Iets wat ik niet ga missenquote:
Dan zit ik nu toch weer aan White Wednesdayquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:44 schreef STING het volgende:
[..]
Wet Wednesday
Dan verzin je er maar een kleur bij
quote:
Op zich ook niet verkeerd eigenlijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan zit ik nu toch weer aan White Wednesday
Groen? De kleur van Ierland?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef vencodark het volgende:
Bij Sunday, bloody Sunday, weet ik ook nog wel een kleur.
En dankzij Black Sabbath heeft zaterdag ook meteen een kleur.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef vencodark het volgende:
Bij Sunday, bloody Sunday, weet ik ook nog wel een kleur.
Die komen vanzelf nog wel hierquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee krijg hier geen MI bij.
Hoogstens door het rode neusje een beeld van iemand met teveel drank op.
Maar dat kan mijn maag wel hebben
Maar dat is geen nummer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alliteratie is toch niet noodzakelijk?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope. Wel leuk, niet noodzakelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alliteratie is toch niet noodzakelijk?
Daar begon het allemaal mee, spuit 11je.quote:
Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die komen vanzelf nog wel hier
Geld ansich heeft me nog nooit geboeid, kan iedereen die mij privé kent beamen, mooie spullen welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is ook elke dag anders bij jou he
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daar begon het allemaal mee, spuit 11je.
I don't know.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:49 schreef STING het volgende:
[..]
Waar denk je waar deze discussie vandaan is gekomen
De discussie begon ongeveer 3 posts voor je binnenkwam.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
[..]
I don't know.
Ik dacht nog, zal ik het vragen...maar toen bedacht ik me dat het mij niet interesseerde.
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geld ansich heeft me nog nooit geboeid, kan iedereen die mij privé kent beamen, mooie spullen welmaar aangezien ik die nu allemaal weg ga doen
Are you crazy....zeg je nu sorry tegen krea over je eigen post?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Sorry Krea, ik moet echt even...
Word ik net gebeld door jeugdzorg, de praatgroep waar kleine man heen zou gaan heeft te weinig aanmeldingen, geen idee hoe lang het gaat duren voor het min. aantal kids is behaald..
Gelukkig was zij het met mij eens dat ondertussen niks doen geen optie is, dus nu heeft zij weer contact gehad met de mensen waar ik de allereerste intake heb gehad, om individuele hulp te regelen. En ja, dit kan ook weer maanden duren, daar had zij geheel geen zicht op.
* missbehavin wordt er een beetje moe van
Het is een draak van een nummer, maar hell, het is een woensdagnummer met kleur!quote:
Teruglezen vond ik ook al de moeite niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
De discussie begon ongeveer 3 posts voor je binnenkwam.
En daar gaat het om!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is een draak van een nummer, maar hell, het is een woensdagnummer met kleur!
Ik dek mezelf vast in, voor ik de toorn van krea weer over me heen krijgquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Are you crazy....zeg je nu sorry tegen krea over je eigen post?
ik zou god bedanken!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef STING het volgende:
[..]
Shit, vergeten te googlen gisterenavond
Die onzin doe ik ook niet aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Teruglezen vond ik ook al de moeite niet.
Mijn emigratie plannen gemist?quote:
Je geeft em nu echt teveel kredietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dek mezelf vast in, voor ik de toorn van krea weer over me heen krijg
Ja, stel je voor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik dek mezelf vast in, voor ik de toorn van krea weer over me heen krijg
Een goed begin is het halve werk. In OUD posten is de andere helft.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:52 schreef vencodark het volgende:
....zeg je nu sorry tegen krea over je eigen post?
Ik ken het ook niet, het is iets Zwols en omdat ik daar geboren ben noemde mijn ma me wel eens zo als kind.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
die ken ik niet, en na de wafels kijk ik wel uit voor ik ga googlen!
Ik ben een gevoelig meisjequote:
Je hebt nogal wat overwicht op haar dan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een goed begin is het halve werk. In OUD posten is de andere helft.
Ja want waarschijnlijk moet daar alles weer opnieuw behandelt en bekeken worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
Sorry Krea, ik moet echt even...
Word ik net gebeld door jeugdzorg, de praatgroep waar kleine man heen zou gaan heeft te weinig aanmeldingen, geen idee hoe lang het gaat duren voor het min. aantal kids is behaald..
Gelukkig was zij het met mij eens dat ondertussen niks doen geen optie is, dus nu heeft zij weer contact gehad met de mensen waar ik de allereerste intake heb gehad, om individuele hulp te regelen. En ja, dit kan ook weer maanden duren, daar had zij geheel geen zicht op.
* missbehavin wordt er een beetje moe van
Overgewicht ja, na dat stoppen met roken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat overwicht op haar dan.
Ik dacht dat het iets met stbabs te maken had.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ken het ook niet, het is iets Zwols en omdat ik daar geboren ben noemde mijn ma me wel eens zo als kind.Volgens mij zin het koekjes.
Op wie niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat overwicht op haar dan.
Gestopt met stoppen. Voornemen 2011.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Kluts het volgende:
Overgewicht ja, na dat stoppen met roken.
Slap hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gestopt met stoppen. Voornemen 2011.
Paar feestjes met veel drank gehad. Dan zijn je grenzen wat vervaagd. Maar goed, ik was al bang dat ik niet meer menselijk was.quote:
Misschien moet ik er een apart topic voor gaan maken waarnaar ik kan verwijzenquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets met stbabs te maken had.
Hopelijk ben je nu wat gerustgesteld.quote:Zwollenaren worden ook wel Blauwvingers genoemd. In de Middeleeuwen bestond er een flinke rivaliteit tussen de steden Zwolle en Kampen. Men maakte elkaar het leven zo moeilijk mogelijk: Zwollenaren werden beroofd, het vee van de Kampenaren werd gestolen.
De Zwollenaren hadden een bijnaam voor de Kampenaren: Kampersteuren. De scheldnaam voor de Zwollenaren was 'blauwvinger' daar zij meineed gepleegd hadden ten opzichte van de Hertog van Gelre.
Een andere verklaring kwam later, toen Zwolle ten tijde van een wapenstilstand het klokkenspel uit de verbrande toren te koop aanbood aan Kampen. De Kampenaren zouden hiermee akkoord gaan, mits zij mochten bepalen hoe het bedrag werd betaald. Op een dag kwam er een wagen vol met geld: allemaal vierduitstukken en de Zwollenaren kregen blauwe vingers van het tellen van de koperen munten. Blauwvingers werd daarom de bijnaam voor de Zwollenaren.
Tegenwoordig beschouwen de Zwollenaren de naam als een geuzennaam. Ieder jaar worden er zogenaamde Blauwvingerdagen georganiseerd. Op deze dagen is er markt en zijn er allerlei activiteiten.
Maar ik ben al heel blij dat die vrouw bij jeugdzorg het serieus neemt en zelf al contact had opgenomen met die andere instantie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja want waarschijnlijk moet daar alles weer opnieuw behandelt en bekeken worden.
Heerlijk toch he, al die bureaucratie.
Kan me je frustratie heel goed voorstellen
Ik vind je echt een sukkel dat je na zo lang gestopt te zijn weer begint Krea.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Paar feestjes met veel drank gehad. Dan zijn je grenzen wat vervaagd. Maar goed, ik was al bang dat ik niet meer menselijk was.
Sowieso, hoelang loop je nu rond met dit idee? Een week?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien moet ik er een apart topic voor gaan maken waarnaar ik kan verwijzen
maar even heel kort, ik ben per direct met al mijn werkzaamheden gestopt, ga per 1 maart tijdelijk bij mijn ouders wonen. Ondertussen ga ik al mijn spullen verkopen/wegdoen en op zoek naar een baan in het buitenland.
Hopen dan dat het toch nog een beetje snel gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben al heel blij dat die vrouw bij jeugdzorg het serieus neemt en zelf al contact had opgenomen met die andere instantie.
Thx.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind je echt een sukkel dat je na zo lang gestopt te zijn weer begint Krea.
Ik bedoelde het idd niet onaardig. Het is gewoon zo jammer.quote:
Het is ook gewoon laf, dat jij t blijkbaar niet aan kan om te stoppen, is slap.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg taco-hoest ofzo, slap aftreksel van een slappe piemel.
Projectie is iets mooisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg taco-hoest ofzo, slap aftreksel van een slappe piemel.
Vind het wel lef hebben van je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar even heel kort, ik ben per direct met al mijn werkzaamheden gestopt, ga per 1 maart tijdelijk bij mijn ouders wonen. Ondertussen ga ik al mijn spullen verkopen/wegdoen en op zoek naar een baan in het buitenland.
Och, hij heeft iig een goeie poging gedaan om eeuwig te stoppen. Dat is niet slap.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind je echt een sukkel dat je na zo lang gestopt te zijn weer begint Krea.
Anders is de kans te groot om toch te blijven hangen. De vorige keer dat ik ging had ik maar 3 weken om alles te regelenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het wel lef hebben van je.
Gewoon alles al opzeggen voordat je uberhaupt enige zekerheid hebt voor een baan daar.
Ho, ik was niet degene die de term 'slap' bezigde. Ik zal de laatste zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, hij heeft iig een goeie poging gedaan om eeuwig te stoppen. Dat is niet slap.
Well, excuuuuuuuse me.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ho, ik was niet degene die de term 'slap' bezigde. Ik zal de laatste zijn.
Zo, wat een stapquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo, wat een stapDapper hoor
Maar dan ga je dus weg![]()
Kom krea, we gaan een peukje rokenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
...als je een keer een foutje toegeeft, komen ook echt álle teringnerds die normaal gesproken niets durven te zeggen en de kwaliteit om eens een goede post te maken ontberen uit hun nerdschelpjes gekropen om te zeggen hoe slap het is hè.
Sorry dat ik niet perfect ben.
Knap dat hij er 1 in zijn maat vond. Doorzettingsvermogen ontbreekt het dan niet aan. Je moet namelijk ook wel echt veel en vaak eten om zo'n gewicht te krijgen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
Bij mijn kind is te dik was laatst zo'n knulletje met een trui waarop stond "Nobody is perfect. I am Nobody "
Nou vraag ik je, als je 12 bent en 140 kilo weegt bij een lengte van 1.40, dan ben je gewoon blind als je zo'n trui nog aan durft te trekken.
Niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
...als je een keer een foutje toegeeft, komen ook echt álle teringnerds die normaal gesproken niets durven te zeggen en de kwaliteit om eens een goede post te maken ontberen uit hun nerdschelpjes gekropen om te zeggen hoe slap het is hè.
Sorry dat ik niet perfect ben.
Afzichtelijk programma trouwens. Gestoorde ouders.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
Bij mijn kind is te dik was laatst zo'n knulletje met een trui waarop stond "Nobody is perfect. I am Nobody "
Nou vraag ik je, als je 12 bent en 140 kilo weegt bij een lengte van 1.40, dan ben je gewoon blind als je zo'n trui nog aan durft te trekken.
Doet me een beetje hier aan denkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef Kluts het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afzichtelijk programma trouwens. Gestoorde ouders.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het zal een grote teleurstelling voor velen zijn.
Yup. Welke soort bosmongolen gooien hun kind op deze manier onder de aandacht? Los het zelf op, zonder camera op je snoet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja, ik zapte er van de week 's middags langs, echt vreselijke mensen, zo dom ook.
Dit dus inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Welke soort bosmongolen gooien hun kind op deze manier onder de aandacht? Los het zelf op, zonder camera op je snoet.
Geeft niets. Je leert er wel mee leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het regent.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:06 schreef missbehavin het volgende:
Kom krea, we gaan een peukje roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |