quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
de plaat die ik ooit op mijn begrafenislijst had staan
Deeper underground van Jamiroquai
ja, ik was ooit een depri puberquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
en ook nog een tweet van Corton.
wat een avond mensen!
zeroes request is het voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef henkde_j het volgende:
Komt weer een 3fm 90's video aan?![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jepperdepep.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zien ze eruitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:24 schreef henkde_j het volgende:
[ afbeelding ]
twee zwevende negerhoofdenquote:
Ik ben er nog stevig over aan het piekeren, kan me wel vaag een clip herinneren waarin je van die zwevende hoofden zag... Weet alleen niet meer welke het wasquote:
daar ben ik nog niet helemaal uit...maar t ziet er niet uit als Veldhuis en Kemper!quote:
Ja! Zat daar niet zo'n stukje in waar ook de naam van een dj in voor komt? Als mamma appelsapjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij zo'n nummer met zo'n schreeuwende neger in een cartoon met z'n hoofd op een getekend lichaam. Erg populair nummer in clubs toentertijd.
dan is het van Fatman Scoop!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Zat daar niet zo'n stukje in waar ook de naam van een dj in voor komt? Als mamma appelsapje
Edit: VeenstraVeenstra zat erin!!
Das wel het nummer dat ik bedoel, tnx!!quote:
Welk nummer was het, nu wil ik het weten ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Zat daar niet zo'n stukje in waar ook de naam van een dj in voor komt? Als mamma appelsapje
Edit: VeenstraVeenstra zat erin!!
quote:
Kut, net te laatquote:
Die ja!quote:
Ik hoor iig geen verschilquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die ja!![]()
Ik had de tekst bijna goed
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:37 schreef gerardekdom het volgende:
Vanavond met @giel3fm nog effe een award opgehaald! we waren vereerd! herken de fout op de award... http://twitpic.com/3r0c0t
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
dames en heren...
ik ga pitten!
slaap lekker!
iddquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:39 schreef 3rdRock het volgende:
dames en heren...
ik ga pitten!
slaap lekker!
Goed dat je dat er even bij zetquote:
bye bye man bye byequote:
Zodat jullie het wetenquote:Jaaaaaa gewonnen!!! Whoehoeee Djumbo is beste kidsact!!!! Feesten jongee!!!
zal wel hier vandaan komen http://www.nieuwjaarsparty2011.nl/quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:02 schreef DaMook het volgende:
Lotte van Djumbo tweet:
[..]
Zodat jullie het weten. Een of andere kindermuziek award ofzo trouwens
.
laat ik het zo zeggen wijnand moet de boel redden, Joey is gewoon slecht al viel het de laatste keren mee, maar ik zie nog geen progressiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef alors het volgende:
Joey en Wijnand van de EO? zijn die een beetje geefbaar?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zal wel hier vandaan komen http://www.nieuwjaarsparty2011.nl/
Dus als dat wat jij zegt daar is dan zal dat idd welquote:Djumbo bij de Award show in Uitgeest,we hopen dat we winnen!!!! Allemaal duimen jongens!!!
even gekekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Dus als dat wat jij zegt daar is dan zal dat idd wel.
dus jaquote:Wie, wat, waar?
Thema: Geels Nieuwjaarsparty 2011
Datum: Maandag 17 januari 2011
klik hier voor meer informatie van de locatie
Aanvang: 20:30 uur
Dresscode: Feestelijk
Weten we dat ook weerquote:
Met geefbaar bedoelde ze iets anders volgens mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen wijnand moet de boel redden, Joey is gewoon slecht al viel het de laatste keren mee, maar ik zie nog geen progressie
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen wijnand moet de boel redden, Joey is gewoon slecht al viel het de laatste keren mee, maar ik zie nog geen progressie
daar komt ook de award van Giel en Gerard vandaanquote:
Ja dat had ik al doorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
daar komt ook de award van Giel en Gerard vandaan
dat is dus die Joeyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:07 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vroeg ik eigenlijk niet
Wie is Joey en wie is Wijnand, van die in die paarse trui wordt ik niet echt warm...
sowieso dit item, vorige week ook al met die ijsblokjesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:11 schreef DaMook het volgende:
Waarom zou je willen weten wanneer je dood gaat.
Wijnand is met Barend top en al helemaal als Bert er ook nog bij komtquote:
Owja ijsblokjes en smelten toch, heb ik iets van meegekregenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
sowieso dit item, vorige week ook al met die ijsblokjes
maar ik dus nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:27 schreef DaMook het volgende:
Zo, klaar op msn, nu hier weer wat meer, al zal dat wel niet gaan lukken gezien zo goed als iedereen al slaapt
.
En alors ook nog nietquote:
je bedoelt henk westbroekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:30 schreef DaMook het volgende:
Wat is twitter toch een mooi iets eigenlijk.
Geen idee, die volg ik nietquote:
nu ga ik wel, mijn berekeningen zijn voor zover dat kan af, en de rest doe ik in de les welquote:
Trustequote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:32 schreef alors het volgende:
[..]
nu ga ik wel, mijn berekeningen zijn voor zover dat kan af, en de rest doe ik in de les wel
weltrusten alvast![]()
bye bye man bye byequote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:32 schreef alors het volgende:
[..]
nu ga ik wel, mijn berekeningen zijn voor zover dat kan af, en de rest doe ik in de les wel
weltrusten alvast![]()
quote:
quote:
Ik ergerde me er al even aanquote:
even kloten met een scriptquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:50 schreef DaMook het volgende:
Hole is werken ? Of ook druk aan het msnen. Of gewoon afwezig
.
Ah okquote:
dank je en ga dat nu ook doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:08 schreef DaMook het volgende:
Ik ga nog een ep van hawaii five-O kijken en dan slapen.
Werkse hole.
Sneu.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 06:39 schreef hole1988 het volgende:
Giel: "caro emerald heeft een poliep op haar stembanden" *trekt een blik bejaarden open*
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |