abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:15:42 #51
88233 Steve
Still the best.
pi_91499424
quote:
Op maandag 17 januari 2011 21:22 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de meest vergezochte theorieën, is dit wel iets dat de programmamakers als hint zouden kunnen verwerken. Goed gevonden.
Zoiets is al eens gedaan, een hint in leader. In die van de tweede serie met Nico, die elke aflevering wat verder abseilde. Ik zou het een beetje jammer vinden als nu weer met de leader zo gesjoemeld zou worden.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:49:43 #52
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_91500116
Alhoewel ik die voor Soundos wel heel mooi vind, word ik wel een beetje gek van al die - hoogstwaarschijnlijk valse - hints. }:| Het houdt de Molfans lekker bezig, maar in feite wordt het zoeken naar hints hier vrijwel nutteloos door. In de laatste aflevering wordt toch pas duidelijk welke van al die overduidelijke hints je serieus had moeten nemen en welke men er gewoon voor de lol en afleiding ingestopt heeft.
Het moet tegenwoordig wel een echte, letterlijke "... is de Mol"-hint zijn wil ik er nog waarde aan hechten.

Maar goed, Soundos heeft zich natuurlijk bij die mandjesopdracht wel als een echte Mol gedragen, dus wat dat betreft zou het zeker nog kunnen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 18 januari 2011 @ 08:53:21 #53
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_91502572
Weer een nieuwe Tweet:

Jij ziet jij ziet wat ik niet zie. Natuurlijk niet. Kijk zelf: donderdag, Nederland 1, 20:30 uur.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 januari 2011 @ 08:58:37 #54
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_91502663
Die intro met een gespiegelde Soundos is in elk geval heel opvallend. Ik ben nu wel benieuwd naar de intro van aflevering 3, of daar weer zoiets gebeurt met iemand.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_91504019
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:18 schreef bonzai-bart het volgende:
Wel respect voor Jan hoor, waarom was niemand eerder op het hooibaal idee gekomen? 8-)

Zat dat "Trust Nobody" in de opening van het programma ook in vorige delen? Als dat niet zo is vraag ik me af hoe Horace daar dan bij komt, hij zei dat namelijk in de aflevering van donderdag..
Is toch een quote uit een serie?
X-files of 24 ofzo....
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:37:55 #56
202348 Susi
Temple of Love
pi_91504967
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ja maar Hanna ligt er al uit, dus weten we al dat zij niet de Mol was. Dat zou toch geen echte hint zijn dan?
óf in de eerste aflevering had Hanna iets anders in haar intro moeten hebben wat in de intro van de tweede aflevering niet is, wat zou aangeven dat ze eruit zou vliegen. Als dat zo was, vliegt Soundos er de volgende ronde uit, omdat er nu bij haar een verschil is. En dat in de komende afleveringleader er weer iets met een andere deelnemer zou zijn, die er dán uitvliegt.

Maar het lijkt me logischer dat Soundos dan de mol is. Ik zal even de leader van aflevering 1 kijken en vergelijken met het stukje van Hanna in de tweede intro.

Edit: Het stukje van Hanna is hetzelfde in aflevering 1 en 2.
pi_91505154
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:37 schreef Susi het volgende:

[..]

Maar het lijkt me logischer dat Soundos dan de mol is. Ik zal even de leader van aflevering 1 kijken en vergelijken met het stukje van Hanna in de tweede intro.

Het lijkt mij eerder een mindfuck van de redactie of een aanwijzing naar het feit dat ze NIET de Mol is. Dit is gewoon te makkelijk zo.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_91505190
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het lijkt mij eerder een mindfuck van de redactie of een aanwijzing naar het feit dat ze NIET de Mol is. Dit is gewoon te makkelijk zo.
Dat zeg je wel maar het was mij niet opgevallen. An sich vind ik het een goede hint. Alleen het beoogde resultaat bevalt me niet.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:35:01 #59
202348 Susi
Temple of Love
pi_91507004
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tja, maar waarom dan alleen naar haar ? Dat zou betekenen dat bepaalde mensen in de afleveringen ook gespiegeld zijn, met uitzondering van één persoon dan ? Zo'n redactie gaat dat niet bij één onschuldig persoon doen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:49:19 #60
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_91507565
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:35 schreef Susi het volgende:

[..]

Tja, maar waarom dan alleen naar haar ? Dat zou betekenen dat bepaalde mensen in de afleveringen ook gespiegeld zijn, met uitzondering van één persoon dan ? Zo'n redactie gaat dat niet bij één onschuldig persoon doen.
Misschien zijn/komen er nog andere aanwijzingen naar andere niet-Mollen?
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 11:56:57 #61
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_91507888
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat zeg je wel maar het was mij niet opgevallen. An sich vind ik het een goede hint. Alleen het beoogde resultaat bevalt me niet.
Het was mij ook niet opgevallen, maar hoop niet dat zij de mol is :N
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:02:27 #62
202348 Susi
Temple of Love
pi_91508136
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef texelonia het volgende:

[..]

Dat zou gerust kunnen. Dan moet eigenlijk iemand Hanna even nagaan in de afgelopen twee afleveringen.

Edit: Maar zoals onderstaande zegt, het is niet logisch.

[ Bericht 5% gewijzigd door Susi op 18-01-2011 14:01:10 ]
pi_91508251
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef texelonia het volgende:

[..]

Maar da's toch niet logisch.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 januari 2011 @ 12:06:33 #64
13151 crew  Rewimo
pi_91508289
Ik denk dat we moeten afwachten wat er in intro 3 gebeurt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_91508362
Wat denken jullie van het joker cadeau van Horace aan Pepijn.

Ik denk dat Horace hier een duidelijke boodschap geeft. Hij lijkt te zeggen: "Ik heb deze joker niet nodig, want ik weet dat jij de Mol bent. Als Mol heb jij dus niets aan deze joker".

Horace legt dan ook helemaal dubbel van het lachen _O- (hij is dan ook een echte "player", die van het spel geniet).
De reactie van Pepijn lijkt niet echt op blijheid of verbazing. Eerder de reactie van een persoon die weet dat hij betrapt is. :(
To repeat what others have said, requires education; to challenge it, requires brains.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:10:17 #66
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_91508465
Ik denk dat je in een Pepijn tunnel zit. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_91509763
Ik zag dat heel veel mensen op Anna zaten in een ander topic, waarom ziet niemand dat Art zich wel erg verdacht maakt, ook Karin vertrouw ik niet en Pepijn staat ook op mijn verdachtenlijst.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 12:45:37 #68
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91509973
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan nog niet zeggen wie de mol is.
Wie wel? Wie verdenk jij...
pi_91510260
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:44 schreef Nober het volgende:
Ik zag dat heel veel mensen op Anna zaten in een ander topic, waarom ziet niemand dat Art zich wel erg verdacht maakt, ook Karin vertrouw ik niet en Pepijn staat ook op mijn verdachtenlijst.
Dat hebben we wel degelijk gezien, maar bij Art ligt het er veels te dik bovenop..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:10:07 #71
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_91510762
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 12:50 schreef Nober het volgende:

Wie wel? Wie verdenk jij...
Zeg ik toch dat ik nu niet kan zeggen wie de mol is :o ! Dit jaar is moeilijke als andere jaren :@ !
pi_91511873
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 12:56 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat hebben we wel degelijk gezien, maar bij Art ligt het er veels te dik bovenop..
Wilde net zeggen, Art is in 1 aflevering van hoofdvefdachte naar
'gewone' speler gegaan voor mij.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 13:52:48 #73
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_91512490
Anna is het niet. Ze lijkt verdacht door o.a. die radiostilte, maar ik vind het verdachter dat er helemaal niks over gezegd is door de anderen. Ze wordt verdacht gemaakt door de montage denk ik. Bovendien zie je wel haar mond bewegen alsof ze wel praat. Zou dus echt een technisch mankement kunnen zijn.

Art is het volgens mij ook niet. Hij gedraagt zich wel verdacht, maar hij heeft ook afgesproken met Patrick om (hem) verdacht over te laten komen, dus dat kan ie zelf ook expres zo gedaan hebben.

Wat me nog opviel, was dat Patrick eerst zegt dat iedereen naar hem toe komt en hem vanalles vertelt en hij zo een lijstje kon geven met wie wat gaat stemmen. En even later zegt ie, dat ie met Art had afgesproken verdacht over te komen, omdat iedereen volgens hem op Karin zat.
Aan het einde bij test wordt Karin alleen volgens mij helemaal niet genoemd.

En bij de uitslag van de theatherstukjes, als PJ zegt dat 7 mensen die van Pepijn goed hadden, kijkt hij héél verbaasd! Verdacht? Maar hij zegt ook dat zijn opmerking over het Circus niet te missen is, 100% score. Dus misschien verbaasd dat niet iedereen het goed had?
Horace zegt niet zoveel over de theatherstukjes, alleen dat ie benieuwd is hoeveel mensen het goed hebben, of wie ofzow. 3 maar. Nog één minder dan Patrich waar iedereen (opgejut door Art) over viel.

Kan er niks van maken, maar vond het wel opvallend ;)

Ik heb nu echt werkelijk geen idee wie de mol is :D Voor iedereen valt wel wat verdachts te bedenken, of juist iets wat hem/haar minder verdacht maakt. Ik wacht de volgende aflevering nog maar even af geloof ik.
©Dumbo
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:13:22 #74
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_91513491
Hebben jullie ook de extra filmpjes op de avro site gekeken? Heb je de filmpjes Interview aflevering 1, (en afl 2) en daarin zitten ook stukjes die niet op tv zijn geweest in de aflevering. Horace zegt op gegeven moment, dat hij wel met vertrouwen de executie in ging omdat hij wel wat over meer informatie beschikte over de executie dan de rest?!

Iemand die weet waar hij op doelt? Best verdacht anders...
©Dumbo
pi_91514384
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:52 schreef texelonia het volgende:
Anna is het niet. Ze lijkt verdacht door o.a. die radiostilte, maar ik vind het verdachter dat er helemaal niks over gezegd is door de anderen. Ze wordt verdacht gemaakt door de montage denk ik. Bovendien zie je wel haar mond bewegen alsof ze wel praat. Zou dus echt een technisch mankement kunnen zijn.
Of zij is in het bezit van een knopje om haar microfoon uit te zetten, kan vervolgens voor de camera net doen alsof ze wel nog praat en niet doorheeft dat niemand haar hoort...
En bij de rest van de opdrachten lijkt ze fanatiek mee te doen, maar ik vind het juist een manier waar ze zogenaamd mee laat zien hoe goed ze haar best doet, maar juist op een manier dat het niets oplevert voor de pot...
Wat maakt het uit als ze haar advertentieverhaaltje duidelijk heeft geschreven als ze verder alle namen verkeerd in kan vullen? Iedereen denkt zo dat ze haar best doet en ze kan de opdracht verder stiekem verneuken, zonder dat het haar verdacht maakt. En juist dat maakt haar voor mij wel verdacht :P
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_91514477
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:13 schreef texelonia het volgende:
Hebben jullie ook de extra filmpjes op de avro site gekeken? Heb je de filmpjes Interview aflevering 1, (en afl 2) en daarin zitten ook stukjes die niet op tv zijn geweest in de aflevering. Horace zegt op gegeven moment, dat hij wel met vertrouwen de executie in ging omdat hij wel wat over meer informatie beschikte over de executie dan de rest?!

Iemand die weet waar hij op doelt? Best verdacht anders...
Ik denk dat hij daarmee doelt op het feit dat hij info heeft gedeeld met iemand (met Patrick als ik me niet vergis?). Op die manier heeft hij meer info dan de rest die alles zelf hebben moeten verzamelen.
Kan me niet voorstellen dat iemand zoiets zou zeggen onder het mom van 'ik weet de vragen toch al want ik ben de mol'. Zou wel heel obvious zijn.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 14:55:34 #77
1986 Jane
pi_91515617
Ik verdenk nog steeds Pepijn:

- Bij de mandjesopdracht pakt Soundos geen geld en komt ze met lege handen terug. Naast Soundos zelf kan dit Pepijn aangerekend worden. Hij geeft immers door dat het laatste mandje niet leeg is (wat valse informatie blijkt te zijn). Ook houdt hij zijn informatie vrij cryptisch ("Wat de anderen gezegd hebben is waar") i.p.v. heel duidelijk te zeggen "Jongens, er ligt nu echt alleen nog maar geld en de hoogste bedragen liggen daar een daar".

- Aan het eind van aflevering 1 is Pepijn de held door iedereen mee te nemen in zijn vrijstelling. Natuurlijk kon hij dit niet volledig sturen (hij kon niet zeker weten dat hij die vrijstelling te pakken zou krijgen), maar het past wel goed in de taktiek dat de Mol zo af en toe (en zeker in het begin) graag de held wil uithangen zodat hij/zij voorlopig niet verdacht wordt. George deed dit destijds bijvoorbeeld ook door te abseilen, ondanks zijn (gefakete) hoogtevrees. En Inge was volgens mij ook heel goed in de allereerste opdracht in haar serie.

- Bij de theateropdracht is Pepijn de enige die zelf vol in beeld komt op een van de foto's die getoond werden (als clown op een schilderij in zijn huiskamer). Dit samen met zijn opmerking dat hij schrok "omdat hij een schilderij met een cartooneske Mol zag" maakt het wel een beetje verdacht, ook al deed de montage vermoeden dat hij het over een foto in Karins serie had.

- Bij de mijnenopdracht wordt hij belachelijk snel afgeschoten. Hij is volgens mij de enige die niet verder kwam dan degene voor hem. Wat tevens betekende dat Jan en Art geen informatie hadden over het laatste gedeelte van de route. Ook probeerde hij de plannen op het laatst nog even te wijzigen, toen ze met z'n 3en waren. Dat is ook verdacht, want eerst met z'n 2en en dan eentje alleen (zoals hij voorstelde) zou vrijwel zeker niet beter zijn geweest dan wat ze nu deden.

- Bij zoek-de-verschillen geeft hij een fout antwoord, maar wel op een heel subtiele manier (over nagedacht?). Bíjna goed, waardoor het hem wellicht minder kwalijk genomen wordt.

Maar natuurlijk kunnen het ook nep-mollenstreken zijn. :P Alhoewel gezegd moet worden dat hij het dan wel veel slimmer doet dan de meesten die dat proberen.

Verder verdenk ik Soundos een beetje. Als ze het is, dan speelt ze wel een geweldige rol als over-enthousiaste Molfan-kandidaat, die bijna flauwvalt als ze PJ ziet, maar die ondertussen toch geen geld binnenhaalt. Zou wel tof zijn. :D
pi_91515985
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 14:55 schreef Jane het volgende:

- Bij de theateropdracht is Pepijn de enige die zelf vol in beeld komt op een van de foto's die getoond werden (als clown op een schilderij in zijn huiskamer). Dit samen met zijn opmerking dat hij schrok "omdat hij een schilderij met een cartooneske Mol zag" maakt het wel een beetje verdacht, ook al deed de montage vermoeden dat hij het over een foto in Karins serie had.
Dat wist ik niet. Wel een goede aanwijzing.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_91520857

Waar zie jij Pepijn dan?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:37:44 #80
1986 Jane
pi_91520989
Nog even over die algemene vrijstelling van aflevering 1, die wij/zij aan Pepijn te danken hebben...
Ik vind het altijd heel verdacht als er in een aflevering ineens niemand weg moet (en trouwens ook als er ineens 2 mensen afvallen) en dat er dan gedaan wordt alsof dat door het toeval bepaald is. En dan gaat het met name om dat laatste: dat het toeval zou zijn.

Kijk, het aantal afleveringen en het aantal opdrachten staan natuurlijk al ver van tevoren vast. Dit is een programma waar enorm veel voorbereiding in zit. Door het aantal afleveringen dit jaar (11) en het (normale) aantal van 10 kandidaten, weet je dus al dat er 2 afleveringen zijn waarin niemand afvalt, dan wel waarin er een afvaller terugkomt. De productie kan dit natuurlijk niet helemaal aan het toeval overlaten, want dan zit je aan het einde misschien met te weinig kandidaten. Ook zijn er altijd opdrachten (zeker later in de serie) waarvoor een exact aantal kandidaten vereist is.

Mijn stelling is dat de productie daar veel meer in stuurt dan de achteloze kijker misschien zou denken. En ook dat de Mol daar soms voor wordt ingezet. Een goed voorbeeld is wat er in serie 5 gebeurde in de aflevering waarin afvaller Gijs Staverman terugkwam. Yvon Jaspers had daar als Mol expliciet de opdracht gekregen om het goede antwoord te geven en zo Gijs terug te halen.

Ik probeer daarom altijd te kijken of er in de aflevering ná dat er niemand is afgevallen, opdrachten zijn waar een bepaald aantal deelnemers nodig is. Is dat zo, dan is de kans dat er gestuurd is groter, omdat er dan blijkbaar vaststond dat er bij de betreffende executie niemand weg zou gaan.

In dit geval moet je dus naar aflevering 2 kijken. Blijkt ergens uit dat men er vanuit ging dat er zeker nog 10 kandidaten zouden zijn? Als er nog een grote groep is, is dat altijd moeilijker te zeggen. Het enige wat mij wel opviel was dat er op de formulieren die ze in het theater moesten invullen plaats was voor 10 namen en dat er bij het levende schilderij precies 10 verschillen waren. Aan de ene kant kun je dus zeggen dat het er dan op lijkt alsof de algemene vrijstelling niet helemaal toeval was, maar aan de andere kant zijn dit ook nog wel dingetjes die op het laatste moment aan te passen zijn. Helemaal duidelijk wordt het me dus helaas niet. :P

Bovendien moet je er ook rekening mee houden dat de productie Pepijn gewoon gevraagd kan hebben voor de algemene vrijstelling te kiezen, ook als hij niet de Mol is. Ook dat sluit ik niet helemaal uit.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:40:51 #81
1986 Jane
pi_91521151
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[ afbeelding ]

Waar zie jij Pepijn dan?
Dat griezelige hoofd (foto/schilderij) in die huiskamer. Bij 'verhaal van Pepijn'. In dat overzicht onder dat menubord, zeg maar.
Op wieisdemol.com hebben mensen dat herkend als Pepijn bij de Ashton Brothers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jane op 18-01-2011 17:43:02 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 januari 2011 @ 16:58:18 #82
13151 crew  Rewimo
pi_91522100
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:40 schreef Jane het volgende:
Dat griezelige hoofd (foto/schilderij) in die huiskamer. Bij 'verhaal van Pepijn'. In dat overzicht onder dat menubord, zeg maar.
Op wieisdemol.com hebben mensen dat herkend als Pepijn bij de Ashon Brothers.
Aangezien dat Pepijns verhaal is (en als hij het echt is op die foto) lijkt me dat niet vreemd.
pi_91522687
quote:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd geen overtuigend argument.
pi_91522884
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:38:53 #85
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_91524161
Interessant filmpje van Soundos.... Mh...
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:42:28 #86
1986 Jane
pi_91524314
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

Ik vind het eerlijk gezegd geen overtuigend argument.
Dat hoeft ook niet, he? :+ Ik vind ook niet alle dingen die ik hier voorbij zie komen even overtuigend.

Maar je zou voor de gein eens terug moeten kijken en luisteren hóe hij het zegt. Hij legt heel raar de nadruk op sommige woorden.
"Ik heb letterlijk een schilderij gezien met een soort cartoony-achtige... Mol"

Ik weet het ook niet hoor, maar tijdens de uitzending viel me dat zinnetje al op door de overdreven manier waarop het gezegd werd. Toen had ik nog niet eens opgemerkt dat hij zelf ergens op die foto's stond.
pi_91524339
quote:

[..]

Dat is inderdaad een lugubere versie van Pepijn uit de show Ballyhoo:

[ Bericht 2% gewijzigd door bloempje-moi op 18-01-2011 17:49:38 ]
pi_91530508
Het viel ook op dat je in aflevering 1 heel veel wijzende beelden in die korte tussenfilmpjes zag, en in de leader van aflevering 2 maakt Pepijn bij de groeps shot een wijzend gebaar..

Maar aan de andere kant was de tekst op het T-shirt van Art in afl 2 ook wel verdacht, er stond iets van "Don't believe everything you think" op... Het is echt lastig om niet alles als hint te gaan zien ;(
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:35:43 #89
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_91536516
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Tulping het volgende:
Het viel ook op dat je in aflevering 1 heel veel wijzende beelden in die korte tussenfilmpjes zag, en in de leader van aflevering 2 maakt Pepijn bij de groeps shot een wijzend gebaar..

Maar aan de andere kant was de tekst op het T-shirt van Art in afl 2 ook wel verdacht, er stond iets van "Don't believe everything you think" op... Het is echt lastig om niet alles als hint te gaan zien ;(
Dat heb ik dus ook dat je nu op iedereen gaat letten en niet alles als hint gaat zien.
Maar daarom vind ik het dit jaar ook wel moeilijk.. Toch blijf ik nog steeds bij Pepijn.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 21:53:36 #91
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_91537756
Die tekeningen van Vriendlief altijd. _O_
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
  dinsdag 18 januari 2011 @ 22:11:38 #92
1986 Jane
pi_91539107
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Bellatrix het volgende:
Die tekeningen van Vriendlief altijd. _O_
Ja, daar mogen inderdaad wel de credits bij genoemd worden. Supertekeningen altijd. ^O^

http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=40700.0
pi_91541371
Ik vind Pepijn ook wel verdacht... die foute info over dat mandje was me ook al opgevallen... ik vond zijn omschrijving van zichzelf dan wel weer te duidelijk maar hij is naast Art voor mij wel de meest waarschijnlijke Mol op dit moment
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_91542244
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Maartel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heel mooi! Knap gemaakt, en vooral ook heel treffend _O_
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:03:42 #95
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_91542434
Die stripjes zijn altijd heel goed inderdaad. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  woensdag 19 januari 2011 @ 03:56:30 #96
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_91549030
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:38 schreef MrManiak het volgende:
Interessant filmpje van Soundos.... Mh...
Dit.
  woensdag 19 januari 2011 @ 07:27:30 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91549431
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:50 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Horace kan natuurlijk ook degene zijn die het verzonnen heeft. En dat lijkt het te zijn. :)
Trust No-One was de slogan van X-Files, dus ik zat al meteen "Hey, je zegt het verkeerd!".
Maar het zat nu dus ook eenmalig in de intro.... hmmz.... :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_91549603
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 07:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Trust No-One was de slogan van X-Files, dus ik zat al meteen "Hey, je zegt het verkeerd!".
Maar het zat nu dus ook eenmalig in de intro.... hmmz.... :{
Nee, het zat zowel in aflevering 1 als 2. Maar ik heb echt geen idee wie de mol is nu. Teveel goede aanwijzingen die allemaal een andere kant op wijzen.
pi_91559594
Van wieisdemol.nl:
Zoek de verschillen: Pepijn draagt op de foto's van de leader zijn horloge aan zijn andere hand dan hij tijdens de uitzending doet.
  woensdag 19 januari 2011 @ 15:30:46 #100
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_91564201
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 13:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Van wieisdemol.nl:
Zoek de verschillen: Pepijn draagt op de foto's van de leader zijn horloge aan zijn andere hand dan hij tijdens de uitzending doet.
En de foto is niet gespiegeld? Zal wel niet, maar een horloge is niet echt iets wat je verwisseld van arm.
吴 曼 迪
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')