Bosmongolen die de zelf oplossen fase allang voorbij zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Welke soort bosmongolen gooien hun kind op deze manier onder de aandacht? Los het zelf op, zonder camera op je snoet.
Sorry. En sorry dat het tussen ons nooit wat kan worden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
De enige persoon in dit topic waar ik tegen op keek...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Geeft niets. Je leert er wel mee leven.
Haar borsten lijken uit te wijken naar rechts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...haar borsten lijken vooral erg fors te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef vencodark het volgende:
Haar borsten lijken uit te wijken naar rechts.
Allang voorbij? Het was niet opgevallen dat het kind nogal flink wordt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bosmongolen die de zelf oplossen fase allang voorbij zijn.
[..]
Mmmm WhiskySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar wij zijn toch bikkels?quote:
Dat ook, maar ook dat wat ik zei.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
...haar borsten lijken vooral erg fors te zijn.
Bij mij hoef je ook niet onderop per se hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De enige persoon in dit topic waar ik tegen op keek...
[..]
Shit voor SamzzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond t eng worden, ik wordt schichtig van elke rode jas die ik ziequote:
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik huil mezelf elke nacht in slaapquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry. En sorry dat het tussen ons nooit wat kan worden.
Je bent de taal al aan het verlerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Shit voor Samzz
[..]
Ik vond t eng worden, ik wordt schichtig van elke rode jas die ik zie
Daarom vind ik het geweldig om te kijken. Lekker luie dikkerds afzeiken die hun kinderen opvoeden om nog luiere dikkerds te zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afzichtelijk programma trouwens. Gestoorde ouders.
Jeetje, jij bent ook niet dominant zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bij mij hoef je ook niet onderop per se hoor.
Tja, is voor mij meer de reden niet te kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom vind ik het geweldig om te kijken. Lekker luie dikkerds afzeiken die hun kinderen opvoeden om nog luiere dikkerds te zijn.
Ik ga/ben steeds meer in het Engels aan het doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent de taal al aan het verleren
Nee, vooral lui, op mijn rug liggen is ook primaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jeetje, jij bent ook niet dominant zeg
Ik denk dat ik ooit iets heul naars heb meegemaakt dat ik volledig heb verdrongen. Ik overweeg hypnose...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef Kreator het volgende:
Maar vertel eens, Spirit. Waar komt die mannen-angst bij jou eigenlijk vandaan?
Zo jammer he dit... zo jammer...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, vooral lui, op mijn rug liggen is ook prima.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
bikkels..
Maar goed, dan houden we het wel bij roken, want ik ben momenteel niet aan de pil.
Ik kijk dat liever dan Boer zoekt vrouw bijvoorbeeld. Of wie is de mol.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, is voor mij meer de reden niet te kijken.
Misschien wordt ze net als MLI wel lesbisch op den duur. Of is die alweer hetero?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:14 schreef Kreator het volgende:
Maar vertel eens, Spirit. Waar komt die mannen-angst bij jou eigenlijk vandaan?
I do not aim to please dearquote:
Wie is MLI?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien wordt ze net als MLI wel lesbisch op den duur. Of is die alweer hetero?
Ja, dat idee hadden we al lichtjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik ben gek op mannen die aimen om te pleasen
Dat is elke dag weer een verrassing.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Misschien wordt ze net als MLI wel lesbisch op den duur. Of is die alweer hetero?
Verrassend. Ik ben echt zooooooooooooo benieuwd naar de man die aan jou voldoet. Gewoon, om eens met eigen ogen te zien hoe iemand zonder ruggengraat toch voor je kan rennen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Van die gasten die je alleen maar naar de mond praten? Leuk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zie een goed bedrijfsplan voor me. Rent-A-Kid.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:21 schreef rival het volgende:
Mijn maatje woont al een tijdje samen... zijn vriendin begon al lichtelijk te zeuren over kinderen...
Nu hebben ze het afgelopen weekend de 3 kinderen van haar nicht over de vloer gehad. die zijn blijven slapen en ze zijn een dagje met ze weggeweest...
Hij is van het gezeur af
*wijst op undersig*quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat idee hadden we al lichtjes.
* HeatWave wijst op reactie van Spirit82quote:
Dat heb je toch al zo'n TV programma voor? Kind te leen, ofso?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie een goed bedrijfsplan voor me. Rent-A-Kid.
Woont u samen en heeft uw vriendin last van een opkomende kinderwens? Doet u 's nachts geen oog dicht door de rammelende eierstokken? Bel dan Rent-A-Kid voor het te laat is! Huur een weekend lang een aantal kinderen naar keuze, en wij garanderen u dat de kinderwens voorlopig de koelkast in gaat!
(dit alles ingesproken door die vent van Postal Gold natuurlijk)
Tsk. Alsof wij niet onmeunig makkelijk door je oppervlakkige posts heenprikken en je echte persoonlijkheid zien...quote:
Als je mensen heel vaak op die ondertitel/sig moet wijzen, ben je misschien gewoon niet duidelijk genoeg.quote:
Baby te Huur bedoel je denk ik. Van BNN. Maar dat was met hele jonge stelletjes.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb je toch al zo'n TV programma voor? Kind te leen, ofso?
Ach kom op nou toch zeg... Even serieus tussendoor, maar op mannen die geen tegengas durven te geven ben ik in no time uitgekeken. Als ik dat had gewild was ik nu geen vrijgezel meer geweest...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verrassend. Ik ben echt zooooooooooooo benieuwd naar de man die aan jou voldoet. Gewoon, om eens met eigen ogen te zien hoe iemand zonder ruggengraat toch voor je kan rennen.
Baby te huur.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef PeuRac het volgende:
Dat heb je toch al zo'n TV programma voor? Kind te leen, ofso?
Oh, ze is glashelder en doorzichtig hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je mensen heel vaak op die ondertitel/sig moet wijzen, ben je misschien gewoon niet duidelijk genoeg.
Dat kloptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je mensen heel vaak op die ondertitel/sig moet wijzen, ben je misschien gewoon niet duidelijk genoeg.
Weet nog wel dat er 1 stel was waarvan je vantevoren dacht dat die gozer er niks van zou bakken, een beetje zo'n sjappie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Baby te huur.
Alleen is dat voor meisjes van 16 die in een diepe, betekenisvolle relatie zitten en denkenweten dat ze daar ook echt aan toe te zijn.
Oh, goed plan. Mooi bijbaantje voor kleine manquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie een goed bedrijfsplan voor me. Rent-A-Kid.
Woont u samen en heeft uw vriendin last van een opkomende kinderwens? Doet u 's nachts geen oog dicht door de rammelende eierstokken? Bel dan Rent-A-Kid voor het te laat is! Huur een weekend lang een aantal kinderen naar keuze, en wij garanderen u dat de kinderwens voorlopig de koelkast in gaat!
(dit alles ingesproken door die vent van Postal Gold natuurlijk)
Dit was meer een tip voor haarzelf.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ze is glashelder en doorzichtig hoor.
You see right trough mequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ze is glashelder en doorzichtig hoor.
Die gaten lopen toch niet helemaal door bij jou?quote:
Ga je nou je kind verhuren?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, goed plan. Mooi bijbaantje voor kleine man
Zeg, na 10 jaar is het wel eens tijd dat hij een steentje bijdraagtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nou je kind verhuren?
Volgens mij is dat meestal niet wat bedoeld word met een bijbaantje zoeken
Zou er al eens iemand door de ballotagecommissie zijn gekomen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Die gaten lopen toch niet helemaal door bij jou?.
Ik mag toch hopen van niet zeg?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik kan je wel aan wat thc helpen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
Give me some TLC.. zit hier aan het eind vd wereld! ENGGGGGGGGG
Vooral dat verplicht gezamelijk lunchen, daar heb ik dus eigenlijk echt de tyfus aan.quote:Gezamenlijk lunchen, een actieve personeelsvereniging en een vrijdagmiddagborrel in onze eigen bar.
Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar dit kan ik me ook nog wel herinneren jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
Weet nog wel dat er 1 stel was waarvan je vantevoren dacht dat die gozer er niks van zou bakken, een beetje zo'n sjappie.
Uiteindelijk sjouwde hij de hele dag met dat kind rond en zijn vriendin werd pissig dat ze te weinig aandacht kreeg daardoor.
Je krijgt toch al een hoop liefde van hemquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, na 10 jaar is het wel eens tijd dat hij een steentje bijdraagt
Soms zijn er van die details die je gewoon niet wil weten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik wil het ook niet wetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms zijn er van die details die je gewoon niet wil weten.
Liefde betaalt de rekeningen nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je krijgt toch al een hoop liefde van hem
Dan had je het vast wel in de gaten.quote:
Dat verplicht staat er dan weer niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
In een vacature, onder het kopje "arbeidsvoorwaarden en wat wij jou te bieden hebben":
Vooral dat verplicht gezamelijk lunchen, daar heb ik dus eigenlijk echt de tyfus aan.
HAHA! In de gaten...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan had je het vast wel in de gaten.
Zo groot issie volgens mij niet heur...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom, er is genoeg voor iedereen!
Hey, ieder zijn fetisjquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Soms zijn er van die details die je gewoon niet wil weten.
Nee, maar als het al zo in de vacature staat hechten ze daar dus waarde aan en zit de kans er dus dik in dat je je er lastig onderuit lult.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat verplicht staat er dan weer niet.
Koud en zakelijk hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Liefde betaalt de rekeningen niet
Ik heb het vermoeden dat we langs elkaar heen sprekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo groot issie volgens mij niet heur...
Wij toch zeker niet?!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat we langs elkaar heen spreken
lezen, niet zelf invullenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:35 schreef missbehavin het volgende:
Peu hou eens op met je duistere praktijken. Ik ga niet naar rare, enge single ouders dating sites
gedrocht?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
Hoi
Het regent heel hard, ik heb over twee uur tentamen (IK WEET WAAR!!) En straks wordt 't gedrocht gebracht
De Touran gaat, de Yeti komt. Bruin kleurt heel lelijk bij ons huisquote:
Heb je wel naar me gezwaaid dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Net als dat ik vanmorgen weer langs je reed
Wat had je pa in vredesnaam gerookt/gesnoven/gespoten toen ie die kleur koos?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
De Touran gaat, de Yeti komt. Bruin kleurt heel lelijk bij ons huis
bevalt de kleur niet? breng hem langs ik kan je helpen. heb er ervaring meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gecondoleerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Back to the 70's revival? De bijpassende oranje koffiebussen van Brabantia zijn ook al reeds besteld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Wat had je pa in vredesnaam gerookt/gesnoven/gespoten toen ie die kleur koos?
Ik had een ander huis gekochtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gecondoleerden auto bij het huis kleuren?
Weet ik veelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat had je pa in vredesnaam gerookt/gesnoven/gespoten toen ie die kleur koos?
Sorry, was te druk met boze handgebaren naar de kapitein die mij een openstaande brug bezorgdequote:
Ja. Zwart of grijs of zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gecondoleerden auto bij het huis kleuren?
Die met die bruin/oranje bloemen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Back to the 70's revival? De bijpassende oranje koffiebussen van Brabantia zijn ook al reeds besteld.
Ik vind je eng!quote:
Liever een octavia sedan dan zo'n yeti apperoat inderdaadquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veelPa heeft een rare smaak. Hij wil bijv. geen sedan
Die mening wordt door meer mensen gedeeldquote:
Je kiest een kleur die bij de auto past en je zelf mooi vind, daarbij hou ik geen rekening welke kleur mn huis is, zéker niet nu ik in een gele flat woonquote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mening wordt door meer mensen gedeeld
Pa niet. Hij wil een sportieve auto, dus koos ie een Yetiquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Liever een octavia sedan dan zo'n yeti apperoat inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |