Geen garpjes!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef FeestBoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, succes ermee hè!
Ken wel iemand die op de spoorbaan 'geparkeerd' heeftquote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef FeestBoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, succes ermee hè!
Als ik een auto hebquote:Op maandag 17 januari 2011 18:07 schreef Driepink het volgende:
gefeliciteerd!
wanneer kom je hierheen rijden voor een biertje/wijntje ?
Of je verwart het met mensen die het daadwerkelijk menen als ze haar feliciteren.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef koemleit het volgende:
zie hier al die internetridders proberen aandacht te krijgen van een chick...sadness
tuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Of je verwart het met mensen die het daadwerkelijk menen als ze haar feliciteren.
Maar enige empathie is jou volledig vreemd meneer de autist.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef bakmoeder het volgende:
ik hoop dat je auto verkracht wordt door ken en barbie.
Boasquote:Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef koemleit het volgende:
zie hier al die internetridders proberen aandacht te krijgen van een chick...sadness
iemand die te autistisch is om zijn UI te veranderen die iemand uitmaakt voor autistquote:Op maandag 17 januari 2011 18:32 schreef koemleit het volgende:
en sowieso iemand met 30.000 posts die iemand anders een autist gaat noemen.
Dat laat zien dat het je allemaal niet boeit. En dat is goed, als het FOk betreftquote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
iemand die te autistisch is om zijn UI te veranderen die iemand uitmaakt voor autist
owjah ik vergat dat het iets autistisch is om te lamlendig te zijn om je UI in te stellen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
iemand die te autistisch is om zijn UI te veranderen die iemand uitmaakt voor autist
Volgende week woensdag ochtend, pas op !quote:Op maandag 17 januari 2011 18:45 schreef trovey het volgende:
Gefeliciteerd, laat even weten wanneer je de weg opgaat......dan blijf ik thuis.
Hoi, aangenaamquote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Jeweetwel, die ene met het vlot pittige kapsel.
Jij hebt niet eens een fotoboekquote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef koemleit het volgende:
haha en nu dacht ik laat ik eens het fotoboek checken van madam..
en wat zie ik daar meneer beach.. helemaal door het stof voor wat aandacht van een chick
fotoboek van 92merel is royal sadness.
dat kan ik inderdaad niet ontkennen.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een fotoboek
Haten op mijn foboquote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef koemleit het volgende:
en wat zie ik daar meneer beach.. helemaal door het stof voor wat aandacht van een chick
Een weldenkend mens heeft schijt aan de user koemlijt.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:18 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat kan ik inderdaad niet ontkennen.
en over de foto's van madam zelf heb ik ook niks gezegd wha.
haha niet eens fatsoenlijk iets over kunnen typen...quote:Op maandag 17 januari 2011 19:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een weldenkend mens heeft schijt aan de user koemlijt.
Hoezo overtypen?! En nu weer ontopicquote:Op maandag 17 januari 2011 19:20 schreef koemleit het volgende:
[..]
haha niet eens fatsoenlijk iets over kunnen typen...
sukkelquote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef koemleit het volgende:
Hoe oud zijn mensen uit 1992, die vandaag jarig zijn, dan geworden?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:19 schreef Renesite het volgende:
Mensen uit 1992 zijn echt niet 19 jaar oud!
1992 zijn mensen die nog maar net kijken.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe oud zijn mensen uit 1992, die vandaag jarig zijn, dan geworden?
is 18 jaar lang kijken niet lang genoeg dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
1992 zijn mensen die nog maar net kijken.
*let wel: gevoelsmatig
Ik ging al met OV filerijden, misschien dat je mee magquote:Op maandag 17 januari 2011 19:25 schreef Lindstrøm. het volgende:
Vrouwen achter het stuur
Merel, wanneer gaan we 'ns toeren? Mag jij voor mij komen filerijden, dan ga ik op de achterbank.
samen op de achterbank mag ook, ik hoor het wel.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ging al met OV filerijden, misschien dat je mee mag
Nee klopt, ik ben nog maar 18.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:19 schreef Renesite het volgende:
Bijna welquote:Op maandag 17 januari 2011 19:19 schreef Renesite het volgende:
Succes !quote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
Ikke jaloers zijn
mag pas waarschijnlijk over 2 maand afrijden
hoe lang ben je er wel niet mee bezig? of begin je pas.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
Ikke jaloers zijn
mag pas waarschijnlijk over 2 maand afrijden
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ging al met OV filerijden, misschien dat je mee mag
Das keisnelquote:Op maandag 17 januari 2011 19:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Succes !![]()
Ik heb er 2 maanden in totaal over gedaan
En dankje![]()
sinds 9 oktober bezigquote:Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
hoe lang ben je er wel niet mee bezig? of begin je pas.
Denk dat dan het vooroordeel van vrouwen kunnen niet inparkeren wel kloptquote:Op maandag 17 januari 2011 19:51 schreef Sisiorange94 het volgende:
Ik heb nog een auto voor je
[ afbeelding ]
Oh wow, da's ook niks.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
sinds 9 oktober bezig
Maar het schiet niet bepaalt op, heb nu 20 rijlessen gehad
kom op man! gas erop!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:53 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
sinds 9 oktober bezig
Maar het schiet niet bepaalt op, heb nu 20 rijlessen gehad
Ik geef deze aan Merel:quote:Op maandag 17 januari 2011 19:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk dat dan het vooroordeel van vrouwen kunnen niet inparkeren wel klopt![]()
Liever toch iets anders, niet roze.
Deze is wel tof
[ afbeelding ]
Komt wel goedquote:Op maandag 17 januari 2011 19:55 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
heb morgen weer een lesje![]()
en 11 feb. heb ik TTT, eerst die maar goed doen
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Komt wel goed![]()
Ik ging een paar keer in zn 3 door de bocht, had mn meetpunten door elkaar gehaald met inparkeren en reed bijna 2 motorrijders aan en ik had m nog
Lief van jequote:Op maandag 17 januari 2011 19:56 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Ik geef deze aan Merel:
[ afbeelding ]
Niet expresquote:
ok, zo erg heb ik het nog niet gehad gelukkigquote:Op maandag 17 januari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Komt wel goed![]()
Ik ging een paar keer in zn 3 door de bocht, had mn meetpunten door elkaar gehaald met inparkeren en reed bijna 2 motorrijders aan en ik had m nog
Gewoon puur zenuwen was het bij mij. Reed in mn lessen ook echt beter dan tijdens mn TTTquote:Op maandag 17 januari 2011 20:01 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ok, zo erg heb ik het nog niet gehad gelukkig. alleen raakt m'n buurman (hijs de rij-instructeur
) best wel pissed als ik een bochtje in z'n 3 doe...
ik had wel eens een les waar ik de hele les bijna foutlees reed, en de volgende les erop sloeg de motor veel te vaak af. Ik dus flink pissed flink gas geven en koppeling laten opkomen, net alsof je gaat opstijgenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gewoon puur zenuwen was het bij mij. Reed in mn lessen ook echt beter dan tijdens mn TTT
Ja, van Lindstrøm. gekregen, PM je wel evenquote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
heb je nu wel een auto ?
pm voor adres
Heb ik ook wel eens gehad, echt gewoon 20x dat ie afsloeg in de lesquote:Op maandag 17 januari 2011 20:05 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
ik had wel eens een les waar ik de hele les bijna foutlees reed, en de volgende les erop sloeg de motor veel te vaak af. Ik dus flink pissed flink gas geven en koppeling laten opkomen, net alsof je gaat opstijgen
Ik merk trouwens nog steeds dat hij de poten ook nog bij de koppeling heeft, omdat ik te snel wil, ik geef dan ook amper gas...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, van Lindstrøm. gekregen, PM je wel even![]()
[..]
Heb ik ook wel eens gehad, echt gewoon 20x dat ie afsloeg in de lesOp een gegeven moment ging mn instructeur kijken of er niks mis was met de auto, aangezien ik het normaal veel en veel beter deed
Gelukkig is deze grap nog niet eerder gemaakt.quote:
Ja, maar dan in een ander kleurtjequote:Op maandag 17 januari 2011 20:24 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit wel wat voor jou, Merel
deze dan?quote:Op maandag 17 januari 2011 20:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar dan in een ander kleurtje
Jaag eerst de groene mannetjes eruitquote:Op maandag 17 januari 2011 20:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel tof om een keer te proberen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bEETJE DUUR HE :pquote:Op maandag 17 januari 2011 20:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel tof om een keer te proberen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mercedes-Benz Biomequote:Op maandag 17 januari 2011 20:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jaag eerst de groene mannetjes eruit
jaquote:
die eerste.... ik dacht heel even dat het een sigaar was toen ik snel keekquote:Op maandag 17 januari 2011 20:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Mercedes-Benz Biome
[..]
ja![]()
Deze zijn ook mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|