Moet zeggen dat ik 'm wel verrassend vindt in dit programma...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Susi het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Jan er nog lang inbleef
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:48 schreef Susi het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Jan er nog lang inbleef
Als je goed had geluisterd had je kunnen horen dat dat Trust Nobody van Horace gemonteerd is onder de 1e afleveringquote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef bonzai-bart het volgende:
Wel respect voor Jan hoor, waarom was niemand eerder op het hooibaal idee gekomen?![]()
Zat dat "Trust Nobody" in de opening van het programma ook in vorige delen? Als dat niet zo is vraag ik me af hoe Horace daar dan bij komt, hij zei dat namelijk in de aflevering van donderdag..
Hmm, ik verdenk haar niet echt, maar de mol 'vermomd' als enorm overwhelmde/overenthousiaste fan en kandidaat zou ik nog best een leuk trucje vinden.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef Jor_Dii het volgende:
klik
Soundos is gespiegeld in de leader van aflevering 2.. 'zoek de verschillen, vind de mol' ??
Is dat zo? Dat vind ik wel een goede aanwijzing! Ze probeerden al net te doen alsof Soundos naar huis zou gaan, maar Pepijn haar had gered. Dit vind ik een sterke!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef Jor_Dii het volgende:
klik
Soundos is gespiegeld in de leader van aflevering 2.. 'zoek de verschillen, vind de mol' ??
Horace kan natuurlijk ook degene zijn die het verzonnen heeft. En dat lijkt het te zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef bonzai-bart het volgende:
Wel respect voor Jan hoor, waarom was niemand eerder op het hooibaal idee gekomen?![]()
Zat dat "Trust Nobody" in de opening van het programma ook in vorige delen? Als dat niet zo is vraag ik me af hoe Horace daar dan bij komt, hij zei dat namelijk in de aflevering van donderdag..
Goed opgemerkt. Een om in de gaten te houden.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef Jor_Dii het volgende:
klik
Ja, ik vind haar heel grappig. Zo herkenbaar hoe ze haar enthousiasme niet in kan houden als PJ uitleg bij een spel geeft!quote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef Maartel het volgende:
Als ze het is speelt ze het best leuk met haar 'Santa Ana.. da's vast een hint naar Anna' en haar 'ik moet wat aan dit gezicht doen, want dit is niet cool'
In tegenstelling tot de meest vergezochte theorieën, is dit wel iets dat de programmamakers als hint zouden kunnen verwerken. Goed gevonden.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef Jor_Dii het volgende:
klik
Als ze het inderdaad speelt ga ik volgens mij nog smullen van haar verdere reacties, ookal vinden veel anderen haar irritant.. toen ik Milouschka door had zat ik wekelijks ook met een grote grijns naar haar dommigheid te kijken.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:21 schreef sverbern het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar heel grappig. Zo herkenbaar hoe ze haar enthousiasme niet in kan houden als PJ uitleg bij een spel geeft!
Misschien een beetje een domme vraag, maar is dat in het programma gezegd, 'zoek de verschillen, vind de mol'?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef Jor_Dii het volgende:
klik
Nee, tweet van de Molquote:Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef Marloes het volgende:
[..]
Misschien een beetje een domme vraag, maar is dat in het programma gezegd, 'zoek de verschillen, vind de mol'?
Een hele goede vondst!quote:
Dat is mooi gemaakt!quote:
Nee, het staat als opmerking bij aflevering 2 geschreven in het Molboekje, wat je bij de VARA kunt downloaden.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef Marloes het volgende:
[..]
Misschien een beetje een domme vraag, maar is dat in het programma gezegd, 'zoek de verschillen, vind de mol'?
Klopt inderdaad..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nee, het staat als opmerking bij aflevering 2 geschreven in het Molboekje, wat je bij de VARA kunt downloaden.
Bij aflevering 1 was de bijgevoegde tekst in het molboekje "Het vuurtje wordt aangestoken".
Ja, ik vind het verschil in de intro wel heel goed gevonden en overtuigend, maar de rest zie ik er nog echt niet bij.quote:
Dat wordt meerdere keren per aflevering toegepast en lijkt vrij willekeurig te zijn.. dat is geen hint.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef Marloes het volgende:
Nouja, misschien betekent het ook wel dat in elke aflevering van elke niet-mol verschillen worden getoond ipv van de mol zelf..? Ik bedoel, dat Soundos in kleur was en de rest zwart/wit dat is iedereen toch wel opgevallen..
En dan dat er bij bijvoorbeeld Horace niks gebeurt, als later dan ook blijkt dat hij de Mol is.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:43 schreef Marloes het volgende:
Nouja, misschien betekent het ook wel dat in elke aflevering van elke niet-mol verschillen worden getoond ipv van de mol zelf..? Ik bedoel, dat Soundos in kleur was en de rest zwart/wit dat is iedereen toch wel opgevallen..
Hoe bedoel je dat precies, dat het meerdere keren wordt toegepast?quote:Op maandag 17 januari 2011 22:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat wordt meerdere keren per aflevering toegepast en lijkt vrij willekeurig te zijn.. dat is geen hint.
In aflevering 1 gebeurde dat (uit mijn hoofd) iig ook bij Horace, en ook bij Anna. Misschien ook nog wel bij anderen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef Marloes het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies, dat het meerdere keren wordt toegepast?
Dat zie ik inderdaad eerder gebeuren..quote:Op maandag 17 januari 2011 22:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan dat er bij bijvoorbeeld Horace niks gebeurt, als later dan ook blijkt dat hij de Mol is.
Al bij meerdere kandidate geweest inderdaad en bij de levende stillevenopdracht gebruikt om de verschillen aan te geven.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
In aflevering 1 gebeurde dat (uit mijn hoofd) iig ook bij Horace, en ook bij Anna. Misschien ook nog wel bij anderen.
Hadden ze dan niet beter Hanna kunnen doen ? Want die is er dit keer uitgevlogen. Nu zou je ze dan al tegen elkaar kunnen afstrepen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zie ik inderdaad eerder gebeuren..
Ja maar Hanna ligt er al uit, dus weten we al dat zij niet de Mol was. Dat zou toch geen echte hint zijn dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Hadden ze dan niet beter Hanna kunnen doen ? Want die is er dit keer uitgevlogen. Nu zou je ze dan al tegen elkaar kunnen afstrepen.
Zoiets is al eens gedaan, een hint in leader. In die van de tweede serie met Nico, die elke aflevering wat verder abseilde. Ik zou het een beetje jammer vinden als nu weer met de leader zo gesjoemeld zou worden.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot de meest vergezochte theorieën, is dit wel iets dat de programmamakers als hint zouden kunnen verwerken. Goed gevonden.
Is toch een quote uit een serie?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef bonzai-bart het volgende:
óf in de eerste aflevering had Hanna iets anders in haar intro moeten hebben wat in de intro van de tweede aflevering niet is, wat zou aangeven dat ze eruit zou vliegen. Als dat zo was, vliegt Soundos er de volgende ronde uit, omdat er nu bij haar een verschil is. En dat in de komende afleveringleader er weer iets met een andere deelnemer zou zijn, die er dán uitvliegt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ja maar Hanna ligt er al uit, dus weten we al dat zij niet de Mol was. Dat zou toch geen echte hint zijn dan?
Het lijkt mij eerder een mindfuck van de redactie of een aanwijzing naar het feit dat ze NIET de Mol is. Dit is gewoon te makkelijk zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Maar het lijkt me logischer dat Soundos dan de mol is. Ik zal even de leader van aflevering 1 kijken en vergelijken met het stukje van Hanna in de tweede intro.
Dat zeg je wel maar het was mij niet opgevallen. An sich vind ik het een goede hint. Alleen het beoogde resultaat bevalt me niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder een mindfuck van de redactie of een aanwijzing naar het feit dat ze NIET de Mol is. Dit is gewoon te makkelijk zo.
Tja, maar waarom dan alleen naar haar ? Dat zou betekenen dat bepaalde mensen in de afleveringen ook gespiegeld zijn, met uitzondering van één persoon dan ? Zo'n redactie gaat dat niet bij één onschuldig persoon doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het lijkt mij eerder een mindfuck van de redactie of een aanwijzing naar het feit dat ze NIET de Mol is. Dit is gewoon te makkelijk zo.
Misschien zijn/komen er nog andere aanwijzingen naar andere niet-Mollen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Tja, maar waarom dan alleen naar haar ? Dat zou betekenen dat bepaalde mensen in de afleveringen ook gespiegeld zijn, met uitzondering van één persoon dan ? Zo'n redactie gaat dat niet bij één onschuldig persoon doen.
Het was mij ook niet opgevallen, maar hoop niet dat zij de mol isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat zeg je wel maar het was mij niet opgevallen. An sich vind ik het een goede hint. Alleen het beoogde resultaat bevalt me niet.
Dat zou gerust kunnen. Dan moet eigenlijk iemand Hanna even nagaan in de afgelopen twee afleveringen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Misschien zijn/komen er nog andere aanwijzingen naar andere niet-Mollen?
Maar da's toch niet logisch.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Misschien zijn/komen er nog andere aanwijzingen naar andere niet-Mollen?
Wie wel? Wie verdenk jij...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan nog niet zeggen wie de mol is.
Dat hebben we wel degelijk gezien, maar bij Art ligt het er veels te dik bovenop..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef Nober het volgende:
Ik zag dat heel veel mensen op Anna zaten in een ander topic, waarom ziet niemand dat Art zich wel erg verdacht maakt, ook Karin vertrouw ik niet en Pepijn staat ook op mijn verdachtenlijst.
Zeg ik toch dat ik nu niet kan zeggen wie de mol isquote:
Wilde net zeggen, Art is in 1 aflevering van hoofdvefdachte naarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hebben we wel degelijk gezien, maar bij Art ligt het er veels te dik bovenop..
Of zij is in het bezit van een knopje om haar microfoon uit te zetten, kan vervolgens voor de camera net doen alsof ze wel nog praat en niet doorheeft dat niemand haar hoort...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef texelonia het volgende:
Anna is het niet. Ze lijkt verdacht door o.a. die radiostilte, maar ik vind het verdachter dat er helemaal niks over gezegd is door de anderen. Ze wordt verdacht gemaakt door de montage denk ik. Bovendien zie je wel haar mond bewegen alsof ze wel praat. Zou dus echt een technisch mankement kunnen zijn.
Ik denk dat hij daarmee doelt op het feit dat hij info heeft gedeeld met iemand (met Patrick als ik me niet vergis?). Op die manier heeft hij meer info dan de rest die alles zelf hebben moeten verzamelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:13 schreef texelonia het volgende:
Hebben jullie ook de extra filmpjes op de avro site gekeken? Heb je de filmpjes Interview aflevering 1, (en afl 2) en daarin zitten ook stukjes die niet op tv zijn geweest in de aflevering. Horace zegt op gegeven moment, dat hij wel met vertrouwen de executie in ging omdat hij wel wat over meer informatie beschikte over de executie dan de rest?!
Iemand die weet waar hij op doelt? Best verdacht anders...
Dat wist ik niet. Wel een goede aanwijzing.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Jane het volgende:
- Bij de theateropdracht is Pepijn de enige die zelf vol in beeld komt op een van de foto's die getoond werden (als clown op een schilderij in zijn huiskamer). Dit samen met zijn opmerking dat hij schrok "omdat hij een schilderij met een cartooneske Mol zag" maakt het wel een beetje verdacht, ook al deed de montage vermoeden dat hij het over een foto in Karins serie had.
Dat griezelige hoofd (foto/schilderij) in die huiskamer. Bij 'verhaal van Pepijn'. In dat overzicht onder dat menubord, zeg maar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zie jij Pepijn dan?
Aangezien dat Pepijns verhaal is (en als hij het echt is op die foto) lijkt me dat niet vreemd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Jane het volgende:
Dat griezelige hoofd (foto/schilderij) in die huiskamer. Bij 'verhaal van Pepijn'. In dat overzicht onder dat menubord, zeg maar.
Op wieisdemol.com hebben mensen dat herkend als Pepijn bij de Ashon Brothers.
Ik vind het eerlijk gezegd geen overtuigend argument.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat griezelige hoofd (foto/schilderij) in die huiskamer. Bij 'verhaal van Pepijn'. In dat overzicht onder dat menubord, zeg maar.
Dat hoeft ook niet, he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd geen overtuigend argument.
Dat is inderdaad een lugubere versie van Pepijn uit de show Ballyhoo:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook dat je nu op iedereen gaat letten en niet alles als hint gaat zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Tulping het volgende:
Het viel ook op dat je in aflevering 1 heel veel wijzende beelden in die korte tussenfilmpjes zag, en in de leader van aflevering 2 maakt Pepijn bij de groeps shot een wijzend gebaar..
Maar aan de andere kant was de tekst op het T-shirt van Art in afl 2 ook wel verdacht, er stond iets van "Don't believe everything you think" op... Het is echt lastig om niet alles als hint te gaan zien
Ja, daar mogen inderdaad wel de credits bij genoemd worden. Supertekeningen altijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Die tekeningen van Vriendlief altijd.
Heel mooi! Knap gemaakt, en vooral ook heel treffendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:38 schreef MrManiak het volgende:
Interessant filmpje van Soundos.... Mh...
Trust No-One was de slogan van X-Files, dus ik zat al meteen "Hey, je zegt het verkeerd!".quote:Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Horace kan natuurlijk ook degene zijn die het verzonnen heeft. En dat lijkt het te zijn.
Nee, het zat zowel in aflevering 1 als 2. Maar ik heb echt geen idee wie de mol is nu. Teveel goede aanwijzingen die allemaal een andere kant op wijzen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trust No-One was de slogan van X-Files, dus ik zat al meteen "Hey, je zegt het verkeerd!".
Maar het zat nu dus ook eenmalig in de intro.... hmmz....
En de foto is niet gespiegeld? Zal wel niet, maar een horloge is niet echt iets wat je verwisseld van arm.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Van wieisdemol.nl:
Zoek de verschillen: Pepijn draagt op de foto's van de leader zijn horloge aan zijn andere hand dan hij tijdens de uitzending doet.
Lijkt me geen hint, ik wil nog wel zien hoe ze een El Salvadoriaans gebouw gaan vinden met Horace, Pepijn of Miryanna in de naam.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Zeg,......
Eerste keer zaten we in het Museo del Art
Tweede keer in Theater Santa Ana
Welke naam zullen ze er nu weer inproppen en is de naam die ze niet doen dan de mol?
Wat nou als je dat verder doortrekt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Zeg,......
Eerste keer zaten we in het Museo del Art
Tweede keer in Theater Santa Ana
Welke naam zullen ze er nu weer inproppen en is de naam die ze niet doen dan de mol?
Ik ben zo benieuwd naar de aflevering van morgen. Met 3 afleveringen kun je dit soort theorieën de prullebak in gooien of zien dat je iets 'beet' hebt. Net zoals de letters van de afleveringtitels, de cijfers, verwijzingen naar Jezus en de molacties van Patrickquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:46 schreef Tulping het volgende:
[..]
Wat nou als je dat verder doortrekt?
Na de vorige WIDM zeiden ze toch dat het deze keer heel anders zou worden dan we gewend zijn?Best veel kandidaten geven nu al best wel obvious mol-hints en er zitten ook al aardig wat opvallende hints in verwerkt..
Wat nou als de mol degene is van of over wie je geen hint ziet? Het zou compleet anders zijn als voorgaande jaren
Foto'squote:Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
En de foto is niet gespiegeld? Zal wel niet, maar een horloge is niet echt iets wat je verwisseld van arm.
Wat je trouwens ook ziet is dat in de eerste foto Art een wijzende vinger heeft en in de tweede is Pepijn dat..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Foto's
Onderstaande volledig gejat van het Wieisdemol.nl-forum, van ene Luapski:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdens de aflevering.
[ afbeelding ]
Vond het goed gevonden!
Lijkt er wel een beetje opquote:
Misschien. Het kan ook onderdeel van de nieuwe styling zijn. Mocht morgen de aflevering met de letter R beginnen, dan is het een (mogelijke) hintquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef TLC het volgende:
Dit is trouwens de eerste Mol serie waarvan de afleveringen een titelnaam hebben, zou dat iets te betekenen hebben ?
Ja dat betekend dat Pieter-Jan de Mol isquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef TLC het volgende:
Dit is trouwens de eerste Mol serie waarvan de afleveringen een titelnaam hebben, zou dat iets te betekenen hebben ?
Dan zou de verbazing bij de executies nog wel iets groter wezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef JustD1984 het volgende:
Aangezien iedereen aan het mollen is zou het tof zijn als ze eens iedereen de mol lieten zijn zonder dat ze het van elkaar weten... En 1 persoon is dan niet de Mol.![]()
Dan zit iedereen volgende keer op karinquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Misschien. Het kan ook onderdeel van de nieuwe styling zijn. Mocht morgen de aflevering met de letter R beginnen, dan is het een (mogelijke) hint
En daar komt PIETERRRR-JAN!1!!111quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dat betekend dat Pieter-Jan de Mol is
Soundes is nu veel leuker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef Steve het volgende:
In de 1e aflevering vond ik Soundos ook vreselijk, maar eigenlijk is ook wel weer soort van grappig om te zien..
Als het gespeeld is is 't briljant.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef Steve het volgende:
In de 1e aflevering vond ik Soundos ook vreselijk, maar eigenlijk is ook wel weer soort van grappig om te zien..
Da's ook toevalligquote:@pauwenwitteman
Pauw & Witteman
Vanavond ook te gast in #penw: mediamagnaat John de Mol en actrice Anna Drijver: www.pauwenwitteman.nl
Ze heeft een boek uit.quote:
Ik las broekquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik las broek
nu teleurgesteld
[..]
Ik las broek
nu teleurgesteld
[..]
Ik las broek
nu teleurgesteld
Ja!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Misschien zat John de Mol wel in die bus
Jan, horace of pepijn & art;)quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
Heb er zin in, ik blijf nog steeds bij Art als mol.
Je hebt nog 10 minuten om te zeggen wat je kwijt wilt en dan zou ik inderdaad het forum dicht klikkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik verdwijn maar even uit dit topic tot het op uitzendinggemist staat. Dat is meestal gelijk na de uitzending toch?
Haha oeps! Goede opmerking. Ik dacht niet naquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan zou de verbazing bij de executies nog wel iets groter wezen
Heb je die op dvd of wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de afgelopen 3 dagen het seizoen met Marc-Marie nog even erdoorheen gejast. Was wéér leuk (zeker al een keer of 5 gezien
). Was ook een groep vol irritatie enzo, veel leuker dan een groep waar alles zo gezellig is
. Ben blij dat in de aankondiging net ook een soort oorlog ontstond
.
Uitzendinggemist.nl Kwaliteit is niet erg goed, maar dat maakt me niet zo ontzettend veel uit.quote:
Of Ramon of Bonnie SintClairequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk doet volgend jaar Filemon eens mee
Inderdaad jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk volgend jaar gewoon zonder 'BN-ers'quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan doe ik meequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar gewoon zonder 'BN-ers'
Nee ik vind het met juist wel leuk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar gewoon zonder 'BN-ers'
Wat is er dan precies de meerwaarde vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik vind het met juist wel leuk.
Al zitten er bij de mol ook vaak genoeg mensen waarvan ik nog nooit gehoord heb.
Ik kende die flikker van een Soundos, Miryanna & Hanna niet eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er dan precies de meerwaarde vanIk snap dat nooit.
Neh sorry. Volgens mij is dat ook niet..quote:
Ik snap dat verband niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:40 schreef Maartel het volgende:
Nou, Bea was wel de beroerdste als ik t zo bekijk, dus Karin blijft wat verdacht..
Joepiequote:
Nicolette van Dam, waar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Serieus, Nicolette van Dam denkt dat haar programma vanavond gaat scoren![]()
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:40 schreef Editeur het volgende:
Kregen ze in deze aflevering geen enorme ruzie?
Leuk, Gouden kooi goes abroadquote:
Oh, laat dan maarquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Help, mijn kind is te dik, op rtl4
Misschien tekent ie iets foutsquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:42 schreef Pino112 het volgende:
Waarom is het beeld bij Horace wazig?
Dat dus, wat een irritante kutwijvenquote:
Ze had anders vorige week 1,3 miljoen kijkers hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Serieus, Nicolette van Dam denkt dat haar programma vanavond gaat scoren![]()
Die mensen waren niet goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze had anders vorige week 1,3 miljoen kijkers hoor
Dannyquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:45 schreef Bastiefcg het volgende:
Waarom trekt Danny zijn shirt niet uit?;)
Hup Danny!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:45 schreef Bastiefcg het volgende:
Waarom trekt Danny zijn shirt niet uit?![]()
Karin is nog ergerquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kooiemans ! wat een gast is dat ook.
Was het niet juist de bedoeling dat hun schildering NIET werd herkend?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:48 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Was het nou Anna of Myrianna die 2008 erop wilde zetten? Vette molactie!
Door een kenner, werd er gezegd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Was het niet juist de bedoeling dat hun schildering NIET werd herkend?
ja maar de mol had dan al voorkennisquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Was het niet juist de bedoeling dat hun schildering NIET werd herkend?
waarom dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:49 schreef Gramulanion het volgende:
De mol MOET in de plakkergroep zitten.
Maarja, het hele team dacht dat het niet herkend moest worden ipv juist wel, dus iedereen heeft het verkeerd om aangepakt daar..quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef TheVulture het volgende:
De Mol zit bij de verfploeg... wie kwam er met dat idee van 2008?
Zó dacht ik eerst dus ik snapte het al nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je denkt dat de opdracht is dat een kenner het niet mag herkennen, dan is dat 2008 geen domme zet.
Maar als mol weet je dat dat niet het geval is en kan je zonder op te vallen mollen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je denkt dat de opdracht is dat een kenner het niet mag herkennen, dan is dat 2008 geen domme zet.
Behalve De Mol (die de ware opdracht wist)... die wist dat als er 2008 geverfd zou worden de andere ploeg het zeker niet zou vinden...quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:51 schreef Maartel het volgende:
[..]
Maarja, het hele team dacht dat het niet herkend moest worden ipv juist wel, dus iedereen heeft het verkeerd om aangepakt daar..
Oja jan romeoquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yes we can![]()
Anna is verlegen als ze met Jan, Romeo en Julia moet doen
YES WE CAN ! YES WE CAN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |