik al mijn spullen verkopen/wegdoen en op zoek naar een baan in het buitenland.
Hopen dan dat het toch nog een beetje snel gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben al heel blij dat die vrouw bij jeugdzorg het serieus neemt en zelf al contact had opgenomen met die andere instantie.
Thx.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind je echt een sukkel dat je na zo lang gestopt te zijn weer begint Krea.
Ik bedoelde het idd niet onaardig. Het is gewoon zo jammer.quote:
Het is ook gewoon laf, dat jij t blijkbaar niet aan kan om te stoppen, is slap.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg taco-hoest ofzo, slap aftreksel van een slappe piemel.
Projectie is iets mooisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg taco-hoest ofzo, slap aftreksel van een slappe piemel.
Vind het wel lef hebben van je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar even heel kort, ik ben per direct met al mijn werkzaamheden gestopt, ga per 1 maart tijdelijk bij mijn ouders wonen. Ondertussen ga ik al mijn spullen verkopen/wegdoen en op zoek naar een baan in het buitenland.
Och, hij heeft iig een goeie poging gedaan om eeuwig te stoppen. Dat is niet slap.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind je echt een sukkel dat je na zo lang gestopt te zijn weer begint Krea.
Anders is de kans te groot om toch te blijven hangen. De vorige keer dat ik ging had ik maar 3 weken om alles te regelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het wel lef hebben van je.
Gewoon alles al opzeggen voordat je uberhaupt enige zekerheid hebt voor een baan daar.
Ho, ik was niet degene die de term 'slap' bezigde. Ik zal de laatste zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, hij heeft iig een goeie poging gedaan om eeuwig te stoppen. Dat is niet slap.
Well, excuuuuuuuse me.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ho, ik was niet degene die de term 'slap' bezigde. Ik zal de laatste zijn.
Zo, wat een stapquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo, wat een stapDapper hoor
Maar dan ga je dus weg![]()
Kom krea, we gaan een peukje rokenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
...als je een keer een foutje toegeeft, komen ook echt álle teringnerds die normaal gesproken niets durven te zeggen en de kwaliteit om eens een goede post te maken ontberen uit hun nerdschelpjes gekropen om te zeggen hoe slap het is hè.
Sorry dat ik niet perfect ben.
Knap dat hij er 1 in zijn maat vond. Doorzettingsvermogen ontbreekt het dan niet aan. Je moet namelijk ook wel echt veel en vaak eten om zo'n gewicht te krijgen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
Bij mijn kind is te dik was laatst zo'n knulletje met een trui waarop stond "Nobody is perfect. I am Nobody "
Nou vraag ik je, als je 12 bent en 140 kilo weegt bij een lengte van 1.40, dan ben je gewoon blind als je zo'n trui nog aan durft te trekken.
Niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
...als je een keer een foutje toegeeft, komen ook echt álle teringnerds die normaal gesproken niets durven te zeggen en de kwaliteit om eens een goede post te maken ontberen uit hun nerdschelpjes gekropen om te zeggen hoe slap het is hè.
Sorry dat ik niet perfect ben.
Afzichtelijk programma trouwens. Gestoorde ouders.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
Bij mijn kind is te dik was laatst zo'n knulletje met een trui waarop stond "Nobody is perfect. I am Nobody "
Nou vraag ik je, als je 12 bent en 140 kilo weegt bij een lengte van 1.40, dan ben je gewoon blind als je zo'n trui nog aan durft te trekken.
Doet me een beetje hier aan denkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afzichtelijk programma trouwens. Gestoorde ouders.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zal een grote teleurstelling voor velen zijn.
Yup. Welke soort bosmongolen gooien hun kind op deze manier onder de aandacht? Los het zelf op, zonder camera op je snoet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja, ik zapte er van de week 's middags langs, echt vreselijke mensen, zo dom ook.
Dit dus inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Welke soort bosmongolen gooien hun kind op deze manier onder de aandacht? Los het zelf op, zonder camera op je snoet.
Geeft niets. Je leert er wel mee leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het regent.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef missbehavin het volgende:
Kom krea, we gaan een peukje roken
Bosmongolen die de zelf oplossen fase allang voorbij zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Welke soort bosmongolen gooien hun kind op deze manier onder de aandacht? Los het zelf op, zonder camera op je snoet.
Sorry. En sorry dat het tussen ons nooit wat kan worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
De enige persoon in dit topic waar ik tegen op keek...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Geeft niets. Je leert er wel mee leven.
Haar borsten lijken uit te wijken naar rechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...haar borsten lijken vooral erg fors te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef vencodark het volgende:
Haar borsten lijken uit te wijken naar rechts.
Allang voorbij? Het was niet opgevallen dat het kind nogal flink wordt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bosmongolen die de zelf oplossen fase allang voorbij zijn.
[..]
Mmmm WhiskySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar wij zijn toch bikkels?quote:
Dat ook, maar ook dat wat ik zei.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
...haar borsten lijken vooral erg fors te zijn.
Bij mij hoef je ook niet onderop per se hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De enige persoon in dit topic waar ik tegen op keek...
[..]
Shit voor SamzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond t eng worden, ik wordt schichtig van elke rode jas die ik ziequote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik huil mezelf elke nacht in slaapquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry. En sorry dat het tussen ons nooit wat kan worden.
Je bent de taal al aan het verlerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit voor Samzz
[..]
Ik vond t eng worden, ik wordt schichtig van elke rode jas die ik zie
Daarom vind ik het geweldig om te kijken. Lekker luie dikkerds afzeiken die hun kinderen opvoeden om nog luiere dikkerds te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afzichtelijk programma trouwens. Gestoorde ouders.
Jeetje, jij bent ook niet dominant zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij hoef je ook niet onderop per se hoor.
Tja, is voor mij meer de reden niet te kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom vind ik het geweldig om te kijken. Lekker luie dikkerds afzeiken die hun kinderen opvoeden om nog luiere dikkerds te zijn.
Ik ga/ben steeds meer in het Engels aan het doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent de taal al aan het verleren
Nee, vooral lui, op mijn rug liggen is ook primaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent ook niet dominant zeg
Ik denk dat ik ooit iets heul naars heb meegemaakt dat ik volledig heb verdrongen. Ik overweeg hypnose...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef Kreator het volgende:
Maar vertel eens, Spirit. Waar komt die mannen-angst bij jou eigenlijk vandaan?
Zo jammer he dit... zo jammer...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, vooral lui, op mijn rug liggen is ook prima.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
bikkels..
Maar goed, dan houden we het wel bij roken, want ik ben momenteel niet aan de pil.
Ik kijk dat liever dan Boer zoekt vrouw bijvoorbeeld. Of wie is de mol.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, is voor mij meer de reden niet te kijken.
Misschien wordt ze net als MLI wel lesbisch op den duur. Of is die alweer hetero?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef Kreator het volgende:
Maar vertel eens, Spirit. Waar komt die mannen-angst bij jou eigenlijk vandaan?
I do not aim to please dearquote:
Wie is MLI?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien wordt ze net als MLI wel lesbisch op den duur. Of is die alweer hetero?
Ja, dat idee hadden we al lichtjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik ben gek op mannen die aimen om te pleasen
Dat is elke dag weer een verrassing.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien wordt ze net als MLI wel lesbisch op den duur. Of is die alweer hetero?
Verrassend. Ik ben echt zooooooooooooo benieuwd naar de man die aan jou voldoet. Gewoon, om eens met eigen ogen te zien hoe iemand zonder ruggengraat toch voor je kan rennen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Van die gasten die je alleen maar naar de mond praten? Leuk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie een goed bedrijfsplan voor me. Rent-A-Kid.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:21 schreef rival het volgende:
Mijn maatje woont al een tijdje samen... zijn vriendin begon al lichtelijk te zeuren over kinderen...
Nu hebben ze het afgelopen weekend de 3 kinderen van haar nicht over de vloer gehad. die zijn blijven slapen en ze zijn een dagje met ze weggeweest...
Hij is van het gezeur af
*wijst op undersig*quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat idee hadden we al lichtjes.
* HeatWave wijst op reactie van Spirit82quote:
Dat heb je toch al zo'n TV programma voor? Kind te leen, ofso?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie een goed bedrijfsplan voor me. Rent-A-Kid.
Woont u samen en heeft uw vriendin last van een opkomende kinderwens? Doet u 's nachts geen oog dicht door de rammelende eierstokken? Bel dan Rent-A-Kid voor het te laat is! Huur een weekend lang een aantal kinderen naar keuze, en wij garanderen u dat de kinderwens voorlopig de koelkast in gaat!
(dit alles ingesproken door die vent van Postal Gold natuurlijk)
Tsk. Alsof wij niet onmeunig makkelijk door je oppervlakkige posts heenprikken en je echte persoonlijkheid zien...quote:
Als je mensen heel vaak op die ondertitel/sig moet wijzen, ben je misschien gewoon niet duidelijk genoeg.quote:
Baby te Huur bedoel je denk ik. Van BNN. Maar dat was met hele jonge stelletjes.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb je toch al zo'n TV programma voor? Kind te leen, ofso?
Ach kom op nou toch zeg... Even serieus tussendoor, maar op mannen die geen tegengas durven te geven ben ik in no time uitgekeken. Als ik dat had gewild was ik nu geen vrijgezel meer geweest...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verrassend. Ik ben echt zooooooooooooo benieuwd naar de man die aan jou voldoet. Gewoon, om eens met eigen ogen te zien hoe iemand zonder ruggengraat toch voor je kan rennen.
Baby te huur.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
Dat heb je toch al zo'n TV programma voor? Kind te leen, ofso?
Oh, ze is glashelder en doorzichtig hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je mensen heel vaak op die ondertitel/sig moet wijzen, ben je misschien gewoon niet duidelijk genoeg.
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je mensen heel vaak op die ondertitel/sig moet wijzen, ben je misschien gewoon niet duidelijk genoeg.
Weet nog wel dat er 1 stel was waarvan je vantevoren dacht dat die gozer er niks van zou bakken, een beetje zo'n sjappie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Baby te huur.
Alleen is dat voor meisjes van 16 die in een diepe, betekenisvolle relatie zitten en denkenweten dat ze daar ook echt aan toe te zijn.
Oh, goed plan. Mooi bijbaantje voor kleine manquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie een goed bedrijfsplan voor me. Rent-A-Kid.
Woont u samen en heeft uw vriendin last van een opkomende kinderwens? Doet u 's nachts geen oog dicht door de rammelende eierstokken? Bel dan Rent-A-Kid voor het te laat is! Huur een weekend lang een aantal kinderen naar keuze, en wij garanderen u dat de kinderwens voorlopig de koelkast in gaat!
(dit alles ingesproken door die vent van Postal Gold natuurlijk)
Dit was meer een tip voor haarzelf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ze is glashelder en doorzichtig hoor.
You see right trough mequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ze is glashelder en doorzichtig hoor.
Die gaten lopen toch niet helemaal door bij jou?quote:
Ga je nou je kind verhuren?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, goed plan. Mooi bijbaantje voor kleine man
Zeg, na 10 jaar is het wel eens tijd dat hij een steentje bijdraagtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nou je kind verhuren?
Volgens mij is dat meestal niet wat bedoeld word met een bijbaantje zoeken
Zou er al eens iemand door de ballotagecommissie zijn gekomen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Die gaten lopen toch niet helemaal door bij jou?.
Ik mag toch hopen van niet zeg?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik kan je wel aan wat thc helpen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Give me some TLC.. zit hier aan het eind vd wereld! ENGGGGGGGGG
Vooral dat verplicht gezamelijk lunchen, daar heb ik dus eigenlijk echt de tyfus aan.quote:Gezamenlijk lunchen, een actieve personeelsvereniging en een vrijdagmiddagborrel in onze eigen bar.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar dit kan ik me ook nog wel herinneren jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
Weet nog wel dat er 1 stel was waarvan je vantevoren dacht dat die gozer er niks van zou bakken, een beetje zo'n sjappie.
Uiteindelijk sjouwde hij de hele dag met dat kind rond en zijn vriendin werd pissig dat ze te weinig aandacht kreeg daardoor.
Je krijgt toch al een hoop liefde van hemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, na 10 jaar is het wel eens tijd dat hij een steentje bijdraagt
Soms zijn er van die details die je gewoon niet wil weten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil het ook niet wetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms zijn er van die details die je gewoon niet wil weten.
Liefde betaalt de rekeningen nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt toch al een hoop liefde van hem
Dan had je het vast wel in de gaten.quote:
Dat verplicht staat er dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
In een vacature, onder het kopje "arbeidsvoorwaarden en wat wij jou te bieden hebben":
Vooral dat verplicht gezamelijk lunchen, daar heb ik dus eigenlijk echt de tyfus aan.
HAHA! In de gaten...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had je het vast wel in de gaten.
Zo groot issie volgens mij niet heur...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom, er is genoeg voor iedereen!
Hey, ieder zijn fetisjquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms zijn er van die details die je gewoon niet wil weten.
Nee, maar als het al zo in de vacature staat hechten ze daar dus waarde aan en zit de kans er dus dik in dat je je er lastig onderuit lult.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat verplicht staat er dan weer niet.
Koud en zakelijk hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Liefde betaalt de rekeningen niet
Ik heb het vermoeden dat we langs elkaar heen sprekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo groot issie volgens mij niet heur...
Wij toch zeker niet?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat we langs elkaar heen spreken
lezen, niet zelf invullenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Peu hou eens op met je duistere praktijken. Ik ga niet naar rare, enge single ouders dating sites
gedrocht?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Het regent heel hard, ik heb over twee uur tentamen (IK WEET WAAR!!) En straks wordt 't gedrocht gebracht
De Touran gaat, de Yeti komt. Bruin kleurt heel lelijk bij ons huisquote:
Heb je wel naar me gezwaaid dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Net als dat ik vanmorgen weer langs je reed
Wat had je pa in vredesnaam gerookt/gesnoven/gespoten toen ie die kleur koos?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Touran gaat, de Yeti komt. Bruin kleurt heel lelijk bij ons huis
bevalt de kleur niet? breng hem langs ik kan je helpen. heb er ervaring meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gecondoleerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Back to the 70's revival? De bijpassende oranje koffiebussen van Brabantia zijn ook al reeds besteld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat had je pa in vredesnaam gerookt/gesnoven/gespoten toen ie die kleur koos?
Ik had een ander huis gekochtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gecondoleerden auto bij het huis kleuren?
Weet ik veelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat had je pa in vredesnaam gerookt/gesnoven/gespoten toen ie die kleur koos?
Sorry, was te druk met boze handgebaren naar de kapitein die mij een openstaande brug bezorgdequote:
Ja. Zwart of grijs of zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gecondoleerden auto bij het huis kleuren?
Die met die bruin/oranje bloemen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Back to the 70's revival? De bijpassende oranje koffiebussen van Brabantia zijn ook al reeds besteld.
Ik vind je eng!quote:
Liever een octavia sedan dan zo'n yeti apperoat inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veelPa heeft een rare smaak. Hij wil bijv. geen sedan
Die mening wordt door meer mensen gedeeldquote:
Je kiest een kleur die bij de auto past en je zelf mooi vind, daarbij hou ik geen rekening welke kleur mn huis is, zéker niet nu ik in een gele flat woonquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mening wordt door meer mensen gedeeld
Pa niet. Hij wil een sportieve auto, dus koos ie een Yetiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Liever een octavia sedan dan zo'n yeti apperoat inderdaad
Het is ook maar gekheid, kom opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kiest een kleur die bij de auto past en je zelf mooi vind, daarbij hou ik geen rekening welke kleur mn huis is, zéker niet nu ik in een gele flat woon
Limburg.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
Peu, naar welk land wil je trouwens? of voldoet "buitenland"?
Dus in je eigen woonplaats gaat het niet op?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die fanclub wordt ook wel aangeduid met 'Nederland'
We hebben het hier over de skoda yeti toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pa niet. Hij wil een sportieve auto, dus koos ie een Yeti
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor regio's, maar niet een specifiek land.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
Peu, naar welk land wil je trouwens? of voldoet "buitenland"?
vandaar die smiley, gok ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
We hebben het hier over de skoda yeti toch?
Kan aan mij liggen maar kan er niks sportiefs aan ontdekken
Wij hebben ons na '45 ook aangesloten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
Dus in je eigen woonplaats gaat het niet op?.
zuid europa, zuid amerika?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb een voorkeur voor regio's, maar niet een specifiek land.
Oh, dan heb ik de interne memo gemistquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben ons na '45 ook aangesloten.
Hij hangt rond de 50?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
In onze harten zijn we nog steeds Reserve-Duitslandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus in je eigen woonplaats gaat het niet op?.
Warmtequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
zuid europa, zuid amerika?
iig iets waar het warm is zeker?
Idd, een afvallige provinciequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
In onze harten zijn we nog steeds Reserve-Duitsland
En in Scandinavië is het koud. Wat zal het worden?quote:
Als Bimmer rijder moet je Limburg toch wel snappen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor een plek waar je de taal makkelijk kan leren
Herkenbaar. Die van mij mocht van zichzelf een nieuwe auto van de zaak uitzoeken. De vorige had ie al 6,5 jaar en stond op 370.000km. Heeft ie ff een praktisch full option Q5 uit duitsland gehaald, van zomer 2010quote:
Toch liever die kou dan de kou hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En in Scandinavië is het koud. Wat zal het worden?
Wat is precies het equivalent van een steen om onder te wonen, qua internetlingo?quote:
In deze tijden van crisis moet je weten wie je vrienden zijnquote:
Achja, nieuwe generatie hequote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Als Bimmer rijder moet je Limburg toch wel snappen?
Goede vraag, geen idee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Wat is precies het equivalent van een steen om onder te wonen, qua internetlingo?.
Dat. En ik snap niet zo goed waarom je een nieuwe auto uit Duitsland haalt, dat is geloof ik niks goedkoper...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dat vind ik echt zo'n net-niet auto. Net als een x3.
"je hebt zeker een paar jaar in OUD gepost?"quote:
1998 belde, ze willen hun plaatje terug.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Wat is precies het equivalent van een steen om onder te wonen, qua internetlingo?.
Klopt, alleen heeft pa dus de uitvoering met led-verlichting rondom en echt allerlei onzingadgets zoals een verwarmde én gekoelde bekerhouder en stoelverwarming op de fucking achterbank terwijl hij er 99,9% van de tijd alleen in zit. En vooral van buiten oogt ie een stuk minder lomp en een stuk moderner dan een Q7. Bovendien is het een auto van de zaak, en een Q7 wordt nogal eens als opzichtige patserbak ervaren, dus dan maar wat minder. Neuh, ik zou er prima aan kunnen wennen, zo'n Q5quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ex-demo, net een half jaar oud en 7000km op de teller. Reken maar dat dat goedkoper is dan een hagelnieuwequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat. En ik snap niet zo goed waarom je een nieuwe auto uit Duitsland haalt, dat is geloof ik niks goedkoper...
Het is tijd voor wat nieuwsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
1998 belde, ze willen hun plaatje terug.
..als ik hem gratis kreeg, zei ik ook geen nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Bartholomeus het volgende:
Klopt, alleen heeft pa dus de uitvoering met led-verlichting rondom en echt allerlei onzingadgets zoals een verwarmde én gekoelde bekerhouder en stoelverwarming op de fucking achterbank terwijl hij er 99,9% van de tijd alleen in zit. En vooral van buiten oogt ie een stuk minder lomp en een stuk moderner dan een Q7. Bovendien is het een auto van de zaak, en een Q7 wordt nogal eens als opzichtige patserbak ervaren, dus dan maar wat minder. Neuh, ik zou er prima aan kunnen wennen, zo'n Q5
Wat weet ik er nou van... ik ben daar 1 keer geweestquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:55 schreef PeuRac het volgende:
Als Bimmer rijder moet je Limburg toch wel snappen?
Zelfs dan is mij verteld dat 't niks uit maakt. Maar goed, blijkbaar dus welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ex-demo, net een half jaar oud en 7000km op de teller. Reken maar dat dat goedkoper is dan een hagelnieuwe
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Wat weet ik er nou van... ik ben daar 1 keer geweest
iets met traag door het kabeltje van de modem komen of iets in die richting?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"je hebt zeker een paar jaar in OUD gepost?".
Ik sta open voor suggesties.
"Post jij nog met 14k4 ofzo?!"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:04 schreef rival het volgende:
iets met traag door het kabeltje van de modem komen of iets in die richting?
vreemde stomme uitvinding....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt, alleen heeft pa dus de uitvoering met led-verlichting rondom
Ik ben er ooit een keertje een patatje gaan halenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kom er minimaal 2x/jaar met 2 verschillende Alfa clubs
nieuwe wissers halen, in de aanbieding bij de lidlquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
Oeh, ik kom er net achter dat ik een hekel heb aan ruitenwissers die niet netjes het oppervlak watervrij wissen
In het buitenland hebben ze toch friet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben er ooit een keertje een patatje gaan halen
lekkerquote:
Vind die ledjes sowieso maar suf eigenlijk, het lijken wel rijdende kerstbomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef rival het volgende:
vreemde stomme uitvinding....
Maar, audi doet dat dan wel beter dan mercedes... toegegeven.....
en dan heb ik het over de voorkant... vind ledjes in de achterlichten wel mooi.
Ik haal altijd Boschquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
nieuwe wissers halen, in de aanbieding bij de lidl
Ik heb lasagne vanavondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
lekker![]()
vandaag eten we hier of patat of chinees, weten alleen nog net wat...en ma gaat niet koken en ik en de keuken=geen goede combi
Niet alleen in het buitenland hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze toch friet?
Who cares hoe het eruit ziet. Als het maar werkt. Erger zijn mensen die hun licht niet aanhebben.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
Vind die ledjes sowieso maar suf eigenlijk, het lijken wel rijdende kerstbomen.
Dat mag Connexxion lekker zelf doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
nieuwe wissers halen, in de aanbieding bij de lidl
ik bestel het hoe het hoort, patat dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
In het buitenland hebben ze toch friet?
Jawel, want ten eerste betaal je bij aanschaf niet de nieuwprijs en ten tweede krijg je voor het half jaar dat ie oud is wat korting op de BPM. Onder aan de streep scheelt dat op een dergelijke auto zomaar ¤20.000 tussen de nieuwprijs incl BPM hier en wat we nu voor het ding betaald hebben in totaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zelfs dan is mij verteld dat 't niks uit maakt. Maar goed, blijkbaar dus wel
Ik zou eerder voor een Q7 zijn gegaan.
Ik vind ze bij de Audi nog wel wat hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar audi heeft er tenminste nog iets van geprobeerd te maken.. bij mercedes ging het:" Hey Audi heeft ledjes... kom we plakken ook een led stripje in de voorbumperquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:57 schreef Kreator het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
Ik vind ze bij de Audi nog wel wat hebben eigenlijk.
Ja, bij Mercedes ziet het er helemaal niet uit. Maar bij Audi vind ik het ook niet mooi.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef rival het volgende:
Maar audi heeft er tenminste nog iets van geprobeerd te maken.. bij mercedes ging het:" Hey Audi heeft ledjes... kom we plakken ook een led stripje in de voorbumper
Heb je dan echt helemaal geen gevoel? Er zijn hier mensen aan de lijn ja!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef rival het volgende:
en een broodje frikandel met mayo
of mexicano met sate
iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Maar audi heeft er tenminste nog iets van geprobeerd te maken.. bij mercedes ging het:" Hey Audi heeft ledjes... kom we plakken ook een led stripje in de voorbumper
Ik heb echt al minstens tien jaar geen frikadel meer opquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:12 schreef rival het volgende:
[..]
en een broodje frikandel met mayo
of mexicano met sate
Ik vreet niks en kom aan, fuck it, ga weer eten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je dan echt helemaal geen gevoel? Er zijn hier mensen aan de lijn ja!![]()
ik vorige week nogquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb echt al minstens tien jaar geen frikadel meer op
Die lui met aftermarket dagrijverlichting dan. Zie je weer ergens zo'n petje in z'n afgetrapte gepimpte golf 3/4 met zo'n ledstripje op de plaats waar de mistlamp hoortquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd![]()
Overigens hebben wel meer merken daar last van
het is leuker om aan te komen door te eten, dan aan te komen zonder eten..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet niks en kom aan, fuck it, ga weer eten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vreet niks en kom aan, fuck it, ga weer eten.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb nog nooit zovaak dingen meegebracht vanuit de kantinequote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je dan echt helemaal geen gevoel? Er zijn hier mensen aan de lijn ja!![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom maar snel hier, gooi ik er wel een paar in t vet voor je
dan hoef ik je niet meer gek te maken, je bent het alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Af en toe kan geen kwaad hoorquote:
Todo bien aqui?quote:
Ik ga zo yoghurt eten. Want ik besef net dat ik ben vergeten het brood uit de vriezer te halen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af en toe kan geen kwaad hoorIk ga zo rookworst eten op mn brood
Heerlijk. Zo nog ff filmpje van gisteren afkijken; El Orfanato, ken je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |