Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor jou altijdquote:
* Ladylikebelt met schoolquote:
ja en?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef Symphonic het volgende:
LL: Ik heb van de week alle shows van Toon op DVD gekregen
Aanvulling: omdat LL hem heeft volgestopt met stroopwafelsquote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Ladylikebelt met school
Ik wil graag wokje ziek melden, hij heeft buikpijn
Oh geweldigquote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef Symphonic het volgende:
LL: Ik heb van de week alle shows van Toon op DVD gekregen
dat zeg ik er natuurlijk niet bijquote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Aanvulling: omdat LL hem heeft volgestopt met stroopwafels
Niettusquote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Aanvulling: omdat LL hem heeft volgestopt met stroopwafels
Die andere welquote:
prima hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wokjeik moet nog even reageren op je pm maar ik doe dat morgen oke
Kom maarquote:
Moet je het dan niet uitpraten?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nou, hup leren dan
En heel veel succes morgen he
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* Ladylikebelt met school
Ik wil graag wokje ziek melden, hij heeft buikpijn
Waarom ruzie?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef Fha het volgende:
Kom maarIk heb thee en taart en schouders en Bolle
![]()
Gelukkig begreep ik jequote:
vertel dat tegen degene die ruzie maaktquote:Op maandag 17 januari 2011 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom ruzie?
daar is het leven veel te kort voor
ja zeg dat danquote:
Ik zei het ook tegen STquote:Op maandag 17 januari 2011 19:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vertel dat tegen degene die ruzie maakt
al mijn "ruzies" zijn bijgelegd
Als meneer zo kwaad wordt van het knoeien van yoghurt en mij enorm afsnauwt omdat ik opper er even een schoonmaakdoekje bij te pakken i.p.v. het vaatdoekje dat dan meteen in de was moet, dan heb ik niet zo heel veel zin er over te praten neequote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet je het dan niet uitpraten?
* knuft
Ohnoes! Stop!!quote:
Oh lekker belangrijkquote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als meneer zo kwaad wordt van het knoeien van yoghurt en mij enorm afsnauwt omdat ik opper er even een schoonmaakdoekje bij te pakken i.p.v. het vaatdoekje dat dan meteen in de was moet, dan heb ik niet zo heel veel zin er over te praten nee
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja zeg dat dan
Voor suikersnoetje
[ afbeelding ]
gelukkigquote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
welnee joh dat kan helemaal niet.. daar heeft ze te grote tieten voor![]()
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als meneer zo kwaad wordt van het knoeien van yoghurt en mij enorm afsnauwt omdat ik opper er even een schoonmaakdoekje bij te pakken i.p.v. het vaatdoekje dat dan meteen in de was moet, dan heb ik niet zo heel veel zin er over te praten nee
Heeftie weer maandelijkse bloedingen?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik snap dat je er dan niet over wil pratenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh.. straks blijkt er vast iets niet goed te gaan op zn werk ofzoquote:
Hij moet leren, want hij moet een opleiding halen binnen een maand, en daar ziet hij tegenopquote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh.. straks blijkt er vast iets niet goed te gaan op zn werk ofzoIpv dat hij dat even vertelt..
Zo doen kerels dat, is mijn ervaring![]()
Vandaarquote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Hij moet leren, want hij moet een opleiding halen binnen een maand, en daar ziet hij tegenop
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij moet leren, want hij moet een opleiding halen binnen een maand, en daar ziet hij tegenop
Kom. we gaan ze aan elkaar voorstellenquote:
ook geen yoghurt geknoeid?quote:
*knuffel*quote:
Ik weet niet of ze dat overlevenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Kom. we gaan ze aan elkaar voorstellen
quote:
Ielhquote:
Zie je zoquote:Op maandag 17 januari 2011 20:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga even de kleine naar bed begeleiden.. totzo
Ik ook nietquote:
ik nietquote:
Begrijpelijk dat hij daar wat nerveus door wordt, maar dat hoeft hij dan toch niet op jou af te reagerenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En sowieso denkt hij dat hij niets kan, dat is ook redelijk stressverhogend![]()
Ja, want het was het toetje van Thijsquote:
nee precies..quote:Op maandag 17 januari 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat hij daar wat nerveus door wordt, maar dat hoeft hij dan toch niet op jou af te reageren.
hij reageert altijd alles op mij afquote:Op maandag 17 januari 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat hij daar wat nerveus door wordt, maar dat hoeft hij dan toch niet op jou af te reageren.
Helaas gebeurt dat meestal dat er op de gene wie het dichtst bij is er op word afgereageerdquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hij reageert altijd alles op mij af
nee, dat klopt, dat hoeft niet
ik wil ook wel eens ruziequote:Op maandag 17 januari 2011 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook nietHij wel
Heel lastig is dat
dat is wel een beetje onterecht natuurlijk want jij kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Murphyquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
Het toetje was trouwens ook gedoemd te mislukken...
Eerst al het fiasco in de keuken, toen smeerde Thijs het aan zijn hand en van zijn hand op tafel, toen knoeide ik op zijn slab, waarmee hij weer tegen de tafel leunde en toen ik net tegen hem zei dat het echt heel goed ging, keek hij omlaag naar zijn slab en smeerde ik een hele hap in zijn haar
Ik heb er echt een pesthekel aanquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil ook wel eens ruzielijkt me echt zo fijn zo fijn af en toe (mits terecht)
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
Eerst al het fiasco in de keuken, toen smeerde Thijs het aan zijn hand en van zijn hand op tafel, toen knoeide ik op zijn slab, waarmee hij weer tegen de tafel leunde en toen ik net tegen hem zei dat het echt heel goed ging, keek hij omlaag naar zijn slab en smeerde ik een hele hap in zijn haar
Omgquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind dat hij best wat zuiniger op jou mag zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 20:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sorry, ik moest toch lachenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
Vond Thijs het knoeien dan niet erg?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
Als je zoiets ziet gebeuren, dan ligt de slappe lach toch meer voor de hand dan boosheidquote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
dat is een vast staand feitquote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dat hij best wat zuiniger op jou mag zijn.
Niet bij sommige mensenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je zoiets ziet gebeuren, dan ligt de slappe lach toch meer voor de hand dan boosheid![]()
.
jah...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind dat hij best wat zuiniger op jou mag zijn.
Ik moest ook heel heel heeeeeeeeeel hard lachen, en toen schrok Thijs daar zo van dat hij moest huilen en toen heb ik maar een ballon opgeblazen.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je zoiets ziet gebeuren, dan ligt de slappe lach toch meer voor de hand dan boosheid![]()
.
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
Aaaahw schattigquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Ik moest ook heel heel heeeeeeeeeel hard lachen, en toen schrok Thijs daar zo van dat hij moest huilen en toen heb ik maar een ballon opgeblazen.
true story
Neequote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoezo? zou jij ook boos worden?
Ik moest nog lachen ook, verdomme.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
JIJ SM<EERT DE HELE GODVERDOMME TENT ONDER DIE SHIT EN MAAKT JE DAN DRUK ALS ER IEMAND WAT VAN ZEGT??!!![]()
Dat is wel zielig dat hij er van moest huilenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest ook heel heel heeeeeeeeeel hard lachen, en toen schrok Thijs daar zo van dat hij moest huilen en toen heb ik maar een ballon opgeblazen.
true story
Nu welquote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat jullie lief zijn?![]()
![]()
jaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
There is you're answer Sugarpiequote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Godzijdank niet, ik zou dan zo moe worden van mezelf. Gewoon, kind onder de douche zetten, opvegen, wasmand vullen en klaar
.
Snoetenpoetser ftw, dat haar komt morgen wel weer.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Godzijdank niet, ik zou dan zo moe worden van mezelf. Gewoon, kind onder de douche zetten, opvegen, wasmand vullen en klaar
.
Hoe makkelijk wil je het hebben?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snoetenpoetser ftw, dat haar komt morgen wel weer.
En er hoefde ook niets in de was
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest nog lachen ook, verdomme.
Lul
Slinger ze en succesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:19 schreef wel.o.k het volgende:
kind in bed slingeren![]()
en weer proberen te leren![]()
dus tot zo
Al veel te vaakquote:Op maandag 17 januari 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Nog makkelijker danquote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Snoetenpoetser ftw, dat haar komt morgen wel weer.
En er hoefde ook niets in de was
ik wil nog niet naar bedquote:Op maandag 17 januari 2011 20:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga even de kleine naar bed begeleiden.. totzo
Ja, ook ideaal om vlekken mee uit je kleren en meubels te krijgen trouwensquote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog makkelijker dan.
Handige uitvinding zo'n snoete-ehm-dinges dan.
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog makkelijker dan.
Handige uitvinding zo'n snoete-ehm-dinges dan.
Met zonder etenquote:
wel kiezen he het is of zonder eten of met etenquote:
is er een andere manier danquote:
Met zonder bloemkoolquote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
wel kiezen he het is of zonder eten of met eten
Nietes mên, bloemkool is warm water met wat celwanden eromheen.quote:
quote:
quote:
quote:
dan is het sausje lekkerquote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes mên, bloemkool is warm water met wat celwanden eromheen.
quote:
Heb je nog meer geknoeid?quote:
*proest*quote:Op maandag 17 januari 2011 20:28 schreef Fha het volgende:
Heb je nog meer geknoeid?![]()
![]()
![]()
![]()
adem in..adem uit.. en dan tot 5000 tellen.
yoghurt in je haarquote:
Ja en de gehaktbal erbijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMG. Dit doet mij denken aan een collega van mij bij mijn vorige werkgever (ook een groentebedrijf, maar dan werden er soepgroenten, wokmixen, sla in 100000 soorten etc gesneden, gewassen en verpakt.quote:
hoezo?quote:
Dat is zekerquote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG. Dit doet mij denken aan een collega van mij bij mijn vorige werkgever (ook een groentebedrijf, maar dan werden er soepgroenten, wokmixen, sla in 100000 soorten etc gesneden, gewassen en verpakt.
Die collega moest naar het magazijn om een pallet bloemkool te halen. Loopt erheen, komt terug en vraagt mij: "Bloemkool, was dat nou dat witte of dat groene?"
vogel irriteert hier allesquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG. Dit doet mij denken aan een collega van mij bij mijn vorige werkgever (ook een groentebedrijf, maar dan werden er soepgroenten, wokmixen, sla in 100000 soorten etc gesneden, gewassen en verpakt.
Die collega moest naar het magazijn om een pallet bloemkool te halen. Loopt erheen, komt terug en vraagt mij: "Bloemkool, was dat nou dat witte of dat groene?"
Oh das ergquote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Geniet er van snoetquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
ja maar zijn Rolex is eens naar de klote gegaan door kutvochtquote:
barretjequote:
het is ook wel lastig....:Yquote:Op maandag 17 januari 2011 20:29 schreef MPG het volgende:
[..]
zeker als je kleurenblind bentquote:
ik eet idd zelden yoghurtquote:
Flesje!quote:
Trev, GFquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja maar zijn Rolex is eens naar de klote gegaan door kutvocht
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja maar zijn Rolex is eens naar de klote gegaan door kutvocht
Heb je een beetje trek of zo?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb net nog yoghurt op
en zometeen ga ik aan de hamka's
En jij vraagt je af waar die 8+ kilo's vandaan komenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb net nog yoghurt op
en zometeen ga ik aan de hamka's
Oh ja was een Bolex of je verhaal beter onthoudenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was gelukkig een ander horloge
Enig idee hoeveel 8 kilo in hamka's is?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En jij vraagt je af waar die 8+ kilo's vandaan komen
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Sowieso, hoeveel creamies hij ook over zijn hoofd krijgt, "Yoghurt in zijn HAAR" zal er niet bij zijn
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Sowieso, hoeveel creamies hij ook over zijn hoofd krijgt, "Yoghurt in zijn HAAR" zal er niet bij zijn
we dachten al dat ik zwanger wasquote:
nee dat weet ik welquote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van mijquote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, huw zequote:Op maandag 17 januari 2011 20:35 schreef Fha het volgende:
Ik gaat er weer vandoor. Fijne avond allemaal![]()
![]()
was een gouden Genevequote:Op maandag 17 januari 2011 20:33 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Oh ja was een Bolex of je verhaal beter onthouden![]()
Bis Later Fhaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:35 schreef Fha het volgende:
![]()
Dat duurt nog wel ffquote:
jij bent ze kwijt, ik heb ze gevondenquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel ff![]()
Succes met je BN-er schap
Ja 10 % extra vindersloonquote:Op maandag 17 januari 2011 20:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij bent ze kwijt, ik heb ze gevonden
zat er nou een beloning op als iemand ze vond?
ik mis de aquote:
shampooquote:Op maandag 17 januari 2011 20:35 schreef Fha het volgende:
![]()
miniquote:
10 meier en nog niet waterdicht....quote:Op maandag 17 januari 2011 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
was een gouden Geneve![]()
een rolex is wel waterdicht
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
10 meier en nog niet waterdicht....
Zie je dat vocht in mijn geneve?
Ja
Nou Da's Wilma, mag ik nou mijn geld terug![]()
nog meer dan 10 ook nogquote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja
tja ik wist niemand andersquote:Op maandag 17 januari 2011 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog meer dan 10 ook nog![]()
gelukkig niet wilmamaar qua groote .... kon ze er wel naast gaan liggen_O-
Hi LadyLikequote:Op maandag 17 januari 2011 20:39 schreef Ladylike het volgende:
Nog maar een kopje koffie gepakt
whiskers![]()
stroopwafel?quote:
luxeprobleemquote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben weer bezig met een vakantie uitzoeken frustrerende KUTzooi
gaat ie goed?quote:
Oh, Wilma. Sjaquote:Op maandag 17 januari 2011 20:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Ja
Ga lekker mee naar Tsjernobyl manquote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
* geeftquote:
Wou dat ik weer een keer ging.. Laatste keer was 2004quote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
noem jij haar nou een paard?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
OLA![]()
![]()
vergeet ik het beste paard van de stal ahum
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Wie is dat dan??quote:Op maandag 17 januari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, Wilma. Sja![]()
Daar moet nogeens een Deltaplan voor geschreven worden geloof ik.
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
OLA![]()
![]()
vergeet ik het beste paard van de stal ahum
gisteren nog een paard geaaidquote:
Dank! *peuzelt lekker op*quote:
euh iemand die een enorme poes heeftquote:Op maandag 17 januari 2011 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is dat dan??![]()
Ging er net van uit dat het een willekeurige vrouwensnaam was in de grap van JF
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker mee naar Tsjernobyl man
OMG. Zo erg?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
ik wil op de koffietafel komenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Barretje80 het volgende:
Argh,,,!!
computer is aan het overlijden
Misschien moet ik maar weer eens gaan paardrijden..quote:
[me=dan je naam of niets..} tekst [/me]quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank! *peuzelt lekker op*
Hoe krijg je die tekst rood?
Dat is wel minderquote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef Barretje80 het volgende:
Argh,,,!!
computer is aan het overlijden
mwehh.. de ventilator heeft de "trilfunctie"van de laptop aangezetquote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik wil op de koffietafel komen
Ze is Hollands, dus dat wordt alleen koffie met cakequote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ik wil op de koffietafel komen
Rijdt jij paard?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien moet ik maar weer eens gaan paardrijden..
Uuuuh, cryptisch...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
euh iemand die een enorme poes heeften nogal nat is
oeh, daar weet jij wel raad mee heh,quote:Op maandag 17 januari 2011 20:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mwehh.. de ventilator heeft de "trilfunctie"van de laptop aangezet
Ik kan gewoon niks leuks vinden voor een leuke prijsquote:
Nou, weinig cryptisch aanquote:
Van wat?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ff de website van Too uitgeplozen...
Je kunt een linkje naar KPD neerzetten...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, weinig cryptisch aan![]()
NOG duidelijker kan alleen met plaatjes en als je dat doet heb je gelijk een maandje strafbank te pakken
Was dat dan nodig?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb ff de website van Too uitgeplozen...
Dank!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[me=dan je naam of niets..} tekst [/me]
en dan } = ]
Wilma ken ik alleen van verhalen. Wilma heeft een meer dan onvoorstelbaar grote kut en wil daar heel graag en veel en vaak en altijd van alles in hebben. Is mij verteld. Dit is ongeveer zo duidelijk als het kan, zonder plaatjesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie is dat dan??![]()
Ging er net van uit dat het een willekeurige vrouwensnaam was in de grap van JF
Als jij bij de FP-crew zat, had jij zoooooooooo veel slaag van ST gekregenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww mijn typskills weer
Toon (de musical.nl)
Je kunt ook rechtsboven het quote vakje klikken daar staat ook * john-frusciante in het roodquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank!
* Whiskers2009 geeft LadyLike een dikke knuf daarvoor
Oooh!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww mijn typskills weer
Toon (de musical.nl)
Nee, Sym niet, die zou kusjes krijgen, en de vraag of hij misschien alsjeblieft iets beter wil oplettenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
Als jij bij de FP-crew zat had jij zoooooooooo veel slaag van ST gekregen
Ok, ik geloof je op je woordquote:Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, weinig cryptisch aan![]()
NOG duidelijker kan alleen met plaatjes en als je dat doet heb je gelijk een maandje strafbank te pakken
ik typ kut, maar ik ben wel een goede spellcheckerquote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Als jij bij de FP-crew zat had jij zoooooooooo veel slaag van ST gekregen
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, Sym niet, die zou kusjes krijgen, en de vraag of hij misschien alsjeblieft iets beter wil opletten
Ja, godverdomme, en ik maar striemen op mijn rug van die zweepquote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, Sym niet, die zou kusjes krijgen, en de vraag of hij misschien alsjeblieft iets beter wil opletten
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wilma ken ik alleen van verhalen. Wilma heeft een meer dan onvoorstelbaar grote kut en wil daar heel graag en veel en vaak en altijd van alles in hebben. Is mij verteld. Dit is ongeveer zo duidelijk als het kan, zonder plaatjes
Owh, ok. Dank voor de info!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wilma ken ik alleen van verhalen. Wilma heeft een meer dan onvoorstelbaar grote kut en wil daar heel graag en veel en vaak en altijd van alles in hebben. Is mij verteld. Dit is ongeveer zo duidelijk als het kan, zonder plaatjes
verschil moet er zijnquote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, en ik maar striemen op mijn rug van die zweep...
verschil moet er blijvenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, godverdomme, en ik maar striemen op mijn rug van die zweep...
Ninja editquote:
Ach, het is wel verhelderendquote:
Tsja, dat was ff op de koop toe nemenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat misschien wel maar de MI er bij
en ondertussen naar porno plaatjes zoekenquote:
De info is niks mis mee.......quote:
daar staat dus automatisch je naam bijquote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Je kunt ook rechtsboven het quote vakje klikken daar staat ook * john-frusciante in het rood
* MPG schopt wok aan de studie.quote:
Dat zeg ik ook niet..quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
en ondertussen naar porno plaatjes zoeken![]()
[..]
De info is niks mis mee.......
jup, very crapy om iemand zoiets te zeggen....quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar staat dus automatisch je naam bij
quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG schopt wok aan de studie.
O wee, mannetje, als jij niet goed gestudeerd hebt, wordt er vanavond GEEN verhaaltje voorgelezen door ST.
suc6quote:
Ik zie inderdaad ineens een "/me" (in het rood staan) (onder de voetbal)quote:Op maandag 17 januari 2011 20:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
daar staat dus automatisch je naam bij
Dat maak ik altijd zelf nog uit he, wokkeltjequote:
* john-frusciante kan het ookquote:Op maandag 17 januari 2011 20:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jup, very crapy om iemand zoiets te zeggen....
Ok, misverstandje kennelijk...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:59 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat zeg ik ook niet, lama
quote:
boeken zijn voor mietjes....quote:
Is wel vaker op tha internetzquote:Op maandag 17 januari 2011 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, misverstandje kennelijk...
Niks mis met de fabeltjeskrantquote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
boeken zijn voor mietjes....
* jf pakt de berenboot
Die heb ik als ringtonequote:
nu?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:03 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
als ik het kan dan kan iedereen het
magquote:
boeken zijn voor heel veel mensen van wezenlijk belangquote:Op maandag 17 januari 2011 21:02 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
boeken zijn voor mietjes....
* jf pakt de berenboot
Flashquote:
daarom pakt hij het kinderboek ookquote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
boeken zijn voor heel veel mensen van wezenlijk belang![]()
de hele berenboot? viespeuk
Is er bekend wanneer ie op tv komt?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is er bekend wanneer ie op tv komt?![]()
je hebt em gemistquote:Op maandag 17 januari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whahahahahahahaquote:Op maandag 17 januari 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
boeken zijn voor heel veel mensen van wezenlijk belang![]()
de hele berenboot? viespeuk
Om kwart over 7 vandaagquote:Op maandag 17 januari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Al geweest. ManBijtHond ---> Uitzending gemistquote:Op maandag 17 januari 2011 21:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Ik ga even kijken voor jequote:Op maandag 17 januari 2011 21:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wanneer!!! Dat heb ik gewoon gemist
Is het ergens terug te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |