Geen garpjes!quote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef FeestBoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, succes ermee hè!
Ken wel iemand die op de spoorbaan 'geparkeerd' heeftquote:Op maandag 17 januari 2011 18:04 schreef FeestBoek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, succes ermee hè!
Als ik een auto hebquote:Op maandag 17 januari 2011 18:07 schreef Driepink het volgende:
gefeliciteerd!
wanneer kom je hierheen rijden voor een biertje/wijntje ?
Of je verwart het met mensen die het daadwerkelijk menen als ze haar feliciteren.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef koemleit het volgende:
zie hier al die internetridders proberen aandacht te krijgen van een chick...sadness
tuurlijkquote:Op maandag 17 januari 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Of je verwart het met mensen die het daadwerkelijk menen als ze haar feliciteren.
Maar enige empathie is jou volledig vreemd meneer de autist.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef bakmoeder het volgende:
ik hoop dat je auto verkracht wordt door ken en barbie.
Boasquote:Op maandag 17 januari 2011 18:29 schreef koemleit het volgende:
zie hier al die internetridders proberen aandacht te krijgen van een chick...sadness
iemand die te autistisch is om zijn UI te veranderen die iemand uitmaakt voor autistquote:Op maandag 17 januari 2011 18:32 schreef koemleit het volgende:
en sowieso iemand met 30.000 posts die iemand anders een autist gaat noemen.
Dat laat zien dat het je allemaal niet boeit. En dat is goed, als het FOk betreftquote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
iemand die te autistisch is om zijn UI te veranderen die iemand uitmaakt voor autist
owjah ik vergat dat het iets autistisch is om te lamlendig te zijn om je UI in te stellen.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
iemand die te autistisch is om zijn UI te veranderen die iemand uitmaakt voor autist
Volgende week woensdag ochtend, pas op !quote:Op maandag 17 januari 2011 18:45 schreef trovey het volgende:
Gefeliciteerd, laat even weten wanneer je de weg opgaat......dan blijf ik thuis.
Hoi, aangenaamquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |