quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ahah![]()
Net voor het eerst Shaun of the Dead gekeken. En wat een slechte film is het. Er is totaal geen humor op hun eerste moord na danagja de humor zou je wel niet liggen ofzo. ik vind dit namelijk een echt hele goede komedie. niet iedereen houdt van hetzelfde he, anders zou het een beetje saai zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. , en het komt allemaal zo geforceerd over, dus ik begrijp ook niet wat iedereen hier zo bijzonder aan vind. Ik geef hem een 5,5
Je weet dat Facebook en Mark Zuckerberg echt bestaat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:31 schreef shitbrick het volgende:
The sociale Network
en zoals altijd in dit soort films wordt er natuurlijk iemand genaaid.
dat vroeg ik me ook af jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Is dit toeval of hebben jullie beide film samen gekeken? (en de reviews verdeeld)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer: 7.5
Nee, echt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:23 schreef JDx het volgende:
[..]
Je weet dat Facebook en Mark Zuckerberg echt bestaat?
ik heb hem niet eens gekeken omdat mij er echt totaal geen zak aan leek, en aangezien ik zo ongeveer alles (iig in bios) wel kijk zegt dat best een boel...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:09 schreef shitbrick het volgende:
[..]
Nee, echt?
Moet ik daarom de film beter gaan vinden, omdat het waargebeurd is? Ik heb gewoon de hele film gekeken met het idee van wanneer gaat er nou iets gebeuren? Dat moment kwam helaas nooit. Kennelijk ben ik één van de weinigen die de film niet kan waarderen.
Bedankt voor deze mededeling, maar die hoort meer thuis in het topic "Welke film heb jij vandaag/pas NIET gezien".quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb hem niet eens gekeken omdat mij er echt totaal geen zak aan leek, en aangezien ik zo ongeveer alles (iig in bios) wel kijk zegt dat best een boel...
Dat lijkt me sterk. De NLse versie is een comedy, de Vlaamse een thriller.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:59 schreef JDx het volgende:
Die NL versie is gewoon een remake van die B versie. Daarom haat ik het ook zo dat mensen zeggen, wow, eindelijk weer eens een goede Nederlandse film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |