ik heb hem niet eens gekeken omdat mij er echt totaal geen zak aan leek, en aangezien ik zo ongeveer alles (iig in bios) wel kijk zegt dat best een boel...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:09 schreef shitbrick het volgende:
[..]
Nee, echt?
Moet ik daarom de film beter gaan vinden, omdat het waargebeurd is? Ik heb gewoon de hele film gekeken met het idee van wanneer gaat er nou iets gebeuren? Dat moment kwam helaas nooit. Kennelijk ben ik één van de weinigen die de film niet kan waarderen.

Bedankt voor deze mededeling, maar die hoort meer thuis in het topic "Welke film heb jij vandaag/pas NIET gezien".quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hem niet eens gekeken omdat mij er echt totaal geen zak aan leek, en aangezien ik zo ongeveer alles (iig in bios) wel kijk zegt dat best een boel...

Dat lijkt me sterk. De NLse versie is een comedy, de Vlaamse een thriller.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:59 schreef JDx het volgende:
Die NL versie is gewoon een remake van die B versie. Daarom haat ik het ook zo dat mensen zeggen, wow, eindelijk weer eens een goede Nederlandse film.

Dat het een lachwekkende film is maakt het geen comedy.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. De NLse versie is een comedy, de Vlaamse een thriller.

quote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat het een lachwekkende film is maakt het geen comedy.

Zo staat het wel op IMDBquote:Op zondag 23 januari 2011 12:16 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat het een lachwekkende film is maakt het geen comedy.

Genre:Comedy | Thrillerquote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]

Remade asquote:Op zondag 23 januari 2011 12:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flauwe film, die wel erg speelt op het onbehagelijke gevoel dat mensen kregen bij het kijken van Eden Lake (waar ik overigens ook niets aan vond).
2/5

Was niet brak.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:58 schreef Ace1 het volgende:
Unstoppable
Wel aardig, leuk vermaak voor de brakke zondagmiddag... een 7.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |