Lijkt me geen hint, ik wil nog wel zien hoe ze een El Salvadoriaans gebouw gaan vinden met Horace, Pepijn of Miryanna in de naam.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Zeg,......
Eerste keer zaten we in het Museo del Art
Tweede keer in Theater Santa Ana
Welke naam zullen ze er nu weer inproppen en is de naam die ze niet doen dan de mol?
Wat nou als je dat verder doortrekt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Zeg,......
Eerste keer zaten we in het Museo del Art
Tweede keer in Theater Santa Ana
Welke naam zullen ze er nu weer inproppen en is de naam die ze niet doen dan de mol?
Ik ben zo benieuwd naar de aflevering van morgen. Met 3 afleveringen kun je dit soort theorieën de prullebak in gooien of zien dat je iets 'beet' hebt. Net zoals de letters van de afleveringtitels, de cijfers, verwijzingen naar Jezus en de molacties van Patrickquote:Op woensdag 19 januari 2011 17:46 schreef Tulping het volgende:
[..]
Wat nou als je dat verder doortrekt?
Na de vorige WIDM zeiden ze toch dat het deze keer heel anders zou worden dan we gewend zijn?Best veel kandidaten geven nu al best wel obvious mol-hints en er zitten ook al aardig wat opvallende hints in verwerkt..
Wat nou als de mol degene is van of over wie je geen hint ziet? Het zou compleet anders zijn als voorgaande jaren
Foto'squote:Op woensdag 19 januari 2011 15:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
En de foto is niet gespiegeld? Zal wel niet, maar een horloge is niet echt iets wat je verwisseld van arm.
Wat je trouwens ook ziet is dat in de eerste foto Art een wijzende vinger heeft en in de tweede is Pepijn dat..quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:45 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Foto's
Onderstaande volledig gejat van het Wieisdemol.nl-forum, van ene Luapski:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijdens de aflevering.
[ afbeelding ]
Vond het goed gevonden!
Lijkt er wel een beetje opquote:
Misschien. Het kan ook onderdeel van de nieuwe styling zijn. Mocht morgen de aflevering met de letter R beginnen, dan is het een (mogelijke) hintquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef TLC het volgende:
Dit is trouwens de eerste Mol serie waarvan de afleveringen een titelnaam hebben, zou dat iets te betekenen hebben ?
Ja dat betekend dat Pieter-Jan de Mol isquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:35 schreef TLC het volgende:
Dit is trouwens de eerste Mol serie waarvan de afleveringen een titelnaam hebben, zou dat iets te betekenen hebben ?
Dan zou de verbazing bij de executies nog wel iets groter wezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef JustD1984 het volgende:
Aangezien iedereen aan het mollen is zou het tof zijn als ze eens iedereen de mol lieten zijn zonder dat ze het van elkaar weten... En 1 persoon is dan niet de Mol.![]()
Dan zit iedereen volgende keer op karinquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:38 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Misschien. Het kan ook onderdeel van de nieuwe styling zijn. Mocht morgen de aflevering met de letter R beginnen, dan is het een (mogelijke) hint
En daar komt PIETERRRR-JAN!1!!111quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dat betekend dat Pieter-Jan de Mol is
Soundes is nu veel leuker.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef Steve het volgende:
In de 1e aflevering vond ik Soundos ook vreselijk, maar eigenlijk is ook wel weer soort van grappig om te zien..
Als het gespeeld is is 't briljant.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef Steve het volgende:
In de 1e aflevering vond ik Soundos ook vreselijk, maar eigenlijk is ook wel weer soort van grappig om te zien..
Da's ook toevalligquote:@pauwenwitteman
Pauw & Witteman
Vanavond ook te gast in #penw: mediamagnaat John de Mol en actrice Anna Drijver: www.pauwenwitteman.nl
Ze heeft een boek uit.quote:
Ik las broekquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef GauloisesB. het volgende:
[..]
Ik las broek
nu teleurgesteld
[..]
Ik las broek
nu teleurgesteld
[..]
Ik las broek
nu teleurgesteld
Ja!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:36 schreef Rewimo het volgende:
Misschien zat John de Mol wel in die bus
Jan, horace of pepijn & art;)quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
Heb er zin in, ik blijf nog steeds bij Art als mol.
Je hebt nog 10 minuten om te zeggen wat je kwijt wilt en dan zou ik inderdaad het forum dicht klikkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik verdwijn maar even uit dit topic tot het op uitzendinggemist staat. Dat is meestal gelijk na de uitzending toch?
Haha oeps! Goede opmerking. Ik dacht niet naquote:Op woensdag 19 januari 2011 23:19 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dan zou de verbazing bij de executies nog wel iets groter wezen
Heb je die op dvd of wat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb de afgelopen 3 dagen het seizoen met Marc-Marie nog even erdoorheen gejast. Was wéér leuk (zeker al een keer of 5 gezien
). Was ook een groep vol irritatie enzo, veel leuker dan een groep waar alles zo gezellig is
. Ben blij dat in de aankondiging net ook een soort oorlog ontstond
.
Uitzendinggemist.nl Kwaliteit is niet erg goed, maar dat maakt me niet zo ontzettend veel uit.quote:
Of Ramon of Bonnie SintClairequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk doet volgend jaar Filemon eens mee
Inderdaad jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk volgend jaar gewoon zonder 'BN-ers'quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan doe ik meequote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar gewoon zonder 'BN-ers'
Nee ik vind het met juist wel leuk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk volgend jaar gewoon zonder 'BN-ers'
Wat is er dan precies de meerwaarde vanquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ik vind het met juist wel leuk.
Al zitten er bij de mol ook vaak genoeg mensen waarvan ik nog nooit gehoord heb.
Ik kende die flikker van een Soundos, Miryanna & Hanna niet eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er dan precies de meerwaarde vanIk snap dat nooit.
Neh sorry. Volgens mij is dat ook niet..quote:
Ik snap dat verband niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:40 schreef Maartel het volgende:
Nou, Bea was wel de beroerdste als ik t zo bekijk, dus Karin blijft wat verdacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |